Dat is wel erg vroegquote:Op maandag 25 juli 2011 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan kan ik er ook niet de hele dag tegenaan hikken
Betekent wel dat ik om half zes met de trein moet
Jaquote:Op maandag 25 juli 2011 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg.
Maar dan heb je het wel maar gehad, inderdaad. En met een beetje mazzel ben je dan ook eerder weer thuis.
Bijnaquote:Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Toekito het volgende:
Is het al vrijdag? Dan is Muck zeker weer thuis!
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:58 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb vakantieoppas voor mn konijntjes
Nu nog een vakantie zoeken/vinden...
Burgers Zoo. Vrijdag abo aangeschaft aangezien ik 500m verderop woonquote:
Leuke dierentuinquote:Op maandag 25 juli 2011 13:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Burgers Zoo. Vrijdag abo aangeschaft aangezien ik 500m verderop woon
Scandinaviė, als de financieėn het toelaten. Want duur.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:02 schreef douche-eendje het volgende:
Heeft iemand een geniale tip? Ik heb geen reisslachtoffer, afhankelijk van Ov, moet in september/oktober zijn en heb een hekel aan warm/zon. Ierland ben ik vorig jaar al geweest
Marijke.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag!Lunch
Hoe is het hier?
Mee eensquote:Op maandag 25 juli 2011 13:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Scandinaviė, als de financieėn het toelaten. Want duur.
Dat is goed te ov-en.
Hansquote:
Zuid noorwegen is wel prima. Volgens mij, en er schijnt ook een trein te rijden die prachtig over de Hardangervidda (hoogvlakte) heenrijd.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Mee eens
Al moet ik zeggen dat in sommige gebieden in Noorwegen alleen 's winters bussen rijden, vanwege het wintersportseizoen
He Muckquote:Op maandag 25 juli 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Mee eens
Al moet ik zeggen dat in sommige gebieden in Noorwegen alleen 's winters bussen rijden, vanwege het wintersportseizoen
Ik zat een paar jaar geleden in het zuidoosten, daar was weinig openbaar vervoer, maar wat meer richting wat grotere steden is het prima geregeldquote:Op maandag 25 juli 2011 13:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Zuid noorwegen is wel prima. Volgens mij, en er schijnt ook een trein te rijden die prachtig over de Hardangervidda (hoogvlakte) heenrijd.
Mja, ach, nog steeds niet veel soepsquote:Op maandag 25 juli 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He MuckHoe is het nu bij jullie?
Ik ga meequote:Op maandag 25 juli 2011 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zat een paar jaar geleden in het zuidoosten, daar was weinig openbaar vervoer, maar wat meer richting wat grotere steden is het prima geregeld
En met de trein door Noorwegen lijkt me serieus heel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |