Ik heb niet eens een strijkijzerquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:01 schreef Spewey het volgende:
Mijnes zou waarschijnlijk Elin's kunstwerk heel snel en grondig kunnen slopen...![]()
Maar hij kan wel puzzels met 49 stukjes in no time maken
On topic: Ik raad je Lipfish en Molo aan Poezebeest, dat hoef je niet te strijken.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kwam hem net tegen op een site waar ik toch maar iets van Muck ging bestellen![]()
Wat denk je dat je krijgt? Girl of boy?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef Poezebeest het volgende:
Ik kijk ook op jijwel.nl, leuk leuk allemaal, staat bij mijn favorieten. Maandagavond iser niet en wordt de baby-garderobe bij elkaar geshopt
Mijn gevoel zegt heel erg een jongenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat denk je dat je krijgt? Girl of boy?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net nog een jumpsuit van Mala gekocht en een broekje van imps & elfs
Koopjes jagen, doen we allemaal hier. Vooral ook meelezen in dit topic want daar komen veel tips voorbij.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef Poezebeest het volgende:
Oeh, 4funkyflavours ontdekt, helemaal mijn ding, maar zoooooooooooo duur!
ja jijwel.nl idd, al zijn ze inmiddels flink door hun voorraad heen! Als je ze ff liked op facebook krijg je nog een tientje extra korting!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk www.jijwel.nl Ferrari. Ik zit er ook net te kijken
Ja, zag het al, maar dan nog vind ik sommige dingen erg duur. Moet volgens mij echt geen emotionele zwangere bui hebben want dan kan ik niet meer rationeel denken en koop ik alleen maar veeeeeel te dure kleertjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Koopjes jagen, doen we allemaal hier. Vooral ook meelezen in dit topic want daar komen veel tips voorbij.
kleinesam.nl heeft bijvoorbeeld 4funkyflavours wel vaak in de aanbieding.
Echt serieus. Sommige webshops mogen ons wel aandelen geven voor hoe goed wij hen hier promoten volgens mij![]()
Ja!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef Poezebeest het volgende:
Oeh, 4funkyflavours ontdekt, helemaal mijn ding, maar zoooooooooooo duur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |