ik ben ook alleen echt getrouwd destijdsquote:Op maandag 25 juli 2011 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zou niet trouwen voor de kerk denk ik
Voor mij dus ookquote:Op maandag 25 juli 2011 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat voor de wet was voor mij ook bijzaak... kerkdienst stond bij ons centraal die dag
Nope, alleen worden er al 9 topics aan haar huwelijk gewijd.quote:
neequote:Op maandag 25 juli 2011 11:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt het naambordje inmiddels (laten) vervangen?
Waaromquote:Op maandag 25 juli 2011 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voor mij dus ookBeetje traditioneel ingesteld. Vriend is er niet zo voor; maar we hebben nu toch iets gevonden waar we beide echt achter staan.
Voordeel van de trouwlocatie is namelijk dat je daar in de tuin kan trouwenVriend vindt de 'kerken' altijd zo grimmig (wat ik wel in kan komen); en het gaat er toch om dat we beide 100% staan achter de keuzes van die dag
Maar 27ste willen we dan hier in NL voor de wet trouwen; 28ste voor de kerk en feest
en toch zijn er mensen die het missenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nope, alleen worden er al 9 topics aan haar huwelijk gewijd.
En dat vind ik beetje veel!
Toek en ik hebben beiden een christelijke opvoeding gehad, maar doen er allebei he-le-maal niets meer mee. Ik zou het dus ronduit hypocriet vinden om mijn ja-woord voor het altaar te gevenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben ook alleen echt getrouwd destijds
wanneer ga jij trouwen dan toek?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
pick me!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en toch zijn er mensen die het missen
niets om 'quote:Op maandag 25 juli 2011 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voor mij dus ookBeetje traditioneel ingesteld. Vriend is er niet zo voor; maar we hebben nu toch iets gevonden waar we beide echt achter staan.
Voordeel van de trouwlocatie is namelijk dat je daar in de tuin kan trouwenVriend vindt de 'kerken' altijd zo grimmig (wat ik wel in kan komen); en het gaat er toch om dat we beide 100% staan achter de keuzes van die dag
Maar 27ste willen we dan hier in NL voor de wet trouwen; 28ste voor de kerk en feest
Is een juiste insteek naar mijn meningquote:Op maandag 25 juli 2011 11:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Toek en ik hebben beiden een christelijke opvoeding gehad, maar doen er allebei he-le-maal niets meer mee. Ik zou het dus ronduit hypocriet vinden om mijn ja-woord voor het altaar te geven
Als Muck zich leert gedragen in het openbaarquote:
Dank jequote:Op maandag 25 juli 2011 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is een juiste insteek naar mijn mening
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als Muck zich leert gedragen in het openbaar
Serieus: zodra ik het geld heb!
Zei de man die net mijn oor er zowat afboertquote:
Dat was meeko!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Zei de man die net mijn oor er zowat afboert
Ah. Fijn dat het dan op mij wordt afgereageerd omdat ik iedereen even op de hoogte brengquote:Op maandag 25 juli 2011 11:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Donderdagnacht, toen de halve KSC sliep, en vrijdagochtend, toen er gewerkt werd, werd het verder besproken...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je eendje
Bedoeling was op 19 mei; maar alles was al volgeboekt in meiAhja, wordt er niet minder leuk op
Ja van Peter en MZ las ik het ook donderdagavond ofzo? Iedereen was in shock iig
gewoon 9 topics lang foto's postenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah. Fijn dat het dan op mij wordt afgereageerd omdat ik iedereen even op de hoogte breng
Jullie mogen best 9 topics lang aan mijn huwelijk wijden![]()
Nee?
dat is alles wat teltquote:Op maandag 25 juli 2011 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Donderdagnacht, toen de halve KSC sliep, en vrijdagochtend, toen er gewerkt werd, werd het verder besproken...
Maar het gaat wel in sneltreinvaart daar. Maar goed, als zij maar gelukkig zijn.
Voor de vorm of traditie naar de kerk gaan en niet om de inhoud dat vind ik hypocriet... maar veel mensen zullen mij vanwege mn geloof ook hypocriet noemenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Dank je
Ik ga ook niet met kerst naar de kerk, zoals mijn ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |