SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENDavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:54 schreef Nebo het volgende:
Met Shar als special guest, omdat ze stiekem toch het nieuwe topic moest openen (maar het verkeerd deed)
dat is pas interesant als we ze kunnen zien en in de hand kunnen houdenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Vinden mannen dat niet interessant? Jammer dat Shar er niet is
Wat was er met mij? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is pas interesant als we ze kunnen zien en in de hand kunnen houden
Het ging gisterenavond de halve avond over tieten en cupmaten.quote:Op maandag 25 juli 2011 07:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat was er met mij? Wat heb ik gemist?
Heb ik dat moeten missenquote:Op maandag 25 juli 2011 08:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het ging gisterenavond de halve avond over tieten en cupmaten.
Het wordt in ieder geval elke keer minder, dus als je streak zo doorgaat ben je straks binnen een half uur van Utrecht in Groningen!quote:Op maandag 25 juli 2011 02:08 schreef lkb9000 het volgende:
Ik vraag me af hoe lang ik deze streak kan volhouden.
De laatste 3 treinritjes van Utrecht naar Groningen; 3 uur vertraging, 2,5 uur vertraging, 1.5 uur vertraging.
Ooooh check! Had geen zin om terug te lezenquote:Op maandag 25 juli 2011 08:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk! Zijn ze goedgekeurd door jou?quote:Op maandag 25 juli 2011 08:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ooooh check! Had geen zin om terug te lezen
En zijn je boobs goedgekeurd?
Natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2011 08:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk! Zijn ze goedgekeurd door jou?
quote:
Alle dames in de GSC zijn toch goed gekeurdquote:Op maandag 25 juli 2011 08:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk! Zijn ze goedgekeurd door jou?
Noh!quote:Op maandag 25 juli 2011 08:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Alle dames in de GSC zijn toch goed gekeurd![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 08:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
85?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Volgens mij had je meer een 85 b
Nou ja, je weegt natuurlijk wel 90 kilo ofzoquote:
quote:
Dus ik heb gewoon de moobs van Rossdale gemist?quote:Op maandag 25 juli 2011 08:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, je bent niet dik en hebt een prima cupmaat! Zo beter?
Dat bedoelde ik dusquote:Op maandag 25 juli 2011 08:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ha en verneuk ik ook nog even je tripple post
Don't worry, ik ookquote:Op maandag 25 juli 2011 09:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus ik heb gewoon de moobs van Rossdale gemist?
Nee het ging niet expres!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dusJe hebt het nogal op me gemunt geloof ik
Dit! Ross zijn haarquote:Op maandag 25 juli 2011 09:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee het ging niet expres!
En nee Ross heeft geen moobs! Wel mooi haar, vind zijn kapsel echt leuk!
De gemeente de rekening niet betaaldquote:
Dat hoeft niet te betekenen dat de man grote moobs heeft. Kan ook zijn dat de vrouw kleine boobs heeftquote:Op maandag 25 juli 2011 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit! Ross zijn haar
En als een man grotere boobs heeft als de vrouw is er iets goed mis
Dan nogquote:Op maandag 25 juli 2011 09:16 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat de man grote moobs heeft. Kan ook zijn dat de vrouw kleine boobs heeft
okay maar bij mij is het wel de regel dat een man geen grotere tieten mag hebben dan ik, moobs zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 09:16 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat de man grote moobs heeft. Kan ook zijn dat de vrouw kleine boobs heeft
Volledig mee eens!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay maar bij mij is het wel de regel dat een man geen grotere tieten mag hebben dan ik, moobs zijn
Dat sowieso.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Is het niet wat vroeg om op de maandagochtend eigenlijk al over moobs te praten?
Ik vind het overal te vroeg voorquote:Op maandag 25 juli 2011 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Is het niet wat vroeg om op de maandagochtend eigenlijk al over moobs te praten?
Vreselijk! Wat zijn de mensen uit dit topic in het echt vreselijke chagrijnige muurbloempjes zeg.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:30 schreef Laniboekje het volgende:
Hoe was de meet mensen? Ik had ook nog bijna op Den Bosch gestaan daar ik niet te sneaky was en een andere route heb genomen om thuis te komen omdat ik vertikte naar het NS-vrouwtje te luisteren.
Pak van mijn hart!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vreselijk! Wat zijn de mensen uit dit topic in het echt vreselijke chagrijnige muurbloempjes zeg.
De hele meet werd er alleen maar een beetje naar elkaar gestaard en niemand durfde wat te zeggen. Gelukkig smaakte mijn glaasje ranja heerlijk en kon ik me daar nog een beetje mee vermaken, maar anders
Wees maar blij dat je het gemist hebt!
jij bent mijn all-time heldin!quote:Op zondag 24 juli 2011 23:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Neuh, heb het zelf opgemeten (lang leve internet) dus ik weet mijn goede maat. En als de hunkemoller wil afwijken van die maten ga ik altijd lekker ergens anders shoppen want eigenlijk is het sowieso een kutwinkel
ja ik bestelde een biertje en iedereen keek me aanquote:Op maandag 25 juli 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vreselijk! Wat zijn de mensen uit dit topic in het echt vreselijke chagrijnige muurbloempjes zeg.
De hele meet werd er alleen maar een beetje naar elkaar gestaard en niemand durfde wat te zeggen. Gelukkig smaakte mijn glaasje ranja heerlijk en kon ik me daar nog een beetje mee vermaken, maar anders
Ik adoreer Ross niet voor niks.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee het ging niet expres!
En nee Ross heeft geen moobs! Wel mooi haar, vind zijn kapsel echt leuk!
Ik heb een aantal rossige haartjes in mijn sik schijnbaarquote:Op maandag 25 juli 2011 09:41 schreef Mday het volgende:
[..]
je verwacht een beetje een rossige kop, maar dat valt tegen
Je valt op blond?quote:Op maandag 25 juli 2011 09:46 schreef Mday het volgende:
over chicks gesproken, welke is de meest sexy FemShep? god dat klinkt shemale![]()
http://www.facebook.com/m(...)5.85811091644&type=1
ik ga voor nummer vijf
Numero 4quote:Op maandag 25 juli 2011 09:46 schreef Mday het volgende:
over chicks gesproken, welke is de meest sexy FemShep? god dat klinkt shemale![]()
ik ga voor nummer vijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Oh, dat is héél irritant. Die mensen tarten je gevoelens. Vind ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef Laniboekje het volgende:
Ken je dat? Dat iemand je een whatsapp stuurt die suggereert dat er heel wat aan de hand is (roddels FTW) en je dus meteen reageert: wat? wat?! wat?!!!
En dat er vervolgens geen antwoord meer komt?
Ik ben niet nieuwsgierig...
Als ik moest kiezen: nummer vier.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:46 schreef Mday het volgende:
ik ga voor nummer vijf
JA!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dat is héél irritant. Die mensen tarten je gevoelens. Vind ik.
Dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef Laniboekje het volgende:
Ken je dat? Dat iemand je een whatsapp stuurt die suggereert dat er heel wat aan de hand is (roddels FTW) en je dus meteen reageert: wat? wat?! wat?!!!
Hmm ik ga toch voor nummer 1. Kort haar FTW en zulcks.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:46 schreef Mday het volgende:
ik ga voor nummer vijf
Die Shep hadden ze in een tuinbroek moeten hijsenquote:Op maandag 25 juli 2011 09:51 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hmm ik ga toch voor nummer 1. Kort haar FTW en zulcks.
quote:Op maandag 25 juli 2011 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die Shep hadden ze in een tuinbroek moeten hijsen
ik heb weinig voorkeur tbhquote:
Neee, dit is geen prank. Wellicht veel te overdreven maar er is wel degelijk wat aan de hand. And I want to KNOW!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:53 schreef Mday het volgende:
[..]
ik heb weinig voorkeur tbh
@lani
och wat lief, ik zeg dikke prank. doet me denken aan een grapje. Je moeder SMSen: 'MET MIJ IS ALLES GOED' en dan je telefoon uitzetten
Bellenquote:Op maandag 25 juli 2011 09:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Neee, dit is geen prank. Wellicht veel te overdreven maar er is wel degelijk wat aan de hand. And I want to KNOW!
okee ill bite - is het je vriend, die toevallig in brazilie is ofzo? Dan denk ik dat ie ontvoerd is.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Neee, dit is geen prank. Wellicht veel te overdreven maar er is wel degelijk wat aan de hand. And I want to KNOW!
Flikken mensen bij mij ook wel eensquote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef Laniboekje het volgende:
Dat is eigenlijk wel de meest handige oplossing voor het probleem.quote:
naar ze toe gaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel de meest handige oplossing voor het probleem.
en daarna natuurlijk wel de roddels nog hier spammen ....quote:Op maandag 25 juli 2011 09:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel de meest handige oplossing voor het probleem.
juist ja. alle ongein en ellende moet hier want je bent er ook mee begonnen.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en daarna natuurlijk wel de roddels nog hier spammen ....
Maar je weet niet waar ze zijn. Da's niet handig. Daalijk moet je naar provincies als Friesland ofzo.quote:
En dat.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en daarna natuurlijk wel de roddels nog hier spammen ....
moet je ze opbellen en zeggen, hey, waar ben je? dat doet iedereen nlquote:Op maandag 25 juli 2011 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar je weet niet waar ze zijn. Da's niet handig. Daalijk moet je naar provincies als Friesland ofzo.
precies!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:57 schreef Mday het volgende:
[..]
juist ja. alle ongein en ellende moet hier want je bent er ook mee begonnen.
True.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:59 schreef Mday het volgende:
moet je ze opbellen en zeggen, hey, waar ben je? dat doet iedereen nl
Haha volgens mij hebben mensen dat idee wel als je verteld dat je naar een meet gaat van de slowchatters in het games forum!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tuurlijk, mensen ontmoeten in het echtquote:Op maandag 25 juli 2011 10:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha volgens mij hebben mensen dat idee wel als je verteld dat je naar een meet gaat van de slowchatters in het games forum!
Ik heb er ook 2! Die mogen ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:05 schreef Laniboekje het volgende:
Ik kan niet bellen! Diegene zit op dit moment op het werk en het berichtje is gestuurd voordat diegene aan het werk ging. Straks in de pauze maar eens proberen. Ondertussen in de startblokken voor....
Het toilet schoonmaken...
Naar buiten gaanquote:Op maandag 25 juli 2011 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Tuurlijk, mensen ontmoeten in het echt [ afbeelding ]
Waarom was jij er niet eigenlijk.quote:
ah, daarom was jij er niet.quote:
Ik ben één keer naar een niet FOK!games of GAM SC-meet geweest en het nerdgehalte was daar vele malen hogerquote:Op maandag 25 juli 2011 10:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha volgens mij hebben mensen dat idee wel als je verteld dat je naar een meet gaat van de slowchatters in het games forum!
Moest klussen in huis en voor de verandering gaat het weer heel goed met mijn knie... Heb volgens mijn fysio weer of nog steeds een mogelijk beschadigde meniscusquote:
De onderstaande oefening kan ik geeneens doen met 1 kilo zonder dat het pijn doetquote:Op maandag 25 juli 2011 10:09 schreef Kuukske het volgende:
Oh nou. Dat klinkt inderdaad wel als een geldige reden.
Een balende reden trouwens..
Ik wist dat ik iets vergeten was, kon er niet op komenquote:Op maandag 25 juli 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Nebo, ik mis overigens de kessjes en patietjes in de TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |