SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENDavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:54 schreef Nebo het volgende:
Met Shar als special guest, omdat ze stiekem toch het nieuwe topic moest openen (maar het verkeerd deed)
dat is pas interesant als we ze kunnen zien en in de hand kunnen houdenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Vinden mannen dat niet interessant? Jammer dat Shar er niet is
Wat was er met mij? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is pas interesant als we ze kunnen zien en in de hand kunnen houden
Het ging gisterenavond de halve avond over tieten en cupmaten.quote:Op maandag 25 juli 2011 07:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat was er met mij? Wat heb ik gemist?
Heb ik dat moeten missenquote:Op maandag 25 juli 2011 08:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het ging gisterenavond de halve avond over tieten en cupmaten.
Het wordt in ieder geval elke keer minder, dus als je streak zo doorgaat ben je straks binnen een half uur van Utrecht in Groningen!quote:Op maandag 25 juli 2011 02:08 schreef lkb9000 het volgende:
Ik vraag me af hoe lang ik deze streak kan volhouden.
De laatste 3 treinritjes van Utrecht naar Groningen; 3 uur vertraging, 2,5 uur vertraging, 1.5 uur vertraging.
Ooooh check! Had geen zin om terug te lezenquote:Op maandag 25 juli 2011 08:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk! Zijn ze goedgekeurd door jou?quote:Op maandag 25 juli 2011 08:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ooooh check! Had geen zin om terug te lezen
En zijn je boobs goedgekeurd?
Natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2011 08:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk! Zijn ze goedgekeurd door jou?
quote:
Alle dames in de GSC zijn toch goed gekeurdquote:Op maandag 25 juli 2011 08:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk! Zijn ze goedgekeurd door jou?
Noh!quote:Op maandag 25 juli 2011 08:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Alle dames in de GSC zijn toch goed gekeurd![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 08:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
85?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Volgens mij had je meer een 85 b
Nou ja, je weegt natuurlijk wel 90 kilo ofzoquote:
quote:
Dus ik heb gewoon de moobs van Rossdale gemist?quote:Op maandag 25 juli 2011 08:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, je bent niet dik en hebt een prima cupmaat! Zo beter?
Dat bedoelde ik dusquote:Op maandag 25 juli 2011 08:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ha en verneuk ik ook nog even je tripple post
Don't worry, ik ookquote:Op maandag 25 juli 2011 09:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus ik heb gewoon de moobs van Rossdale gemist?
Nee het ging niet expres!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dusJe hebt het nogal op me gemunt geloof ik
Dit! Ross zijn haarquote:Op maandag 25 juli 2011 09:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee het ging niet expres!
En nee Ross heeft geen moobs! Wel mooi haar, vind zijn kapsel echt leuk!
De gemeente de rekening niet betaaldquote:
Dat hoeft niet te betekenen dat de man grote moobs heeft. Kan ook zijn dat de vrouw kleine boobs heeftquote:Op maandag 25 juli 2011 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit! Ross zijn haar
En als een man grotere boobs heeft als de vrouw is er iets goed mis
Dan nogquote:Op maandag 25 juli 2011 09:16 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat de man grote moobs heeft. Kan ook zijn dat de vrouw kleine boobs heeft
okay maar bij mij is het wel de regel dat een man geen grotere tieten mag hebben dan ik, moobs zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 09:16 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat de man grote moobs heeft. Kan ook zijn dat de vrouw kleine boobs heeft
Volledig mee eens!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay maar bij mij is het wel de regel dat een man geen grotere tieten mag hebben dan ik, moobs zijn
Dat sowieso.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Is het niet wat vroeg om op de maandagochtend eigenlijk al over moobs te praten?
Ik vind het overal te vroeg voorquote:Op maandag 25 juli 2011 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Is het niet wat vroeg om op de maandagochtend eigenlijk al over moobs te praten?
Vreselijk! Wat zijn de mensen uit dit topic in het echt vreselijke chagrijnige muurbloempjes zeg.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:30 schreef Laniboekje het volgende:
Hoe was de meet mensen? Ik had ook nog bijna op Den Bosch gestaan daar ik niet te sneaky was en een andere route heb genomen om thuis te komen omdat ik vertikte naar het NS-vrouwtje te luisteren.
Pak van mijn hart!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vreselijk! Wat zijn de mensen uit dit topic in het echt vreselijke chagrijnige muurbloempjes zeg.
De hele meet werd er alleen maar een beetje naar elkaar gestaard en niemand durfde wat te zeggen. Gelukkig smaakte mijn glaasje ranja heerlijk en kon ik me daar nog een beetje mee vermaken, maar anders
Wees maar blij dat je het gemist hebt!
jij bent mijn all-time heldin!quote:Op zondag 24 juli 2011 23:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Neuh, heb het zelf opgemeten (lang leve internet) dus ik weet mijn goede maat. En als de hunkemoller wil afwijken van die maten ga ik altijd lekker ergens anders shoppen want eigenlijk is het sowieso een kutwinkel
ja ik bestelde een biertje en iedereen keek me aanquote:Op maandag 25 juli 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vreselijk! Wat zijn de mensen uit dit topic in het echt vreselijke chagrijnige muurbloempjes zeg.
De hele meet werd er alleen maar een beetje naar elkaar gestaard en niemand durfde wat te zeggen. Gelukkig smaakte mijn glaasje ranja heerlijk en kon ik me daar nog een beetje mee vermaken, maar anders
Ik adoreer Ross niet voor niks.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee het ging niet expres!
En nee Ross heeft geen moobs! Wel mooi haar, vind zijn kapsel echt leuk!
Ik heb een aantal rossige haartjes in mijn sik schijnbaarquote:Op maandag 25 juli 2011 09:41 schreef Mday het volgende:
[..]
je verwacht een beetje een rossige kop, maar dat valt tegen
Je valt op blond?quote:Op maandag 25 juli 2011 09:46 schreef Mday het volgende:
over chicks gesproken, welke is de meest sexy FemShep? god dat klinkt shemale![]()
http://www.facebook.com/m(...)5.85811091644&type=1
ik ga voor nummer vijf
Numero 4quote:Op maandag 25 juli 2011 09:46 schreef Mday het volgende:
over chicks gesproken, welke is de meest sexy FemShep? god dat klinkt shemale![]()
ik ga voor nummer vijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Oh, dat is héél irritant. Die mensen tarten je gevoelens. Vind ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef Laniboekje het volgende:
Ken je dat? Dat iemand je een whatsapp stuurt die suggereert dat er heel wat aan de hand is (roddels FTW) en je dus meteen reageert: wat? wat?! wat?!!!
En dat er vervolgens geen antwoord meer komt?
Ik ben niet nieuwsgierig...
Als ik moest kiezen: nummer vier.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:46 schreef Mday het volgende:
ik ga voor nummer vijf
JA!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dat is héél irritant. Die mensen tarten je gevoelens. Vind ik.
Dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef Laniboekje het volgende:
Ken je dat? Dat iemand je een whatsapp stuurt die suggereert dat er heel wat aan de hand is (roddels FTW) en je dus meteen reageert: wat? wat?! wat?!!!
Hmm ik ga toch voor nummer 1. Kort haar FTW en zulcks.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:46 schreef Mday het volgende:
ik ga voor nummer vijf
Die Shep hadden ze in een tuinbroek moeten hijsenquote:Op maandag 25 juli 2011 09:51 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hmm ik ga toch voor nummer 1. Kort haar FTW en zulcks.
quote:Op maandag 25 juli 2011 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die Shep hadden ze in een tuinbroek moeten hijsen
ik heb weinig voorkeur tbhquote:
Neee, dit is geen prank. Wellicht veel te overdreven maar er is wel degelijk wat aan de hand. And I want to KNOW!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:53 schreef Mday het volgende:
[..]
ik heb weinig voorkeur tbh
@lani
och wat lief, ik zeg dikke prank. doet me denken aan een grapje. Je moeder SMSen: 'MET MIJ IS ALLES GOED' en dan je telefoon uitzetten
Bellenquote:Op maandag 25 juli 2011 09:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Neee, dit is geen prank. Wellicht veel te overdreven maar er is wel degelijk wat aan de hand. And I want to KNOW!
okee ill bite - is het je vriend, die toevallig in brazilie is ofzo? Dan denk ik dat ie ontvoerd is.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Neee, dit is geen prank. Wellicht veel te overdreven maar er is wel degelijk wat aan de hand. And I want to KNOW!
Flikken mensen bij mij ook wel eensquote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef Laniboekje het volgende:
Dat is eigenlijk wel de meest handige oplossing voor het probleem.quote:
naar ze toe gaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel de meest handige oplossing voor het probleem.
en daarna natuurlijk wel de roddels nog hier spammen ....quote:Op maandag 25 juli 2011 09:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel de meest handige oplossing voor het probleem.
juist ja. alle ongein en ellende moet hier want je bent er ook mee begonnen.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en daarna natuurlijk wel de roddels nog hier spammen ....
Maar je weet niet waar ze zijn. Da's niet handig. Daalijk moet je naar provincies als Friesland ofzo.quote:
En dat.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en daarna natuurlijk wel de roddels nog hier spammen ....
moet je ze opbellen en zeggen, hey, waar ben je? dat doet iedereen nlquote:Op maandag 25 juli 2011 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar je weet niet waar ze zijn. Da's niet handig. Daalijk moet je naar provincies als Friesland ofzo.
precies!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:57 schreef Mday het volgende:
[..]
juist ja. alle ongein en ellende moet hier want je bent er ook mee begonnen.
True.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:59 schreef Mday het volgende:
moet je ze opbellen en zeggen, hey, waar ben je? dat doet iedereen nl
Haha volgens mij hebben mensen dat idee wel als je verteld dat je naar een meet gaat van de slowchatters in het games forum!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tuurlijk, mensen ontmoeten in het echtquote:Op maandag 25 juli 2011 10:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha volgens mij hebben mensen dat idee wel als je verteld dat je naar een meet gaat van de slowchatters in het games forum!
Ik heb er ook 2! Die mogen ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:05 schreef Laniboekje het volgende:
Ik kan niet bellen! Diegene zit op dit moment op het werk en het berichtje is gestuurd voordat diegene aan het werk ging. Straks in de pauze maar eens proberen. Ondertussen in de startblokken voor....
Het toilet schoonmaken...
Naar buiten gaanquote:Op maandag 25 juli 2011 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Tuurlijk, mensen ontmoeten in het echt [ afbeelding ]
Waarom was jij er niet eigenlijk.quote:
ah, daarom was jij er niet.quote:
Ik ben één keer naar een niet FOK!games of GAM SC-meet geweest en het nerdgehalte was daar vele malen hogerquote:Op maandag 25 juli 2011 10:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha volgens mij hebben mensen dat idee wel als je verteld dat je naar een meet gaat van de slowchatters in het games forum!
Moest klussen in huis en voor de verandering gaat het weer heel goed met mijn knie... Heb volgens mijn fysio weer of nog steeds een mogelijk beschadigde meniscusquote:
De onderstaande oefening kan ik geeneens doen met 1 kilo zonder dat het pijn doetquote:Op maandag 25 juli 2011 10:09 schreef Kuukske het volgende:
Oh nou. Dat klinkt inderdaad wel als een geldige reden.
Een balende reden trouwens..
Ik wist dat ik iets vergeten was, kon er niet op komenquote:Op maandag 25 juli 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Nebo, ik mis overigens de kessjes en patietjes in de TT
Bekendquote:Op maandag 25 juli 2011 10:12 schreef Tain het volgende:
[..]
De onderstaande oefening kan ik geeneens doen met 1 kilo zonder dat het pijn doet
[ afbeelding ]
Dat zijn de mensen die ook volop op Twitter en Facebook klagen en berichtjes neerzetten als 'ik blijf vandaag in bed liggen, kutzooi' of 'waar doe ik het ook eigenlijk voor' en dan verder geen uitleg geven als je er naar vraagt. Mijn advies; glashard negeren.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef Laniboekje het volgende:
Idd heel erg waar!quote:
Kuuks. Chocomel met slagroom kan altijd. Zelfs in de zomer. Daar zijn we vrouw voor.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Dames, heren. DE ZON SCHIJNT. Whoehoe.
Tijd voor exotische drankjes. In plaats van chocomel met slagroom.
Softijsjes, met discodip!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Dames, heren. DE ZON SCHIJNT. Whoehoe.
Tijd voor exotische drankjes. In plaats van chocomel met slagroom.
Wahjoh. Dat ziet er zeer vreemd uit. Misselijkmakend eigenlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Softijsjes, met discodip!
[ afbeelding ]
oh dit jaquote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die ook volop op Twitter en Facebook klagen en berichtjes neerzetten als 'ik blijf vandaag in bed liggen, kutzooi' of 'waar doe ik het ook eigenlijk voor' en dan verder geen uitleg geven als je er naar vraagt. Mijn advies; glashard negeren.
Eigenlijk niet. Want ik kan niet zo goed tegen chocomel.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kuuks. Chocomel met slagroom kan altijd. Zelfs in de zomer. Daar zijn we vrouw voor.
Is ook niet echt een natuurlijke oefening. En als ze vermoeden dat je meniscus klachten hebt is het ook heel logisch dat die oefening niet gaat!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:12 schreef Tain het volgende:
[..]
De onderstaande oefening kan ik geeneens doen met 1 kilo zonder dat het pijn doet
[ afbeelding ]
Niet tegen chocomel kunnen...quote:Op maandag 25 juli 2011 10:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Want ik kan niet zo goed tegen chocomel.. Maar bij wijze van spreken.
Jezus wat een onderlip!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Softijsjes, met discodip!
[ afbeelding ]
En er staat ook een tand scheef. Dammit, het leek eerst zo sexy...quote:
Heb echt niets met facebookquote:Op maandag 25 juli 2011 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dit jadie dingen komen zo vaak langs op facebook!
verder is facebook wel
Daar heb ik gelukkig (nog) geen last van. Heb alleen het gevoel dat er iets in mijn knie heel erg in de weg zitquote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Bekend![]()
En als het wel lukt komt het vanuit een andere spier die dan gelijk verrekt.
Idd, maar het zou fijn zijn als ik pijnloos trap zou kunnen lopen of me met dat been zou kunnen afzettenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is ook niet echt een natuurlijke oefening. En als ze vermoeden dat je meniscus klachten hebt is het ook heel logisch dat die oefening niet gaat!
Daar zijn we vrouw voor.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:21 schreef Rossdale het volgende:
Vrouwen moeten ook echt altijd alles verpesten Nebo
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:21 schreef Rossdale het volgende:
Vrouwen moeten ook echt altijd alles verpesten Nebo
Go Kuuks!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:22 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, met een elektrische vliegenmepper sla je ook bijen dood die je van achter aanvallen met hun geelzwart gestreepte rotlijfjes.
Zulk soort mensen krijgen van mij direct een "Negeer alle berichten van gebruiker" - behandeling.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die ook volop op Twitter en Facebook klagen en berichtjes neerzetten als 'ik blijf vandaag in bed liggen, kutzooi' of 'waar doe ik het ook eigenlijk voor' en dan verder geen uitleg geven als je er naar vraagt. Mijn advies; glashard negeren.
Bekendquote:Op maandag 25 juli 2011 10:22 schreef Tain het volgende:
Daar heb ik gelukkig (nog) geen last van. Heb alleen het gevoel dat er iets in mijn knie heel erg in de weg zit
waarom? ze zoeken toch aandacht? Gewoon zeggen, 'ik ga niet naar jouw zelfmedelijden zitten luisteren'quote:Op maandag 25 juli 2011 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zulk soort mensen krijgen van mij direct een "Negeer alle berichten van gebruiker" - behandeling.
Eerst deed ik gewoon unfriend, maar dan gaan mensen daar weer over miepen
Die ervaring heb ik al lang hoor, is niet jouw schuldquote:Op maandag 25 juli 2011 10:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb een goede indruk achtergelaten bij Ross geloof ik.
Komt het omdat ik je per ongeluk bijna sloeg?
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik al lang hoor, is niet jouw schuldVrouwen zijn gewoon van nature evil, kunnen jullie ook niets aan doen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik al lang hoor, is niet jouw schuldVrouwen zijn gewoon van nature evil, kunnen jullie ook niets aan doen.
Ik ben te lui om daar discussies over te gaan voerenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:23 schreef Mday het volgende:
[..]
waarom? ze zoeken toch aandacht? Gewoon zeggen, 'ik ga niet naar jouw zelfmedelijden zitten luisteren'
Ik heb het eens met een vriendin gedaan op twitter. Continu zat ze te klagen zonder uitleg. Op een gegeven moment heb ik op unfollow geklikt, daarna een algemene tweet in de zin van "Als ik je niet meer volg, komt het niet omdat je niet aardig bent, maar omdat je te veel zeurt". Zij natuurlijk even checken, want ze weet dondersgoed dat ze zeurt, mij een bericht sturen "ja hé, waarom volg je me niet meer". Negeren. BAM!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zulk soort mensen krijgen van mij direct een "Negeer alle berichten van gebruiker" - behandeling.
Eerst deed ik gewoon unfriend, maar dan gaan mensen daar weer over miepen
Als we er niets aan kunnen doen... Waarom zeur je er dan over?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
maar je bent een fokker! dat zit in je bloed!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben te lui om daar discussies over te gaan voeren
Om jullie niet aan het idee te laten wennen dat vrouwelijke gemeen- en geniepigheid algemeen geaccepteerd wordtquote:Op maandag 25 juli 2011 10:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als we er niets aan kunnen doen... Waarom zeur je er dan over?
Is dat niet alleen bij KLB-users?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:26 schreef Mday het volgende:
[..]
maar je bent een fokker! dat zit in je bloed!
Maar dat wordt het dus wel?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Om jullie niet aan het idee te laten wennen dat vrouwelijke gemeen- en geniepigheid algemeen geaccepteerd wordt
Daar is deze nu wel toepasselijk voor:quote:
Het wordt gedoogd op de momenten dat het de mannen uit komtquote:
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Daar is deze nu wel toepasselijk voor:
[ afbeelding ]
Maar op andere momenten wordt het ook weer gedoogd omdat we vrouw zijn. Dus gedoogbeleid: 100%quote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het wordt gedoogd op de momenten dat het de mannen uit komt
[..]
[ afbeelding ]
Rossquote:Op maandag 25 juli 2011 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Om jullie niet aan het idee te laten wennen dat vrouwelijke gemeen- en geniepigheid algemeen geaccepteerd wordt
[..]
[ afbeelding ]
Jahoor meid, je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 25 juli 2011 10:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar op andere momenten wordt het ook weer gedoogd omdat we vrouw zijn. Dus gedoogbeleid: 100%
Ik heb altijd gelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jahoor meid, je hebt helemaal gelijk [ afbeelding ]
Zeg, jij bent de degene die meptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Laat 'r ook maar in die waan. Is mijn advies. Nouja.. daar was je zelf ook al wel achter.quote:
Hij zal wel via andere GSCers gekeken hebben.quote:
Waarom las ik in die afkorting Gay Es Cee'ers.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij zal wel via andere GSCers gekeken hebben.
Jij mij ook, potdorie zeg!quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom las ik in die afkorting Gay Es Cee'ers.
Deed ik toch goed dan tijdens de meetquote:Op maandag 25 juli 2011 10:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En ik maar denken dat Ross een aardige en lieve jongeman is met leuk haar, die lekker samenwoont met zijn meisje.
Maar helaas.. En dan durven die kerels ook nog te beweren dat wij vrouwen evil zijn...
Ik wil niet weten waar je aan denkt.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom las ik in die afkorting Gay Es Cee'ers.
Ik dacht aan hoe ranzig de Granny Smith-appel net was. Heel melig enzo. Ugh.quote:
Edward!quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:40 schreef Rossdale het volgende:
Shar! Je hebt gewoon een eigen facebook-fansite
http://www.facebook.com/#(...)elda/112757692104441
quote:
OMG!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:40 schreef Rossdale het volgende:
Shar! Je hebt gewoon een eigen facebook-fansite
http://www.facebook.com/#(...)elda/112757692104441
Die lurken al mee hierquote:Op maandag 25 juli 2011 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn collegas moesten ook lachen om dezelda
Mezeldaquote:Op maandag 25 juli 2011 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee meer toen ik vertelde dat er van Demelza Dezelda gemaakt werd
Als je er aan went is het best prima. Anders kun je het gewoon weer omdraaienquote:
Langzaam aan iedereen van de Gam SCquote:
quote:
scherpquote:
Ja daar stond ik echt van op te kijken toen je dat op de meet verteldequote:Op maandag 25 juli 2011 11:15 schreef wc-eend het volgende:
Mijn fok! Is volledig comic sans... alleen mobiel niet
Hell yeah. Ik probeer binnen mijn bedrijf iedereen zo ver te krijgen om Verdana te gebruiken. Helaas is ons standaard lettertype..... waarmee we contracten schrijven .... naar klanten toe ..... en officiele documenten mee schrijvenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:25 schreef Laniboekje het volgende:
Verdana en Tahoma. Dat zijn bazen-lettertypes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:26 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hell yeah. Ik probeer binnen mijn bedrijf iedereen zo ver te krijgen om Verdana te gebruiken. Helaas is ons standaard lettertype..... waarmee we contracten schrijven .... naar klanten toe ..... en officiele documenten mee schrijvenSay what?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
!
Dat kan ik dus echt niet weerstaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:15 schreef wc-eend het volgende:
Mijn fok! Is volledig comic sans... alleen mobiel niet
Dat is serieus ons huislettertype. Mijn bedrijf houdt ervan om 'anders' te zijn (wat ik volledig steun, grijze massa is maarquote:
Anders willen zijn en dan Comic Sans MS gebruiken.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:32 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat is serieus ons huislettertype. Mijn bedrijf houdt ervan om 'anders' te zijn (wat ik volledig steun, grijze massa is maar). Maar Comic Sans als lettertype is wel redelijk
_______________!
bwehehhehehe ;Dquote:Op maandag 25 juli 2011 11:32 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat is serieus ons huislettertype. Mijn bedrijf houdt ervan om 'anders' te zijn (wat ik volledig steun, grijze massa is maar). Maar Comic Sans als lettertype is wel redelijk
_______________!
Gebruikt diegene LSD?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bwehehhehehe ;D
wij hebben huisstijl in arial maar laatst had iemand ook zijn lettertype in comic sans gezetdan verander je het dus bewust .. hoe kan iemand nou bewust voor cs kiezen
Aaaaah meid, maar Comic Sans is toch juist geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldigggggggg?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bwehehhehehe ;D
wij hebben huisstijl in arial maar laatst had iemand ook zijn lettertype in comic sans gezetdan verander je het dus bewust .. hoe kan iemand nou bewust voor cs kiezen
Nou moet ik gelijk weer aan postalgold denkenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aaaaah meid, maar Comic Sans is toch juist geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldigggggggg?
[ afbeelding ]
Ik aan:quote:Op maandag 25 juli 2011 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou moet ik gelijk weer aan postalgold denken
Haha, het was of trouwjurken of wet t-shirtquote:Op maandag 25 juli 2011 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Oh fuck
In september ga ik met een groep vrienden en vriendinnen een weekend weg, waarbij er ook een aantal spellen worden gedaan waar verschillende teams tegen elkaar moeten strijden. Ieder team heeft een kleur en wij (ik, samen met nog 1 jongen en 3 meiden) zijn Team Wit.
Nu willen die meiden als teamoutfit volledig in het wit gaan, maar ze hadden geen ideeen. Ik heb met mijn grote mond gezegd dat ze gewoon trouwjurken moesten aantrekken. Blijkbaar hebben ze nu voor het hele team trouwjurken geregeld...
Ik hou in het vervolg gewoon mijn mond dicht
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Oh fuck
In september ga ik met een groep vrienden en vriendinnen een weekend weg, waarbij er ook een aantal spellen worden gedaan waar verschillende teams tegen elkaar moeten strijden. Ieder team heeft een kleur en wij (ik, samen met nog 1 jongen en 3 meiden) zijn Team Wit.
Nu willen die meiden als teamoutfit volledig in het wit gaan, maar ze hadden geen ideeen. Ik heb met mijn grote mond gezegd dat ze gewoon trouwjurken moesten aantrekken. Blijkbaar hebben ze nu voor het hele team trouwjurken geregeld...
Ik hou in het vervolg gewoon mijn mond dicht
Ga met Shar en Lot mee, dan ben je de eerste twee uur al zoet met uberhaupt de winkels te vindenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:48 schreef Laniboekje het volgende:
En ik heb mijn salaris nog niet. Dat wordt dan niet makkelijk shoppen zo.
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga met Shar en Lot mee, dan ben je de eerste twee uur al zoet met uberhaupt de winkels te vindenDat bespaart een hoop geld
Ik dacht trouwens dat vrouwen instinctief alle winkels wel konden vinden...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga met Shar en Lot mee, dan ben je de eerste twee uur al zoet met uberhaupt de winkels te vindenDat bespaart een hoop geld
Ik in ieder geval wel ja. Dat is ook het enige waarbij mijn richtingsgevoel wel goed is.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat vrouwen instinctief alle winkels wel konden vinden...
ja een soort aangeboren gelduitgeefrichtingsgevoel. geen wonder dat ze zo slecht met kaarten zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat vrouwen instinctief alle winkels wel konden vinden...
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:26 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hell yeah. Ik probeer binnen mijn bedrijf iedereen zo ver te krijgen om Verdana te gebruiken. Helaas is ons standaard lettertype..... waarmee we contracten schrijven .... naar klanten toe ..... en officiele documenten mee schrijvenLaat je baas asjeblieft dit even lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.comicsanscriminal.com
Wat zij zegt.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel ja. Dat is ook het enige waarbij mijn richtingsgevoel wel goed is.
Bredaquote:Op maandag 25 juli 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
Oh alvast een heads-up. Het schijnt dat ik 10 september mijn verjaardag vier in Breda (heb ik te horen gekregen). Indien jullie een beetje braaf zijn is er bij deze een open uitnodiging
quote:
Ik lig dan denk ik in de Middellandse Zee te dobberenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
Oh alvast een heads-up. Het schijnt dat ik 10 september mijn verjaardag vier in Breda (heb ik te horen gekregen). Indien jullie een beetje braaf zijn is er bij deze een open uitnodiging
Oh heerlijk. Mag ik mee?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik lig dan denk ik in de Middellandse Zee te dobberen
Pas je in een koffer? Of ga je je eigen reis betalen?quote:
quote:A client sent me a low resolution image of a 40 character key I needed. The image was of such low quality I couldn’t read the actual characters. I asked for the client to simply copy and paste the needed text. This is the reply I got:
CLIENT: Do the CSI thing and say ‘enhance.’ That should do it.
Ik pas in een koffer.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Pas je in een koffer? Of ga je je eigen reis betalen?
Win.quote:
Waar gaan we precies heen?quote:
Zal het noteren, weet niet of ik kan maar laat ik dan nog weten.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
We gaan vanavond pas boeken maar als het goed is Kreta en zo ver mogelijk weg van Chersonisosquote:
Jij hebt vrije tijd zat als ambtenaarquote:
Oh leuk! Ik zet het in de agenda.quote:
Houd ze aan die kant van de snelweg, hier is het nog droog.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Houd ze aan die kant van de snelweg, hier is het nog droog.
Iets hogerquote:
Moet het niet iets lager zijn.quote:
ASSSPANKING!!!quote:
Nee. Heb geen last van mijn ass, wel van mijn nek.quote:
Ik zal wel oppassen bij de volgende meet dusquote:
Dunno... Vond het wel jammer dat ie er niet bij was..quote:Op maandag 25 juli 2011 15:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar is Spanky eigenlijk? Verzopen in het ijsselmeer?
Ja ik ook, het is al weer lang geleden dat ik die knul heb gezienquote:Op maandag 25 juli 2011 15:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Dunno... Vond het wel jammer dat ie er niet bij was..
Same..quote:Op maandag 25 juli 2011 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja ik ook, het is al weer lang geleden dat ik die knul heb gezien
Bij mij was het volgens mij voor het laatst op zijn housewarmingquote:
Nee mijn richtingsgevoel sucked in alle situaties.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel ja. Dat is ook het enige waarbij mijn richtingsgevoel wel goed is.
must. resist...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee mijn richtingsgevoel sucked in alle situaties.
Als je mij 3 keer ronddraait weet ik zowat in mijn eigen huis de weg niet meer (en nee zo groot wonen we niet!)
Maar ach ik heb andere kwaliteiten
Haha altijd leuk om mannen een beetje uit de tent te lokkenquote:
Andere hondjes ook goed?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha altijd leuk om mannen een beetje uit de tent te lokken
Doe nog eens een plaatje van je lieve hondje posten!!
ok komt er een vers aan momentquote:Op maandag 25 juli 2011 15:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha altijd leuk om mannen een beetje uit de tent te lokken
Doe nog eens een plaatje van je lieve hondje posten!!
Hahaha die middelste! Te gek beest!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Andere hondjes ook goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaaaa hond mee naar de meet!!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:52 schreef Kuukske het volgende:
Jááa'!!! Mdayhond![]()
.
Beter neem je je hond mee naar een meet de volgende keer.
Z'n hond is de chickmangeet, hijzelf is maar een accessoire.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:56 schreef Nebo het volgende:
Ik hoor het al Martijn, je bent een chickmagneet zolang die hond mee loopt.
Waarom niet?quote:
Je bent een vrouw, dan ben je standaard een Poit-magneet.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:00 schreef Laniboekje het volgende:
Als ik mijn ratsels meeneem naar een meet dan ben ik een Poit-magneet.
Moet je nagaan hoe dat zal zijn met ratjes erbij!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dan ben je standaard een Poit-magneet.
Gewoon hopen op 101 dolmatiers-taferelen!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Z'n hond is de chickmangeet, hijzelf is maar een accessoire.
Dolmatiers?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gewoon hopen op 101 dolmatiers-taferelen!
quote:
Dat verrekte teken wilde niet!quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:06 schreef Kuukske het volgende:
Oeehh koetsjiekoetsjiekoeee!!. Die wil je toch zo in z'n oortjes knijpen en dan eindeloos lang knuffelen
.
Beestje is 15 jaarquote:
Haha dat werkt altijd! Alleen gaat die van ons dan kwijlenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:06 schreef Mday het volgende:
doen we ook. vind je het gek dat ie zo lachte? we hebben een koekje in de camerahand
Wat voor eentje heb je ook alweer?quote:
Jack Russellquote:Op maandag 25 juli 2011 16:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat voor eentje heb je ook alweer?
Ahhh, als je een keertje in Ehv bent moet je m maar komen knuffelen hoor! Vind ie leukquote:
Zullen we een Gam SC ratjes meet houden?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe dat zal zijn met ratjes erbij!
PICS!quote:
Ik kom niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Zullen we een Gam SC ratjes meet houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |