Zeg, jij bent de degene die meptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Laat 'r ook maar in die waan. Is mijn advies. Nouja.. daar was je zelf ook al wel achter.quote:
Hij zal wel via andere GSCers gekeken hebben.quote:
Waarom las ik in die afkorting Gay Es Cee'ers.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij zal wel via andere GSCers gekeken hebben.
Jij mij ook, potdorie zeg!quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom las ik in die afkorting Gay Es Cee'ers.
Deed ik toch goed dan tijdens de meetquote:Op maandag 25 juli 2011 10:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En ik maar denken dat Ross een aardige en lieve jongeman is met leuk haar, die lekker samenwoont met zijn meisje.
Maar helaas.. En dan durven die kerels ook nog te beweren dat wij vrouwen evil zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik wil niet weten waar je aan denkt.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom las ik in die afkorting Gay Es Cee'ers.
Ik dacht aan hoe ranzig de Granny Smith-appel net was. Heel melig enzo. Ugh.quote:
Edward!quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:40 schreef Rossdale het volgende:
Shar! Je hebt gewoon een eigen facebook-fansite
http://www.facebook.com/#(...)elda/112757692104441
quote:
OMG!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:40 schreef Rossdale het volgende:
Shar! Je hebt gewoon een eigen facebook-fansite
http://www.facebook.com/#(...)elda/112757692104441
Die lurken al mee hierquote:Op maandag 25 juli 2011 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn collegas moesten ook lachen om dezelda
Mezeldaquote:Op maandag 25 juli 2011 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee meer toen ik vertelde dat er van Demelza Dezelda gemaakt werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |