Je had E6, D3 en B5 en je hebt gelijk. Ik had E6 aangezien voor C4. Beide een k'nijn en rozequote:
Dat wordt later wat, als ze 14-15-16 isquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:32 schreef Spewey het volgende:
Jeumig KD, wat is ze toch ontzettend mooi, zelfs met een mooi lelijk vest aan blijf je automatisch naar dat koppie kijken.
ze kan zichzelf al heel lang aan en uitkleden, knopen, ritsen, helemaal okequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:40 schreef Spewey het volgende:
Doe je al aan uithuwelijken?![]()
Kan ze trouwens zelf al met die knoopjes overweg?
Het leuke van veel kinderkleertjes hebben is dat je niet zo vaak hoeft te wassen, het nadeel is dat ik nu een shitload moet strijken.
die van mij is daar heel erg van juist, kiek maar naar die pinnetjes op de achtergrond, ze kan zo heerlijk urenlang pielenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:55 schreef Spewey het volgende:
Knap, mijn lompo kan echt niets met knoopjes en knoopsgaten, fijne motoriek wat is dat?
foto!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:59 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@kleurdoos, noppies heeft in de nieuwe collectie een gebreide trui zitten met een rendier. Ik moest aan je denken dat ik hem zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |