quote:Even iets anders![]()
H&M heeft opeens da vest uit de aanbieding niet meer op voorraad, doen het dan op hun initiatief in een aparte levering en zetten er dan bij dat het totaalbedrag te laag is en er niet wordt geleverd... Nouja zegIs nou al het zoveelste dat met deze bestelling dankzij hunzelf misloopt
Mjah, een reactie als "Ey Kd, lijkenpikkert, deze keer heb ik wel betaald dus kssht," was bij mij beter gevallen dan dit hoogdravende geneuzel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
de humor
En idd, als je de reputatie hebt..
kom er maar eens vanaf.. werkt al helemaal niet mee als je weer te laat bent met betalen.
En we kunnen idd aan andere mensen vragen of je wel betaalde.. maar dan moeten we ook de mensen erbij halen waa je niet optijd betaalde, fair = fair.
Zo dan. Verkeerd begrepenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
NiettusEr moeten er nog 11 komen.
H&M doet echt rare stomme dingen af en toe
Kijk je even voor B2 please?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:27 schreef Sorbootje het volgende:
Oh man ik ga H&M leegkopen denk ik. En zara ook.
En Praag. Dit weekend. (of hebben ze daar alleen lelijke kleertjes?!)
Niet voor Thijs?quote:
Ik had laatst gebeld omdat ze ipv 1x, 5x verzendkosten in rek. brachten, die nergens op de bestelbevestiging stonden. Toen kreeg ik na 5min. wachten een of andere Rus aan de telefoon die me zuchtend en steunend vertelde "Wie ätzend es ist wenn ein Rechner nicht funktioniert" en dat ik maar moest mailenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha![]()
Kan je niet bellen met H&M om het met dat vest recht te zetten of is het dat je niet waard?
Ow, mja, vast wel, maar dan moet ik het allemaal weer meeslepen enzo. Ik wacht wel rustig afquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lekker antwoord![]()
Kan je moeder niet in Nederland voor je bestellen?
Leuke keuzes Sorbo![]()
In een draagdoek kruipen de pijpjes van de broek op en die krijg je dan niet meer helemaal over de beentjes heen. Maillot of babylegs er onder en geen koude beentjes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:06 schreef Vlindur het volgende:
Wat is er nou zo fijn aan babylegs? Je kan ze toch ook gewoon een dikkere broek aantrekken?
Ik snap het nut ook niet zo. Vind het ook rare dingen trouwens
Ik vind een dikke spijkerbroek of een ribbroek in de winter nog steeds vrij koud. Twee laagjes zijn gewoon fijn. Ook voorkom je dan dat een deel van het been bloot wordt bij het opstropen van de broek.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:06 schreef Vlindur het volgende:
Wat is er nou zo fijn aan babylegs? Je kan ze toch ook gewoon een dikkere broek aantrekken?
Ik snap het nut ook niet zo. Vind het ook rare dingen trouwens
Haha! Is best een slim idee. Ik denk dat we dat dit najaar gaan doen met de zojuist gekochte leggings.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:12 schreef McLaura het volgende:
Thijs liep vorig jaar standaard in maillot, en als we naar buiten gingen deed ik zijn broek pas aan
Ja, maar doe je dan die babylegs zo over de broek heen?! Dat zal voor het kind ook niet lekker zitten lijkt me. Ik moet er niet aan denken om een iets over mn broek heen te trekken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind een dikke spijkerbroek of een ribbroek in de winter nog steeds vrij koud. Twee laagjes zijn gewoon fijn. Ook voorkom je dan dat een deel van het been bloot wordt bij het opstropen van de broek.
Verder vind ik maillots zelf ellendige dingen en heb ik ook geen zin om een hele omkleedsessie te organiseren als ik naar buiten wil. Die babylegs heb ik veel sneller aan.
Maar dan glijdt Ko dus constant uit. Die heeft liever blote voetjes. En dat kan weer best binnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:12 schreef McLaura het volgende:
Thijs liep vorig jaar standaard in maillot, en als we naar buiten gingen deed ik zijn broek pas aan
Ja, vind ik ook! Ik had ze hier over de knieen gedaan omdat het me warmer leek voor hem. Maar goed, ik ben zelf een koukleum en projecteer dat op mijn kinderen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef oeke het volgende:
En ik vond het erg leuk staan, iets winters.
Oh, wat mij betreft mogen beenwarmers wel weer hip worden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, maar doe je dan die babylegs zo over de broek heen?! Dat zal voor het kind ook niet lekker zitten lijkt me. Ik moet er niet aan denken om een iets over mn broek heen te trekken.
Jaaaa!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:15 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, wat mij betreft mogen beenwarmers wel weer hip worden.
Ik denk dat ik dat hysterische jaren '80-motiefje met matchende trui maar laat voor wat het is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:19 schreef oeke het volgende:
Oh, die kun je gewoon kopen bij de H&M of de V&D of de Bijenkorf ofzo.
Volgens mij zijn ze elke winter wel te koop hoor.
Zwarte gebreide.
Ik zou zo'n rokje juist ook wel voor mezelf willen, en me dan heel Carrie uit Sex and the City voelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:21 schreef Sorbootje het volgende:
BJ, dat soort tule rokjes staan juist op deze leeftijd zo leuk vind ik. Ik heb er twee voor 't Beauke, een roze en een creme en ik loop de hele dag te smelten als ze 't aanheeft.
Ik heb zo'n rokje, helaas is het effect net iets anders.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou zo'n rokje juist ook wel voor mezelf willen, en me dan heel Carrie uit Sex and the City voelen.
Die van mij glijdt niet uit. Tenminste, vorig jaar niet. Vorige week gleed hij finaal uit op zijn Cars mocassins.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:14 schreef oeke het volgende:
[..]
Maar dan glijdt Ko dus constant uit. Die heeft liever blote voetjes. En dat kan weer best binnen.
En dat kan inderdaad ook met de leggings! Wel blote voeten maar ook warme benen.
Haha Vlindur, prima toch dat jij het geen porem vindt? Ik vind het lief!
Ook niet in roze polootjes?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef Vlindur het volgende:
Maar niet bij jongetjesMagoe, ik hijs mijn kind ook niet in roze
De mijne deed gister nog een mooie split op de pasgedweilde vloer. Het wordt een turntalent, ik zeg het je!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:27 schreef McLaura het volgende:
Die van mij glijdt niet uit. Tenminste, vorig jaar niet. Vorige week gleed hij finaal uit op zijn Cars mocassins.
u riep?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef oeke het volgende:
[..]
Ook niet in roze polootjes?
[..]
De mijne deed gister nog een mooie split op de pasgedweilde vloer. Het wordt een turntalent, ik zeg het je!
Ik zou me dan vóór ik het aantrok heel Carrie voelen en als ik het eenmaal aanhad meer een soort ontplofte roomsoes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou zo'n rokje juist ook wel voor mezelf willen, en me dan heel Carrie uit Sex and the City voelen.
BECAUSEquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef mefke79 het volgende:
kd, pak je dan kniekousen voor kleuters ofzo en dan een stuk eraf knippen?
En ik doe wel aan roze voor mijn mannen. Maar dan alleen overhemden en shirts. Mijn man draagt trouwens ook roze. Sterker nog, ik denk dat mijn mannen meer roze in hun kast hebben dan ik.
En kd, hoe kom je toch telkens op die geniale dingen?
Tsssssss ga je in je uppie Lindexen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
zoo ik heb mijn lindexbestelling compleetleuke tuniekjes voor Evie...(en heb de bijpassende broeken al in de kast liggen van de H&M).
en dat zwarte rokje gaat er ook zeker nog komenstaat vast ook heeeel leuk onder die zwart/witte jas
en omg; ik raak hier steeds meer geinspireerdtis maar goed dat ik het excuus heb dat beeb 2.0 het straks ook aankan
haha
\O/quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja als ze in de aanbieding zijn is het door de koers van de dollar erg gunstig![]()
Dan ga ik nu jouw pakje op de bus doen en die van timejumper en fannetje
Ik zoek zoiets als eerste pakje. Juist daardat plaatje wat erop staat. Kom zoveel tegen maar nergens maatje 50. Maar als Jelte er niet meer inpast wil had ik zo zijn naam hier neergezetquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:57 schreef Poppedein het volgende:
Huh MeNicole, nee hoor.. ik heb m sowieso voor Jelte in 68 op mijn lijstje staan, ik twijfel m alleen of ik m ook als kraamkadootje zal kopen voor iemand anders of dat ik dan voor t grijze pakje zal gaan.
Hij is er vanaf 62
klik
ik zou 62 doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:04 schreef Poppedein het volgende:
Ik denk dat t kind al 4,5kg+ bij de bevalling (aug/sept) is, ik wil graag dat ie m van de herfst/ winter aankan, dus twijfel voor de jumpsuit een beetje tussen een 62 en 68 daarom.
En daar zit een muts aan, waardoor het alleen voor het naar buiten gaan handig is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou liever pakje 1 hebben. Neutraler en past bij meer smaken dan pakje 2 wat ik iet wat te uitgesproken vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rixtje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BJ:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poppedein:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog even bedenken wat ikzelf precies ga bestellen. Iniedergeval wat ik gisteren al had bedacht.Tijd voor wat anders.. maar wat dan..![]()
Mijn Boden bestelling is al onderweg![]()
Dit heb ik voor muppet gekocht:
En verder nog wat maternity spul uit de clearance voor mezelf![]()
Jammer dat bij Boden heel veel leuk spul pas begint met maat 2-3 jaar en aan de measurements te zien is dat echt nog veel te groot voorlopig.
En ik zie nu dus pas dat ik ook bij het babyspul had kunnen kijken![]()
Nouja, na de SEO ga ik wel weer kijken wat ik wil hebben.![]()
Poppedeintje, je kent degene toch voor wie t is? Vertrouw op je inschatting van haar smaak.![]()
Ik ga er tenminste vanuit dat voor die ene is waar je het op FB over had. (lekker cryptisch) dus dan weet je vast wel of ze pakje 2 kan waarderen.
Gaat ze draagdoeken gebruiken dat jij weet toevallig? Dan is pakje 2 in een maat 68 wel heel erg fijn voor in een doek denk ik.
Pakje 1 vind ik ook erg leuk voor de eerste maand ofzo, voor zo'n heel vers beebjeMaar pakje 2 schreeuwt jommetjes-power <3
:)![]()
Poppedein, ik zou voor pakje 2 gaan (maar dat ga je ook)
Ik vind het eerste pakje echt wat voor het begin, zoals Mignonne zegt (daarom bestel ik hem als eerste pakje).
Ik heb ook nog wat lindex spul voor mezelf erbij gegooid. Voor straks als de baby eruit is.
Octo, je plaatjes doen het niet
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..![]()
elin is helemaal verliefd op r schapenvestjeen ik ook, wat een dotteke zeg
en eigenlijk schreeuwt ie hel hard KOOOBUUUS
dus die mag naar oeks na mij, als ze wil![]()
![]()
welke welke? Ik heb hem gemist volgens mij!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:35 schreef Kleurdoos het volgende:
elin is helemaal verliefd op r schapenvestjeen ik ook, wat een dotteke zeg
en eigenlijk schreeuwt ie hel hard KOOOBUUUS
dus die mag naar oeks na mij, als ze wil
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir![]()
Tweede pakje Poppedein!
Oeh BJ wat wickie laat zien van jouw bestelling vind ik dat laatste groene setje echtis die voor baby2? Mag ik die reserveren voor ooit v mijn baby2, mocht dat een meisje zijn?
Ok, ik ben echt sneu![]()
Babylegs heeft Wolf ook 2 paar van, ik deed ze van de winter soms onder een broek (alleen bij erge kou en snel koud heeft hij t volgens mij nooit) Handig met verschonen dat dan gewoon maar 1 broek uit hoeft.
Van de maillots v jongetjes ben ik dus absoluut niet.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:08 schreef Kleurdoos het volgende:
nee joh, je reageerde er afgelopen week nog op!
gebreid/wol met schaapiesJa, die is superschattig! Die wil Ko wel hoor.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja als ze in de aanbieding zijn is het door de koers van de dollar erg gunstig![]()
Dan ga ik nu jouw pakje op de bus doen en die van timejumper en fannetje
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:54 schreef Lijnloos het volgende:
Oh zeker die 2e poppedein... want:
U heeft zojuist een zoontje gebaard en een ander iemand op Fok! heeft haar zoontje al uit het schattige pakje laten groeien. Welk pakje wilt u dan van haar over nemen?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Poppedein zeker die tweede
Rayen 2½ jaar!![]()
Oooh, dat Bodenspul is echt leuk! Spewey, dat broekje met die blommetjes op de knietjes, kan ik die vast reserveren?![]()
![]()
Ik heb even gesjopt bij Haa en Em:
Goddelijke broekjes vind ik dit!
en deze in 't grijs:
Laat de winter maar komen.
A grand adventure has begun.![]()
Leuke buit Keshet! Lieve mutsjes ook. (en je hebt dibs op het broekje met knielappen)
Yay! Net email van Boden, ze hebben het vandaag al opgestuurd.(op de pyjama na, die wordt rond 5 augustus verwacht) Benieuwd hoelang het gaat duren.
Wassen jullie trouwens ook kleertjes voor eerste gebruik? Had het er net met een vriendin over en die trekt ze direct, meurend naar mottenspul en andere meuk gewoon aan. Ben veel te bang voor een of ander gif dat ze via hun huidje opnemen. Ligt het aan mij, is ik raar?![]()
![]()
In principe was k t meestal wel gelijk, maar soms trek ik t zo aan. Tis meer dat ik t lekkerder vind ruiken dan dat ik bang ben voor gif ofzo![]()
Ik was het ook Spewey. Ik heb altijd begrepen dat dat inderdaad het veiligst is ivm eventuele verfresten enzo. En ik vind 't gewoon frisser. Wie weet wie er met z'n vieze handen aan die kleren heeft gezeten! Brr!
Goddelijk broekje in actie:
Foto van 10 juniA grand adventure has begun.![]()
Ik waste het voor zn geboorte en tot een aantal maanden erna wel altijd eerst alles.
Daarna eigenlijk nooit meer. Tweedehands spul wel altijd“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
neeeeej joh! ik heb niet eens een ccquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:04 schreef McLaura het volgende:
[..]
Tsssssss ga je in je uppie Lindexen?Wicks gaat bestellen en is zo liefffff om ook voor mij te bestellen...
en oooo ja die 2e zeker Poppedein! die is wayyyyy stoerder en aparterIs het voor je collega? Denk dat die de 2e zeker kan waarderen?
NIce yes!!
en ooooo wat allemaal leuke dingen worden er besteld.
Ik wilde de undies ook voor Evie bestellen; maar zag dat ze bijna uitverkocht waren, en aangezien KD ze zo graag wildeen mijn meis toch nog rompers draagt
[ Bericht 30% gewijzigd door Beessie-Jen op 28-07-2011 20:38:59 ]05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)![]()
Leuke buit Keshet die schoentjes heb ik in allebei de kleuren besteld kon geen keuze maken![]()
Ik was nog steeds alles eerst uit omdat ik zelf nieuwe kleren ook niet kan dragen voor ze gewassen zijn krijg er allemaal jeukende uitslag van en dat risico wil ik met haar niet lopen.![]()
Keshet dat vest met die sneeuwvlokken is leuk zeg! Die moet ik ook voor Floris (niet in t roze)
Ik had trouwens laatst bij Bodpa mn Lindex bestelling opgehaald. Sommige dingen vallen daar echt mega. Ik had een pyama, zo op t oog denk ik dat ie m volgend jaar ofzo past![]()
![]()
Wickie, vreemd dat jij de Boden plaatjes niet ziet. Ik kan ze wel zien en heb ze gewoon van de site gelinkt uit het productoverzicht.
Keshet, sommige H&M kleertjes zijn echt al klassiekers hè?![]()
Dat joggingbroekje heb ik ook in elke maat al gehad en nu weer gekocht in het zwart. Het roze mutjes+handschoenen had ik vorig jaar al, want die paste zo mooi bij het ruitjessneeuwpak![]()
Het fleece-vest had ik vorig jaar in het lichtroze en nu in het donkerroze/zwart gestreept (is de 86+ collectie). Heeft ze vandaag al even aangehad toen S. haar naar het KDV bracht.
Sonnetje, de Lindex kleertjes vallen inderdaad echt veel groter dan ik dacht!![]()
Ik heb een shirtje in 86 dat ik niet gek groot vond vallen, maar de rompers vond ik al groot vallen. Had daar 80 van genomen, maar dat gaat m voorlopig ook nog niet worden. Oh en de 86 romper al helemaal niet.
Maar die pyama was echt bizar, die pas ik zowat![]()
![]()
Sommige mensen![]()
Op marktplaats staat het nieuwe skipak dat H&M aanbiedt. Volgens mij staat hij ook pas deze week op de site in ieder geval voor ¤29,95. Nu dus alweer te koop op MP vanaf 20,- bieden en dan nog 6,75 verzendkosten. Dan kan je hem net zo goed nieuw kopen![]()
![]()
SOnnetje, vond jij Lindex echt groot vallen? Hm, dat is dan misschien in de grotere maten, het shirt van Driekus vond ik wel groot kijken, maar de rompers van Tienus in 62 vielen gewoon gewoon.
En ik vind Lindex juist wel leuke jongens spullen hebben.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *![]()
Ik heb het gedaan, ik heb wat bij H&M besteld! Ik had me voorgenomen dat nooit te doen want het is een tweede ker zoveel makkelijker enzo... maar ik was in de winkel geweest en daar hadden ze het (nog) niet en ik wilde het persee hebben voor Jaël dus ik heb het besteld!!!Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)![]()
Ik ben nu ze er meer op hadden staan ook gezwicht hoor MP. *zucht* de kortingscodes deden het leed iets verzachten.![]()
Wat hebben jullie besteld dan!
DML, nav jouw post heb ik ook even op marktplaats gekeken en er staan weer pareltjes op!
http://link.marktplaats.nl/467571528A grand adventure has begun.![]()
ja hier ook die kortingscode daar was ik blij mee! Maar ik heb maar 1 ding hoordus das wel knap van me!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Ik heb niks vernieuwends bestelt hoor Keshet. De ski overall, fleece trui en broek, wollen sokken en zo'n losse col. Plus een vest voor papa.
Dat skipak![]()
![]()
Deze, ik wilde al een tijd zo een jasje voor haar, maar dacht eerst even verder te kijken, maar overal waar ik kwam waren ze veel duurder dan hier en veel minder leuk!!
Ow DML die ski overalls zijn leuk!! Ik heb er hier nog eentje van Jaël liggen, die heeft hem toen welgeteld 1x aan gehadMaar als het meezit past Sarah hem precies komende winter
Ik heb maar gegokt op maatje 80. Hopelijk past hij dat van de winter. Papa is nogal wintersport fanaat dus ik ben bang dat Puck en ik er ook aan moeten geloven.
Ik vind ze ook erg leuk en koddig![]()
![]()
En ze lijken me ook gewoon praktisch! In je spijkerbroekje door de sneeuw baggeren is niet fijn.
ik een maatje 74 liggenMaar Jaël was toen nog zo klein dat ze veel in de voetenzak van de wagen zat enzo, dus toen vond ik dat pak eigenlijk overbodig
Deze heb ik(kan ik meteen mini Jaël even showen
)
beetje te groot is niet erg, lekker warm juist. Te krap is naar. Want dan gaat het vaak over het rugdeel en trekt het zo in het kruis. Koop voor mijn groten ook nog steeds ski-broeken. En wij blijven gewoon altijd thuis.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb maar gegokt op maatje 80. Hopelijk past hij dat van de winter. Papa is nogal wintersport fanaat dus ik ben bang dat Puck en ik er ook aan moeten geloven.
Ik vind ze ook erg leuk en koddigook lekker met schaatsen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Voor Jaël hadden we afgelopen jaar een regenoveral voor in de sneeuw ook lekker warm en niet nat
Jael!![]()
Dat vind ik ook een heel leuk pakje.
Ik heb 't skipakje in 86 gehaald, daar moet ze volgens mij met gewone kleding en al nog wel in passen in de winter.
Als ze wat ouder is lijken die broeken me inderdaad erg fijn!A grand adventure has begun.![]()
Ik heb ook nog gekeken naar een losse broek en jack want dat hadden ze ook maar nog meer polonaise aan een klein lijfje is ook niks.![]()
In welke maat zit hij nu?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jaël is ook niet zo een kleintje toch? Nu ga ik twijfelen aan de maatMama van Jaël (17-07-2009)
ow dan zou ik zeker voor 86 gaan eigenlijks... wat al eerder genoemd word te groot is niet erg te klein is vervelend...
Maar dan is hij neit zo extreem groot toch!! Sarah zit ook al in 68
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:42 schreef wickie het volgende:
Ter controle heb ik nu in de winkelwagen:
Kleurdoos:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rixtje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BJ:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poppedein:Oh noes! Wat voor site is dit en kun je er estellen zonder creditcard?? Die ondebroekjes onder KD's naam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog even bedenken wat ikzelf precies ga bestellen. Iniedergeval wat ik gisteren al had bedacht.![]()
![]()
[/binnenvalpost]3!![]()
Ik weet niet wat het is. Hij is langer dan bijvoorbeeld Lena en jongste van Mignonne maar toch gaan zij sneller over naar een volgende maat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef MamaPurk het volgende:
ow dan zou ik zeker voor 86 gaan eigenlijks... wat al eerder genoemd word te groot is niet erg te klein is vervelend...
Maar dan is hij neit zo extreem groot toch!! Sarah zit ook al in 68
Jij roept telkens dat Puck zo lang lijkt. Hij zit op de +1 lijn geloof ik. Jouw sarah is ook lang.![]()
Die pyama heb ik ook vo or Sofie. Ik vrees dat ze hem pas over 2 jaar ofzo aankan....quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een shirtje in 86 dat ik niet gek groot vond vallen, maar de rompers vond ik al groot vallen. Had daar 80 van genomen, maar dat gaat m voorlopig ook nog niet worden. Oh en de 86 romper al helemaal niet.
Maar die pyama was echt bizar, die pas ik zowat*poef* nu is het weg![]()
Jaëlletje![]()
Ik vind het skipak vrij ruim vallen. Dyon had hm vorig jaar ook in maat 86, toen nog erg ruim...maar hij past hm nu gelukkig nog steeds! Hopelijk ook de hele winter door![]()
![]()
Was ff Sarah laatste flesje geven!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is. Hij is langer dan bijvoorbeeld Lena en jongste van Mignonne maar toch gaan zij sneller over naar een volgende maat.
Jij roept telkens dat Puck zo lang lijkt. Hij zit op de +1 lijn geloof ik. Jouw sarah is ook lang.
Sarah is ook +1 lijn en die zit ook in 68 en soms trek ik haar al 74 aan... Maar Saar is een bollieen Puck is slank
En als ik dan Dyon zie dan denk ik dat Puck makkelijk in een 80 past! Lastig hoor! Maar jou Puckie is wel echt een langerd volgens mij en als de pijpen dan te kort zijn krijgt hij koude enkels dat wil je toch ook niet
Ja maar dan heb je de winter erna geen goede rede om weer wat nieuws uit te zoeken
Ik laat maat80 wel komen en dan prop ik Puck er in en dan zie ik wel of ik hem hou of voor nog groter ga.
Als de winter vroeg begint is Puck pas 9 a 10 maanden!
Puck kan dingen in 74 ook wel aan als ze klein vallen maar ik heb zo veel in 68 en dat zit nog goed dus ik hou het daar nog even bij. Bovendien slobbert dat inderdaad rond zijn lijfje zo breed!![]()
Haha, nou zelf vind ik skipakken nooit zo superleuk om elk jaar te kopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:12 schreef MamaPurk het volgende:
Ja maar dan heb je de winter erna geen goede rede om weer wat nieuws uit te zoekenHeeft vorig jaar al heel wat moeite gekost om er 1 te vinden... Net als snowboots trouwens, dus die ga ik ook echt op tijd kopen!
![]()
Van wanneer is Puck? Maat 80 zal voor deze winter ook wel beter zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik laat maat80 wel komen en dan prop ik Puck er in en dan zie ik wel of ik hem hou of voor nog groter ga.
Puck kan dingen in 74 ook wel aan als ze klein vallen maar ik heb zo veel in 68 en dat zit nog goed dus ik hou het daar nog even bij. Bovendien slobbert dat inderdaad rond zijn lijfje zo breed!![]()
8 februari.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Van wanneer is Puck? Maat 80 zal voor deze winter ook wel beter zijn.
Ow snowbootsDaar heb ik al helemaal geen idee van qua maat en het is maar net of hij al loopt of niet. Lastig dit zeg.
![]()
Die is wel mooi!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:24 schreef MamaPurk het volgende:
ik een maatje 74 liggenMaar Jaël was toen nog zo klein dat ze veel in de voetenzak van de wagen zat enzo, dus toen vond ik dat pak eigenlijk overbodig
Deze heb ik(kan ik meteen mini Jaël even showen
)
[ afbeelding ]
Ik vind de ruiten van de 2011 collectie helaas niet leuk.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Snowboots waren hier ook een drama! En skipak heeft ze dus afgelopen winter niet gehad.
Komend jaar weet ik nog niet of ik voor een skipak ga.. En snowboots ver van te voren vind ik zo lastig qua maat..
We hadden in april sandaaltjes gekocht met ruimte over en nu in juli hingen haar tenen over de rand.. Nieuwe gehaald gewoon 2 maten groter...Mama van Jaël (17-07-2009)
Helaas heb ik een eigen mini die hem gaat passen, dus hij is niet te koop mocht je het zo willen bedenkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die is wel mooi!
Ik vind de ruiten van de 2011 collectie helaas niet leuk.
ik had een skipak maat 98 die mijn zoon die in maat 104 paste nog aankon. Hij was voor zoonlief drie die toen 11 maanden wasHet maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Ow van februari pas. Dyon is van 18 dec, dan zou ik zeker maat 80 doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
8 februari.
Ow snowbootsDaar heb ik al helemaal geen idee van qua maat en het is maar net of hij al loopt of niet. Lastig dit zeg.
De kans is heel klein dat hij dan loopt toch. Dyon liep in feb en toen was er ook geen sneeuw meer, maar ik moest iets aan z'n voeten doen (hij stond wel) en snowboots leken me dan het droogst. Er zullen vast ook babysnowboots zijn.![]()
Het H&M skipakje van 2010![]()
![]()
Maat 74 en Hannah was toen een jaar en 2 maanden oud. Gaat niet meer passen komende winter![]()
Als beeb2 een jongetje is dan wil ik hem wel verkopen.![]()
Octo, dat skipakje hebben wij ook. Maar Mette had er een schijthekel aan, dus bijna niet gebruikt.
Inca, dat is bij Lindex besteld. Ik heb net de bestelling afgerond, jammer anders had je wel mee kunnen bestellen. Het moet dus met creditcard. Ze hebben geen andere opties.
Ik was wat later thuis dan verwacht, het was erg gezellig. Maar net nog snel even besteld. Want er zat wel 1 product van iemand bij waar er nog maar 4 van waren. Maar alles is goed gegaan. Ik denk dat het volgende dinsdag of woensdag wel aan zal komen, de vorige keer was het er ook heel snel.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..![]()
ahh dat skipak heeft Evie vorig jaar ook aan gehad.... ook in 86 en Evie is ook van december. Zat erg ruim, en ik denk dat ze hem nu misschien nog wel past.. (misschien iets korte pijpjes; maar daar komen toch snowboots overheen).05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
Oh man...snowboots...daar had ik nog niet aan gedacht.![]()
Waar haal je dat soort dingen? Scapino, Van Haren, dat soort winkels?
Ik had alles wat ik wilde van H&M online besteld. Gisteren even de H&M op 200 meter van mijn werk () binnengewandeld maar daar hadden ze nog bijna niks van de nieuwe collectie!
Wat er wel was heb ik gekocht en online gecancelled. Ik had gehoopt dat 't skipakje er al was; ik wil graag even de maat checken.
Die paarse schoenen van h&m, van 14,95, zijn trouwens superstug qua zool vond ik!A grand adventure has begun.![]()
Ik krijg door al jullie bestellingen zo'n zin in nieuwe kleren voor Senna! Voor de zomer heeft ze wel al genoeg en voor de winter wil ik nu helemaal nog niet kopen! Het is pas juli! JULI! na de vakantie, dan ga ik eens verder kijken naar winterspullenWant leuk is het allemaal wel
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Nou, de maten zijn hier een rommeltje, hoor. Lena draagt nu de meeste shirtjes en vestjes in maat 74, maar broekjes echt nog in 68 en vaak zelfs 62. Vandaag heeft ze een maillot maat 56 aan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is. Hij is langer dan bijvoorbeeld Lena en jongste van Mignonne maar toch gaan zij sneller over naar een volgende maat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Snowboots haal ik altijd bij de Boerenbond. Eind september, begin oktober krijgen ze die en dan houd ik het echt in de gaten en koop ze zodra ze er staan. Echt ideale dingen. Vanaf maat 22-23 (als ik me goed herinner).Met een meidenkwartet![]()
Ivan zat afgelopen winter in maat 80-86. Van de H&M hadden we een winterjas in maat 86 en die zat véél te groot. Achteraf was maat 80 handiger geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck kan dingen in 74 ook wel aan als ze klein vallen maar ik heb zo veel in 68 en dat zit nog goed dus ik hou het daar nog even bij. Bovendien slobbert dat inderdaad rond zijn lijfje zo breed!
Ik moet trouwens even kijken of hij die jas nog past. Als dat niet het geval is dan moet ik een winterjas voor hem zien te scoren.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ohw wat ziet die er zo schetig uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef Meimeltje het volgende:
Jaëlletje![]()
Ik vind het skipak vrij ruim vallen. Dyon had hm vorig jaar ook in maat 86, toen nog erg ruim...maar hij past hm nu gelukkig nog steeds! Hopelijk ook de hele winter door
[ afbeelding ]![]()
Hoe oud is die hier dan?Rayen 2½ jaar!![]()
idem hoor, elin zit boven meestal in 98 of 98/104quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, de maten zijn hier een rommeltje, hoor. Lena draagt nu de meeste shirtjes en vestjes in maat 74, maar broekjes echt nog in 68 en vaak zelfs 62. Vandaag heeft ze een maillot maat 56 aan.
maar onder is t hopeloos, soms zelfs nog 86, terwijl ze zulke lange stelten heeft (maar de pamperloosheid werkt er wel aan mee) voorheen was t maat 92![]()
Emma draagt maillots in 56, broeken 68/74 en bovenkleding in 74/80.
Cathmar, bedankt voor de tip! Ik denk alleen dat die maten nog niet gaan passen hier.
Wat ben je nou gemiddeld zo'n beetje kwijt voor snowboots?
Ik haal de babyschoentjes tegenwoordig in 2 maten zodat ze links ook enigszins fatsoenlijk schoenen kan dragen. Dat gaat nog prima bij babyschoentjes maar ik hou m'n hart vast voor de normale schoenen straks.A grand adventure has begun.![]()
Keshet, ik heb ze vorig jaar gekocht bij Scapino en was volgens mij iets van 15 euro kwijt. die waren vanaf maat 21 geloof ik. Kleine maatjes vinden valt nog niet mee met snowboots, vond ik. Vaak beginnen ze idd vanaf mt 23.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Oww, joh, is niet erg hoor, scheelt weer geld enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:07 schreef wickie het volgende:
Octo, dat skipakje hebben wij ook. Maar Mette had er een schijthekel aan, dus bijna niet gebruikt.
Inca, dat is bij Lindex besteld. Ik heb net de bestelling afgerond, jammer anders had je wel mee kunnen bestellen. Het moet dus met creditcard. Ze hebben geen andere opties.
Ik was wat later thuis dan verwacht, het was erg gezellig. Maar net nog snel even besteld. Want er zat wel 1 product van iemand bij waar er nog maar 4 van waren. Maar alles is goed gegaan. Ik denk dat het volgende dinsdag of woensdag wel aan zal komen, de vorige keer was het er ook heel snel.
Alhoewel ze wel echt zó lief zijn!
En ja, maten.. Hiero ook een rommel, het speelpakje van moonkids maatje 98 zit nu gewoon goed, zelfs de pijpjes zijn niet heel veel te lang meer. Ook een Oerol-shirtje maat 98/104 zit gewoon goed, maar hij heeft ook nog een broekje in maatje 80 dat nog goed zit (alleen beginnen de pijpjes nu een heel klein beetje hoog water op Scheveningen te worden). Volgens zijn lengte zit hij in maat 92, maar qua shirtjes begin ik alweer moeite te krijgen met over zijn hoofd krijgen. Vaak heeft hij nu dus 98/104 aan, lekker baggy
Ik heb trouwens een enorm leuk fleece vestje besteld bij de h&m voor hem, wacht even..3!![]()
Haha, waar woon jij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:14 schreef MamaPurk het volgende:
Deze, ik wilde al een tijd zo een jasje voor haar, maar dacht eerst even verder te kijken, maar overal waar ik kwam waren ze veel duurder dan hier en veel minder leuk!!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C36 92263 66021 31 5352 0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Thijs krijgt die in het groen, dus moeten ze wel even samen op de foto
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
En die heeft Vlindur ook voor Rienk besteld, dus vraagt ook om een samen-fotoquote:
Hier hangen de Kermit truien weer in de winkel. Helaas weer gewoon voor 17,95. Tsss....And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
Ik zag gisteren ook matching mutsen en moest meteen aan jullie denken!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:04 schreef McLaura het volgende:
[..]
En die heeft Vlindur ook voor Rienk besteld, dus vraagt ook om een samen-foto
Hier hangen de Kermit truien weer in de winkel. Helaas weer gewoon voor 17,95. Tsss....
En Inc, wij gaan binnenkort (rond 12-08) ook bij Lindex bestellen, dus je kunt dan meedoen?
Gaan we daarna meeeeeten!And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
Ooeehh, dat zou wel een hippe groepsfoto zijn weer, dan.. Emma, Rienk, Sofie en StefTenminste, als we ze allemaal teelijk in beeld krijgen
Ik hou van sterretjes, dus dit was wel een beetje verplichte kost..
3!![]()
Oh! Als ze dan die onderbroekjes nog hebben graag!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:07 schreef McLaura het volgende:
En Inc, wij gaan binnenkort (rond 12-08) ook bij Lindex bestellen, dus je kunt dan meedoen?
Gaan we daarna meeeeeten!![]()
(Ze staan bij de meisjes, maar ik vind dat die blauwe best kunnen bij een jochie, toch?)3!![]()
onder nu weer terug in maat 80 en het ziet er niet uit zonder luierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idem hoor, elin zit boven meestal in 98 of 98/104
maar onder is t hopeloos, soms zelfs nog 86, terwijl ze zulke lange stelten heeft (maar de pamperloosheid werkt er wel aan mee) voorheen was t maat 92gelukkig zijn de 86 broekjes niet heel veel te groot, dat scheelt, maar ook daarvan, het mooiste broekje wat ik had valt heul niet zo mooi zonder luier
Irritant is het.:)![]()
Bij de Hema hebben ze in de winter ook snowboots, maar ik weet niet hoe duur die zijn.
Ik heb nog een paar in maat 22 staan voor de liefhebber.
Ik ben geloof ik al bijna klaar voor Pim voor de winterZal als alles binnen is een overzichtsfoto maken
![]()
![]()
Was ik al bang voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Helaas heb ik een eigen mini die hem gaat passen, dus hij is niet te koop mocht je het zo willen bedenken
Voor de liefhebbers: de hello kitty pyjama's zijn in de sale tot maat 68:
http://www.hm.com/nl/product/80583?article=80583-AOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ja erg hè?! Maar Pim gaat nu bijna naar maat 104 en er was sale, veel salequote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:34 schreef pessie het volgende:
Mignonne heb je je oudste zindelijk?
Nu al klaar voor de winter?.
![]()
Plus dat ik vorig jaar niets leuks meer kon vinden toen het eenmaal winter was, ik weet van vroeger dat wij ook altijd in augustus al een winterjas kregen haha![]()
![]()
Maar ik kan alleen zomercollectie vinden in de sale, nergens winterkleding die afgeprijst is. Waar heb je geshopt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:54 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Ja erg hè?! Maar Pim gaat nu bijna naar maat 104 en er was sale, veel sale![]()
Plus dat ik vorig jaar niets leuks meer kon vinden toen het eenmaal winter was, ik weet van vroeger dat wij ook altijd in augustus al een winterjas kregen haha![]()
Ik word helemaal zenuwachtig van jullie! Waarom moet je nu al snowboots kopen??? En wintertruien en -jassen? Ben ik in oktober/november echt veel te laat??? Ik koop nu alleen nog maar zomer want augustus en september worden prachtig....![]()
Ik koop 't nu omdat het nu te koop is. Ik wil straks niet misgrijpen.
En ja, ik weet dat ik door 't nu te kopen 't misgrijpen in stand hou.
Snowboots nu kopen gaat me ook wat te ver, dikke truien ook maar longsleeves begin ik wel langzaam maar zeker te verzamelen (ook gewone t-shirts gekocht want er komt heus nog wel een beetje mooi weer)
Ben helemaal blij met deze :![]()
![]()
Uhm, waar niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:25 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar ik kan alleen zomercollectie vinden in de sale, nergens winterkleding die afgeprijst is. Waar heb je geshopt?o.a. bij zoepp.nl, kleinesam.nl, H&M, blingsundaysbest.nl verder weet ik zo even niet meer
![]()
![]()
Ik zou niet eens weten welke maat ik moet kopen voor deze winter. Ze zit nu in 62/68, ik vermoed dat het dus net wat onder de 74 zit...
Gisteren kwam haar nieuwe Molo-pakkie binnen![]()
![]()
Die is leuk spewey!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:37 schreef Spewey het volgende:
Snowboots nu kopen gaat me ook wat te ver, dikke truien ook maar longsleeves begin ik wel langzaam maar zeker te verzamelen (ook gewone t-shirts gekocht want er komt heus nog wel een beetje mooi weer)
Ben helemaal blij met deze :
[ afbeelding ]Waar issie van?
![]()
Zomerkleren heeft Pim zat nu dus dat koop ik volgend jaar pas weer en vorig jaar dacht ik over winterkleren net zoals jij en kon ik geen betaalbare leuke winterjas vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:27 schreef Grunsfan het volgende:
Ik word helemaal zenuwachtig van jullie! Waarom moet je nu al snowboots kopen??? En wintertruien en -jassen? Ben ik in oktober/november echt veel te laat??? Ik koop nu alleen nog maar zomer want augustus en september worden prachtig....
Wat ik nu gekocht heb zijn ook longsleeves en vesten in de volgende maat wat hij nu bijna past. Die draagt hij dus ook van het najaar al.![]()
Leuk! Wat een lekker ding ook in het pakjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:39 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zou niet eens weten welke maat ik moet kopen voor deze winter. Ze zit nu in 62/68, ik vermoed dat het dus net wat onder de 74 zit...
Gisteren kwam haar nieuwe Molo-pakkie binnen
[ afbeelding ]![]()
![]()
en Evie; die krijgt de zwarte met witte stippen namelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:09 schreef Incantrix het volgende:
Ooeehh, dat zou wel een hippe groepsfoto zijn weer, dan.. Emma, Rienk, Sofie en StefTenminste, als we ze allemaal teelijk in beeld krijgen
Ik hou van sterretjes, dus dit was wel een beetje verplichte kost..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
M'n trauma, wat doe je?!
Zoë had daar dus de longsleeve van, had, omdat papa het nodig vond om haar uit de bumboseat te halen terwijl de playtray er nog inzat, grote scheur als resultaat. (2de keer dat ze hem aanhad)
Staat Saar wel heel gaaf trouwens! Ik hou ervan!
Shirtje is van Lofff, bij stekels en staartjes gekocht.![]()
Wat mooi!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:39 schreef twentemeisje het volgende:
Gisteren kwam haar nieuwe Molo-pakkie binnen
[ afbeelding ]
En echt winter is het pas over 6 maanden, denk dat 74 dan wel goed is.
Ik heb nooit echt winter truien. Gewoon longsleeves en als het echt koud is een vestje erover. Wollen vesten ofzo wil mijn oudste ook niet aan . Vindt ze veel te warm.
Ik heb voor de zomer echt meer dan genoeg en hoop dat we het nog lang kunnen gebruiken, maar ook om de kosten een beetje te spreiden koop ik nu al wel wat nieuwe dingen voor de winter.Met een meidenkwartet![]()
dat molopakje had ik ook gekocht als t een meid zou zijn, die andere pakjes trouwens ook hoor
molo popcorn enzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:47 schreef Spewey het volgende:
M'n trauma, wat doe je?!
[ afbeelding ]
Zoë had daar dus de longsleeve van, had, omdat papa het nodig vond om haar uit de bumboseat te halen terwijl de playtray er nog inzat, grote scheur als resultaat. (2de keer dat ze hem aanhad)
Staat Saar wel heel gaaf trouwens! Ik hou ervan!
Shirtje is van Lofff, bij stekels en staartjes gekocht.Wat zonde! Het is zo'n leuk shirtje!!
. Ik heb het shirtje ook nog met een gestreept mouwtje, die is nu te klein helaas... Er is ook nog een jurkje van....
Ik moet die playtray trouwens nog ergens op de kop tikken.![]()
Niels heeft deze in een ribfluweel variant, en die valt erg groot. Ik weet niet of hiervan de schouderbanden te verstellen zijn, van die van Niels niet en die past 12-18 maanden nu pas.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:34 schreef pessie het volgende:
Mignonne heb je je oudste zindelijk?
Nu al klaar voor de winter?. Hm, ik heb nog niets voor de winter volgens mij...
Wat ik absoluut wel ga kopen zijn Name-it spijkerbroekjes. Oh en deze
[ afbeelding ]
Maar ik wil em in de winkel kopen omdat ik niet weet of Nathan 9-12 of 12-18 maanden moet hebben.
Ter indicatie: Hema broeken in maat 86 passen nog net, Hema shirts in maat 92 (babyafdeling) zitten goed.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
DMLArmspieroefeningen!
Haha, die katDie ziet eruit alsof hij iets van je wil.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Dat heb je goed gezien zeg. Ze heeft gisteravond een keertje geen blikvoer gehad en nu loopt ze ondanks dat er brokjes staan te dralen en te miauwen en naar de keuken te sprinten de hele tijd in de hoop dat ze dan nu blikvoer krijgt.![]()
Op twee weken na was hij 1 jaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw wat ziet die er zo schetig uit.![]()
Hoe oud is die hier dan?![]()
![]()
Hier uiteindelijk nog snowboots maat 21 bij de schoenenreus gevonden, iets van 15,- geloof ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:50 schreef Keshet het volgende:
Wat ben je nou gemiddeld zo'n beetje kwijt voor snowboots?
Ik haal de babyschoentjes tegenwoordig in 2 maten zodat ze links ook enigszins fatsoenlijk schoenen kan dragen. Dat gaat nog prima bij babyschoentjes maar ik hou m'n hart vast voor de normale schoenen straks.
Welke schoenmaat heeft Emma nu?![]()
Uhm. Geen idee?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:48 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier uiteindelijk nog snowboots maat 21 bij de schoenenreus gevonden, iets van 15,- geloof ik.
Welke schoenmaat heeft Emma nu?
Ik red het nu nog met zelfgemaakte slofjes en schoentjes 0-3 maanden voor links en 9-12 voor rechts.
Maar dat begint allemaal krap te worden! Binnenkort maar eens gaan meten!
Dyon is echt cute in z'n skipak!
Wat een tof shirtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb vandaag een hollands jommetje. Rood wit blauw en ook nog eens fietsen.
[ afbeelding ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
ONze snowboots kwamen van de Aldi, ook maat 21 of 20 geloof ik.
En over maten: Driekus ging met 74/80 de winter in en kwam er met 80 onder en 86 boven weer uit. Maar zijn winterjas kochten we al in augustus in 86 en die past nu nog. Dit jaar wacht ik dus maar even met een winterjas scoren. Voor Tienus heb ik nog een 68 jas en volgens mij ook nog wel een 62 mocht dat nodig zijn.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
Mijn lindex bestelling is binnen en onwijs leuk en mooi! Was er helemaalvan met uitpakken!
De buit:
En Jelle in het nieuwe jasje/vestje. Hij is erg leuk mefke! En best dik nog vind ik en warm ook. De kleur komt hier redelijk in de buurt, da's een lastige om goed op de foto te krijgen. Ik heb een maat 80 voor Jelle besteld en die valt nog redelijk ruim gelukkig![]()
![]()
Dit is ook 116 fannetje, ga hem haar straks ff aanpassen maar denk dat die nog wel wat groot is. Nja, dan voor volgende zomer![]()
![]()
Haha truequote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef Fannetje het volgende:
Ja, maar 116 is hier wel echt een meerjarenplan
Hier zit ze zo'n beetje in 98/104 qua broek en 104/110/116 qua bovenkleding.![]()
moooooie spullies Mrien; dat tuniekje heb ik voor Evie ook besteldleuk!!
en jasje twijfelde ik over; maar nu ik hem bij Jelle zie heb ik bijna spijt dat ik die niet heb besteld.
(misschien over een paar maanden nog eens)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
Leuk spul weer allemaal! McLaura, misschien dat ik de volgende Lindex ronde ook wel mee doe... maar dat ligt er effe aan of ik wat leuks kan vinden.
Hier Minke met haar nieuwe vest/trui/geval van DPAM:
T is nog een beetje groot, vooral aan de mouwen, maar effe omslaan kan prima!
En kijk wat ik vandaag in de dierentuin-shop tegenkwam (en niet kon laten hangen uiteraard):![]()
![]()
![]()
en 1up is altijd leuk
DML Holandse prachthema hoezee!
ik heb net nog een harembroek voor elin gekocht, was maar 2 euro (Kobus heeft m ook) ben benieuwd of die op r heupen blijft zitten![]()
Oh, dat vestjeDat wil Niels ook
Dat rugzakje, geweldig!Wat grappig dat ze dat bij de dierentuinwinkel verkochten.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
1up Minke![]()
erg leuk setje zo DML![]()
Och Jelle lekker dingstaat hem leuk dat vest!
Mijn kleine had haar Lindex jasje voor t eerst aan vandaag, ik vind em zo leuk <3![]()
en mn grote heeft een broekje, blouseje en 2 pyjama's gekregen van mijn oma, uit de wibrasale, mn oma was er helemaal hyper van hahaha. Zo lief
t broekje is maat 80 maar het zit me eigk nog iets te ruim naar mn zin, een strakker model vind ik eigk leuker, maar voor die 3 weken zomer die we nog hebben ga ik niet meer terug voor een 74, t is wel goed zo. Van de winter lekker stoer met een dikke kabel-maillot eronder ofzo
hoofd-schouders-knie-teen zingen
Oeh en mn zusje wil als verjaarskado voor oudste strakjes wat winterkleding en winterschoenen voor haar kopen. Superleuk en superlief!!![]()
![]()
hoewel ik me afvraag of ze zich bewust is van de prijzen van kinderschoenenHet aanbod was aanvankelijk een winterjas + schoenen maar een jas hebben we al.
Ik ben er helemaal blij meefijn zulke meedenkende kado's!
Wat een staat dat vest gaaf Lijnloos, helemaal leuk met die capuchon.![]()
Schattig jasje van je jongste, Mignonne, ik hou van groen.![]()
Ik vind dit wel een leuke jas voor Ivan:
40 euro, kan dat elders (nieuw) goedkoper?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Oh, dat vestje staat heel gaaf, Lijnloos! Ik heb het voor Lena in het rood besteld.
Dat jasje van je jongste is heel zoet, mignonne!I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Oh super leuk Claudia! Dat sterretje ookDie stond er gisteravond nog niet op toch?
Geweldig dat jasje Mignonne! Als ik een mini-meisje had *zwijmel*<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Ik weet het eigenlijk niet. Het jasje viel me nu pas op! De prijs valt me eigenlijk nog wel mee. Ik denk alleen dat Ivans vader niet van die knopen houdt.
Heb jij voor Niels al een jasje?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik heb al heel veel jasjes bekeken de laatste dagen en volgens mij valt die prijs inderdaad wel mee (als het tenminste een echte winterjas is en geen tussenjas). Ik heb nog geen jas gevonden, maar wel geboden op een jas.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Ik twijfel heel erg wat voor maat ik voor Ivan zal nemen, 92 of 98. Wat neem jij voor Niels?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
dat heb ik ook steeds qua maten, vorig jaar kocht ik 98 voor haar.. en nu zit ze in 98/104 en zijn alle 98 jassen nog te grootquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik twijfel heel erg wat voor maat ik voor Ivan zal nemen, 92 of 98. Wat neem jij voor Niels?zelfs met dikke trui eronder, dus je moet echt naar t type jas kijken, als t een flinke voering heeft een maat groter, valt het mee, dan 92
![]()
Ik zoek nu steeds naar maat 92 jassen. Maar gisteren was ik bij een kennis met een zoontje van net 3 en zij was verbaast dat Niels al in 92 zit (is niet zo, maar misschien in de winter wel). Haar zoontje past de jas van vorig jaar in maat 92 nog en is van gemiddelde grootte. Als ik zou kunnen passen zou ik misschien voor 86 gaan, maar via internet neem ik 92, dan past het in ieder geval.
Lindex valt best wel groot vind ik, de shirts die ik heb besteld passen nog niet. Dus misschien kun je voor Ivan 92 nemen?<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Mijn ervaring is ook dat veel jassen vrij groot vallen. Ik ga straks eerst eens kijken of hij zijn jas van vorig jaar (maat 86) nog past.
Dit is trouwens een koopje, 19,95 euro bij de WE. Ik vraag me alleen af hoe dik de jas is. Ziet er vrij dun uit.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Wat een ontzettend leuke kleertjes van Lindex, mrien! Vooral dat rood kapje shirt.
Maar ik denk dat het niet goedkoop is en dan ook nog verzendkosten erbij, dat kunnen we nu even niet erbij hebben.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
lijkt me wel heel dun Claudia, maar winddicht, dus voor dit weer wel fijn
trouwens een tip voor de meisjesmoeders..koop geen zwempakjes/bikini's met kruisbandjes voor je dochter..vooral niet als ze met papa gaat zwemmen![]()
Kruisbandjes. Hier had de papa het kruisje voor zitten, ze werd bijna gekeeld.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Ik heb eindelijk een winterjas gevonden voor de kleine die ik leuk vind. Nu twijfel ik welke maat ik zal kopen, ik dacht aan 74 maar 68 is misschien beter. Iemand tips?![]()
![]()
http://shop.wefashion.com(...)ROe&SearchParameter=
oooooooh die vind ik wel leuk, zelfs met kraag, bietje duur wel![]()
die is awesomequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:14 schreef Kleurdoos het volgende:
http://shop.wefashion.com(...)ROe&SearchParameter=
oooooooh die vind ik wel leuk, zelfs met kraag, bietje duur wel![]()
![]()
idd flink aan de prijs. Wintersale in de gaten houden dan maar
Ik ben nog steeds verliefd op het spijkerjasje voor oudste dat van SC was. Zo'n fijn dingook van de WE, mooie kwaliteit wel.
ik heb wat dingen van lindex die na de eerste keer wassen wel goed pasten en daarvoor niet, ik zou het dus niet ongewassen weghangen, maar ook ff een poging wagen na de eerste wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:58 schreef Twinkly het volgende:
Lindex valt best wel groot vind ik, de shirts die ik heb besteld passen nog niet. Dus misschien kun je voor Ivan 92 nemen?![]()
![]()
Valt mee! 9,95 + verzendkosten (7 euro ofzo)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:04 schreef flowerbox het volgende:
Wat een ontzettend leuke kleertjes van Lindex, mrien! Vooral dat rood kapje shirt.
Maar ik denk dat het niet goedkoop is en dan ook nog verzendkosten erbij, dat kunnen we nu even niet erbij hebben.![]()
ik ga er serieus over nadenken vanavond (in de biosquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
die is awesome![]()
![]()
idd flink aan de prijs. Wintersale in de gaten houden dan maar
Ik ben nog steeds verliefd op het spijkerjasje voor oudste dat van SC was. Zo'n fijn dingook van de WE, mooie kwaliteit wel.
)
en dan misschien t ruitenjasje van h&m terugsturen als ie binnenkomt.. ze doet steeds 2 jaar met r jassen..![]()
EN IK WORD ER ZO BOOS VAN DAT MIJN GELE MAILLOT STEEDS UITVERKOCHT IS
wanneer vullen ze die nieuwe collectie bij, want dat doen ze wel, maar niet om 7 uur!
en Wicks, stuur je me nog even je gegevens en het bedrag? dan maak ik het over als ik thuis kom van de bios![]()
ok.....ik heb dus net ook wat gekocht online...bij de h&m. de 2 kindervesten uit de aanbieding van 4,95 een blauwe en een groene. de jongste draagt bijna altijd een vest.
en die aardbeien baby pyjamatjes/rompers zóoo schattig. heb ik dus ook besteld.
verder nog een shirt en een poloshirt. én met korting natuurlijk. (erg dat ik nu al babykleding koop, maar ik kan het neit helpen...ik hou van aardbeien)
![]()
Getver. Eerste H&Mbestelling hier binnen, ziet het grootste deel er toch minder leuk uit in het echt. Weg mutsen, shirt, vest enz. Boe.
Maar wel goed om de stoere mutsen in het echt gezien te hebben. Nu vind ik het niet meer erg dat Dottir er nog 100 jaar niet in zou passen.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
ooohhhhhh Mignonne, kan en mag ik DIBS op dat jasje van je mini??? die is zoooooo leuk!!!!05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
Oooooh Mignonne, wat doe je... Dat jasje!! Ik wilde m ook voor mijn meisje, wilde ik bestellen maar toen was er iets met onze CC. Na een week deed ie het weer...uitverkocht. Ik heb er serieus een traan om gelaten.. En dat kan ik nu wel weer doen want wat is ie leuk!!!!
![]()
Serieus een traan om gelaten? Dan zou ik maar niet het journaal kijken als ik jou was.
Wat staat dat broekje leuk, Mignonne! Moet er ineens aan denken dat ik jou nog even moet pm'en. Komt eraan!![]()
Neequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooohhhhhh Mignonne, kan en mag ik DIBS op dat jasje van je mini??? die is zoooooo leuk!!!!
mn zusje heeft gevraagd of ik em alsjeblieft wil bewaren voor als zij ooit aan de leg gaat, en aangezien ze eigenlijk nooit zoiets vraagt qua kleertjes is ie voor haar dussorry
oh grunsfan dat weet ik nog wel jadat ie toen uitverkocht was ineens. Stom is dat hoe hard het assortiment wisselt bij lindex. Kun je bij boden niet iets vergelijkbaars vinden?
ssserpente thnxkga t morgen posten.
das een heeeeeel goede reden hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee
mn zusje heeft gevraagd of ik em alsjeblieft wil bewaren voor als zij ooit aan de leg gaat, en aangezien ze eigenlijk nooit zoiets vraagt qua kleertjes is ie voor haar dussorry
![]()
hij is ook echt prachtig en staat je meisje heeeeeel mooi!05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
ah ik ben dus niet de enige kledingwous die gewoon al helemaal winterklaar is voor zn kind![]()
(op wat broekjes na maar die ben ik momenteel aan het overkopen v Sugersnap)
Ik heb echt weer belachelijk veel longsleeves al
En ik baal echt van de slechte zomer.. echt nog korte broekjes liggen die hij nooit heeft aangehad dus we blijven hopen dat augustus nog wat zomer brengt“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Aangezien ik iets te vaak bij de WE kom weet ik dat het een zomerjas isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:01 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is trouwens een koopje, 19,95 euro bij de WE. Ik vraag me alleen af hoe dik de jas is. Ziet er vrij dun uit.Hij hangt ook tussen de sale.
![]()
Ik weet niet welke maat korte broekjes hij heeft, maar Kyllian heeft een jaar later ook nog zomerbroekjes van het jaar ervoor aangehadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:22 schreef Poppejans het volgende:
ah ik ben dus niet de enige kledingwous die gewoon al helemaal winterklaar is voor zn kind![]()
(op wat broekjes na maar die ben ik momenteel aan het overkopen v Sugersnap)
Ik heb echt weer belachelijk veel longsleeves al
En ik baal echt van de slechte zomer.. echt nog korte broekjes liggen die hij nooit heeft aangehad dus we blijven hopen dat augustus nog wat zomer brengtIk bewaar de zomerkleding van Dyon dus zeker nog een jaartje.
![]()
Nou, ok, mijn ogen werden een heel klein beetje nat. En mijn dochtertje was toen nog maar 8 maanden ofzo dus ik gooi het nog even op ontzwangeren ok?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:42 schreef Ssserpente het volgende:
Serieus een traan om gelaten? Dan zou ik maar niet het journaal kijken als ik jou was.(Neemt niet weg dat ik heftige journaals, sommige reclames en sowieso alles met kinderleed ontwijk.... heb al maanden "Haar naam was Sarah' in huis maar durf er gewoon niet aan te beginnen..)
Oh, Poppejans, ik baal ook! Heb allemaal schattige hemdjes en jurkjes voor mijn meisje, ze heeft alles op vakantie 1 keer aangehad en nu ligt het werkeloos in de kast. Ik hoop zo op een warme nazomer!![]()
Daar hoop ik echt op! Niels heeft een hele stapel korte broeken, maar waar blijft de zon?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:33 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet welke maat korte broekjes hij heeft, maar Kyllian heeft een jaar later ook nog zomerbroekjes van het jaar ervoor aangehadIk bewaar de zomerkleding van Dyon dus zeker nog een jaartje.
Dinsdag schijnt het 26 graden te worden! Kan ik eindelijk weer eens een van de 10 zomerjurkjes die Anne heeft aantrekken![]()
![]()
Ik heb hier al wat zomerkleding opgeborgenGewoon omdat z'n herfst/ winter collectie uitbreidde en de kast vol zat
Er hangt nog genoeg zomerkleding voor een aantal weken, dus kom maar op met die zon!
![]()
Gewoon, net als een prinses, haar bij iedere gelegenheid een schone jurk aantrekkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:39 schreef Fannetje het volgende:
Dinsdag schijnt het 26 graden te worden! Kan ik eindelijk weer eens een van de 10 zomerjurkjes die Anne heeft aantrekken![]()
Even kijken:
badjasjurk
ontbijtjurk
speeljurk
lunchjurk
slaapjurk
buitenjurk
schonenabuitenspelenjurk
dinerjurk
relaxjurk
nachtjurk<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Twinkly![]()
De hoeveelheid jurkjes die ik voor Zoë heb gekocht voor deze zomer is gewoon ziek en ze heeft er dus alleen een paar op vakantie aangehad. (2 verschillende p/dag, de ontbijt/winkeljurk en de avond/flaneerjurk) Ik hoop serieus dat het harde groeien nu even stopt en dat er een aantal mee naar volgend jaar kunnen.
![]()
Ik trek Sofie nu gewoon een lange mouwen romper en een legging aan onder een aantal zomerjurkjes. (die spaghettidingen van de wibra bijvoorbeeld)*poef* nu is het weg![]()
Ach, anders kun je ze vast wel aan mij kwijt!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:46 schreef Spewey het volgende:
Ik hoop serieus dat het harde groeien nu even stopt en dat er een aantal mee naar volgend jaar kunnen.![]()
![]()
Ik denk dat ik stretch jurkjes ook wel bewaar tot komend jaar. Dan zijn het tuniekjes.*poef* nu is het weg![]()
Ja maar ik wil ze niet kwijt, ik wil ze aan zien bij m'n kleine meis, zitten zulke schattige tussen en omdat m'n tas met daarin m'n camera dus op vakantie is gejat heb ik er ook geen foto's van.
Maar het gaat heus nog wel even warm worden hier, heus wel.![]()
Oh haha, ik zie dat ik niet de enige ben met een overschot aan werkloze zomerjurkjes![]()
Gelukkig zijn de meeste wel aan de grote kant dus die kunnen wel een jaartje mee, eventueel met een legging eronder als tuniekje.
Mignonne, dat jasje is echt schattig![]()
Ik heb trouwens deze spulletjes van de H&M maar weer retour gezonden wegens echt VEEL te groot:
Deze leek me leuk bij het rode jurkje wat in de bijpassende artikelen staat, maar de kleur rood is heel anders. Het jurkje is wel heel![]()
![]()
![]()
Ja, ik hoop het ook hoor, die zomerjurkjes heeft ze nog te weinig gedragen. En in het kikkerbadje heeft ze nog maar één keer gezeten... ohnee, gelegen, toen kon ze nog niet eens zitten.![]()
Wat een heerlijk ontspannend topic is dit toch :-)
Net ook voor het eerst een Lindex bestelling gedaan, hopelijk ziet het er in het echt net zo mooi uit als op de plaatjes.
Voor de liefhebbers van Scandinavische kinderkleding, kennen jullie deze al: http://www.villervalla.se/
Site is wel in het Zweeds, maar ontzettend leuk spul. Goeie kwaliteit ook, vergelijkbaar met Molo.
Binnenkort is het overigens ook in NL te koop, maar geen idee wat de prijzen dan zijn: http://www.sterrenopstelten.com/
En op deze site is leuke 70s style kinderkleding te koop, maar wel een beetje aan de dure kant IMHO: http://shop.lilybalou.be/(...)balou/kleding-4.html
Ik ben zelf nog op zoek naar dit pakje van Kik Kids in maat 74, is iemand die ergens tegengekomen misschien? Jonkje heeft 'em nu in maat 68 en het zo'n fijn ding. http://www.yellowlolly.co(...)ton-Suit_p_1875.html![]()
Mignonne!! Ze heeft m gewoon al aan!!Jemig, hij leek zo ontzettend groot en nu past ze m gewoon al! Hij is zoooo leuk t jasje!! Ik hoop dat ze m heerlijk een tijdje aan kan en dat ie je toekomstnichtje netz o mooi zal staan als je jongste!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*![]()
I know! Erg he? Mouwtjes zijn nog omgeslagen en hij is nog een klein beetje te lang/ruim maar oef, ik stond er zelf ook even van tequote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef Poppedein het volgende:
Mignonne!! Ze heeft m gewoon al aan!!Jemig, hij leek zo ontzettend groot en nu past ze m gewoon al! Hij is zoooo leuk t jasje!! Ik hoop dat ze m heerlijk een tijdje aan kan en dat ie je toekomstnichtje netz o mooi zal staan als je jongste!
doe es niet! blijf es klein!
Nouja goed, ik weet in ieder geval zeker dat ze hem de hele herfst aan kan, dus we gaan er flink plezier van hebben![]()
leuke site die villervalla, versturen ze naar nl? En alleen met cc betalen of ook anders?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:08 schreef Schaetzli het volgende:
Wat een heerlijk ontspannend topic is dit toch :-)
Net ook voor het eerst een Lindex bestelling gedaan, hopelijk ziet het er in het echt net zo mooi uit als op de plaatjes.
Voor de liefhebbers van Scandinavische kinderkleding, kennen jullie deze al: http://www.villervalla.se/
Site is wel in het Zweeds, maar ontzettend leuk spul. Goeie kwaliteit ook, vergelijkbaar met Molo.
Binnenkort is het overigens ook in NL te koop, maar geen idee wat de prijzen dan zijn: http://www.sterrenopstelten.com/
En op deze site is leuke 70s style kinderkleding te koop, maar wel een beetje aan de dure kant IMHO: http://shop.lilybalou.be/(...)balou/kleding-4.html
Ik ben zelf nog op zoek naar dit pakje van Kik Kids in maat 74, is iemand die ergens tegengekomen misschien? Jonkje heeft 'em nu in maat 68 en het zo'n fijn ding. http://www.yellowlolly.co(...)ton-Suit_p_1875.html![]()
Er staat op de site dat ze versturen naar Europa, kosten omgerekend ongeveer 10 euro. Betalen gaat idd met cc.
Ik heb zelf nog geen bestelling gedaan, ik wacht nog tot de winterjassen er ook op staan. Een vriendin van mij uit Zweden had laatst iets meegenomen, en het zag er echt mooi uit.![]()
http://emilea.be/
hier veel merken met bijzonder veel korting.
wie er gaat bestellen met CC
laat me aub meedoen want ik MOET
http://emilea.be/brands/ej-sikke-lej/bodysuit/ als 1 van de allereerste pakjes voor Polle![]()
en de shopaholicaward van 2011 gaat naar:.... *tromgeroffel* ..... KD!!!!!
(en nou moet ik eerlijk bekennen dat ik van8 nog over shoppen en kinderkleertjes aan het dromen was...... had gisteravond zo'n ontzettend leuk jasje voor beeb 2.0 gezien, en ik had tegen T gezegd dat ik dr wel even een nachtje over zou slapen, nou dat is blijkbaar gelukt haha)05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
ja nou, die award verdiende ik volgens mij al
Anyway
Spewey? kopekopekopuh?
(ook smafolk, danafae, mala, molo..)![]()
Ik dacht dus gisteren even de stad leeg te kopen voor oudste, maar bij de H&M hadden ze niets en wat ze hadden was er niet in 92. Uiteindelijk 1 shirt voor hem en 1 broekje voor jongste bij de Prenatal.
Ik geef het dus op, ik ga wel online zoeken.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
Oeh! EmileaDaar in het voorjaar leuke Molo stuff voor m'n stringbean gekocht, ik kan allicht even kijken of ik nog iets kan vinden, sale is al wel even bezig bij ze.
(En dan kan ik jou mooi de schuld geven mocht ik inderdaad moeten kopekopeKOPUH, ghe dochterlief zegt hebbuhhebbuhhebbuh, weet niet hoe ze daar bij komt...)
![]()
nee niet met paddestoelen, ooievaars
is alleen 0-3 mnd
http://emilea.be/shop/997/ej-sikke-lej-cute-newborn-gift-set/![]()
http://emilea.be/shop/676/smaafolk-classic-big-apple-bodysuit/
oeh
maar 12 mnd is wel erg vooruitziend![]()
Ghe, daar kwam ik net voorbij, dacht hmm waarom neemt ze die niet? en zag toen dat hij er niet meer in kleine maatjes was.
Ik zie een geweldige suit van Louie Louis, flauw hoor dat ik geen baby meer heb.
Heb inmiddels wel andere stuff gevonden dus je ooievaarpakje (leuk!) ga ik wel meebestellen.![]()
Oh die is gaaf zeg!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:28 schreef Kleurdoos het volgende:
nee niet met paddestoelen, ooievaars
is alleen 0-3 mnd
http://emilea.be/shop/997/ej-sikke-lej-cute-newborn-gift-set/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
danafae idd, die probeerde ik poppedein al aan te smerenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:34 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik vind die groen met groen gestreepte playsuit met die viking ook wel heul cool daar.
(erik the viking)![]()
En ik heb nog steeds spijt dat ik nee gezegd heb, maar ik moet mn geld maar ff op zak houden nu* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*![]()
http://emilea.be/shop/10/very-katvig-striped-velour-boilersuit/ OehDie is tof!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
leuk issie ehquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:39 schreef Spewey het volgende:
Jeuj! maillot met uiltjes.![]()
http://emilea.be/shop/944/melton-printed-baby-tights/
ik vind die egale velourse pakjes aan 1 stuk ook cute![]()
Ik kan er nog een. Ik heb echt absurd veel gekocht deze maand. Durf amper op mijn internet bankieren te kijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:38 schreef Poppedein het volgende:
En ik heb nog steeds spijt dat ik nee gezegd heb, maar ik moet mn geld maar ff op zak houden nu
Maja wel allemaal echt nodig enzo (afgezien van de uggs misschien)![]()
http://emilea.be/shop/777/hollys-printed-bodysuit/
Suit met klavertjes, ow wat moet ik weer een vers jongetje..![]()
![]()
heb ik gister 3 noppies shirtjes gekocht voor Sofie maat 80. Past ze ze nu al.... Valt noppies zo klein?*poef* nu is het weg![]()
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:45 schreef kaatjejannie het volgende:
heb ik gister 3 noppies shirtjes gekocht voor Sofie maat 80. Past ze ze nu al.... Valt noppies zo klein?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: