Oh ja, jij hebt in Noorwegen gewoondquote:Op maandag 25 juli 2011 14:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup .. Wonen in noorwegen was ook tof
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb daarnog een filmpje van maar kan dat alleen op mijn telefoon kijken.Pakt vlc hem zelfs niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb daarnog een filmpje van maar kan dat alleen op mijn telefoon kijken.Laat binnenkort maar zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
nopequote:
hierquote:Op maandag 25 juli 2011 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt in Noorwegen gewoond
Waar?
Wat doe je weer lastig...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar niet dit jaar, ben ik bang.
sokken in slippers komt op een goede tweede plekquote:Op maandag 25 juli 2011 14:39 schreef Barreltje het volgende:
http://www.nu.nl/man/2573(...)enmode-ergernis.html
maar dat wisten wij vrouwen toch al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang ?
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:39 schreef Barreltje het volgende:
http://www.nu.nl/man/2573(...)enmode-ergernis.html
maar dat wisten wij vrouwen toch al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang ?
Met andere woorden: die vrouwen willen graag dat hun man homo wordtquote:Veel vrouwen zouden het leuk vinden als hun man een tas draagt (36 procent). Ook de kleur roze zou vaker gedragen mogen worden (23 procent)
we woonden in de onderste 2 verdiepingen.. en hadden een terras, met een "garage"er onder :quote:
ohh echte mannen dragen roze!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden: vrouwen willen graag dat hun man homo wordt.
Zo klopt hijquote:Op maandag 25 juli 2011 14:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh echte mannen homo's dragen roze!![]()
Blegh, ik ben het er ook niet mee eensquote:Op maandag 25 juli 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden: die vrouwen willen graag dat hun man homo wordt.
quote:
of je hebt al teveel ronde vormen om roze te dragen??quote:Op maandag 25 juli 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vrouwelijke kant is gewoon onvoldoende ontwikkeld om roze te dragen.
Te weinig juist... als ik tieten had gehad, was roze wellicht wel een optie geweestquote:Op maandag 25 juli 2011 14:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
of je hebt al teveel ronde vormen om roze te dragen??
Je mag wel een beetje van mijquote:Op maandag 25 juli 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te weinig juist... als ik tieten had gehad, was roze wellicht wel een optie geweest.
Welnee, er is genoeg voor jullie aaaaallemaalquote:
Goed bezig!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:56 schreef Muck het volgende:
Zooo, wasje 4 is klaar en de kattenbak is schoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |