Je hebt het naambordje inmiddels (laten) vervangen?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus je bent niet langs geweest dit weekend
beter je pc muis dan de pcquote:Op maandag 25 juli 2011 11:04 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom begeeft alles het de laatste tijd![]()
Speciaal een sd kaartje voor in mijn MP3 speler gekocht.
En dan werkt de MP3 speler niet meer...
En nu mijn Pc muis
Ik zal mn best doen om je mentaal te ondersteunen!quote:
Ah, goed om te wetenquote:
Jaquote:Op maandag 25 juli 2011 11:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Kon dat zomaar, een andere afspraak maken?
eenschquote:
troost je, ik hoorde weken later van de verhuizing en de bruiloft weet ik ook net pasquote:Op maandag 25 juli 2011 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaat ze nog bigamie plegen ook?.
Ik mis echt alles he.
Ik ving zaterdagavond iets op, en trok toen de conclusie. Maar het was dus al in de KSC besproken toen ik er niet was, bleekquote:Op maandag 25 juli 2011 11:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Normaal is het 'we bellen u nog wel' of 'we sturen u een brief met een nieuwe uitnodiging'
[..]
eensch
[..]
troost je, ik hoorde weken later van de verhuizing en de bruiloft weet ik ook net pas
Ik zou nog even terugbellen om het nog even een keertje bevestigd te krijgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Normaal is het 'we bellen u nog wel' of 'we sturen u een brief met een nieuwe uitnodiging'
[..]
eensch
[..]
troost je, ik hoorde weken later van de verhuizing en de bruiloft weet ik ook net pas
Ligt eraan: van wie denk je dat ze gaan trouwen?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:13 schreef JJH het volgende:
Gaan de twee mensen van ik nu denk dat ze gaan trouwen, trouwen?
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:13 schreef JJH het volgende:
Wat is er met MZ? Laat haar lekker gaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je eendje
Bedoeling was op 19 mei; maar alles was al volgeboekt in meiAhja, wordt er niet minder leuk op
Ja van Peter en MZ las ik het ook donderdagavond ofzo? Iedereen was in shock iig
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan: van wie denk je dat ze gaan trouwen?.
My thoughts.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je eendje
Bedoeling was op 19 mei; maar alles was al volgeboekt in meiAhja, wordt er niet minder leuk op
Ja van Peter en MZ las ik het ook donderdagavond ofzo? Iedereen was in shock iig
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:13 schreef JJH het volgende:
Ach ja, de datum maakt ook niet zoveel uit, het gaat om het JAquote:Op maandag 25 juli 2011 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je eendje
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat is er met MZ? Laat haar lekker gaan.
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja, de datum maakt ook niet zoveel uit, het gaat om het JA
dat voor de wet was voor mij ook bijzaak... kerkdienst stond bij ons centraal die dagquote:Op maandag 25 juli 2011 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Datum boeit me niks
(tbh zelfs trouwen voor de wet boeit me niet)
Ik zou niet trouwen voor de kerk denk ikquote:Op maandag 25 juli 2011 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat voor de wet was voor mij ook bijzaak... kerkdienst stond bij ons centraal die dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |