dat heb ik ook steeds qua maten, vorig jaar kocht ik 98 voor haar.. en nu zit ze in 98/104 en zijn alle 98 jassen nog te grootquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik twijfel heel erg wat voor maat ik voor Ivan zal nemen, 92 of 98. Wat neem jij voor Niels?
die is awesomequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:14 schreef Kleurdoos het volgende:
http://shop.wefashion.com(...)ROe&SearchParameter=
oooooooh die vind ik wel leuk, zelfs met kraag, bietje duur wel
ik heb wat dingen van lindex die na de eerste keer wassen wel goed pasten en daarvoor niet, ik zou het dus niet ongewassen weghangen, maar ook ff een poging wagen na de eerste wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:58 schreef Twinkly het volgende:
Lindex valt best wel groot vind ik, de shirts die ik heb besteld passen nog niet. Dus misschien kun je voor Ivan 92 nemen?
Valt mee! 9,95 + verzendkosten (7 euro ofzo)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:04 schreef flowerbox het volgende:
Wat een ontzettend leuke kleertjes van Lindex, mrien! Vooral dat rood kapje shirt.
Maar ik denk dat het niet goedkoop is en dan ook nog verzendkosten erbij, dat kunnen we nu even niet erbij hebben.
ik ga er serieus over nadenken vanavond (in de biosquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
die is awesome![]()
![]()
idd flink aan de prijs. Wintersale in de gaten houden dan maar
Ik ben nog steeds verliefd op het spijkerjasje voor oudste dat van SC was. Zo'n fijn dingook van de WE, mooie kwaliteit wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |