Ik heb niet eens een strijkijzerquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:01 schreef Spewey het volgende:
Mijnes zou waarschijnlijk Elin's kunstwerk heel snel en grondig kunnen slopen...![]()
Maar hij kan wel puzzels met 49 stukjes in no time maken
On topic: Ik raad je Lipfish en Molo aan Poezebeest, dat hoef je niet te strijken.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kwam hem net tegen op een site waar ik toch maar iets van Muck ging bestellen![]()
Wat denk je dat je krijgt? Girl of boy?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef Poezebeest het volgende:
Ik kijk ook op jijwel.nl, leuk leuk allemaal, staat bij mijn favorieten. Maandagavond iser niet en wordt de baby-garderobe bij elkaar geshopt
Mijn gevoel zegt heel erg een jongenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat denk je dat je krijgt? Girl of boy?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net nog een jumpsuit van Mala gekocht en een broekje van imps & elfs
Koopjes jagen, doen we allemaal hier. Vooral ook meelezen in dit topic want daar komen veel tips voorbij.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef Poezebeest het volgende:
Oeh, 4funkyflavours ontdekt, helemaal mijn ding, maar zoooooooooooo duur!
ja jijwel.nl idd, al zijn ze inmiddels flink door hun voorraad heen! Als je ze ff liked op facebook krijg je nog een tientje extra korting!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk www.jijwel.nl Ferrari. Ik zit er ook net te kijken
Ja, zag het al, maar dan nog vind ik sommige dingen erg duur. Moet volgens mij echt geen emotionele zwangere bui hebben want dan kan ik niet meer rationeel denken en koop ik alleen maar veeeeeel te dure kleertjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Koopjes jagen, doen we allemaal hier. Vooral ook meelezen in dit topic want daar komen veel tips voorbij.
kleinesam.nl heeft bijvoorbeeld 4funkyflavours wel vaak in de aanbieding.
Echt serieus. Sommige webshops mogen ons wel aandelen geven voor hoe goed wij hen hier promoten volgens mij![]()
Ja!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef Poezebeest het volgende:
Oeh, 4funkyflavours ontdekt, helemaal mijn ding, maar zoooooooooooo duur!
tssk, die hebben alleen meidenkledingquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef Poppedein het volgende:
Poezebeest, bij zofleurig.nl is ook 70% korting op $FunkyFlavours!
Ja die is gaaf! En kleuterjongetjes doen iets langer met hun kleertjes dan babyjongetjes, dus dat mag dan wel iets duurder zijn, toch?!?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja!
Ik zag vandaag een kleuterjongetje met dit vest lopen
[ afbeelding ]
doe maar niet en bestel eens 3 regenboogonderbroeken voor mequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:10 schreef wickie het volgende:
En toen ging het fout...
Lindex mandje zit toch weer vol.. kijken of ik me kan inhouden.
ik ga je vanavond of vanmiddag PM-enquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:34 schreef wickie het volgende:
Ok, morgenavond kan ik er wel een Lindex bestelling uitdoen. Vriendlief heeft goedkeuring gegeven namelijk. Dus als er mensen wensen hebben pm maar.
duurquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:06 schreef mefke79 het volgende:
Boden heeft leuk spul ja...wat is de koers van de pond eigenlijk? Eens opzoeken, want ik zie ook mooie schoenen.
klopt idd!, dit is een oude koersquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:11 schreef Spewey het volgende:
Het is gewoon een samenzwering!
Die koers klopt niet helemaal KD
Een jas van 60 pond is ongeveer 68 euro.
geef je ze aan de babymeisjesmama met de grootste afnamequote:Op donderdag 28 juli 2011 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De verkoper van de leggings heeft me laten weten dat er in dit pakketje 19 en in de andere 11 leggings zitten en dat de babylegs gratis zijn wegens de grote afname. Nu zijn de babylegs roze dus heeft iemand er interesse in voor in de draagdoek bijvoorbeeld? Het is one size fits all. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Op de foto dus bovenste rij 3e van rechts.
[ afbeelding ]
Dat zijn er tweequote:Op donderdag 28 juli 2011 10:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
geef je ze aan de babymeisjesmama met de grootste afnamegeen idee wie dat is btw
en een leuk kraamcadeautje alvastquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zijn er tweemaar volgens mij doet er maar eentje aan dragen met een doek dus dan is Wickie de gelukkige.
Nou Sola is op vakantie en draagt net als Spewey en Marlinde niet volgens mij. De rest zijn jongens mama's. KD trekt ze Elin ook niet meer aan denk ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:44 schreef wickie het volgende:
Ik wil me best graag vrijwillig opwerpen voor de legging![]()
Maar als er nog iemend meer interesse heeft, loten anders?
nope. ik vind t een leuk kraamcadeautje voor Wicksquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou Sola is op vakantie en draagt net als Spewey en Marlinde niet volgens mij. De rest zijn jongens mama's. KD trekt ze Elin ook niet meer aan denk ik
Eens!quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nope. ik vind t een leuk kraamcadeautje voor Wicks
Ja past een one size fits all zo lang nog? Ze zien er helemaal niet zo groot uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:52 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb voor Niels ook twee paar babylegs, in de winter doe ik ze ook weer aan omdat hij in de doek blote beentjes krijgt. Je kunt ze ook gebruiken bij het zindelijk worden: dat ze geen koude beentjes krijgen als ze in hun blote billen rondlopen.
Zijn het echt babylegs van het merk Babylegs? Ze komen bij Niels natuurlijk niet meer tot aan zijn luier. Maar in de doek heeft hij alleen blote onderbenen, dus het gaat nog makkelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja past een one size fits all zo lang nog? Ze zien er helemaal niet zo groot uit.
Ze zegt betaald te hebben dus helaasquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:56 schreef Kleurdoos het volgende:
(ps, mocht Ymme niet heel vlot betalen, wil je me dan even de hare laten zien? misschien koop ik ze da wel van je)
jaaaaaa, maar dat zegt ze wel vakerquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze zegt betaald te hebben dus helaas
Twinkly de label zegt Babylegs als merk ja. From USA maar made with love in China en ook opgestuurd uit China![]()
Met gel kun je ook niet betalen. Geld moet je hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:32 schreef Poppejans het volgende:
Oooohw dat Boden moest ver[b]boden/b] worden. Ik zie allemaal leuks!
Dat dino spul vind ik allemaal![]()
en deze natuurlijk
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar goed dat t gel op is
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:37 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Met gel kun je ook niet betalen. Geld moet je hebben![]()
Ik kan maar geen leuk eerste pakje vinden
Die is geweldig!quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:44 schreef Spewey het volgende:
Ik wil ook een vers babyjongetje :
[ afbeelding ]
Blijft echt m'n favo geboortepakje.
de humorquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:19 schreef Spewey het volgende:
Joh maak je niet zo druk, die reputatie heb je nu eenmaal, je had er ook de humor van in kunnen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |