Neequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooohhhhhh Mignonne, kan en mag ik DIBS op dat jasje van je mini??? die is zoooooo leuk!!!!
das een heeeeeel goede reden hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee
mn zusje heeft gevraagd of ik em alsjeblieft wil bewaren voor als zij ooit aan de leg gaat, en aangezien ze eigenlijk nooit zoiets vraagt qua kleertjes is ie voor haar dussorry
Aangezien ik iets te vaak bij de WE kom weet ik dat het een zomerjas isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:01 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is trouwens een koopje, 19,95 euro bij de WE. Ik vraag me alleen af hoe dik de jas is. Ziet er vrij dun uit.
Ik weet niet welke maat korte broekjes hij heeft, maar Kyllian heeft een jaar later ook nog zomerbroekjes van het jaar ervoor aangehadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:22 schreef Poppejans het volgende:
ah ik ben dus niet de enige kledingwous die gewoon al helemaal winterklaar is voor zn kind![]()
(op wat broekjes na maar die ben ik momenteel aan het overkopen v Sugersnap)
Ik heb echt weer belachelijk veel longsleeves al
En ik baal echt van de slechte zomer.. echt nog korte broekjes liggen die hij nooit heeft aangehad dus we blijven hopen dat augustus nog wat zomer brengt
Nou, ok, mijn ogen werden een heel klein beetje nat. En mijn dochtertje was toen nog maar 8 maanden ofzo dus ik gooi het nog even op ontzwangeren ok?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:42 schreef Ssserpente het volgende:
Serieus een traan om gelaten? Dan zou ik maar niet het journaal kijken als ik jou was.
Daar hoop ik echt op! Niels heeft een hele stapel korte broeken, maar waar blijft de zon?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:33 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet welke maat korte broekjes hij heeft, maar Kyllian heeft een jaar later ook nog zomerbroekjes van het jaar ervoor aangehadIk bewaar de zomerkleding van Dyon dus zeker nog een jaartje.
Gewoon, net als een prinses, haar bij iedere gelegenheid een schone jurk aantrekkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:39 schreef Fannetje het volgende:
Dinsdag schijnt het 26 graden te worden! Kan ik eindelijk weer eens een van de 10 zomerjurkjes die Anne heeft aantrekken
Ach, anders kun je ze vast wel aan mij kwijt!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:46 schreef Spewey het volgende:
Ik hoop serieus dat het harde groeien nu even stopt en dat er een aantal mee naar volgend jaar kunnen.
I know! Erg he? Mouwtjes zijn nog omgeslagen en hij is nog een klein beetje te lang/ruim maar oef, ik stond er zelf ook even van tequote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef Poppedein het volgende:
Mignonne!! Ze heeft m gewoon al aan!!Jemig, hij leek zo ontzettend groot en nu past ze m gewoon al! Hij is zoooo leuk t jasje!! Ik hoop dat ze m heerlijk een tijdje aan kan en dat ie je toekomstnichtje netz o mooi zal staan als je jongste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |