Op twee weken na was hij 1 jaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw wat ziet die er zo schetig uit.![]()
Hoe oud is die hier dan?
Hier uiteindelijk nog snowboots maat 21 bij de schoenenreus gevonden, iets van 15,- geloof ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:50 schreef Keshet het volgende:
Wat ben je nou gemiddeld zo'n beetje kwijt voor snowboots?
Ik haal de babyschoentjes tegenwoordig in 2 maten zodat ze links ook enigszins fatsoenlijk schoenen kan dragen. Dat gaat nog prima bij babyschoentjes maar ik hou m'n hart vast voor de normale schoenen straks.
Uhm. Geen idee?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:48 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier uiteindelijk nog snowboots maat 21 bij de schoenenreus gevonden, iets van 15,- geloof ik.
Welke schoenmaat heeft Emma nu?
Wat een tof shirtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb vandaag een hollands jommetje. Rood wit blauw en ook nog eens fietsen.
[ afbeelding ]
Haha truequote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef Fannetje het volgende:
Ja, maar 116 is hier wel echt een meerjarenplan
dat heb ik ook steeds qua maten, vorig jaar kocht ik 98 voor haar.. en nu zit ze in 98/104 en zijn alle 98 jassen nog te grootquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik twijfel heel erg wat voor maat ik voor Ivan zal nemen, 92 of 98. Wat neem jij voor Niels?
die is awesomequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:14 schreef Kleurdoos het volgende:
http://shop.wefashion.com(...)ROe&SearchParameter=
oooooooh die vind ik wel leuk, zelfs met kraag, bietje duur wel
ik heb wat dingen van lindex die na de eerste keer wassen wel goed pasten en daarvoor niet, ik zou het dus niet ongewassen weghangen, maar ook ff een poging wagen na de eerste wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:58 schreef Twinkly het volgende:
Lindex valt best wel groot vind ik, de shirts die ik heb besteld passen nog niet. Dus misschien kun je voor Ivan 92 nemen?
Valt mee! 9,95 + verzendkosten (7 euro ofzo)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:04 schreef flowerbox het volgende:
Wat een ontzettend leuke kleertjes van Lindex, mrien! Vooral dat rood kapje shirt.
Maar ik denk dat het niet goedkoop is en dan ook nog verzendkosten erbij, dat kunnen we nu even niet erbij hebben.
ik ga er serieus over nadenken vanavond (in de biosquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
die is awesome![]()
![]()
idd flink aan de prijs. Wintersale in de gaten houden dan maar
Ik ben nog steeds verliefd op het spijkerjasje voor oudste dat van SC was. Zo'n fijn dingook van de WE, mooie kwaliteit wel.
Neequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooohhhhhh Mignonne, kan en mag ik DIBS op dat jasje van je mini??? die is zoooooo leuk!!!!
das een heeeeeel goede reden hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee
mn zusje heeft gevraagd of ik em alsjeblieft wil bewaren voor als zij ooit aan de leg gaat, en aangezien ze eigenlijk nooit zoiets vraagt qua kleertjes is ie voor haar dussorry
Aangezien ik iets te vaak bij de WE kom weet ik dat het een zomerjas isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:01 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is trouwens een koopje, 19,95 euro bij de WE. Ik vraag me alleen af hoe dik de jas is. Ziet er vrij dun uit.
Ik weet niet welke maat korte broekjes hij heeft, maar Kyllian heeft een jaar later ook nog zomerbroekjes van het jaar ervoor aangehadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:22 schreef Poppejans het volgende:
ah ik ben dus niet de enige kledingwous die gewoon al helemaal winterklaar is voor zn kind![]()
(op wat broekjes na maar die ben ik momenteel aan het overkopen v Sugersnap)
Ik heb echt weer belachelijk veel longsleeves al
En ik baal echt van de slechte zomer.. echt nog korte broekjes liggen die hij nooit heeft aangehad dus we blijven hopen dat augustus nog wat zomer brengt
Nou, ok, mijn ogen werden een heel klein beetje nat. En mijn dochtertje was toen nog maar 8 maanden ofzo dus ik gooi het nog even op ontzwangeren ok?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:42 schreef Ssserpente het volgende:
Serieus een traan om gelaten? Dan zou ik maar niet het journaal kijken als ik jou was.
Daar hoop ik echt op! Niels heeft een hele stapel korte broeken, maar waar blijft de zon?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:33 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet welke maat korte broekjes hij heeft, maar Kyllian heeft een jaar later ook nog zomerbroekjes van het jaar ervoor aangehadIk bewaar de zomerkleding van Dyon dus zeker nog een jaartje.
Gewoon, net als een prinses, haar bij iedere gelegenheid een schone jurk aantrekkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:39 schreef Fannetje het volgende:
Dinsdag schijnt het 26 graden te worden! Kan ik eindelijk weer eens een van de 10 zomerjurkjes die Anne heeft aantrekken
Ach, anders kun je ze vast wel aan mij kwijt!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:46 schreef Spewey het volgende:
Ik hoop serieus dat het harde groeien nu even stopt en dat er een aantal mee naar volgend jaar kunnen.
I know! Erg he? Mouwtjes zijn nog omgeslagen en hij is nog een klein beetje te lang/ruim maar oef, ik stond er zelf ook even van tequote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef Poppedein het volgende:
Mignonne!! Ze heeft m gewoon al aan!!Jemig, hij leek zo ontzettend groot en nu past ze m gewoon al! Hij is zoooo leuk t jasje!! Ik hoop dat ze m heerlijk een tijdje aan kan en dat ie je toekomstnichtje netz o mooi zal staan als je jongste!
leuke site die villervalla, versturen ze naar nl? En alleen met cc betalen of ook anders?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:08 schreef Schaetzli het volgende:
Wat een heerlijk ontspannend topic is dit toch :-)
Net ook voor het eerst een Lindex bestelling gedaan, hopelijk ziet het er in het echt net zo mooi uit als op de plaatjes.
Voor de liefhebbers van Scandinavische kinderkleding, kennen jullie deze al: http://www.villervalla.se/
Site is wel in het Zweeds, maar ontzettend leuk spul. Goeie kwaliteit ook, vergelijkbaar met Molo.
Binnenkort is het overigens ook in NL te koop, maar geen idee wat de prijzen dan zijn: http://www.sterrenopstelten.com/
En op deze site is leuke 70s style kinderkleding te koop, maar wel een beetje aan de dure kant IMHO: http://shop.lilybalou.be/(...)balou/kleding-4.html
Ik ben zelf nog op zoek naar dit pakje van Kik Kids in maat 74, is iemand die ergens tegengekomen misschien? Jonkje heeft 'em nu in maat 68 en het zo'n fijn ding. http://www.yellowlolly.co(...)ton-Suit_p_1875.html
Oh die is gaaf zeg!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:28 schreef Kleurdoos het volgende:
nee niet met paddestoelen, ooievaars
is alleen 0-3 mnd
http://emilea.be/shop/997/ej-sikke-lej-cute-newborn-gift-set/
danafae idd, die probeerde ik poppedein al aan te smerenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:34 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik vind die groen met groen gestreepte playsuit met die viking ook wel heul cool daar.
leuk issie ehquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:39 schreef Spewey het volgende:
Jeuj! maillot met uiltjes.![]()
http://emilea.be/shop/944/melton-printed-baby-tights/
Ik kan er nog een. Ik heb echt absurd veel gekocht deze maand. Durf amper op mijn internet bankieren te kijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:38 schreef Poppedein het volgende:
En ik heb nog steeds spijt dat ik nee gezegd heb, maar ik moet mn geld maar ff op zak houden nu
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:45 schreef kaatjejannie het volgende:
heb ik gister 3 noppies shirtjes gekocht voor Sofie maat 80. Past ze ze nu al.... Valt noppies zo klein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |