Oh! Als ze dan die onderbroekjes nog hebben graag!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:07 schreef McLaura het volgende:
En Inc, wij gaan binnenkort (rond 12-08) ook bij Lindex bestellen, dus je kunt dan meedoen?
Gaan we daarna meeeeeten!
onder nu weer terug in maat 80 en het ziet er niet uit zonder luierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idem hoor, elin zit boven meestal in 98 of 98/104
maar onder is t hopeloos, soms zelfs nog 86, terwijl ze zulke lange stelten heeft (maar de pamperloosheid werkt er wel aan mee) voorheen was t maat 92
Was ik al bang voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Helaas heb ik een eigen mini die hem gaat passen, dus hij is niet te koop mocht je het zo willen bedenken
Ja erg hè?! Maar Pim gaat nu bijna naar maat 104 en er was sale, veel salequote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:34 schreef pessie het volgende:
Mignonne heb je je oudste zindelijk?
Nu al klaar voor de winter?.
Maar ik kan alleen zomercollectie vinden in de sale, nergens winterkleding die afgeprijst is. Waar heb je geshopt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:54 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Ja erg hè?! Maar Pim gaat nu bijna naar maat 104 en er was sale, veel sale![]()
Plus dat ik vorig jaar niets leuks meer kon vinden toen het eenmaal winter was, ik weet van vroeger dat wij ook altijd in augustus al een winterjas kregen haha
Uhm, waar niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:25 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar ik kan alleen zomercollectie vinden in de sale, nergens winterkleding die afgeprijst is. Waar heb je geshopt?
Die is leuk spewey!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:37 schreef Spewey het volgende:
Snowboots nu kopen gaat me ook wat te ver, dikke truien ook maar longsleeves begin ik wel langzaam maar zeker te verzamelen (ook gewone t-shirts gekocht want er komt heus nog wel een beetje mooi weer)
Ben helemaal blij met deze :
[ afbeelding ]
Zomerkleren heeft Pim zat nu dus dat koop ik volgend jaar pas weer en vorig jaar dacht ik over winterkleren net zoals jij en kon ik geen betaalbare leuke winterjas vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:27 schreef Grunsfan het volgende:
Ik word helemaal zenuwachtig van jullie! Waarom moet je nu al snowboots kopen??? En wintertruien en -jassen? Ben ik in oktober/november echt veel te laat??? Ik koop nu alleen nog maar zomer want augustus en september worden prachtig....
Leuk! Wat een lekker ding ook in het pakjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:39 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zou niet eens weten welke maat ik moet kopen voor deze winter. Ze zit nu in 62/68, ik vermoed dat het dus net wat onder de 74 zit...
Gisteren kwam haar nieuwe Molo-pakkie binnen
[ afbeelding ]
en Evie; die krijgt de zwarte met witte stippen namelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:09 schreef Incantrix het volgende:
Ooeehh, dat zou wel een hippe groepsfoto zijn weer, dan.. Emma, Rienk, Sofie en StefTenminste, als we ze allemaal teelijk in beeld krijgen
Ik hou van sterretjes, dus dit was wel een beetje verplichte kost..
Wat mooi!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:39 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zou niet eens weten welke maat ik moet kopen voor deze winter. Ze zit nu in 62/68, ik vermoed dat het dus net wat onder de 74 zit...
Gisteren kwam haar nieuwe Molo-pakkie binnen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:47 schreef Spewey het volgende:
M'n trauma, wat doe je?!
[ afbeelding ]
Zoë had daar dus de longsleeve van, had, omdat papa het nodig vond om haar uit de bumboseat te halen terwijl de playtray er nog inzat, grote scheur als resultaat. (2de keer dat ze hem aanhad)
Staat Saar wel heel gaaf trouwens! Ik hou ervan!
Shirtje is van Lofff, bij stekels en staartjes gekocht.
Niels heeft deze in een ribfluweel variant, en die valt erg groot. Ik weet niet of hiervan de schouderbanden te verstellen zijn, van die van Niels niet en die past 12-18 maanden nu pas.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:34 schreef pessie het volgende:
Mignonne heb je je oudste zindelijk?
Nu al klaar voor de winter?. Hm, ik heb nog niets voor de winter volgens mij...
Wat ik absoluut wel ga kopen zijn Name-it spijkerbroekjes. Oh en deze
[ afbeelding ]
Maar ik wil em in de winkel kopen omdat ik niet weet of Nathan 9-12 of 12-18 maanden moet hebben.
Op twee weken na was hij 1 jaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw wat ziet die er zo schetig uit.![]()
Hoe oud is die hier dan?
Hier uiteindelijk nog snowboots maat 21 bij de schoenenreus gevonden, iets van 15,- geloof ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:50 schreef Keshet het volgende:
Wat ben je nou gemiddeld zo'n beetje kwijt voor snowboots?
Ik haal de babyschoentjes tegenwoordig in 2 maten zodat ze links ook enigszins fatsoenlijk schoenen kan dragen. Dat gaat nog prima bij babyschoentjes maar ik hou m'n hart vast voor de normale schoenen straks.
Uhm. Geen idee?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:48 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier uiteindelijk nog snowboots maat 21 bij de schoenenreus gevonden, iets van 15,- geloof ik.
Welke schoenmaat heeft Emma nu?
Wat een tof shirtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb vandaag een hollands jommetje. Rood wit blauw en ook nog eens fietsen.
[ afbeelding ]
Haha truequote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef Fannetje het volgende:
Ja, maar 116 is hier wel echt een meerjarenplan
dat heb ik ook steeds qua maten, vorig jaar kocht ik 98 voor haar.. en nu zit ze in 98/104 en zijn alle 98 jassen nog te grootquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik twijfel heel erg wat voor maat ik voor Ivan zal nemen, 92 of 98. Wat neem jij voor Niels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |