Ook niet in roze polootjes?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef Vlindur het volgende:
Maar niet bij jongetjesMagoe, ik hijs mijn kind ook niet in roze
De mijne deed gister nog een mooie split op de pasgedweilde vloer. Het wordt een turntalent, ik zeg het je!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:27 schreef McLaura het volgende:
Die van mij glijdt niet uit. Tenminste, vorig jaar niet. Vorige week gleed hij finaal uit op zijn Cars mocassins.
Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef oeke het volgende:
u riep?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef oeke het volgende:
[..]
Ook niet in roze polootjes?
[..]
De mijne deed gister nog een mooie split op de pasgedweilde vloer. Het wordt een turntalent, ik zeg het je!
Ik zou me dan vóór ik het aantrok heel Carrie voelen en als ik het eenmaal aanhad meer een soort ontplofte roomsoes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou zo'n rokje juist ook wel voor mezelf willen, en me dan heel Carrie uit Sex and the City voelen.
BECAUSEquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef mefke79 het volgende:
kd, pak je dan kniekousen voor kleuters ofzo en dan een stuk eraf knippen?
En ik doe wel aan roze voor mijn mannen. Maar dan alleen overhemden en shirts. Mijn man draagt trouwens ook roze. Sterker nog, ik denk dat mijn mannen meer roze in hun kast hebben dan ik.
En kd, hoe kom je toch telkens op die geniale dingen?
Tsssssss ga je in je uppie Lindexen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
zoo ik heb mijn lindexbestelling compleetleuke tuniekjes voor Evie...(en heb de bijpassende broeken al in de kast liggen van de H&M).
en dat zwarte rokje gaat er ook zeker nog komenstaat vast ook heeeel leuk onder die zwart/witte jas
en omg; ik raak hier steeds meer geinspireerdtis maar goed dat ik het excuus heb dat beeb 2.0 het straks ook aankan
haha
\O/quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja als ze in de aanbieding zijn is het door de koers van de dollar erg gunstig![]()
Dan ga ik nu jouw pakje op de bus doen en die van timejumper en fannetje
Ik zoek zoiets als eerste pakje. Juist daardat plaatje wat erop staat. Kom zoveel tegen maar nergens maatje 50. Maar als Jelte er niet meer inpast wil had ik zo zijn naam hier neergezetquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:57 schreef Poppedein het volgende:
Huh MeNicole, nee hoor.. ik heb m sowieso voor Jelte in 68 op mijn lijstje staan, ik twijfel m alleen of ik m ook als kraamkadootje zal kopen voor iemand anders of dat ik dan voor t grijze pakje zal gaan.
Hij is er vanaf 62
klik
ik zou 62 doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:04 schreef Poppedein het volgende:
Ik denk dat t kind al 4,5kg+ bij de bevalling (aug/sept) is, ik wil graag dat ie m van de herfst/ winter aankan, dus twijfel voor de jumpsuit een beetje tussen een 62 en 68 daarom.
En daar zit een muts aan, waardoor het alleen voor het naar buiten gaan handig is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou liever pakje 1 hebben. Neutraler en past bij meer smaken dan pakje 2 wat ik iet wat te uitgesproken vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rixtje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BJ:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poppedein:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog even bedenken wat ikzelf precies ga bestellen. Iniedergeval wat ik gisteren al had bedacht.Tijd voor wat anders.. maar wat dan..![]()
Mijn Boden bestelling is al onderweg![]()
Dit heb ik voor muppet gekocht:
En verder nog wat maternity spul uit de clearance voor mezelf![]()
Jammer dat bij Boden heel veel leuk spul pas begint met maat 2-3 jaar en aan de measurements te zien is dat echt nog veel te groot voorlopig.
En ik zie nu dus pas dat ik ook bij het babyspul had kunnen kijken![]()
Nouja, na de SEO ga ik wel weer kijken wat ik wil hebben.![]()
Poppedeintje, je kent degene toch voor wie t is? Vertrouw op je inschatting van haar smaak.![]()
Ik ga er tenminste vanuit dat voor die ene is waar je het op FB over had. (lekker cryptisch) dus dan weet je vast wel of ze pakje 2 kan waarderen.
Gaat ze draagdoeken gebruiken dat jij weet toevallig? Dan is pakje 2 in een maat 68 wel heel erg fijn voor in een doek denk ik.
Pakje 1 vind ik ook erg leuk voor de eerste maand ofzo, voor zo'n heel vers beebjeMaar pakje 2 schreeuwt jommetjes-power <3
:)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: