Mooiquote:
quote:
Nu even niet vrees ik, maar anders is het echt een heel tof landquote:
Nee, die is nog niet geweestquote:Op maandag 25 juli 2011 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MooiHier alles ok
[..]![]()
Is de uitvaart al geweest?
Elke bocht een andere ansichtkaart.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu even niet vrees ik, maar anders is het echt een heel tof land
[..]
Nee, die is nog niet geweest
Jaquote:
Ik ook voor mijn doen, staan er trouwens een paar in mijn fobo.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Ik heb daar zo achterlijk veel foto's gemaakt he![]()
*klik*quote:Op maandag 25 juli 2011 13:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook voor mijn doen, staan er trouwens een paar in mijn fobo.
Foto's van vakanties stop ik altijd zorgvudig in eigen, makkelijk te vinden mapjes weg.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:28 schreef Muck het volgende:
[..]
*klik*
ik heb ze *ergens* op mijn externe schijf staan![]()
Echt, die van mij hadden binnenhuisarchitect moeten worden. Hoelang ze bezig zijn met het herschikken van het grit nadat ik het in de bak gegooid heb.quote:
je doet het ook helemaal verkeerdquote:Op maandag 25 juli 2011 13:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt, die van mij hadden binnenhuisarchitect moeten worden. Hoelang ze bezig zijn met het herschikken van het grit nadat ik het in de bak gegooid heb.![]()
Weet je hoeveel je dan moet afsteken, als je nou met Friesland zou komen, dat is nog enigzins te doen.quote:
vandaar dat er zoveel indianen zijn die mij maar blijven lastig vallenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je hoeveel je dan moet afsteken, als je nou met Friesland zou komen, dat is nog enigzins te doen.
Indianen?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaar dat er zoveel indianen zijn die mij maar blijven lastig vallen
uit indiaquote:Op maandag 25 juli 2011 13:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Indianen?
* JJH stookt een vuurtje en kleedje van de kast afhaalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |