Blij dat ik even kan reageren op deze dame.
Ik ben eigenaar van Hondenwinkel en word hier erg boos om!
Dit zijn de Feiten.
Datum toegevoegd Klant Ingelicht Status Commentaar
21/06/2011 09:48:54 Wachten op behandeling Wij krijgen morgen de hond van een tante van mij.
ZIj is overleden en nu zitten ze met de hond. Ik wilde echter zeker niet hebben dat ze naar het asiel gun.
Dus komt ze hier. Grote boxer. Leuk beest, ken dr gelukkig goed.
Ik zou het daarom helemaal super vinden als de spullen vandaag al verzonden kunnen worden zodat ik ze morgen in huis heb.
Dan heeft ze een bak voor 't eten en drinken en kan ze wennen aan dr nieuwe omgeving met verwenning van de snoepjes.
Heel graag hoor ik spoedig van u.
22/06/2011 17:11:19 Herinnering Beste E,
Ik wilde het verzenden maar de betaling is nog niet binnen.
Kunt u daar voor zorgen dan verzenden wij het.
MVGR,
29/06/2011 06:19:00 Herinnering 2E herinnering.
Geachte meneer/mevrouw,
U heeft onlangs een bestelling bij ons geplaatst maar wij hebben nog geen betaling ontvangen.
Mocht u inmiddels betaald hebben dan kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.
Met vriendelijke groet,
Afdeling verkoop
06/07/2011 22:14:40 Herinnering Geachte meneer/mevrouw,
Uit onze administratie is gebleken dat ondanks herhaald daartoe strekkend verzoek, dat uw order tot op heden onbetaald is gebleven.
Wij moeten u er op wijzen dat wij naar 7 dagen overgaan om onze administratiekosten 5 Euro bij u te declareren
Mocht u inmiddels tot betaling zijn overgegaan, dan verzoeken wij u deze mail als niet geschreven te beschouwen.
Vertrouwende u aldus voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet,
Hondenwinkel.nl
11/07/2011 06:10:52 Herinnering 4eherinnering
Geachte meneer/mevrouw,
Uit onze administratie is gebleken dat ondanks herhaald daartoe strekkend verzoek, dat uw order tot op heden onbetaald is gebleven.
Wij moeten u er op wijzen dat wij naar 7 dagen overgaan om deze zaak door te verwijzen naar onze deurwaarder.
Mocht u inmiddels tot betaling zijn overgegaan, dan verzoeken wij u deze mail als niet geschreven te beschouwen.
Vertrouwende u aldus voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet,
[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 24-07-2011 19:35:42 (namen weg) ]