Daarom laat ik me er vaak niet over uit, omdat je als 'buitenstaander' toch geen compleet beeld heb. En eigenlijk vind ik dat soort zaken meer bijzaken, dan werkelijk belangrijk binnen het christelijk geloof...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Toek en ik zijn in december heel bewust gaan samenwonen, omdat zijn thuissituatie verre van ideaal was en achteraf gezien, is het een hele goede beslissing geweest, omdat hij anders nu op straat had gestaan.
Ik geloof niet dat God me daarom dus zal veroordelen en denk dat hij blijer is dat we het 'goede' hebben gedaan op dat moment
Dan zijn we het toch nog met elkaar eensquote:Op maandag 25 juli 2011 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom laat ik me er vaak niet over uit, omdat je als 'buitenstaander' toch geen compleet beeld heb. En eigenlijk vind ik dat soort zaken meer bijzaken, dan werkelijk belangrijk binnen het christelijk geloof...
Blijkbaarquote:Op maandag 25 juli 2011 12:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch nog met elkaar eens
Dan kan ik nu weer rustig met mijn hoofddoek en AK-47 zwaaienquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan kan ik nu weer rustig met mijn hoofddoek en AK-47 zwaaien
JIHAD JIHAD!
Nee, jij wel?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:03 schreef Toekito het volgende:
Mart heb je al foto's van Koeman bij Feyenoord gezien?
Dat was alweer twee jaar geleden indd.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
MPG en ik waren eh, twee jaar terug denk ik, in Parijs de Sacre Coeur aan het bekijken, toen er net een mis begon. Dat wisten we van te voren niet, maar we zijn netjes gaan zitten en hebben eens bekeken hoe het eraan toeging
Eerst je middaggebedquote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan kan ik nu weer rustig met mijn hoofddoek en AK-47 zwaaien
JIHAD JIHAD!
LDG'tjequote:
verdwenen... in het niets...quote:
ik belde laatst hoe laat hun thuiswedstrijden gespeeld worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag een foto in het Feyenoordtopic, volgens mij... lange rij inderdaad.
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik belde laatst hoe laat hun thuiswedstrijden gespeeld worden.
Het antwoord was: Hoe laat schikt het u?
Lekker op tijd dus!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:30 schreef Muck het volgende:
Zooo, dat was het ziekenhuis, woensdagochtend om acht uur ben ik aan de beurt
Dan kan ik er ook niet de hele dag tegenaan hikkenquote:
absoluut!quote:
begint ook nu pas druk te worden en wij hebben al 90% gezienquote:
ideaalquote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
begint ook nu pas druk te worden en wij hebben al 90% gezien
dan kan ik niet uitslapen!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:30 schreef Muck het volgende:
Zooo, dat was het ziekenhuis, woensdagochtend om acht uur ben ik aan de beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |