Bekendquote:Op maandag 25 juli 2011 10:12 schreef Tain het volgende:
[..]
De onderstaande oefening kan ik geeneens doen met 1 kilo zonder dat het pijn doet
[ afbeelding ]
Dat zijn de mensen die ook volop op Twitter en Facebook klagen en berichtjes neerzetten als 'ik blijf vandaag in bed liggen, kutzooi' of 'waar doe ik het ook eigenlijk voor' en dan verder geen uitleg geven als je er naar vraagt. Mijn advies; glashard negeren.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef Laniboekje het volgende:
Ken je dat? Dat iemand je een whatsapp stuurt die suggereert dat er heel wat aan de hand is (roddels FTW) en je dus meteen reageert: wat? wat?! wat?!!!
En dat er vervolgens geen antwoord meer komt?
Ik ben niet nieuwsgierig...
Idd heel erg waar!quote:
Kuuks. Chocomel met slagroom kan altijd. Zelfs in de zomer. Daar zijn we vrouw voor.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Dames, heren. DE ZON SCHIJNT. Whoehoe.
Tijd voor exotische drankjes. In plaats van chocomel met slagroom.
Softijsjes, met discodip!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Dames, heren. DE ZON SCHIJNT. Whoehoe.
Tijd voor exotische drankjes. In plaats van chocomel met slagroom.
Wahjoh. Dat ziet er zeer vreemd uit. Misselijkmakend eigenlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Softijsjes, met discodip!
[ afbeelding ]
oh dit jaquote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die ook volop op Twitter en Facebook klagen en berichtjes neerzetten als 'ik blijf vandaag in bed liggen, kutzooi' of 'waar doe ik het ook eigenlijk voor' en dan verder geen uitleg geven als je er naar vraagt. Mijn advies; glashard negeren.
Eigenlijk niet. Want ik kan niet zo goed tegen chocomel.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kuuks. Chocomel met slagroom kan altijd. Zelfs in de zomer. Daar zijn we vrouw voor.
Is ook niet echt een natuurlijke oefening. En als ze vermoeden dat je meniscus klachten hebt is het ook heel logisch dat die oefening niet gaat!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:12 schreef Tain het volgende:
[..]
De onderstaande oefening kan ik geeneens doen met 1 kilo zonder dat het pijn doet
[ afbeelding ]
Niet tegen chocomel kunnen...quote:Op maandag 25 juli 2011 10:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Want ik kan niet zo goed tegen chocomel.. Maar bij wijze van spreken.
Jezus wat een onderlip!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Softijsjes, met discodip!
[ afbeelding ]
En er staat ook een tand scheef. Dammit, het leek eerst zo sexy...quote:
Heb echt niets met facebookquote:Op maandag 25 juli 2011 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dit jadie dingen komen zo vaak langs op facebook!
verder is facebook wel
Daar heb ik gelukkig (nog) geen last van. Heb alleen het gevoel dat er iets in mijn knie heel erg in de weg zitquote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Bekend![]()
En als het wel lukt komt het vanuit een andere spier die dan gelijk verrekt.
Idd, maar het zou fijn zijn als ik pijnloos trap zou kunnen lopen of me met dat been zou kunnen afzettenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is ook niet echt een natuurlijke oefening. En als ze vermoeden dat je meniscus klachten hebt is het ook heel logisch dat die oefening niet gaat!
Daar zijn we vrouw voor.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:21 schreef Rossdale het volgende:
Vrouwen moeten ook echt altijd alles verpesten Nebo
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:21 schreef Rossdale het volgende:
Vrouwen moeten ook echt altijd alles verpesten Nebo
Go Kuuks!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:22 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, met een elektrische vliegenmepper sla je ook bijen dood die je van achter aanvallen met hun geelzwart gestreepte rotlijfjes.
Zulk soort mensen krijgen van mij direct een "Negeer alle berichten van gebruiker" - behandeling.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die ook volop op Twitter en Facebook klagen en berichtjes neerzetten als 'ik blijf vandaag in bed liggen, kutzooi' of 'waar doe ik het ook eigenlijk voor' en dan verder geen uitleg geven als je er naar vraagt. Mijn advies; glashard negeren.
Bekendquote:Op maandag 25 juli 2011 10:22 schreef Tain het volgende:
Daar heb ik gelukkig (nog) geen last van. Heb alleen het gevoel dat er iets in mijn knie heel erg in de weg zit
waarom? ze zoeken toch aandacht? Gewoon zeggen, 'ik ga niet naar jouw zelfmedelijden zitten luisteren'quote:Op maandag 25 juli 2011 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zulk soort mensen krijgen van mij direct een "Negeer alle berichten van gebruiker" - behandeling.
Eerst deed ik gewoon unfriend, maar dan gaan mensen daar weer over miepen
Die ervaring heb ik al lang hoor, is niet jouw schuldquote:Op maandag 25 juli 2011 10:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb een goede indruk achtergelaten bij Ross geloof ik.
Komt het omdat ik je per ongeluk bijna sloeg?
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik al lang hoor, is niet jouw schuldVrouwen zijn gewoon van nature evil, kunnen jullie ook niets aan doen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik al lang hoor, is niet jouw schuldVrouwen zijn gewoon van nature evil, kunnen jullie ook niets aan doen.
Ik ben te lui om daar discussies over te gaan voerenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:23 schreef Mday het volgende:
[..]
waarom? ze zoeken toch aandacht? Gewoon zeggen, 'ik ga niet naar jouw zelfmedelijden zitten luisteren'
Ik heb het eens met een vriendin gedaan op twitter. Continu zat ze te klagen zonder uitleg. Op een gegeven moment heb ik op unfollow geklikt, daarna een algemene tweet in de zin van "Als ik je niet meer volg, komt het niet omdat je niet aardig bent, maar omdat je te veel zeurt". Zij natuurlijk even checken, want ze weet dondersgoed dat ze zeurt, mij een bericht sturen "ja hé, waarom volg je me niet meer". Negeren. BAM!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zulk soort mensen krijgen van mij direct een "Negeer alle berichten van gebruiker" - behandeling.
Eerst deed ik gewoon unfriend, maar dan gaan mensen daar weer over miepen
Als we er niets aan kunnen doen... Waarom zeur je er dan over?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
maar je bent een fokker! dat zit in je bloed!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben te lui om daar discussies over te gaan voeren
Om jullie niet aan het idee te laten wennen dat vrouwelijke gemeen- en geniepigheid algemeen geaccepteerd wordtquote:Op maandag 25 juli 2011 10:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als we er niets aan kunnen doen... Waarom zeur je er dan over?
Is dat niet alleen bij KLB-users?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:26 schreef Mday het volgende:
[..]
maar je bent een fokker! dat zit in je bloed!
Maar dat wordt het dus wel?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Om jullie niet aan het idee te laten wennen dat vrouwelijke gemeen- en geniepigheid algemeen geaccepteerd wordt
Daar is deze nu wel toepasselijk voor:quote:
Het wordt gedoogd op de momenten dat het de mannen uit komtquote:
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Daar is deze nu wel toepasselijk voor:
[ afbeelding ]
Maar op andere momenten wordt het ook weer gedoogd omdat we vrouw zijn. Dus gedoogbeleid: 100%quote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het wordt gedoogd op de momenten dat het de mannen uit komt
[..]
[ afbeelding ]
Rossquote:Op maandag 25 juli 2011 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Om jullie niet aan het idee te laten wennen dat vrouwelijke gemeen- en geniepigheid algemeen geaccepteerd wordt
[..]
[ afbeelding ]
Jahoor meid, je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 25 juli 2011 10:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar op andere momenten wordt het ook weer gedoogd omdat we vrouw zijn. Dus gedoogbeleid: 100%
Ik heb altijd gelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jahoor meid, je hebt helemaal gelijk [ afbeelding ]
Zeg, jij bent de degene die meptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Laat 'r ook maar in die waan. Is mijn advies. Nouja.. daar was je zelf ook al wel achter.quote:
Hij zal wel via andere GSCers gekeken hebben.quote:
Waarom las ik in die afkorting Gay Es Cee'ers.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij zal wel via andere GSCers gekeken hebben.
Jij mij ook, potdorie zeg!quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom las ik in die afkorting Gay Es Cee'ers.
Deed ik toch goed dan tijdens de meetquote:Op maandag 25 juli 2011 10:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En ik maar denken dat Ross een aardige en lieve jongeman is met leuk haar, die lekker samenwoont met zijn meisje.
Maar helaas.. En dan durven die kerels ook nog te beweren dat wij vrouwen evil zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik wil niet weten waar je aan denkt.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom las ik in die afkorting Gay Es Cee'ers.
Ik dacht aan hoe ranzig de Granny Smith-appel net was. Heel melig enzo. Ugh.quote:
Edward!quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:40 schreef Rossdale het volgende:
Shar! Je hebt gewoon een eigen facebook-fansite
http://www.facebook.com/#(...)elda/112757692104441
quote:
OMG!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:40 schreef Rossdale het volgende:
Shar! Je hebt gewoon een eigen facebook-fansite
http://www.facebook.com/#(...)elda/112757692104441
Die lurken al mee hierquote:Op maandag 25 juli 2011 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn collegas moesten ook lachen om dezelda
Mezeldaquote:Op maandag 25 juli 2011 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee meer toen ik vertelde dat er van Demelza Dezelda gemaakt werd
Als je er aan went is het best prima. Anders kun je het gewoon weer omdraaienquote:
Langzaam aan iedereen van de Gam SCquote:
quote:
scherpquote:
Ja daar stond ik echt van op te kijken toen je dat op de meet verteldequote:Op maandag 25 juli 2011 11:15 schreef wc-eend het volgende:
Mijn fok! Is volledig comic sans... alleen mobiel niet
Hell yeah. Ik probeer binnen mijn bedrijf iedereen zo ver te krijgen om Verdana te gebruiken. Helaas is ons standaard lettertype..... waarmee we contracten schrijven .... naar klanten toe ..... en officiele documenten mee schrijvenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:25 schreef Laniboekje het volgende:
Verdana en Tahoma. Dat zijn bazen-lettertypes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:26 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hell yeah. Ik probeer binnen mijn bedrijf iedereen zo ver te krijgen om Verdana te gebruiken. Helaas is ons standaard lettertype..... waarmee we contracten schrijven .... naar klanten toe ..... en officiele documenten mee schrijvenSay what?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
!
Dat kan ik dus echt niet weerstaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:15 schreef wc-eend het volgende:
Mijn fok! Is volledig comic sans... alleen mobiel niet
Dat is serieus ons huislettertype. Mijn bedrijf houdt ervan om 'anders' te zijn (wat ik volledig steun, grijze massa is maarquote:
Anders willen zijn en dan Comic Sans MS gebruiken.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:32 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat is serieus ons huislettertype. Mijn bedrijf houdt ervan om 'anders' te zijn (wat ik volledig steun, grijze massa is maar). Maar Comic Sans als lettertype is wel redelijk
_______________!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |