Ik dacht dat je daar een vmbo-diploma voor nodig hadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Zonder de PvdA stond Php nu bij Ome Joops Frietpaleis hamburgers om te draaien.
Dat is ook weer overdreven, ook in de vroege 20e eeuw kon je je vanuit de arbeidersstand verheven tot de bourgeoisie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
Zonder de PvdA stond Php nu bij Ome Joops Frietpaleis hamburgers om te draaien.
Ugh Brabo's, stonden laatst ook paar in de biertent tegen me te lullen in Tilburg, ik verstond ze gewoon echt niet, ging maar gewoon hele tijd ja knikken.quote:
Ik neem mijn pet af voor deze vuistslag onder de gordel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar een vmbo-diploma voor nodig had
Nee nu draai je die hamburgers in elkaar in de vleesfabriekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In de huidige tijdsgeest niet meer, was ik 50 jaar geleden geboren, dan had dat zo kunnen zijn. Met het accent op kunnen.
Uiteraard. Maar in die tijd bestonden er niet 23 vangnetten voor mensen die hun school verlaten en zakken voor hun examenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven, ook in de vroege 20e eeuw kon je je vanuit de arbeidersstand verheven tot de bourgeoisie.
Neequote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee nu draai je die hamburgers in elkaar in de vleesfabriek
Jij doet alsof ik alle sociale potten leeggraai, men, een keertje maarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar in die tijd bestonden er niet 23 vangnetten voor mensen die hun school verlaten en zakken voor hun examen
Daar heb je helemaal gelijk in, in die tijd was het nog echt compleet afhankelijk van je eigen kunnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar in die tijd bestonden er niet 23 vangnetten voor mensen die hun school verlaten en zakken voor hun examen
Jij hebt toch ook vmbo gedaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, in die tijd was het nog echt compleet afhankelijk van je eigen kunnen.
In de lagere sociale klassen wel ja, verder was 't tegenovergestelde juist waar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, in die tijd was het nog echt compleet afhankelijk van je eigen kunnen.
Ja, maar met een gemiddelde van 9,3 heb ik het laatste jaar overgeslagen en ben naar de HAVO vertrokken (die mij overigens net zo makkelijk afging, daar niet van).quote:
Het zij je vergeven. Volgende keer dan wel braaf links stemmen he? Zoals het hoort?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij doet alsof ik alle sociale potten leeggraai, men, een keertje maar
Verschil moet er wezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar met een gemiddelde van 9,3 heb ik het laatste jaar overgeslagen en ben naar de HAVO vertrokken (die mij overigens net zo makkelijk afging, daar niet van).
Ik doelde op het kader van sociale mobiliteit, die lag in die jaren niet zo rotsvast als men denkt, men had de mogelijkheid om uit de lage klasse op te stijgen naar de hogere klassen, alleen was men wel op zichzelf gesteld.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In de lagere sociale klassen wel ja, verder was 't tegenovergestelde juist waar.
Toch grappig hoe php zich aangetrokken voelt tot partijen die hem het hardst naaien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zij je vergeven. Volgende keer dan wel braaf links stemmen he? Zoals het hoort?
Anders begin ik te vrezen voor jouw nageslacht.
Tsja, afgezien van VWO bèta stelt het middelbaar onderwijs ook geen ruk voor natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar met een gemiddelde van 9,3 heb ik het laatste jaar overgeslagen en ben naar de HAVO vertrokken (die mij overigens net zo makkelijk afging, daar niet van).
Oh ja, maar tegenwoordig kan je wegglijden, toen niet zozeer. Al was je een complete retard met het verstand van php, dan nog kwam je op een goede positie als je maar afkomst had.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik doelde op het kader van sociale mobiliteit, die lag in die jaren niet zo rotsvast als men denkt, men had de mogelijkheid om uit de lage klasse op te stijgen naar de hogere klassen, alleen was men wel op zichzelf gesteld.
Als het niet zoveel zou voorstellen dan zou iedereen slagen, dus er zal zeker een bepaalde moeilijkheidsgraad in zitten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, afgezien van VWO bèta stelt het middelbaar onderwijs ook geen ruk voor natuurlijk.
Kon je geen vinden met betere zangers, die zien er niet uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:47 schreef eriksd het volgende:
VS, ik heb een perfecte LP voor je gevonden:
[ afbeelding ]
Oh, dan ben ik blijkbaar gewoon geniaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het niet zoveel zou voorstellen dan zou iedereen slagen, dus er zal zeker een bepaalde moeilijkheidsgraad in zitten.
Koosje, met mij komt het wel goed hoor. Maar toch bedankt voor jouw welgemeende bezorgdheidquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zij je vergeven. Volgende keer dan wel braaf links stemmen he? Zoals het hoort?
Anders begin ik te vrezen voor jouw nageslacht.
Waar kan ik mijn lidmaatschapskaart van de PvdA halen ??quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch grappig hoe php zich aangetrokken voelt tot partijen die hem het hardst naaien.
Misschien is ie masochistisch?
Helaas, kan nu niet kijken. Dan slaat alles hier vast. Jaja, kwaliteit hiero.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kon je geen vinden met betere zangers, die zien er niet uit.
Oh Koos, Star Trek voor je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |