quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:47 schreef Spewey het volgende:
M'n trauma, wat doe je?!
[ afbeelding ]
Zoë had daar dus de longsleeve van, had, omdat papa het nodig vond om haar uit de bumboseat te halen terwijl de playtray er nog inzat, grote scheur als resultaat. (2de keer dat ze hem aanhad)
Staat Saar wel heel gaaf trouwens! Ik hou ervan!
Shirtje is van Lofff, bij stekels en staartjes gekocht.
Niels heeft deze in een ribfluweel variant, en die valt erg groot. Ik weet niet of hiervan de schouderbanden te verstellen zijn, van die van Niels niet en die past 12-18 maanden nu pas.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:34 schreef pessie het volgende:
Mignonne heb je je oudste zindelijk?
Nu al klaar voor de winter?. Hm, ik heb nog niets voor de winter volgens mij...
Wat ik absoluut wel ga kopen zijn Name-it spijkerbroekjes. Oh en deze
[ afbeelding ]
Maar ik wil em in de winkel kopen omdat ik niet weet of Nathan 9-12 of 12-18 maanden moet hebben.
Op twee weken na was hij 1 jaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw wat ziet die er zo schetig uit.![]()
Hoe oud is die hier dan?
Hier uiteindelijk nog snowboots maat 21 bij de schoenenreus gevonden, iets van 15,- geloof ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:50 schreef Keshet het volgende:
Wat ben je nou gemiddeld zo'n beetje kwijt voor snowboots?
Ik haal de babyschoentjes tegenwoordig in 2 maten zodat ze links ook enigszins fatsoenlijk schoenen kan dragen. Dat gaat nog prima bij babyschoentjes maar ik hou m'n hart vast voor de normale schoenen straks.
Uhm. Geen idee?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:48 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier uiteindelijk nog snowboots maat 21 bij de schoenenreus gevonden, iets van 15,- geloof ik.
Welke schoenmaat heeft Emma nu?
Wat een tof shirtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb vandaag een hollands jommetje. Rood wit blauw en ook nog eens fietsen.
[ afbeelding ]
Haha truequote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef Fannetje het volgende:
Ja, maar 116 is hier wel echt een meerjarenplan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |