abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99887431
<een bedrijf> zegt dat ik een factuur moet betalen.
Het gaat om artikelen die nooit geleverd zijn. En die ik ook niet meer hoef te hebben, omdat ik er toen haast mee had vanwege een pup die we kregen.

Nou gaan ze dus morgen de factuur doorsturen naar een incassobureau?
Wat ik erg raar vind, omdat ik toen der tijd dus gevraagd heb of de artikelen direct leverbaar zouden zijn. En hierop nooit antwoord heb gekregen. Maar wel willen hun die factuur (?) betaald hebben. Maar hier dus geen artikelen van hun.

Nooit geen reactie op mijn vraag gehad, nooit geen ontvangstbevestiging van de bestelde artikelen. Nooit geen artikelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door motorbloempje op 24-07-2011 19:18:46 ]
pi_99887837
Even een kort mailtje die kant op dat je de artikelen nooit ontvangen hebt en dus de rekening ook niet zal betalen en dat de zaak hiermee afgedaan is.

Krijg je geen reactie of willen ze er niks van weten, dan rustig afwachten en als het incassobureau contact opneemt leg je het verhaal opnieuw kort en bondig uit. Blijven ze moeilijk doen, dan laat ze eerst maar eens bewijzen dat de producten ook daadwerkelijk zijn verstuurd en door jou zijn ontvangen.

En verder niet bang laten maken door het incassobureau, die hebben net zoveel rechten als jij en ik en moeten ook eerst naar een rechter voor ze het geld kunnen gaan halen bij je.
-
pi_99887841
Dan zeg je dat toch tegen ze?
En waarom de naam erbij? Omdat jij z'n zwakkeling bent dat je het niet netjes kan regelen maar gelyk hun naam ten grabbel gooien?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zondag 24 juli 2011 @ 19:07:03 #4
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_99887912
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:05 schreef Chinless het volgende:
Dan zeg je dat toch tegen ze?
En waarom de naam erbij? Omdat jij z'n zwakkeling bent dat je het niet netjes kan regelen maar gelyk hun naam ten grabbel gooien?
Dat ze zo dom zijn om een factuur te sturen zonder geleverde artikelen zegt al wat over het bedrijf.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_99887990
Ik heb al tig keer gevraagd om een factuur en waar en wanneer het dan geleverd zou zijn!
Maar krijg dan een heel kort en strak antwoord terug. Je moet gewoon betalen!
Meer niet.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:10:25 #6
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99888031
had je wel wat besteld?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_99888096
Geachte meneer/mevrouw,

Vraag dat maar aan uw juridisch adviseur die kan contact opnemen met <incassobureau>.

Ik heb uw naam ook doorgegeven aan de stichting fraude op het internet u kunt niet meer online bestellen bij de daar aangesloten bedrijven!

Met vriendelijke groet,

<naam>

Afdeling verkoop

[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 24-07-2011 19:22:26 ]
pi_99888174
Bovenstaande kreeg ik zojuist per mail?
Heel raar dit.

Heb er maanden geleden wel eens wat besteld. Maar heb hier via mail nooit een bevestiging van gehad. En dus ook geen producten. We hebben de spullen toen ergens anders vandaan gehaald.

Met de vraag, wanneer en waar zij dan spullen verzonden hebben, krijg ik bovenstaand antwoord.
pi_99888230
Stichting fraude op internet :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 24 juli 2011 @ 19:17:17 #10
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99888280
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:12 schreef ymme het volgende:
Geachte meneer/mevrouw,

Vraag dat maar aan uw juridisch adviseur die kan contact opnemen met <incassobureau>.

Ik heb uw naam ook doorgegeven aan de stichting fraude op het internet u kunt niet meer online bestellen bij de daar aangesloten bedrijven!

Met vriendelijke groet,

<naam>

Afdeling verkoop
:') Stuur ze een mailtje terug waarin je aangeeft dat je hun ook hebt aangemeld bij diezelfde stichting, wegens het niet leveren van producten :')

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 24-07-2011 19:22:10 ]
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_99888286
=doe maar nog een keer posten, maar dan met de namen van personen en bedrijven weggehaald=

[ Bericht 100% gewijzigd door motorbloempje op 24-07-2011 19:18:31 ]
pi_99888342
Namen enzo zijn niet nodig. Advies inwinnen is prima, maar houd het anoniem alsjeblieft :)
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 juli 2011 @ 19:20:17 #13
163650 Greys
pi_99888377
Als ik het zo lees (las, het is weer weg) dan is het niet zo gek dat je de spullen nooit gehad hebt, aangezien jij nooit betaald hebt. Eerst betalen, dan de spullen, dat zegt ze letterlijk in haar mails.

En die incasso gaat dus over die 5 euro administratiekosten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99888412
Ze blijft hard volhouden dat de winkel het recht op geld heeft.
Dit kan toch helemaal niet?
pi_99888432
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
Namen enzo zijn niet nodig. Advies inwinnen is prima, maar houd het anoniem alsjeblieft :)
Moet <deurwaarder> niet <incassobureau> zijn?
pi_99888475
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:20 schreef ymme het volgende:
De 5 euro administratiekosten toch?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99888489
Ik had toen heel snel spullen voor een hond nodig.
Een ander bedrijf heeft wel meteen gereageerd op mijn vraag hoe snel het verzonden kon worden en wanneer ik het dan in huis zou hebben. Toen heb ik bij dit bedrijf (die meteen antwoorden) betaald en de producten zijn gelijk die dag nog verzonden. :)
pi_99888515
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:20 schreef ymme het volgende:
Op welk geld? Het complete aankoopbedrag of slechts kosten die gemaakt zijn door het niet betalen?
pi_99888554
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:22 schreef ymme het volgende:
Een ander bedrijf heeft wel meteen gereageerd op mijn vraag hoe snel het verzonden kon worden en wanneer ik het dan in huis zou hebben. Toen heb ik bij dit bedrijf (die meteen antwoorden) betaald en de producten zijn gelijk die dag nog verzonden. :)
Heb je dit bedrijf dan ook meteen bericht dat je de spullen niet meer wilde hebben?
Tenslotte hebben zij de dag nadat je hen gemaild hebt geantwoord.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 juli 2011 @ 19:27:00 #20
163650 Greys
pi_99888682
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:22 schreef ymme het volgende:
Ja maar toch, je had toch echt al een bestelling geplaatst volgens mij? :)
En zij mailt jou daarop: 'als je meteen betaalt, dan versturen wij meteen'. Om jou ter wille te zijn. Inmiddels had je het al elders gekocht, maar daar hebben zij weinig boodschap aan natuurlijk, of heb je ze meteen even gebeld dat je de spullen niet meer hoefde?

Je brengt het hier een beetje als 'Ja dag, ik heb die spullen nooit gehad, slecht bedrijf, ik betaal niet'. Maar dat was dus niet zo. Je moest alleen eerst betalen, zoals ze zelf mailden aan je.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99888774
Blij dat ik even kan reageren op deze dame.
Ik ben eigenaar van Hondenwinkel en word hier erg boos om!
Dit zijn de Feiten.
Datum toegevoegd Klant Ingelicht Status Commentaar
21/06/2011 09:48:54 Wachten op behandeling Wij krijgen morgen de hond van een tante van mij.
ZIj is overleden en nu zitten ze met de hond. Ik wilde echter zeker niet hebben dat ze naar het asiel gun.
Dus komt ze hier. Grote boxer. Leuk beest, ken dr gelukkig goed.

Ik zou het daarom helemaal super vinden als de spullen vandaag al verzonden kunnen worden zodat ik ze morgen in huis heb.
Dan heeft ze een bak voor 't eten en drinken en kan ze wennen aan dr nieuwe omgeving met verwenning van de snoepjes.

Heel graag hoor ik spoedig van u.
22/06/2011 17:11:19 Herinnering Beste E,

Ik wilde het verzenden maar de betaling is nog niet binnen.
Kunt u daar voor zorgen dan verzenden wij het.

MVGR,

29/06/2011 06:19:00 Herinnering 2E herinnering.

Geachte meneer/mevrouw,

U heeft onlangs een bestelling bij ons geplaatst maar wij hebben nog geen betaling ontvangen.
Mocht u inmiddels betaald hebben dan kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling verkoop

06/07/2011 22:14:40 Herinnering Geachte meneer/mevrouw,

Uit onze administratie is gebleken dat ondanks herhaald daartoe strekkend verzoek, dat uw order tot op heden onbetaald is gebleven.
Wij moeten u er op wijzen dat wij naar 7 dagen overgaan om onze administratiekosten 5 Euro bij u te declareren

Mocht u inmiddels tot betaling zijn overgegaan, dan verzoeken wij u deze mail als niet geschreven te beschouwen.

Vertrouwende u aldus voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Hondenwinkel.nl

11/07/2011 06:10:52 Herinnering 4eherinnering
Geachte meneer/mevrouw,

Uit onze administratie is gebleken dat ondanks herhaald daartoe strekkend verzoek, dat uw order tot op heden onbetaald is gebleven.
Wij moeten u er op wijzen dat wij naar 7 dagen overgaan om deze zaak door te verwijzen naar onze deurwaarder.

Mocht u inmiddels tot betaling zijn overgegaan, dan verzoeken wij u deze mail als niet geschreven te beschouwen.

Vertrouwende u aldus voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 24-07-2011 19:35:42 (namen weg) ]
pi_99888834
-edit- -Graag geen persoonsgegeven hier plaatsen-
Hahhahhahah

En u staat nu negatief op internet
Incassotraject voor niet geleverde artikelen?

Hiermee is het nu klaar.
!

[ Bericht 20% gewijzigd door Ml-etje op 24-07-2011 19:31:28 ]
  zondag 24 juli 2011 @ 19:31:26 #23
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_99888870
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:30 schreef sandratb1963 het volgende:

Hahhahhahah

En u staat nu negatief op internet
Incassotraject voor niet geleverde artikelen?

Hiermee is het nu klaar.
!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ml-etje op 24-07-2011 19:32:00 (niet quoten dan :)) ]
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 juli 2011 @ 19:32:43 #24
163650 Greys
pi_99888915
Sandra, wat moet ze betalen dan?
Alleen de administratiekosten dus?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99888956
Er is toch gewoon niets aan de hand lijkt mij?
Ik snap werkelijk het probleem niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')