Haha, nou zelf vind ik skipakken nooit zo superleuk om elk jaar te kopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:12 schreef MamaPurk het volgende:
Ja maar dan heb je de winter erna geen goede rede om weer wat nieuws uit te zoeken
Van wanneer is Puck? Maat 80 zal voor deze winter ook wel beter zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik laat maat80 wel komen en dan prop ik Puck er in en dan zie ik wel of ik hem hou of voor nog groter ga.
Als de winter vroeg begint is Puck pas 9 a 10 maanden!
Puck kan dingen in 74 ook wel aan als ze klein vallen maar ik heb zo veel in 68 en dat zit nog goed dus ik hou het daar nog even bij. Bovendien slobbert dat inderdaad rond zijn lijfje zo breed!
8 februari.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Van wanneer is Puck? Maat 80 zal voor deze winter ook wel beter zijn.
Die is wel mooi!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:24 schreef MamaPurk het volgende:
ik een maatje 74 liggenMaar Jaël was toen nog zo klein dat ze veel in de voetenzak van de wagen zat enzo, dus toen vond ik dat pak eigenlijk overbodig
Deze heb ik(kan ik meteen mini Jaël even showen
)
[ afbeelding ]
Helaas heb ik een eigen mini die hem gaat passen, dus hij is niet te koop mocht je het zo willen bedenkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die is wel mooi!
Ik vind de ruiten van de 2011 collectie helaas niet leuk.
Ow van februari pas. Dyon is van 18 dec, dan zou ik zeker maat 80 doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
8 februari.
Ow snowbootsDaar heb ik al helemaal geen idee van qua maat en het is maar net of hij al loopt of niet. Lastig dit zeg.
Nou, de maten zijn hier een rommeltje, hoor. Lena draagt nu de meeste shirtjes en vestjes in maat 74, maar broekjes echt nog in 68 en vaak zelfs 62. Vandaag heeft ze een maillot maat 56 aan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is. Hij is langer dan bijvoorbeeld Lena en jongste van Mignonne maar toch gaan zij sneller over naar een volgende maat.
Ivan zat afgelopen winter in maat 80-86. Van de H&M hadden we een winterjas in maat 86 en die zat véél te groot. Achteraf was maat 80 handiger geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik laat maat80 wel komen en dan prop ik Puck er in en dan zie ik wel of ik hem hou of voor nog groter ga.
Als de winter vroeg begint is Puck pas 9 a 10 maanden!
Puck kan dingen in 74 ook wel aan als ze klein vallen maar ik heb zo veel in 68 en dat zit nog goed dus ik hou het daar nog even bij. Bovendien slobbert dat inderdaad rond zijn lijfje zo breed!
Ohw wat ziet die er zo schetig uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef Meimeltje het volgende:
Jaëlletje![]()
Ik vind het skipak vrij ruim vallen. Dyon had hm vorig jaar ook in maat 86, toen nog erg ruim...maar hij past hm nu gelukkig nog steeds! Hopelijk ook de hele winter door
[ afbeelding ]
idem hoor, elin zit boven meestal in 98 of 98/104quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, de maten zijn hier een rommeltje, hoor. Lena draagt nu de meeste shirtjes en vestjes in maat 74, maar broekjes echt nog in 68 en vaak zelfs 62. Vandaag heeft ze een maillot maat 56 aan.
Oww, joh, is niet erg hoor, scheelt weer geld enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:07 schreef wickie het volgende:
Octo, dat skipakje hebben wij ook. Maar Mette had er een schijthekel aan, dus bijna niet gebruikt.
Inca, dat is bij Lindex besteld. Ik heb net de bestelling afgerond, jammer anders had je wel mee kunnen bestellen. Het moet dus met creditcard. Ze hebben geen andere opties.
Ik was wat later thuis dan verwacht, het was erg gezellig. Maar net nog snel even besteld. Want er zat wel 1 product van iemand bij waar er nog maar 4 van waren. Maar alles is goed gegaan. Ik denk dat het volgende dinsdag of woensdag wel aan zal komen, de vorige keer was het er ook heel snel.
Haha, waar woon jij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:14 schreef MamaPurk het volgende:
Deze, ik wilde al een tijd zo een jasje voor haar, maar dacht eerst even verder te kijken, maar overal waar ik kwam waren ze veel duurder dan hier en veel minder leuk!!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C36 92263 66021 31 5352 0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En die heeft Vlindur ook voor Rienk besteld, dus vraagt ook om een samen-fotoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |