quote:Op maandag 25 juli 2011 08:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het ging gisterenavond de halve avond over tieten en cupmaten.
85?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Volgens mij had je meer een 85 b
Nou ja, je weegt natuurlijk wel 90 kilo ofzoquote:
quote:
Dus ik heb gewoon de moobs van Rossdale gemist?quote:Op maandag 25 juli 2011 08:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, je bent niet dik en hebt een prima cupmaat! Zo beter?
Dat bedoelde ik dusquote:Op maandag 25 juli 2011 08:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ha en verneuk ik ook nog even je tripple post
Don't worry, ik ookquote:Op maandag 25 juli 2011 09:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus ik heb gewoon de moobs van Rossdale gemist?
Nee het ging niet expres!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dusJe hebt het nogal op me gemunt geloof ik
Dit! Ross zijn haarquote:Op maandag 25 juli 2011 09:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee het ging niet expres!
En nee Ross heeft geen moobs! Wel mooi haar, vind zijn kapsel echt leuk!
De gemeente de rekening niet betaaldquote:
Dat hoeft niet te betekenen dat de man grote moobs heeft. Kan ook zijn dat de vrouw kleine boobs heeftquote:Op maandag 25 juli 2011 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit! Ross zijn haar
En als een man grotere boobs heeft als de vrouw is er iets goed mis
Dan nogquote:Op maandag 25 juli 2011 09:16 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat de man grote moobs heeft. Kan ook zijn dat de vrouw kleine boobs heeft
okay maar bij mij is het wel de regel dat een man geen grotere tieten mag hebben dan ik, moobs zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 09:16 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat de man grote moobs heeft. Kan ook zijn dat de vrouw kleine boobs heeft
Volledig mee eens!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay maar bij mij is het wel de regel dat een man geen grotere tieten mag hebben dan ik, moobs zijn
Dat sowieso.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Is het niet wat vroeg om op de maandagochtend eigenlijk al over moobs te praten?
Ik vind het overal te vroeg voorquote:Op maandag 25 juli 2011 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Is het niet wat vroeg om op de maandagochtend eigenlijk al over moobs te praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |