Maar wel als je een baan wilt verkrijgen waarbij je NIET tussen de onopgeleide arbeidsmigranten uit 3e wereldlanden wilt werken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet zo flauw jongens, diploma's zijn ook niet alles.
Twee vingers in m'n neus en nog cum laude ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:52 schreef waht het volgende:
[..]
Mwoch, ook dat heb ik met twee vingers in m'n neus gehaald. Niet dat m'n cijferlijst zo denderend was maar in ieder geval voldoende.
[/kijk eens hoe slim ik ben]
Dan ga ik wel naar Beekse Bergen de volgende keer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:54 schreef remlof het volgende:
[..]
PvdA-congressen waren altijd vrij toegankelijk voor iedereen, maar dat kan na Utoya wel eens afgelopen zijn
Dat is ook de reden waarom de PVV geen congressen houdt, oom Geert is veelte bang dat iemand zoiets bij zijn partij zou doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:54 schreef remlof het volgende:
[..]
PvdA-congressen waren altijd vrij toegankelijk voor iedereen, maar dat kan na Utoya wel eens afgelopen zijn
Alsof er tegenwoordig überhaupt nog mensen naar toe willen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar. Je moet dan andere capaciteiten hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar wel als je een baan wilt verkrijgen waarbij je NIET tussen de onopgeleide arbeidsmigranten uit 3e wereldlanden wilt werken.
Nah, je hebt wel gelijk. Of je moet heul veel geluk hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar wel als je een baan wilt verkrijgen waarbij je NIET tussen de onopgeleide arbeidsmigranten uit 3e wereldlanden wilt werken.
Dat riep je ook voordat je een ban aan je broek kreeg. En in de tussentijd zijn toch wat verontrustende dingen gebeurd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Koosje, met mij komt het wel goed hoor. Maar toch bedankt voor jouw welgemeende bezorgdheid
Dus? Ik ga nu toch gewoon educatie volgen wat bij dat niveau hoort?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat riep je ook voordat je een ban aan je broek kreeg. En in de tussentijd zijn toch wat verontrustende dingen gebeurd.
Nee, de PVV houdt geen congressen omdat ze geen leden heeft. En omdat Wilders geen tegenspraak duldt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom de PVV geen congressen houdt, oom Geert is veelte bang dat iemand zoiets bij zijn partij zou doen.
Jawel, maar het moet wel in het tempo van meneer Bosma gaan (ik heb zijn boek gekocht overigens)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de PVV houdt geen congressen omdat ze geen leden heeft. En omdat Wilders geen tegenspraak duldt.
Maar dat is moderne geschiedenis..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt in mijn optiek niet, tenminste als ik het op mijn eigen familie betrek.
De vader van mijn overgrootvader is als officier aan het westfront tijdens de 1e wereldoorlog gesneuveld, toen stond z'n moeder met 7 kinderen (waaronder mijn overgrootvader) er helemaal alleen voor, wat in die tijd zonder allerlei ondersteuning niet makkelijk was. Uit niets heeft m'n overgrootvader dan een eigen bedrijf gestart en is in het Duitsland van de jaren 20 en 30 tot een belangrijke industrieel opgeklommen, met contacten binnen de hoogste kringen van het Duitsland in die tijd.
Dus het wegglijden was in die tijd mogelijk, op opklimmen net zo zeer, althans zo kijk ik er tegen aan. Maar om te kunnen opklimmen uit het niets moet je natuurlijk wél wat talent danwel andere capacitieten meebrengen. Ik ben het met je eens dat klapjosti's in goede kringen in die tijd wel gebakken zaten.
Baas boven baas...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Twee vingers in m'n neus en nog cum laude ook.
Geen niveau is ook een niveau inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus? Ik ga nu toch gewoon educatie volgen wat bij dat niveau hoort?
Daarom schreef ik, het begin van de 20e eeuw.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar dat is moderne geschiedenis..
Wat zou ik dan moeten doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen niveau is ook een niveau inderdaad.
Die kun je tegenwoordig gratis downloaden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, maar het moet wel in het tempo van meneer Bosma gaan (ik heb zijn boek gekocht overigens)
Je komt altijd wel weer mensen tegen die nog intelligenter zijn dan jij. Dat is me op de UT ook wel overkomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:01 schreef waht het volgende:
[..]
Baas boven baas...
Gelukkig zitten er nog genoeg bazen onder mij.
Dat is het leuke.quote:
Een studie volgen is natuurlijk niet hetzelfde als een studie halen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus? Ik ga nu toch gewoon educatie volgen wat bij dat niveau hoort?
Mwah, kun je niet op zakkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een studie volgen is natuurlijk niet hetzelfde als een studie halen.
De UT ja?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je komt altijd wel weer mensen tegen die nog intelligenter zijn dan jij. Dat is me op de UT ook wel overkomen.
Da's slechts een detail natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een studie volgen is natuurlijk niet hetzelfde als een studie halen.
Zeg dan niks.quote:
Dat is ook het antwoord op je vraag; niks.quote:
Zelfde regio als ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De UT ja?
Ik wist niet dat u ook uit deze regionen afkomstig was.
Ah ja dan wel, maar ik had 't meer over het Victoriaanse tijdperk, en daarvoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarom schreef ik, het begin van de 20e eeuw.
Mooi, dan zou jij in mijn situatie dus reddeloos zijn. Leuk om te weten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook het antwoord op je vraag; niks.
Ja, daarom heb ik er ook voor gezorgd niet in die situatie te zitten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, dan zou jij in mijn situatie dus reddeloos zijn. Leuk om te weten.
Achteraf gezeur. Niet overal heb je schuld aan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik er ook voor gezorgd niet in die situatie te zitten.
Zakken voor je diploma heb je wel degelijk schuld aan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Achteraf gezeur. Niet overal heb je schuld aan.
Touche.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik er ook voor gezorgd niet in die situatie te zitten.
Neem ik ook 100 procent mijn verantwoordelijkheid voor, maar hier zitten geen verstrekkende consequenties aan, behalve dan dat mijn havo plan in het honderd is gelopen. Care ook, in diezelfde tijd kun je ook je mbo diploma halen en alles is weer mogelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zakken voor je diploma heb je wel degelijk schuld aan.
Moet.....geen......grapjes.....maken.....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, kun je niet op zakken
(bespaar me de grapjes).
Afkomstig ligt eraan hoe breed je die regionen wenst te definiëren. Heb wel aan de UT gestudeerd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De UT ja?
Ik wist niet dat u ook uit deze regionen afkomstig was.
Och, ik beschouw vaak alles ten oosten van Utrecht al als "Den Oost".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Afkomstig ligt eraan hoe breed je die regionen wenst te definiëren. Heb wel aan de UT gestudeerd.
Dat mocht ik tijdens de ontgroening ook constant aanhoren, alles ten oosten van Utrecht is "Achterhoek".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik beschouw vaak alles ten oosten van Utrecht al als "Den Oost".
Alles ten oosten van Amsterdam is mijn criterium.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat mocht ik tijdens de ontgroening ook constant aanhoren, alles ten oosten van Utrecht is "Achterhoek".
Wijze studenten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat mocht ik tijdens de ontgroening ook constant aanhoren, alles ten oosten van Utrecht is "Achterhoek".
Je bedoelt alles ten oosten van de Gazastrook van 0031.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alles ten oosten van Amsterdam is mijn criterium.
Ik wilde vroeger naar de KMA.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
Ik wilde vroeger ook naar de UT. Of TU Delft.
Ik was zoekende.
Ga je ook op jezelf wonen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neem ik ook 100 procent mijn verantwoordelijkheid voor, maar hier zitten geen verstrekkende consequenties aan, behalve dan dat mijn havo plan in het honderd is gelopen. Care ook, in diezelfde tijd kun je ook je mbo diploma halen en alles is weer mogelijk
quote:
Dat had ik niet achter jou gezochtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |