abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100047214
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef Vlindur het volgende:
Maar niet bij jongetjes :N Magoe, ik hijs mijn kind ook niet in roze ;)
Ook niet in roze polootjes? :P
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:27 schreef McLaura het volgende:
Die van mij glijdt niet uit. Tenminste, vorig jaar niet. Vorige week gleed hij finaal uit op zijn Cars mocassins.
De mijne deed gister nog een mooie split op de pasgedweilde vloer. Het wordt een turntalent, ik zeg het je! ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_100047284
O+
pi_100047296
[quote]0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef oeke het volgende:

[..]

[quote]

Nee :X
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100047318
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef oeke het volgende:

[..]

[..]

De mijne deed gister nog een mooie split op de pasgedweilde vloer. Het wordt een turntalent, ik zeg het je! ;)
u riep?

wij draaien :+
pi_100047334
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zou zo'n rokje juist ook wel voor mezelf willen, en me dan heel Carrie uit Sex and the City voelen. :')
Ik zou me dan vóór ik het aantrok heel Carrie voelen en als ik het eenmaal aanhad meer een soort ontplofte roomsoes.
pi_100047351
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:33 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

u riep?

[ afbeelding ]

wij draaien :+
_O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100047402
birdie tree <3
pi_100047502
Ik had een maillot met daar overheen beenwarmers van de H&M.
Ik wilde gewone neutrale in grijs of wit ofzoiets. Niet met streepjes of printjes. Die van H&M waren 2,95 geloof ik, en omdat ze van de 86-128 afdeling waren, waren het net lieslaarzen :+ helemaal goed, lang genoeg, warm genoeg en lekker vriendelijk geprijsd.
:)
pi_100047519
oh er was nog een pagina, of twee.
DOH :')
pi_100047637
Ik deed gewoon niks over de maillot bij Isabeau. Afharden die kinders!
pi_100047650
kd, pak je dan kniekousen voor kleuters ofzo en dan een stuk eraf knippen?

En ik doe wel aan roze voor mijn mannen. Maar dan alleen overhemden en shirts. Mijn man draagt trouwens ook roze. Sterker nog, ik denk dat mijn mannen meer roze in hun kast hebben dan ik.

En kd, hoe kom je toch telkens op die geniale dingen?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100047700
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef mefke79 het volgende:
kd, pak je dan kniekousen voor kleuters ofzo en dan een stuk eraf knippen?

En ik doe wel aan roze voor mijn mannen. Maar dan alleen overhemden en shirts. Mijn man draagt trouwens ook roze. Sterker nog, ik denk dat mijn mannen meer roze in hun kast hebben dan ik.

En kd, hoe kom je toch telkens op die geniale dingen?
BECAUSE

I AM GENIUS

maarre, ik ben mn mandje een t volproppen en leeggooien, ik mag 4 shirts overhouden :P 2 voor Polle en 2 voor Elin :+

en idd, peuter/kleurterkniekousen en dan knip! evt ff omzomen
pi_100047763
fek, more! sommige zijn maar 5 dollar!
pi_100047772
Ik heb nog twee threadless shirts te koop KD :P

Maar meer dan 4 of 5 zou ik niet doen. Wij moesten toen voor 10 stuks laatst 28 euro invoerrechten betalen }:|

De leukste zijn meestal trouwens gewoon 18 dollar :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100047916
welke DML?
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:49:47 #66
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100047923
zoo ik heb mijn lindexbestelling compleet :D leuke tuniekjes voor Evie...(en heb de bijpassende broeken al in de kast liggen van de H&M).
en dat zwarte rokje gaat er ook zeker nog komen :) staat vast ook heeeel leuk onder die zwart/witte jas :D

en omg; ik raak hier steeds meer geinspireerd ;) tis maar goed dat ik het excuus heb dat beeb 2.0 het straks ook aankan :D haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100048058
3-6 months

Ze hebben weer veel leuk nieuwe zie ik O+ maar pas dus op met overboord gaan, meer dan een paar vallen op. Threadless verzendt ze niet als gift.
The way you rock'n'roll
pi_100048193
die met die boterham wil ik voor elin :P
dus ik ga ze denk ik toch zelf maar bestellen :) dan hou ik t bij 2 stuks :)
dan is t incl verz 19 dollar=13 euro O+
pi_100048372
Ja als ze in de aanbieding zijn is het door de koers van de dollar erg gunstig :Y

Dan ga ik nu jouw pakje op de bus doen en die van timejumper en fannetje
The way you rock'n'roll
pi_100048523
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
zoo ik heb mijn lindexbestelling compleet :D leuke tuniekjes voor Evie...(en heb de bijpassende broeken al in de kast liggen van de H&M).
en dat zwarte rokje gaat er ook zeker nog komen :) staat vast ook heeeel leuk onder die zwart/witte jas :D

en omg; ik raak hier steeds meer geinspireerd ;) tis maar goed dat ik het excuus heb dat beeb 2.0 het straks ook aankan :D haha
Tsssssss ga je in je uppie Lindexen? :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_100048572
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja als ze in de aanbieding zijn is het door de koers van de dollar erg gunstig :Y

Dan ga ik nu jouw pakje op de bus doen en die van timejumper en fannetje
\O/
pi_100049979
oké hullup..ff polsen

U heeft zojuist een vers jongetje gebaard, krijgt u dan liever t eerste setje of t 2e pakje?

Wickie, u begrijpt, mijn bestelling komt er ook aan zo ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100050035
Oh die tweede. Die wil ik ook O+

Dat figuurtje wat erop staat is precies hetzelfde als op ons geboortekaartje!! Hebben moet ik hem!!
Tuurlijk alleen grote maten!!

[ Bericht 18% gewijzigd door MeNicole2 op 28-07-2011 15:54:32 ]
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_100050568
Oh zeker die 2e poppedein... want:

U heeft zojuist een zoontje gebaard en een ander iemand op Fok! heeft haar zoontje al uit het schattige pakje laten groeien. Welk pakje wilt u dan van haar over nemen? O-)

pi_100050680
Huh MeNicole, nee hoor.. ik heb m sowieso voor Jelte in 68 op mijn lijstje staan, ik twijfel m alleen of ik m ook als kraamkadootje zal kopen voor iemand anders of dat ik dan voor t grijze pakje zal gaan.

Hij is er vanaf 62
klik
pi_100050763
Hahaha Lijnloos, ik heb m dus sowieso voor Jelte, je opmerking komt in het grote boek ;)
pi_100050806
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:57 schreef Poppedein het volgende:
Huh MeNicole, nee hoor.. ik heb m sowieso voor Jelte in 68 op mijn lijstje staan, ik twijfel m alleen of ik m ook als kraamkadootje zal kopen voor iemand anders of dat ik dan voor t grijze pakje zal gaan.

Hij is er vanaf 62
klik
Ik zoek zoiets als eerste pakje. Juist daardat plaatje wat erop staat. Kom zoveel tegen maar nergens maatje 50. Maar als Jelte er niet meer inpast wil had ik zo zijn naam hier neergezet :o hem wel overnemen tegen die tijd :Y :P
pi_100050862
dat plaatje staat ook op een shirtje dat ze bij de C&A hebben!

en poppedein, voor een pasgeborene zou ik t grijze pakje doen, de tweede is leuk, maar als t wat weerbaarder is, mt 68 ofzo :)
pi_100050957
Ik denk dat t kind al 4,5kg+ bij de bevalling (aug/sept) is, ik wil graag dat ie m van de herfst/ winter aankan, dus twijfel voor de jumpsuit een beetje tussen een 62 en 68 daarom.
pi_100051057
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:04 schreef Poppedein het volgende:
Ik denk dat t kind al 4,5kg+ bij de bevalling (aug/sept) is, ik wil graag dat ie m van de herfst/ winter aankan, dus twijfel voor de jumpsuit een beetje tussen een 62 en 68 daarom.
ik zou 62 doen :) de winter komt vroeg!

enne MeNicole

tís een 3 pack rompers ofzo
pi_100051086
Dan zou ik voor 68 gaan. Liever iets te groot dan aan de kleine kant. Winter duurt lang!!
pi_100051150
Rompers heb ik wel. Gaat om bovenkleding. Eigenlijk heb ik dat ook al genoeg maar eerste pakje niet. Maar komt goed.....
pi_100051224
er kan toch een vestje overheen, t gaat je toch om de monsters?
pi_100051624
Poppedein, ik zou blij zijn met pakje 2!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100051716
Oké dank lieve menschen!!
pi_100051881
Poppedeintje, kijk eens wat er in mn mandje zit O+

http://emilea.be/shop/997/ej-sikke-lej-cute-newborn-gift-set/
pi_100051966
Goppedomme (:P) Wat is dát nou weer voor site!! T is dat ik dergelijke jumpsuitjes bij mijn kindjes al veel te snel pyamatjes vind, want die had ik natuurlijk écht gemoeten he! Tof!
pi_100052049
Ik zou liever pakje 1 hebben. Neutraler en past bij meer smaken dan pakje 2 wat ik iet wat te uitgesproken vind.
The way you rock'n'roll
pi_100052085
Ow Kd, wat doe je?! Nu zit ik weer bij threadless hebberig te zijn. Nu idd maar max. 3 want bij 4 mocht ik ook fijn invoerrechten en btw betalen. }:|

Morgenavond gaat lief mee naar Zara, yay! *O*
pi_100052383
ik zou gewoon voor mijn ooievaarspakje gaan :+
pi_100052493
Was even naar de Ikea :)
Bedankt voor de bestellingen so far, rond een uurtje of negen/half tien ga ik de boel bestellen.

Dus tot die tijd staat mijn pm-box nog open voor Lindex bestellingen :Y
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100052569
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou liever pakje 1 hebben. Neutraler en past bij meer smaken dan pakje 2 wat ik iet wat te uitgesproken vind.
En daar zit een muts aan, waardoor het alleen voor het naar buiten gaan handig is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100052814
gosss...Dit helpt ook niet echt! :P
Ik ben zelf niet heel erg van de neutrale zachte pakjes, dus vind het best lastig dat voor een ander te kopen. T 2e pakje is echt way more poppedein, maar over die muts heb je wel weer gelijk. Hoewel ik dat in maat 68 al een stuk minder vervelend vind
pi_100052997
Ik vind het eerste pakje geweldig, echt iets wat je een pasgeborene aan zou trekken. Comfortabel, lekker zacht, overslagvestje, leuke details. Het tweede pakje vind ik zelf uitgesprokener maar ook nog leuker, en inderdaad prima voor in de herfst (maar dan wel bij het naar buiten gaan).

Kortom: allebei anders maar allebei goed. 8-)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100054821
Ik zou ook voor het eerste pakje gaan. Het ziet er heerlijk comfortabel uit!
  Moderator donderdag 28 juli 2011 @ 18:21:57 #97
5428 crew  miss_sly
pi_100056432
Ik vind ze allebei heel erg leuk, Poppedein. Bij een keuze uit deze twee zou ik heel erg kijken naar voor wie het is en wat voor kleertjes ze al heeft.

Over Boden: hoe valt dat? snoopy heeft er al eens iets besteld, toch? Iemand anders ook? Ik wil zo'n houtje touwtje jas bestellen, maar hij moet dus wel op zeker passen deze winter, voor die prijs :P

Laat maar, heb de measurements gevonden en de lengte van de kleinste maat is 88 cm; dat komt bij Senna op d'r kuiten, dat vind ik iets te lang en ik verwacht niet dat ze 10 cm groeit tot de winter :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100057030
Ter controle heb ik nu in de winkelwagen:

Kleurdoos:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rixtje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BJ:
SPOILER
Poppedein:
SPOILER
Nu nog even bedenken wat ikzelf precies ga bestellen. Iniedergeval wat ik gisteren al had bedacht.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100058227
Mijn Boden bestelling is al onderweg :@

Dit heb ik voor muppet gekocht:

En verder nog wat maternity spul uit de clearance voor mezelf O+

Jammer dat bij Boden heel veel leuk spul pas begint met maat 2-3 jaar en aan de measurements te zien is dat echt nog veel te groot voorlopig.

En ik zie nu dus pas dat ik ook bij het babyspul had kunnen kijken 8)7

Nouja, na de SEO ga ik wel weer kijken wat ik wil hebben.
pi_100058377
Poppedeintje, je kent degene toch voor wie t is? Vertrouw op je inschatting van haar smaak. :Y
Ik ga er tenminste vanuit dat voor die ene is waar je het op FB over had. (lekker cryptisch :') ) dus dan weet je vast wel of ze pakje 2 kan waarderen.
Gaat ze draagdoeken gebruiken dat jij weet toevallig? Dan is pakje 2 in een maat 68 wel heel erg fijn voor in een doek denk ik.

Pakje 1 vind ik ook erg leuk voor de eerste maand ofzo, voor zo'n heel vers beebje O+ Maar pakje 2 schreeuwt jommetjes-power <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')