Als je er aan went is het best prima. Anders kun je het gewoon weer omdraaienquote:
Langzaam aan iedereen van de Gam SCquote:
quote:
scherpquote:
Ja daar stond ik echt van op te kijken toen je dat op de meet verteldequote:Op maandag 25 juli 2011 11:15 schreef wc-eend het volgende:
Mijn fok! Is volledig comic sans... alleen mobiel niet
Hell yeah. Ik probeer binnen mijn bedrijf iedereen zo ver te krijgen om Verdana te gebruiken. Helaas is ons standaard lettertype..... waarmee we contracten schrijven .... naar klanten toe ..... en officiele documenten mee schrijvenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:25 schreef Laniboekje het volgende:
Verdana en Tahoma. Dat zijn bazen-lettertypes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:26 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hell yeah. Ik probeer binnen mijn bedrijf iedereen zo ver te krijgen om Verdana te gebruiken. Helaas is ons standaard lettertype..... waarmee we contracten schrijven .... naar klanten toe ..... en officiele documenten mee schrijvenSay what?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
!
Dat kan ik dus echt niet weerstaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:15 schreef wc-eend het volgende:
Mijn fok! Is volledig comic sans... alleen mobiel niet
Dat is serieus ons huislettertype. Mijn bedrijf houdt ervan om 'anders' te zijn (wat ik volledig steun, grijze massa is maarquote:
Anders willen zijn en dan Comic Sans MS gebruiken.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:32 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat is serieus ons huislettertype. Mijn bedrijf houdt ervan om 'anders' te zijn (wat ik volledig steun, grijze massa is maar). Maar Comic Sans als lettertype is wel redelijk
_______________!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |