Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Foto? waar?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:45 schreef PriemGirl het volgende:
Jaoh ! Heel erg ! Had je foto van de (hopelijk) trouwzaal gezien?![]()
![]()
ik ook niet... maar vragen of de mogelijke trouwlocatie mooi is, is een beetje een open deur intrappen, daar ging het me omquote:Op maandag 25 juli 2011 10:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben hier amper geweest de afgelopen dagen.
quote:
Ik vind van welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
O zo, ik was een beetje naar die foto aan het vissen.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook niet... maar vragen of de mogelijke trouwlocatie mooi is, is een beetje een open deur intrappen, daar ging het me om
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik vind van wel
Foto van de zaalWow, niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
[..]![]()
![]()
[..]
Ik vind van wel
Foto van de zaalPwetty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* MaleDuck streept die datum in mei 2012 door en zoekt naar de 28e april...quote:
emigreren?quote:
Snel hequote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck streept die datum in mei 2012 door en zoekt naar de 28e april...
Is je huis echt opgeruimd?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:49 schreef Muck het volgende:
Zoooo, huis begint opgeruid te raken én ik heb een zinnige afspraak met de sociale dienst kunnen maken
Ja, nee, echt![]()
Mooi om naar uit te kijkenquote:
Je weet hoe ik benquote:
quote:
En de poezen hebben evenzoveel plekken om heerlijk te slapenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Je weet hoe ik ben
Er liggen overal door de huiskamer stapeltjes was, dus de poezen hebben duizend plekken om verstoppertje te spelen en de boel weer door elkaar te mieteren, maaaaar er komt schot in
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:49 schreef Muck het volgende:
Zoooo, huis begint opgeruid te raken én ik heb een zinnige afspraak met de sociale dienst kunnen maken
Ja, nee, echt![]()
[..]![]()
![]()
[..]
Ik vind van wel
Foto van de zaalja, die had ik gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook dat had ik dus goed gelezenquote:
er is wel een andere bruiloft in mei he?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck streept die datum in mei 2012 door en zoekt naar de 28e april...
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ook dat jaquote:Op maandag 25 juli 2011 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de poezen hebben evenzoveel plekken om heerlijk te slapen.
Binnenkort al jurk uitzoekenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
dan zal je er wel anders uitzien dan in dat coctailjurkje![]()
Ik denk dat ie waanzinnig is.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zelfs dat durf ik met droge ogen te betwijfelen
Ow... met wie ga je trouwen dan wok?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is wel een andere bruiloft in mei he?
Miniiiiiiiiiiiiiiquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... met wie ga je trouwen dan wok?
En dan maanden lang in stress je figuur in de gaten houdenquote:
En dat jaquote:Op maandag 25 juli 2011 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dan maanden lang in stress je figuur in de gaten houden
Jaquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Ik heb aangegeven dat ik de 27e geopereerd wordt, valt er vorige week een uitnodiging op de mat voor de 28e...
Ik dus weer in de telefoon geklommen, maar mijn contactpersoon was er niet. Na 7 keer bellen had ik een of ander wazig figuur aan de lijn, die 'wel een mailtje zou sturen dat ik niet kwam'
Net heb ik zelf nog maar even gebeld om te controleren of mijn mailtje daadwerkelijk verstuurd was....
rapapa rapapaaaaa: nee dus
Maaar ik heb nu wel een andere afspraak voor morgenmiddag
Met Marijkequote:Op maandag 25 juli 2011 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... met wie ga je trouwen dan wok?
minder lunchen met chipsquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Ik heb aangegeven dat ik de 27e geopereerd wordt, valt er vorige week een uitnodiging op de mat voor de 28e...
Ik dus weer in de telefoon geklommen, maar mijn contactpersoon was er niet. Na 7 keer bellen had ik een of ander wazig figuur aan de lijn, die 'wel een mailtje zou sturen dat ik niet kwam'
Net heb ik zelf nog maar even gebeld om te controleren of mijn mailtje daadwerkelijk verstuurd was....
quote:
Je hebt in ieder geval nog niet de moeite genomen om het naambordje te (laten) vervangen, dus wat dat betreft.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Met Marijke
ik woon al in haar huis
[..]
minder lunchen met chips
nee, vakantiequote:
Succes en sterkte met je operatiequote:Op maandag 25 juli 2011 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
dus je bent niet langs geweest dit weekendquote:Op maandag 25 juli 2011 11:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval nog niet de moeite genomen om het naambordje te (laten) vervangen, dus wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |