indianenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Indiers.
En wil je me niet quoten voordat ik mijn post geedit heb.
Zijn ze dan zo verschrikkelijk incompetent aan het zijn?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoef even helemaal niks uit India meer
ehm...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn ze dan zo verschrikkelijk incompetent aan het zijn?
ja dusquote:Op maandag 25 juli 2011 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
en mijn paracetamol ligt in Zwolle op de kast
Dan heeft je kast in ieder geval geen koppijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
en mijn paracetamol ligt in Zwolle op de kast
* Barreltje is van Stavanger naar Bergen met de boot gegaan, van Bergen naar Oslo met de treinquote:Op maandag 25 juli 2011 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zat een paar jaar geleden in het zuidoosten, daar was weinig openbaar vervoer, maar wat meer richting wat grotere steden is het prima geregeld
En met de trein door Noorwegen lijkt me serieus heel tof
Hurtigrutten?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje is van Stavanger naar Bergen met de boot gegaan, van Bergen naar Oslo met de treinen van Oslo naar Stavanger met het vliegtuig .. en eigenlijk moet je dan idd op de hardanger vidda een paar dagen uitstappen
van 1220 m naar beneden naar het fjor fietsen
neuh dat is te duurquote:
Wel tof.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh dat is te duur
gewoon de "normale" vleugelboot..
ze moesten het huis bewaken en hadden geen tijdquote:Op maandag 25 juli 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk
Ik ben een half uurtje weg geweest, dus de malle poema's hebben aaaaaalle tijd van de wereld gehad om in alle rust te poepen, piesen en weet ik veel wat ze daar doen, dus ik kiepre net de bak leeg om hem in een sopje te zetten, staan er twee klaaglijk te mauwen en te springen
Dat doen ze express.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk
Ik ben een half uurtje weg geweest, dus de malle poema's hebben aaaaaalle tijd van de wereld gehad om in alle rust te poepen, piesen en weet ik veel wat ze daar doen, dus ik kiepre net de bak leeg om hem in een sopje te zetten, staan er twee klaaglijk te mauwen en te springen
Ohhh, was dat hetquote:Op maandag 25 juli 2011 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze moesten het huis bewaken en hadden geen tijd
Kleine klootzakjes zijn het af en toequote:
Maar wel lief.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ohhh, was dat het
Ze tikken hier overigens ook aan het raam als ze buiten zitten
[..]
Kleine klootzakjes zijn het af en toe
Gaaf is datquote:Op maandag 25 juli 2011 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ohhh, was dat het
Ze tikken hier overigens ook aan het raam als ze buiten zitten
[..]
Kleine klootzakjes zijn het af en toe
MI.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Gaaf is dat![]()
*klopklop![]()
*klopklop laat me erinmarjooooo
Tof he?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Gaaf is dat![]()
*klopklop![]()
*klopklop laat me erinmarjooooo
jup .. Wonen in noorwegen was ook tofquote:Op maandag 25 juli 2011 14:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel tof.
[ afbeelding ]
Wij hadden deze bazenboot terug naar Denemarken, wat een kracht, wat een geweld.
Het is me al zooooo lang een doorn in het oogquote:Afl.: Kies Bewust. De Keuringsdienst van Waarde Kiest Bewust. Een koe en een kalf en een heel paard half. De droom is het van Holle Bolle Gijs. Hij kon schrokken, grote brokken. Maar dat was niet goed voor hem. De tijden zijn veranderd. Gijs kan tegenwoordig zijn gulzige gang gaan. Want met hartelijke medewerking van de regering, maken voedsel-, snack- en snoepfabrikanten nu heerlijkheden waar je met een gerust hart van eten kan. Zoveel je maar wilt. Zelfs elke dag taart. Als het maar taart is waar een ondergaand zonnetje met de woorden Ik Kies Bewust op staat. Er is Ik Kies Bewust patat met mayonaise. Er is Ik Kies Bewuste frisdrank en worst. Er zijn tientallen kant-en-klare slaatjes met saus, waar je onbeperkt van mag smullen, want ze zijn zo Ik Kies Bewust als Bolle Gijs zich maar kan dromen. De Keuringsdienst van Waarde begint met consumentenpret op televisie met een parade van verschrikkelijk gezond gemaksvoedsel. Je ziet de verslaggevers er tijdens de uitzending al jong en dun van worden. Zo geweldig kiezen ze bewust.
ik heb daarnog een filmpje van maar kan dat alleen op mijn telefoon kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Jij hebt in Noorwegen gewoond?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup .. Wonen in noorwegen was ook tof
Oh ja, jij hebt in Noorwegen gewoondquote:Op maandag 25 juli 2011 14:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup .. Wonen in noorwegen was ook tof
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb daarnog een filmpje van maar kan dat alleen op mijn telefoon kijken.Pakt vlc hem zelfs niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb daarnog een filmpje van maar kan dat alleen op mijn telefoon kijken.Laat binnenkort maar zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
nopequote:
hierquote:Op maandag 25 juli 2011 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt in Noorwegen gewoond
Waar?
Wat doe je weer lastig...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar niet dit jaar, ben ik bang.
sokken in slippers komt op een goede tweede plekquote:Op maandag 25 juli 2011 14:39 schreef Barreltje het volgende:
http://www.nu.nl/man/2573(...)enmode-ergernis.html
maar dat wisten wij vrouwen toch al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang ?
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:39 schreef Barreltje het volgende:
http://www.nu.nl/man/2573(...)enmode-ergernis.html
maar dat wisten wij vrouwen toch al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang ?
Met andere woorden: die vrouwen willen graag dat hun man homo wordtquote:Veel vrouwen zouden het leuk vinden als hun man een tas draagt (36 procent). Ook de kleur roze zou vaker gedragen mogen worden (23 procent)
we woonden in de onderste 2 verdiepingen.. en hadden een terras, met een "garage"er onder :quote:
ohh echte mannen dragen roze!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden: vrouwen willen graag dat hun man homo wordt.
Zo klopt hijquote:Op maandag 25 juli 2011 14:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh echte mannen homo's dragen roze!![]()
Blegh, ik ben het er ook niet mee eensquote:Op maandag 25 juli 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden: die vrouwen willen graag dat hun man homo wordt.
quote:
of je hebt al teveel ronde vormen om roze te dragen??quote:Op maandag 25 juli 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vrouwelijke kant is gewoon onvoldoende ontwikkeld om roze te dragen.
Te weinig juist... als ik tieten had gehad, was roze wellicht wel een optie geweestquote:Op maandag 25 juli 2011 14:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
of je hebt al teveel ronde vormen om roze te dragen??
Je mag wel een beetje van mijquote:Op maandag 25 juli 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te weinig juist... als ik tieten had gehad, was roze wellicht wel een optie geweest.
Welnee, er is genoeg voor jullie aaaaallemaalquote:
Goed bezig!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:56 schreef Muck het volgende:
Zooo, wasje 4 is klaar en de kattenbak is schoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |