Die ervaring heb ik al lang hoor, is niet jouw schuldquote:Op maandag 25 juli 2011 10:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb een goede indruk achtergelaten bij Ross geloof ik.
Komt het omdat ik je per ongeluk bijna sloeg?
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik al lang hoor, is niet jouw schuldVrouwen zijn gewoon van nature evil, kunnen jullie ook niets aan doen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik al lang hoor, is niet jouw schuldVrouwen zijn gewoon van nature evil, kunnen jullie ook niets aan doen.
Ik ben te lui om daar discussies over te gaan voerenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:23 schreef Mday het volgende:
[..]
waarom? ze zoeken toch aandacht? Gewoon zeggen, 'ik ga niet naar jouw zelfmedelijden zitten luisteren'
Ik heb het eens met een vriendin gedaan op twitter. Continu zat ze te klagen zonder uitleg. Op een gegeven moment heb ik op unfollow geklikt, daarna een algemene tweet in de zin van "Als ik je niet meer volg, komt het niet omdat je niet aardig bent, maar omdat je te veel zeurt". Zij natuurlijk even checken, want ze weet dondersgoed dat ze zeurt, mij een bericht sturen "ja hé, waarom volg je me niet meer". Negeren. BAM!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zulk soort mensen krijgen van mij direct een "Negeer alle berichten van gebruiker" - behandeling.
Eerst deed ik gewoon unfriend, maar dan gaan mensen daar weer over miepen
Als we er niets aan kunnen doen... Waarom zeur je er dan over?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
maar je bent een fokker! dat zit in je bloed!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben te lui om daar discussies over te gaan voeren
Om jullie niet aan het idee te laten wennen dat vrouwelijke gemeen- en geniepigheid algemeen geaccepteerd wordtquote:Op maandag 25 juli 2011 10:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als we er niets aan kunnen doen... Waarom zeur je er dan over?
Is dat niet alleen bij KLB-users?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:26 schreef Mday het volgende:
[..]
maar je bent een fokker! dat zit in je bloed!
Maar dat wordt het dus wel?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Om jullie niet aan het idee te laten wennen dat vrouwelijke gemeen- en geniepigheid algemeen geaccepteerd wordt
Daar is deze nu wel toepasselijk voor:quote:
Het wordt gedoogd op de momenten dat het de mannen uit komtquote:
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Daar is deze nu wel toepasselijk voor:
[ afbeelding ]
Maar op andere momenten wordt het ook weer gedoogd omdat we vrouw zijn. Dus gedoogbeleid: 100%quote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het wordt gedoogd op de momenten dat het de mannen uit komt
[..]
[ afbeelding ]
Rossquote:Op maandag 25 juli 2011 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Om jullie niet aan het idee te laten wennen dat vrouwelijke gemeen- en geniepigheid algemeen geaccepteerd wordt
[..]
[ afbeelding ]
Jahoor meid, je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 25 juli 2011 10:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar op andere momenten wordt het ook weer gedoogd omdat we vrouw zijn. Dus gedoogbeleid: 100%
Ik heb altijd gelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jahoor meid, je hebt helemaal gelijk [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |