Uhu, hoewel ik Bos niet ultra links wil noemen, Cohen is stukken linkser.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tis die ellendige kutsmoes die telkens opgeworpen wordt, want met dichtgeknepen oogjes kun je het vorige kabinet als "beetje rechts" beschouwen.
Helaas was de Min. van Financiën ultra-links. En naar eigen zeggen had hij meer macht dan Balkellende.
Die is niet eens geschikt voor de politiek. Dus zijn maatstaf vervalt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu, hoewel ik Bos niet ultra links wil noemen, Cohen is stukken linkser.
Dat zou ik niet zeggenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Afgelopen jaren niet genoeg zoals we nu merken.
Hier in Europa ook, als je niet bij de grote (KLM, Lufthansa) etc. zit dan ziet het er minder florissant uit. Sterker nog, als je van een gewone luchtvaartschool afkomt zit je met een gerede kans binnen Europa geen werk te kunnen vinden, weet van enkelen die i.p.v. vliegen momenteel vracht in vliegtuigen laden omdat ze niet aan de bak komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, heb ook gehoord dat piloot in de VS een onderbetaalde klotebaan is.
Ok, maar bos lag nogal slecht bij de PvdA omdat ie zich voor PvdA maatstaven zich te rechts opstelde. Ik wil alleen maar aangeven dat Bos bepaald niet links was voor PvdA doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die is niet eens geschikt voor de politiek. Dus zijn maatstaf vervalt.
Waarom Koos nou weer zo afvallen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef Monolith het volgende:
Ik vroeg me altijd al af hoe gesprekken bij de Josti band eruit zagen. Dank voor deze kijk in de keuken!
Als je dat graag wilt zien: klik hier!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef Monolith het volgende:
Ik vroeg me altijd al af hoe gesprekken bij de Josti band eruit zagen. Dank voor deze kijk in de keuken!
Jij bent ook wel een baasquote:
Alleen als je 10 lekkere deerntjes meeneemt doe vooraf betaald zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een baasWe kunnen jou op de meet verwachten?
Voorschrift komt ook, is dat neit genoeg?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alleen als je 10 lekkere deerntjes meeneemt doe vooraf betaald zijn.
Ben niet zo van de vleesstaven. Mijn sterretje is exit only.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voorschrift komt ook, is dat neit genoeg?
Waarom zou je niet willen komen dan? Annonimiteit?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben niet zo van de vleesstaven. Mijn sterretje is exit only.
Is helemaal niet zeker, ik kom misschien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voorschrift komt ook, is dat neit genoeg?
Oh jawel hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:54 schreef eriksd het volgende:
vs, ik liep net tegen wouter hamel aan in de bijenkorf. Is dat niet iets voor je?
Kan leuk worden inderdaad. Ik zie wel kansen als de economie daar in elkaar flikkert.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
Wohoo 16:00 uur, de Amerikaanse beurzen gaan open.
Panic time.
Ze staan nu alweer 130 in de min na 1 minuut.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan leuk worden inderdaad. Ik zie wel kansen als de economie daar in elkaar flikkert.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef von_Preussen het volgende:
Wie van jullie heeft er allemaal nog meer jeugd-TBS gehad?
Same for me als het vrijdag wordt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is helemaal niet zeker, ik kom misschien.
Dacht ik. Zondag is stekker derin of deruit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze staan nu alweer 130 in de min na 1 minuut.
Nog ehm, 2 dagen handel voor D-Day?
Nah, 3 augustus toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dacht ik. Zondag is stekker derin of deruit.
Helemaal nietquote:
Naja 2 handelsdagen dus nog, incluis vandaag.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:56 schreef phpmystyle het volgende:
2 augustus, of boehner moet goedkeuring geven.
Bij de weg... laatst die EenVandaag uitzending gezien? Banken zetten mensen niet meer uit ivm met de woningmarkt die vernaggelt wordt en de huidige bewoners de woning beter onderhouden als bij leegstand. Veel mensen hebben al een jaar of langer hun hypotheek niet betaald.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze staan nu alweer 130 in de min na 1 minuut.
Nog ehm, 2 dagen handel voor D-Day?
Heb jij nog wat tipjes voor het geval dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja 2 handelsdagen dus nog, incluis vandaag.
Dag maakt me vrij weinig uit, weet niet of ik kom.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Same for me als het vrijdag wordt.
Heeft het te maken met willen of kunnen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dag maakt me vrij weinig uit, weet niet of ik kom.
Voor geval dat wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij nog wat tipjes voor het geval dat?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heeft het te maken met willen of kunnen?
Credit default swaps op government bonds?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor geval dat wat?
Als iedereen massaal Amerika laat crashen dan zijn geen tips afdoende.
Klopt heb het ook gezien, net zoals ze in Detroit al die huizen nu gebruiken voor kunst.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bij de weg... laatst die EenVandaag uitzending gezien? Banken zetten mensen niet meer uit ivm met de woningmarkt die vernaggelt wordt en de huidige bewoners de woning beter onderhouden als bij leegstand. Veel mensen hebben al een jaar of langer hun hypotheek niet betaald.
Als daar geen markt voor te maken is weet ik het niet meer.
Gelukkig heb nog wat ruilmiddelen, mocht het zover komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor geval dat wat?
Zal toch niet gebeuren. Zoja, dan maakt mijn generatie nog eens wat mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor geval dat wat?
Om mijquote:
Ja er zouden oplossingen genoeg zijn, maar we hebben het over Amerika.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Credit default swaps op government bonds?
Dat is waar, ik ga nog even snel wat kippen en koeien kopen voor eieren en melk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gelukkig heb nog wat ruilmiddelen, mocht het zover komen.
Zo erg zie ik het niet. De valutamarkt krijgt een flinke deuk maar leeft wel weer op. Daarnaast gaan mensen heus niet stoppen met de primaire levensbehoeften.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja er zouden oplossingen genoeg zijn, maar we hebben het over Amerika.
Dan maakt het weinig uit wat je met je geld of aandelen doet, als Amerika onderuit gaat is 't nergens meer veilig.
Gebeurt ook niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zal toch niet gebeuren. Zoja, dan maakt mijn generatie nog eens wat mee.
[..]
Om mij?
In een dergelijke situatie is diegene met het geweldsoverwicht de winnaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gelukkig heb nog wat ruilmiddelen, mocht het zover komen.
Mja maar de valutamarkt (ergo banken) zijn de ruggengraat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo erg zie ik het niet. De valutamarkt krijgt een flinke deuk maar leeft wel weer op. Daarnaast gaan mensen heus niet stoppen met de primaire levensbehoeften.
Nee duh, maar ook nu creeer je een bubble als ze aldoor het schuldenplafond gaan verhogen, er lijkt geen einde aan te komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gebeurt ook niet.
En nee niet om jou, je geeft jezelf teveel eer.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:33 schreef eriksd het volgende:
In nederland is de kans dat een bank failliet gaat zeer klein, de Nederlandse Bank staat garant tot 40.000 euro aan uitstaand geld per gedupeerde rekeninghouder (20 rekeningen openenen zal je dus niet helpen)
Maar puur hypothetisch: ING gaat failliet, die hebben samen met de postbank ruwweg zon 5 miljoen klanten. Nemen we even aan dat de helft daarvan 40.000 spaargeld heeft: 2.5 x 10^6 x 40.000, dit is zon groot bedrag dat de Nederlandse bank dit niet uit kan keren, er zal dan wel een clausule toegepast worden.
Tel daarbij ook het feit op dat banken van elkaar lenen, dus als ING bijv failliet gaat de rest ook voor een groot gedeelte meegesleurd zal worden en iedereen dus de dupe is.
Maar troost je, gebeurt toch nooit.
Valt mee, Amerika's grootste probleem is de leverage ratio door de economische toestand, een verhoging van het plafond kan op de lange termijn wel werken hoor, zonder bubble zelfs. Maar dan moet de economie gewoon een keer een trap onder de kont krijgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee duh, maar ook nu creeer je een bubble als ze aldoor het schuldenplafond gaan verhogen, er lijkt geen einde aan te komen.
Ja hoor, ik vind Den Haag te ver voor die paar uur die ik kan.quote:Mag ik zo vrij zijn om te vragen warom je niet zou willen komen?
Lol. Die is er dan het zwaarst in de USA. En aangezien iedereen zijn toevlucht zoekt in andere landen (bv. China en Europa) leven die enorm op. Sterker dan welke economie in het verleden ooit deed.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mja maar de valutamarkt (ergo banken) zijn de ruggengraat.
Met een dwarslaesie is het moeilijk leven.
Kijk VS, dit soort emotie bedoel ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat ik maandag toch maar even een paar honderd euro ga pinnen, gewoon voor het geval dat de dollar dinsdag totaal in elkaar stort en er niet meer gepind kan worden.
Zou kunnen in dat geval ja, maar de Republikeinen laten het niet zo ver kopen, dat staat gelijk aan een kernbom laten afgaan in NYC.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat ik maandag toch maar even een paar honderd euro ga pinnen, gewoon voor het geval dat de dollar dinsdag totaal in elkaar stort en er niet meer gepind kan worden.
Whoooop Whoooooop, alle Bloods opgelet, bij dhr. Remlof valt wat te halen, Whoooop Whoooop!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
De dag dat de dollar viel: 2 augustus 2011quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou kunnen in dat geval ja, maar de Republikeinen laten het niet zo ver kopen, dat staat gelijk aan een kernbom laten afgaan in NYC.
Terechte emotie gebaseerd op foute aannames.quote:
Tea Party heeft ook weer niet zoveel invloed.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
De dag dat de dollar viel: 2 augustus 2011
Die teapartyers zijn er gewoon dom genoeg voor, stomme populisten.
...zoals altijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Terechte emotie gebaseerd op foute aannames.
Mocht het ooit nog zover komen dat ik bovenop een flatgebouw sta om er vanaf te springen dan lees ik gewoon wat posts van jou door, dat stemt me altijd wel weer vrolijk eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
M'n bankslado is een paar duizend euro. Maar ik wil nog op vakantie he?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whoooop Whoooooop, alle Bloods opgelet, bij dhr. Remlof valt wat te halen, Whoooop Whoooop!
Die rechtse haat van je is groter dan je denkvermogen, wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
De dag dat de dollar viel: 2 augustus 2011
Die teapartyers zijn er gewoon dom genoeg voor, stomme populisten.
Ongelooflijk hoe bang "de linksen" zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
Nee, ik doelde er eerder op dat jij met wat contanten wilt gaan slepen, dan ben je altijd een aantrekkelijk doelwit voor een straatroof.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
M'n bankslado is een paar duizend euro. Maar ik wil nog op vakantie he?
Zo he, een paar duizend!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Haat is mij vreemd, maar het stemt mij ongerust dat zoveel onnozelen zo'n grote rol spelen in de politiek tegenwoordig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die rechtse haat van je is groter dan je denkvermogen, wat?
De huidige situatie wegwuiven is ook niet slim.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe bang "de linksen" zijn.
En het dan rechts uitmaken dat het angst verspreidt.....
Ik heb tentijde van de kredietcrisis mensen op FOK! zien posten dat ze hun hele kelder hadden volgestopt met voedsel e.d.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe bang "de linksen" zijn.
En het dan rechts uitmaken dat het angst verspreidt.....
Economen zijn dan ook gekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De huidige situatie wegwuiven is ook niet slim.
Iedere econoom houdt z'n hart vast.
Ik heb wel iets meer, maar ben op zich ook wel vrij conservatief ingesteld wat geld betreft.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Uit voorzorg geld pinnen is dan ook weer overdreven. Stel dat iedereen dat zou doen, dat zouden de banken niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De huidige situatie wegwuiven is ook niet slim.
Iedere econoom houdt z'n hart vast.
Op het moment dat er niet meer gepind kan worden worden alle politieverloven ingetrokken en komt het leger ook in staat van paraatheid.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb tentijde van de kredietcrisis mensen op FOK! zien posten dat ze hun hele kelder hadden volgestopt met voedsel e.d.
Och het uitblijven van een beslissing is het probleem niet, de stand van zaken i.c.m. de economie i.c.m. China i.c.m. de Europese toestanden echter wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Economen zijn dan ook gek
Ik zie hier eerder een uit de hand gelopen politiek spel in.
En de studentenweerbaarheid ook, die gaat dan met veren op hun hoeden rondlopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het moment dat er niet meer gepind kan worden worden alle politieverloven ingetrokken en komt het leger ook in staat van paraatheid.
Ja, wie verspreidt hier nou angst?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb tentijde van de kredietcrisis mensen op FOK! zien posten dat ze hun hele kelder hadden volgestopt met voedsel e.d.
As I said.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Met het verhogen van het schuldplafond is niets mis mee. Als die economie maar eens een keer begint te draaien.
Het is niet echt een handige situatie, maar het is ook weer niet zo dat de VS op instorten staat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Economen zijn dan ook gek
Ik zie hier eerder een uit de hand gelopen politiek spel in.
Nu word ik bang.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En de studentenweerbaarheid ook, die gaat dan met veren op hun hoeden rondlopen.
Ow ja, het volk moet ook dan vermaeck geboden wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En de studentenweerbaarheid ook, die gaat dan met veren op hun hoeden rondlopen.
Oh nee, maar de economie daar hangt volledig op de schouders van de FED op dit moment, dat moet wel een keer gedraaid worden want anders zit je wel met een probleem. Dit wat er nu speelt is niks meer dan een symptoom van iets groters, en daar doelde ik op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is niet echt een handige situatie, maar het is ook weer niet zo dat de VS op instorten staat.
De pen is machtiger dan het zwaard!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stel je voor wat je met die veer allemaal kunt aanrichten.
Ik denk dat er in dit topic enkelen rondlopen die voor een mate van vermaeck zorgen, waar zelfs de lullo's niet aan kunnen tippen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, het volk moet ook dan vermaeck geboden worden
Ha, dat zeiden ze in trouw ook. Ja, ik lees wel eens een krant.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, maar de economie daar hangt volledig op de schouders van de FED op dit moment, dat moet wel een keer gedraaid worden want anders zit je wel met een probleem. Dit wat er nu speelt is niks meer dan een symptoom van iets groters, en daar doelde ik op.
Om de een of andere reden las ik 'de pens is machtiger dan het zwaard'.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die veer gaat er anders zoooooooooooooooooooooooo diep in.
Ah, dus jij moet gewoon naar school die dag hè?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Same for me als het vrijdag wordt.
Ajoh, zelfs Palin heeft voldoende IQ om het niet zover te laten komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het moment dat er niet meer gepind kan worden worden alle politieverloven ingetrokken en komt het leger ook in staat van paraatheid.
Dat lijkt me een vrij optimistische veronderstelling.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ajoh, zelfs Palin heeft voldoende IQ om het niet zover te laten komen.
Dat durf ik echt te betwijfelen, dat mens is zo gek als een deur.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ajoh, zelfs Palin heeft voldoende IQ om het niet zover te laten komen.
Ook al komt er een "nee" uit. Dan duurt die niet lang.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och het uitblijven van een beslissing is het probleem niet, de stand van zaken i.c.m. de economie i.c.m. China i.c.m. de Europese toestanden echter wel.
Dit Republikeinen vs. Democraten gedoe is niet belangrijk.
Hoe is die reportage over de vallende euro, heeft iemand die gezien?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
Toch deze nog maar eens kijken dit weekend:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die veer gaat er anders zoooooooooooooooooooooooo diep in.
Niet echt nee, dan kunnen ze niks meer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook al komt er een "nee" uit. Dan duurt die niet lang.
In dat geval domineer ik iedereen hier, zelfs erik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Om de een of andere reden las ik 'de pens is machtiger dan het zwaard'.
quote:
Waarom laat je je bang maken? Heb je wel eens naar de schuldencrisis in Europa gekeken en de euro?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
Toch deze nog maar eens kijken dit weekend:
Niet spotten met mijn postuur.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat geval domineer ik iedereen hier, zelfs erik.
[..]
Dan moet Steve Jobs de VS maar kopen en omdopen in iAmerica.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:16 schreef Illiberal het volgende:
Apple heeft meer geld dan de Amerikaanse overheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |