Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Foto? waar?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:45 schreef PriemGirl het volgende:
Jaoh ! Heel erg ! Had je foto van de (hopelijk) trouwzaal gezien?![]()
![]()
ik ook niet... maar vragen of de mogelijke trouwlocatie mooi is, is een beetje een open deur intrappen, daar ging het me omquote:Op maandag 25 juli 2011 10:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben hier amper geweest de afgelopen dagen.
quote:
Ik vind van welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
O zo, ik was een beetje naar die foto aan het vissen.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook niet... maar vragen of de mogelijke trouwlocatie mooi is, is een beetje een open deur intrappen, daar ging het me om
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik vind van wel
Foto van de zaalWow, niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
[..]![]()
![]()
[..]
Ik vind van wel
Foto van de zaalPwetty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* MaleDuck streept die datum in mei 2012 door en zoekt naar de 28e april...quote:
emigreren?quote:
Snel hequote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck streept die datum in mei 2012 door en zoekt naar de 28e april...
Is je huis echt opgeruimd?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:49 schreef Muck het volgende:
Zoooo, huis begint opgeruid te raken én ik heb een zinnige afspraak met de sociale dienst kunnen maken
Ja, nee, echt![]()
Mooi om naar uit te kijkenquote:
Je weet hoe ik benquote:
quote:
En de poezen hebben evenzoveel plekken om heerlijk te slapenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Je weet hoe ik ben
Er liggen overal door de huiskamer stapeltjes was, dus de poezen hebben duizend plekken om verstoppertje te spelen en de boel weer door elkaar te mieteren, maaaaar er komt schot in
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:49 schreef Muck het volgende:
Zoooo, huis begint opgeruid te raken én ik heb een zinnige afspraak met de sociale dienst kunnen maken
Ja, nee, echt![]()
[..]![]()
![]()
[..]
Ik vind van wel
Foto van de zaalja, die had ik gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook dat had ik dus goed gelezenquote:
er is wel een andere bruiloft in mei he?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck streept die datum in mei 2012 door en zoekt naar de 28e april...
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ook dat jaquote:Op maandag 25 juli 2011 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de poezen hebben evenzoveel plekken om heerlijk te slapen.
Binnenkort al jurk uitzoekenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
dan zal je er wel anders uitzien dan in dat coctailjurkje![]()
Ik denk dat ie waanzinnig is.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zelfs dat durf ik met droge ogen te betwijfelen
Ow... met wie ga je trouwen dan wok?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is wel een andere bruiloft in mei he?
Miniiiiiiiiiiiiiiquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... met wie ga je trouwen dan wok?
En dan maanden lang in stress je figuur in de gaten houdenquote:
En dat jaquote:Op maandag 25 juli 2011 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dan maanden lang in stress je figuur in de gaten houden
Jaquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Ik heb aangegeven dat ik de 27e geopereerd wordt, valt er vorige week een uitnodiging op de mat voor de 28e...
Ik dus weer in de telefoon geklommen, maar mijn contactpersoon was er niet. Na 7 keer bellen had ik een of ander wazig figuur aan de lijn, die 'wel een mailtje zou sturen dat ik niet kwam'
Net heb ik zelf nog maar even gebeld om te controleren of mijn mailtje daadwerkelijk verstuurd was....
rapapa rapapaaaaa: nee dus
Maaar ik heb nu wel een andere afspraak voor morgenmiddag
Met Marijkequote:Op maandag 25 juli 2011 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... met wie ga je trouwen dan wok?
minder lunchen met chipsquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Ik heb aangegeven dat ik de 27e geopereerd wordt, valt er vorige week een uitnodiging op de mat voor de 28e...
Ik dus weer in de telefoon geklommen, maar mijn contactpersoon was er niet. Na 7 keer bellen had ik een of ander wazig figuur aan de lijn, die 'wel een mailtje zou sturen dat ik niet kwam'
Net heb ik zelf nog maar even gebeld om te controleren of mijn mailtje daadwerkelijk verstuurd was....
quote:
Je hebt in ieder geval nog niet de moeite genomen om het naambordje te (laten) vervangen, dus wat dat betreft.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Met Marijke
ik woon al in haar huis
[..]
minder lunchen met chips
nee, vakantiequote:
Succes en sterkte met je operatiequote:Op maandag 25 juli 2011 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
dus je bent niet langs geweest dit weekendquote:Op maandag 25 juli 2011 11:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval nog niet de moeite genomen om het naambordje te (laten) vervangen, dus wat dat betreft.
Je hebt het naambordje inmiddels (laten) vervangen?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus je bent niet langs geweest dit weekend
beter je pc muis dan de pcquote:Op maandag 25 juli 2011 11:04 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom begeeft alles het de laatste tijd![]()
Speciaal een sd kaartje voor in mijn MP3 speler gekocht.
En dan werkt de MP3 speler niet meer...
En nu mijn Pc muis
Ik zal mn best doen om je mentaal te ondersteunen!quote:
Ah, goed om te wetenquote:
Jaquote:Op maandag 25 juli 2011 11:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Kon dat zomaar, een andere afspraak maken?
eenschquote:
troost je, ik hoorde weken later van de verhuizing en de bruiloft weet ik ook net pasquote:Op maandag 25 juli 2011 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaat ze nog bigamie plegen ook?.
Ik mis echt alles he.
Ik ving zaterdagavond iets op, en trok toen de conclusie. Maar het was dus al in de KSC besproken toen ik er niet was, bleekquote:Op maandag 25 juli 2011 11:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Normaal is het 'we bellen u nog wel' of 'we sturen u een brief met een nieuwe uitnodiging'
[..]
eensch
[..]
troost je, ik hoorde weken later van de verhuizing en de bruiloft weet ik ook net pas
Ik zou nog even terugbellen om het nog even een keertje bevestigd te krijgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Normaal is het 'we bellen u nog wel' of 'we sturen u een brief met een nieuwe uitnodiging'
[..]
eensch
[..]
troost je, ik hoorde weken later van de verhuizing en de bruiloft weet ik ook net pas
Ligt eraan: van wie denk je dat ze gaan trouwen?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:13 schreef JJH het volgende:
Gaan de twee mensen van ik nu denk dat ze gaan trouwen, trouwen?
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:13 schreef JJH het volgende:
Wat is er met MZ? Laat haar lekker gaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je eendje
Bedoeling was op 19 mei; maar alles was al volgeboekt in meiAhja, wordt er niet minder leuk op
Ja van Peter en MZ las ik het ook donderdagavond ofzo? Iedereen was in shock iig
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan: van wie denk je dat ze gaan trouwen?.
My thoughts.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je eendje
Bedoeling was op 19 mei; maar alles was al volgeboekt in meiAhja, wordt er niet minder leuk op
Ja van Peter en MZ las ik het ook donderdagavond ofzo? Iedereen was in shock iig
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:13 schreef JJH het volgende:
Ach ja, de datum maakt ook niet zoveel uit, het gaat om het JAquote:Op maandag 25 juli 2011 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je eendje
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat is er met MZ? Laat haar lekker gaan.
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja, de datum maakt ook niet zoveel uit, het gaat om het JA
dat voor de wet was voor mij ook bijzaak... kerkdienst stond bij ons centraal die dagquote:Op maandag 25 juli 2011 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Datum boeit me niks
(tbh zelfs trouwen voor de wet boeit me niet)
Ik zou niet trouwen voor de kerk denk ikquote:Op maandag 25 juli 2011 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat voor de wet was voor mij ook bijzaak... kerkdienst stond bij ons centraal die dag
ik ben ook alleen echt getrouwd destijdsquote:Op maandag 25 juli 2011 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zou niet trouwen voor de kerk denk ik
Voor mij dus ookquote:Op maandag 25 juli 2011 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat voor de wet was voor mij ook bijzaak... kerkdienst stond bij ons centraal die dag
Nope, alleen worden er al 9 topics aan haar huwelijk gewijd.quote:
neequote:Op maandag 25 juli 2011 11:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt het naambordje inmiddels (laten) vervangen?
Waaromquote:Op maandag 25 juli 2011 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voor mij dus ookBeetje traditioneel ingesteld. Vriend is er niet zo voor; maar we hebben nu toch iets gevonden waar we beide echt achter staan.
Voordeel van de trouwlocatie is namelijk dat je daar in de tuin kan trouwenVriend vindt de 'kerken' altijd zo grimmig (wat ik wel in kan komen); en het gaat er toch om dat we beide 100% staan achter de keuzes van die dag
Maar 27ste willen we dan hier in NL voor de wet trouwen; 28ste voor de kerk en feest
en toch zijn er mensen die het missenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nope, alleen worden er al 9 topics aan haar huwelijk gewijd.
En dat vind ik beetje veel!
Toek en ik hebben beiden een christelijke opvoeding gehad, maar doen er allebei he-le-maal niets meer mee. Ik zou het dus ronduit hypocriet vinden om mijn ja-woord voor het altaar te gevenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben ook alleen echt getrouwd destijds
wanneer ga jij trouwen dan toek?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
pick me!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en toch zijn er mensen die het missen
niets om 'quote:Op maandag 25 juli 2011 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voor mij dus ookBeetje traditioneel ingesteld. Vriend is er niet zo voor; maar we hebben nu toch iets gevonden waar we beide echt achter staan.
Voordeel van de trouwlocatie is namelijk dat je daar in de tuin kan trouwenVriend vindt de 'kerken' altijd zo grimmig (wat ik wel in kan komen); en het gaat er toch om dat we beide 100% staan achter de keuzes van die dag
Maar 27ste willen we dan hier in NL voor de wet trouwen; 28ste voor de kerk en feest
Is een juiste insteek naar mijn meningquote:Op maandag 25 juli 2011 11:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Toek en ik hebben beiden een christelijke opvoeding gehad, maar doen er allebei he-le-maal niets meer mee. Ik zou het dus ronduit hypocriet vinden om mijn ja-woord voor het altaar te geven
Als Muck zich leert gedragen in het openbaarquote:
Dank jequote:Op maandag 25 juli 2011 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is een juiste insteek naar mijn mening
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als Muck zich leert gedragen in het openbaar
Serieus: zodra ik het geld heb!
Zei de man die net mijn oor er zowat afboertquote:
Dat was meeko!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Zei de man die net mijn oor er zowat afboert
Ah. Fijn dat het dan op mij wordt afgereageerd omdat ik iedereen even op de hoogte brengquote:Op maandag 25 juli 2011 11:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Donderdagnacht, toen de halve KSC sliep, en vrijdagochtend, toen er gewerkt werd, werd het verder besproken...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je eendje
gewoon 9 topics lang foto's postenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah. Fijn dat het dan op mij wordt afgereageerd omdat ik iedereen even op de hoogte breng
Jullie mogen best 9 topics lang aan mijn huwelijk wijden![]()
Nee?
dat is alles wat teltquote:Op maandag 25 juli 2011 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Donderdagnacht, toen de halve KSC sliep, en vrijdagochtend, toen er gewerkt werd, werd het verder besproken...
Maar het gaat wel in sneltreinvaart daar. Maar goed, als zij maar gelukkig zijn.
Voor de vorm of traditie naar de kerk gaan en niet om de inhoud dat vind ik hypocriet... maar veel mensen zullen mij vanwege mn geloof ook hypocriet noemenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Dank je
Ik ga ook niet met kerst naar de kerk, zoals mijn ouders
Was niet als afreageren bedoeld hoor PGquote:Op maandag 25 juli 2011 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah. Fijn dat het dan op mij wordt afgereageerd omdat ik iedereen even op de hoogte breng
Jullie mogen best 9 topics lang aan mijn huwelijk wijden![]()
Nee?
wedden dat zij het over een week wel eetquote:Op maandag 25 juli 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat is irritant aan het doen, stom gebedel. Hij heeft honger, lust de nieuwe brokjes niet. Zeikwijf, de andere katten eten het wel gewoon. Dus straks naar de stad om een doos brokjes voor hem te halen die die wel eet.
Kijk, als ik in een kerk ben, zal ik me zeker netjes gedragen en ik vind het, zeker in deze tijd, heel knap als mensen nog elke zondag naar de kerk gaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor de vorm of traditie naar de kerk gaan en niet om de inhoud dat vind ik hypocriet... maar veel mensen zullen mij vanwege mn geloof ook hypocriet noemen
Mijn poezels eten allesquote:Op maandag 25 juli 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat is irritant aan het doen, stom gebedel. Hij heeft honger, lust de nieuwe brokjes niet. Zeikwijf, de andere katten eten het wel gewoon. Dus straks naar de stad om een doos brokjes voor hem te halen die die wel eet.
Zoveel toch niet? Donderdagnacht en vrijdagochtend is er blijkbaar over gesproken, en daarna gisterenavond heel kort en nu weer even... dus het zullen geen 9 topics zijn, want dan hadden niet zo veel mensen het gemistquote:Op maandag 25 juli 2011 11:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik ga is het juist voor het gebouwquote:Op maandag 25 juli 2011 11:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk, als ik in een kerk ben, zal ik me zeker netjes gedragen en ik vind het, zeker in deze tijd, heel knap als mensen nog elke zondag naar de kerk gaan.
Zelf zie ik het meer als een symbolisch iets, waar ik geen gebouw voor nodig heb
Mja, zo kan ik echt niet met mijn kat omgaan. Als je mij een week voor een bord (even denken want ik lust alles.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wedden dat zij het over een week wel eet
Whiskas lust mijn andere kat dan weer niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn poezels eten alles
Behalve Whiskas, ze hebben liever het voer van de Aldi![]()
Ja, nee, ho!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik ga is het juist voor het gebouw
de architecteur en de bouw methode, vooral voor de tijd waarin het gebouwd is.
Teveel in elk gevalquote:Op maandag 25 juli 2011 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoveel toch niet? Donderdagnacht en vrijdagochtend is er blijkbaar over gesproken, en daarna gisterenavond heel kort en nu weer even... dus het zullen geen 9 topics zijn, want dan hadden niet zo veel mensen het gemist.
ik begreep je wel hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, nee, ho!
In het buitenland bezoek ik ook altijd kerken om gewoon even te kijken hoe het daar gaat en hoe het eruit ziet enzo, maar ik bedoel dat ik geen kerkgebouw nodig zou hebben om te bidden of mijn geloof uit te dragen
Afgelopen week is er ook een paar keer een diepgemeend 'godverdomme' door huis gevlogen, maar dat is dan wéér een ander verhaal
Dat dus. Ik kom alleen in de kerk als ik op vakantie ben. Heel soms brand ik dan een kaarsje, prevel ik een kort gebed en klaar. Maar het gaat me dan vooral om de architectuur en de schilderingen en zo te bewonderen.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, nee, ho!
In het buitenland bezoek ik ook altijd kerken om gewoon even te kijken hoe het daar gaat en hoe het eruit ziet enzo, maar ik bedoel dat ik geen kerkgebouw nodig zou hebben om te bidden of mijn geloof uit te dragen
Afgelopen week is er ook een paar keer een diepgemeend 'godverdomme' door huis gevlogen, maar dat is dan wéér een ander verhaal
Dat gebouw kan me gestolen worden, mij gaat het om dat Jezus voor mijn tekortkomingen gestorven is en weer is opgestaan, zodat ik weer recht tegenover God kan staan. Dat ik door die genade mag leven als een overwinnaar en meer en meer mag leren hoe God leven bedoeld had. Met een focus op een 'relatie' met God en niet het doen van regeltjes enzo...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk, als ik in een kerk ben, zal ik me zeker netjes gedragen en ik vind het, zeker in deze tijd, heel knap als mensen nog elke zondag naar de kerk gaan.
Zelf zie ik het meer als een symbolisch iets, waar ik geen gebouw voor nodig heb
Mooi zoquote:Op maandag 25 juli 2011 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik begreep je wel hoor![]()
en dat laatste kan ik me heel goed voorstellen
MPG en ik waren eh, twee jaar terug denk ik, in Parijs de Sacre Coeur aan het bekijken, toen er net een mis begon. Dat wisten we van te voren niet, maar we zijn netjes gaan zitten en hebben eens bekeken hoe het eraan toegingquote:Op maandag 25 juli 2011 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. Ik kom alleen in de kerk als ik op vakantie ben. Heel soms brand ik dan een kaarsje, prevel ik een kort gebed en klaar. Maar het gaat me dan vooral om de architectuur en de schilderingen en zo te bewonderen.
Daar heb ik dan persoonlijk minder mee. Ik zie de bijbel ook vooral als een symbolisch boek met daarin oude volksvertellingenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat gebouw kan me gestolen worden, mij gaat het om dat Jezus voor mijn tekortkomingen gestorven is en weer is opgestaan, zodat ik weer recht tegenover God kan staan. Dat ik door die genade mag leven als een overwinnaar en meer en meer mag leren hoe God leven bedoeld had. Met een focus op een 'relatie' met God en niet het doen van regeltjes enzo...
Ik zie de bijbel meer als een leidraad voor een leven met God, een zoektocht waarin je steeds meer en meer leert hoe God in elkaar steekt en hoe het leven in elkaar steekt zoals God dat bedoeld heeft.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar heb ik dan persoonlijk minder mee. Ik zie de bijbel ook vooral als een symbolisch boek met daarin oude volksvertellingen
Dat ben ik wel met je eens hoor. Het belangrijkste is dat ze zelf gelukkig worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Teveel in elk gevalkijk priem verteld zelf wat ze met haar huwelijk gaat doen. Dat is leuk.
32 meningen over Marijke en Peter vind ik minder.
Ik heb geen idee of ik mijn leven leef zoals god bedoeld heeft...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie de bijbel meer als een leidraad voor een leven met God, een zoektocht waarin je steeds meer en meer leert hoe God in elkaar steekt en hoe het leven in elkaar steekt zoals God dat bedoeld heeft.
Open een apart topic ofzoquote:Op maandag 25 juli 2011 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens hoor. Het belangrijkste is dat ze zelf gelukkig worden.
Alleen ontkom je er niet aan dat er nog iemand binnenvalt die van niks weet, en dan is een feitelijke mededeling wel zo handig.
Je weet dat je het er nu zelf al een klein uur over hebt?quote:
Ik reageer alleen op DaMartquote:Op maandag 25 juli 2011 11:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Je weet dat je het er nu zelf al een klein uur over hebt?
Over dat soort regeltjes zal ik me weinig over uiten, omdat voor mij 1 van de belangrijkste basisprincipes is, dat ik als mens niet kan oordelen over een ander. Ik zou het zelf niet doen (heb het ook niet gedaan voordat ik ging trouwen), maar ieder is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen leven en keuzes.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik mijn leven leef zoals god bedoeld heeft...
Samenwonen voor het huwelijk mag niet volgens de regeltjes, maar voor Toek en mij was het een ontzettend goede beslissing bijvoorbeeld
Neuh, daar voel ik me niet echt toe geroepenquote:
En ik reageer op jou, heb er verder ook weinig over gezegd eigenlijkquote:
Toek en ik zijn in december heel bewust gaan samenwonen, omdat zijn thuissituatie verre van ideaal was en achteraf gezien, is het een hele goede beslissing geweest, omdat hij anders nu op straat had gestaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Over dat soort regeltjes zal ik me weinig over uiten, omdat voor mij 1 van de belangrijkste basisprincipes is, dat ik als mens niet kan oordelen over een ander. Ik zou het zelf niet doen (heb het ook niet gedaan voordat ik ging trouwen), maar ieder is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen leven en keuzes.
Daarom laat ik me er vaak niet over uit, omdat je als 'buitenstaander' toch geen compleet beeld heb. En eigenlijk vind ik dat soort zaken meer bijzaken, dan werkelijk belangrijk binnen het christelijk geloof...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Toek en ik zijn in december heel bewust gaan samenwonen, omdat zijn thuissituatie verre van ideaal was en achteraf gezien, is het een hele goede beslissing geweest, omdat hij anders nu op straat had gestaan.
Ik geloof niet dat God me daarom dus zal veroordelen en denk dat hij blijer is dat we het 'goede' hebben gedaan op dat moment
Dan zijn we het toch nog met elkaar eensquote:Op maandag 25 juli 2011 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom laat ik me er vaak niet over uit, omdat je als 'buitenstaander' toch geen compleet beeld heb. En eigenlijk vind ik dat soort zaken meer bijzaken, dan werkelijk belangrijk binnen het christelijk geloof...
Blijkbaarquote:Op maandag 25 juli 2011 12:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch nog met elkaar eens
Dan kan ik nu weer rustig met mijn hoofddoek en AK-47 zwaaienquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan kan ik nu weer rustig met mijn hoofddoek en AK-47 zwaaien
JIHAD JIHAD!
Nee, jij wel?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:03 schreef Toekito het volgende:
Mart heb je al foto's van Koeman bij Feyenoord gezien?
Dat was alweer twee jaar geleden indd.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
MPG en ik waren eh, twee jaar terug denk ik, in Parijs de Sacre Coeur aan het bekijken, toen er net een mis begon. Dat wisten we van te voren niet, maar we zijn netjes gaan zitten en hebben eens bekeken hoe het eraan toeging
Eerst je middaggebedquote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan kan ik nu weer rustig met mijn hoofddoek en AK-47 zwaaien
JIHAD JIHAD!
LDG'tjequote:
verdwenen... in het niets...quote:
ik belde laatst hoe laat hun thuiswedstrijden gespeeld worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag een foto in het Feyenoordtopic, volgens mij... lange rij inderdaad.
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik belde laatst hoe laat hun thuiswedstrijden gespeeld worden.
Het antwoord was: Hoe laat schikt het u?
Lekker op tijd dus!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:30 schreef Muck het volgende:
Zooo, dat was het ziekenhuis, woensdagochtend om acht uur ben ik aan de beurt
Dan kan ik er ook niet de hele dag tegenaan hikkenquote:
absoluut!quote:
begint ook nu pas druk te worden en wij hebben al 90% gezienquote:
ideaalquote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
begint ook nu pas druk te worden en wij hebben al 90% gezien
dan kan ik niet uitslapen!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:30 schreef Muck het volgende:
Zooo, dat was het ziekenhuis, woensdagochtend om acht uur ben ik aan de beurt
Dat is wel erg vroegquote:Op maandag 25 juli 2011 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan kan ik er ook niet de hele dag tegenaan hikken
Betekent wel dat ik om half zes met de trein moet
Jaquote:Op maandag 25 juli 2011 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg.
Maar dan heb je het wel maar gehad, inderdaad. En met een beetje mazzel ben je dan ook eerder weer thuis.
Bijnaquote:Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Toekito het volgende:
Is het al vrijdag? Dan is Muck zeker weer thuis!
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:58 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb vakantieoppas voor mn konijntjes
Nu nog een vakantie zoeken/vinden...
Burgers Zoo. Vrijdag abo aangeschaft aangezien ik 500m verderop woonquote:
Leuke dierentuinquote:Op maandag 25 juli 2011 13:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Burgers Zoo. Vrijdag abo aangeschaft aangezien ik 500m verderop woon
Scandinavië, als de financieën het toelaten. Want duur.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:02 schreef douche-eendje het volgende:
Heeft iemand een geniale tip? Ik heb geen reisslachtoffer, afhankelijk van Ov, moet in september/oktober zijn en heb een hekel aan warm/zon. Ierland ben ik vorig jaar al geweest
Marijke.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag!Lunch
Hoe is het hier?
Mee eensquote:Op maandag 25 juli 2011 13:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Scandinavië, als de financieën het toelaten. Want duur.
Dat is goed te ov-en.
Hansquote:
Zuid noorwegen is wel prima. Volgens mij, en er schijnt ook een trein te rijden die prachtig over de Hardangervidda (hoogvlakte) heenrijd.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Mee eens
Al moet ik zeggen dat in sommige gebieden in Noorwegen alleen 's winters bussen rijden, vanwege het wintersportseizoen
He Muckquote:Op maandag 25 juli 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Mee eens
Al moet ik zeggen dat in sommige gebieden in Noorwegen alleen 's winters bussen rijden, vanwege het wintersportseizoen
Ik zat een paar jaar geleden in het zuidoosten, daar was weinig openbaar vervoer, maar wat meer richting wat grotere steden is het prima geregeldquote:Op maandag 25 juli 2011 13:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Zuid noorwegen is wel prima. Volgens mij, en er schijnt ook een trein te rijden die prachtig over de Hardangervidda (hoogvlakte) heenrijd.
Mja, ach, nog steeds niet veel soepsquote:Op maandag 25 juli 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He MuckHoe is het nu bij jullie?
Ik ga meequote:Op maandag 25 juli 2011 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zat een paar jaar geleden in het zuidoosten, daar was weinig openbaar vervoer, maar wat meer richting wat grotere steden is het prima geregeld
En met de trein door Noorwegen lijkt me serieus heel tof
Mooiquote:
quote:
Nu even niet vrees ik, maar anders is het echt een heel tof landquote:
Nee, die is nog niet geweestquote:Op maandag 25 juli 2011 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MooiHier alles ok
[..]![]()
Is de uitvaart al geweest?
Elke bocht een andere ansichtkaart.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu even niet vrees ik, maar anders is het echt een heel tof land
[..]
Nee, die is nog niet geweest
Jaquote:
Ik ook voor mijn doen, staan er trouwens een paar in mijn fobo.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Ik heb daar zo achterlijk veel foto's gemaakt he![]()
*klik*quote:Op maandag 25 juli 2011 13:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook voor mijn doen, staan er trouwens een paar in mijn fobo.
Foto's van vakanties stop ik altijd zorgvudig in eigen, makkelijk te vinden mapjes weg.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:28 schreef Muck het volgende:
[..]
*klik*
ik heb ze *ergens* op mijn externe schijf staan![]()
Echt, die van mij hadden binnenhuisarchitect moeten worden. Hoelang ze bezig zijn met het herschikken van het grit nadat ik het in de bak gegooid heb.quote:
je doet het ook helemaal verkeerdquote:Op maandag 25 juli 2011 13:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt, die van mij hadden binnenhuisarchitect moeten worden. Hoelang ze bezig zijn met het herschikken van het grit nadat ik het in de bak gegooid heb.![]()
Weet je hoeveel je dan moet afsteken, als je nou met Friesland zou komen, dat is nog enigzins te doen.quote:
vandaar dat er zoveel indianen zijn die mij maar blijven lastig vallenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je hoeveel je dan moet afsteken, als je nou met Friesland zou komen, dat is nog enigzins te doen.
Indianen?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaar dat er zoveel indianen zijn die mij maar blijven lastig vallen
uit indiaquote:Op maandag 25 juli 2011 13:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Indianen?
* JJH stookt een vuurtje en kleedje van de kast afhaalt
indianenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Indiers.
En wil je me niet quoten voordat ik mijn post geedit heb.
Zijn ze dan zo verschrikkelijk incompetent aan het zijn?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoef even helemaal niks uit India meer
ehm...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn ze dan zo verschrikkelijk incompetent aan het zijn?
ja dusquote:Op maandag 25 juli 2011 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
en mijn paracetamol ligt in Zwolle op de kast
Dan heeft je kast in ieder geval geen koppijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
en mijn paracetamol ligt in Zwolle op de kast
* Barreltje is van Stavanger naar Bergen met de boot gegaan, van Bergen naar Oslo met de treinquote:Op maandag 25 juli 2011 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zat een paar jaar geleden in het zuidoosten, daar was weinig openbaar vervoer, maar wat meer richting wat grotere steden is het prima geregeld
En met de trein door Noorwegen lijkt me serieus heel tof
Hurtigrutten?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje is van Stavanger naar Bergen met de boot gegaan, van Bergen naar Oslo met de treinen van Oslo naar Stavanger met het vliegtuig .. en eigenlijk moet je dan idd op de hardanger vidda een paar dagen uitstappen
van 1220 m naar beneden naar het fjor fietsen
neuh dat is te duurquote:
Wel tof.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh dat is te duur
gewoon de "normale" vleugelboot..
ze moesten het huis bewaken en hadden geen tijdquote:Op maandag 25 juli 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk
Ik ben een half uurtje weg geweest, dus de malle poema's hebben aaaaaalle tijd van de wereld gehad om in alle rust te poepen, piesen en weet ik veel wat ze daar doen, dus ik kiepre net de bak leeg om hem in een sopje te zetten, staan er twee klaaglijk te mauwen en te springen
Dat doen ze express.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk
Ik ben een half uurtje weg geweest, dus de malle poema's hebben aaaaaalle tijd van de wereld gehad om in alle rust te poepen, piesen en weet ik veel wat ze daar doen, dus ik kiepre net de bak leeg om hem in een sopje te zetten, staan er twee klaaglijk te mauwen en te springen
Ohhh, was dat hetquote:Op maandag 25 juli 2011 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze moesten het huis bewaken en hadden geen tijd
Kleine klootzakjes zijn het af en toequote:
Maar wel lief.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ohhh, was dat het
Ze tikken hier overigens ook aan het raam als ze buiten zitten
[..]
Kleine klootzakjes zijn het af en toe
Gaaf is datquote:Op maandag 25 juli 2011 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ohhh, was dat het
Ze tikken hier overigens ook aan het raam als ze buiten zitten
[..]
Kleine klootzakjes zijn het af en toe
MI.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Gaaf is dat![]()
*klopklop![]()
*klopklop laat me erinmarjooooo
Tof he?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Gaaf is dat![]()
*klopklop![]()
*klopklop laat me erinmarjooooo
jup .. Wonen in noorwegen was ook tofquote:Op maandag 25 juli 2011 14:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel tof.
[ afbeelding ]
Wij hadden deze bazenboot terug naar Denemarken, wat een kracht, wat een geweld.
Het is me al zooooo lang een doorn in het oogquote:Afl.: Kies Bewust. De Keuringsdienst van Waarde Kiest Bewust. Een koe en een kalf en een heel paard half. De droom is het van Holle Bolle Gijs. Hij kon schrokken, grote brokken. Maar dat was niet goed voor hem. De tijden zijn veranderd. Gijs kan tegenwoordig zijn gulzige gang gaan. Want met hartelijke medewerking van de regering, maken voedsel-, snack- en snoepfabrikanten nu heerlijkheden waar je met een gerust hart van eten kan. Zoveel je maar wilt. Zelfs elke dag taart. Als het maar taart is waar een ondergaand zonnetje met de woorden Ik Kies Bewust op staat. Er is Ik Kies Bewust patat met mayonaise. Er is Ik Kies Bewuste frisdrank en worst. Er zijn tientallen kant-en-klare slaatjes met saus, waar je onbeperkt van mag smullen, want ze zijn zo Ik Kies Bewust als Bolle Gijs zich maar kan dromen. De Keuringsdienst van Waarde begint met consumentenpret op televisie met een parade van verschrikkelijk gezond gemaksvoedsel. Je ziet de verslaggevers er tijdens de uitzending al jong en dun van worden. Zo geweldig kiezen ze bewust.
ik heb daarnog een filmpje van maar kan dat alleen op mijn telefoon kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Jij hebt in Noorwegen gewoond?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup .. Wonen in noorwegen was ook tof
Oh ja, jij hebt in Noorwegen gewoondquote:Op maandag 25 juli 2011 14:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup .. Wonen in noorwegen was ook tof
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb daarnog een filmpje van maar kan dat alleen op mijn telefoon kijken.Pakt vlc hem zelfs niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb daarnog een filmpje van maar kan dat alleen op mijn telefoon kijken.Laat binnenkort maar zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
nopequote:
hierquote:Op maandag 25 juli 2011 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt in Noorwegen gewoond
Waar?
Wat doe je weer lastig...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar niet dit jaar, ben ik bang.
sokken in slippers komt op een goede tweede plekquote:Op maandag 25 juli 2011 14:39 schreef Barreltje het volgende:
http://www.nu.nl/man/2573(...)enmode-ergernis.html
maar dat wisten wij vrouwen toch al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang ?
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:39 schreef Barreltje het volgende:
http://www.nu.nl/man/2573(...)enmode-ergernis.html
maar dat wisten wij vrouwen toch al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang ?
Met andere woorden: die vrouwen willen graag dat hun man homo wordtquote:Veel vrouwen zouden het leuk vinden als hun man een tas draagt (36 procent). Ook de kleur roze zou vaker gedragen mogen worden (23 procent)
we woonden in de onderste 2 verdiepingen.. en hadden een terras, met een "garage"er onder :quote:
ohh echte mannen dragen roze!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden: vrouwen willen graag dat hun man homo wordt.
Zo klopt hijquote:Op maandag 25 juli 2011 14:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh echte mannen homo's dragen roze!![]()
Blegh, ik ben het er ook niet mee eensquote:Op maandag 25 juli 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden: die vrouwen willen graag dat hun man homo wordt.
quote:
of je hebt al teveel ronde vormen om roze te dragen??quote:Op maandag 25 juli 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vrouwelijke kant is gewoon onvoldoende ontwikkeld om roze te dragen.
Te weinig juist... als ik tieten had gehad, was roze wellicht wel een optie geweestquote:Op maandag 25 juli 2011 14:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
of je hebt al teveel ronde vormen om roze te dragen??
Je mag wel een beetje van mijquote:Op maandag 25 juli 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te weinig juist... als ik tieten had gehad, was roze wellicht wel een optie geweest.
Welnee, er is genoeg voor jullie aaaaallemaalquote:
Goed bezig!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:56 schreef Muck het volgende:
Zooo, wasje 4 is klaar en de kattenbak is schoon
Jij kunt het wel hebbenquote:
Ik hoop echt dat het hier nog even droog blijft, want ik ben nog even zoet met de wasquote:Op maandag 25 juli 2011 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
het regent weer eens![]()
fijn tijdens mijn vakantie
homo!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:05 schreef JoeBravo het volgende:
Al bijna een uur weer thuis, maar nog te moe om zelfs ff thee te zetten
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef JoeBravo het volgende:
Roze
Maar ik kom zelden buiten zonder m'n tas.
Dikke portemonnee in m'n broek![]()
ja want koffiequote:
ik heb een dikke portemonneequote:
met kassabonnen en veelal ongebruikte en dus nutteloze pasjes. Contant geld heb ik zelden bij mequote:
jaquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met kassabonnen en veelal ongebruikte en dus nutteloze pasjes. Contant geld heb ik zelden bij me
wederom: homoquote:Op maandag 25 juli 2011 15:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja![]()
maar met mate. Voor de rest thee
so be it. It takes one to know one.quote:
buk eens?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
so be it. It takes one to know one.
Even overleggen met Stijn die moet zo naar Esméequote:
Dan kunnen jullie mooi samen reizenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Even overleggen met Stijn die moet zo naar Esmée
en rozemarijnquote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef Muck het volgende:
Straks aardappeltjes uit de oven maken met grof zeezout
Als je maar van mijn portie af blijft.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en rozemarijn? Dan wil ik bij je eten
grom je er ook bij als je het verdedigtquote:Op maandag 25 juli 2011 15:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als je maar van mijn portie af blijft.
kookt zij zo verassend dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
geen idee wat ik vanavond eet![]()
ik laat me verrassen door wokkin
het is tegenwoordig maar afwachten of ik het overleefquote:Op maandag 25 juli 2011 15:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kookt zij zo verassend dan?
ik moet vanavond ook koken, maar heb nog geen idee wat
wat heb je in huis?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kookt zij zo verassend dan?
ik moet vanavond ook koken, maar heb nog geen idee wat
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en rozemarijn? Dan wil ik bij je eten
Verse groentenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:30 schreef Muck het volgende:
[..]
en sperzieboontjes die gisteren nog bij mijn vader in de tuin stonden
dan nog een goed stukje vlees erbij en dan is het echt mn ideale maaltijdquote:Op maandag 25 juli 2011 15:30 schreef Muck het volgende:
[..]
en sperzieboontjes die gisteren nog bij mijn vader in de tuin stonden
Slavink of Schnitzelquote:Op maandag 25 juli 2011 15:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan nog een goed stukje vlees erbij en dan is het echt mn ideale maaltijd
Is het zo ergquote:Op maandag 25 juli 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is tegenwoordig maar afwachten of ik het overleef![]()
Zorgen dat je je bord met dat van haarzelf wisselt...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is tegenwoordig maar afwachten of ik het overleef![]()
Ik denk dat ik het vanavond weer zonder vleesch stel... eet vaker zonder vlees dan metquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |