bwehehhehehe ;Dquote:Op maandag 25 juli 2011 11:32 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat is serieus ons huislettertype. Mijn bedrijf houdt ervan om 'anders' te zijn (wat ik volledig steun, grijze massa is maar). Maar Comic Sans als lettertype is wel redelijk
_______________!
Gebruikt diegene LSD?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bwehehhehehe ;D
wij hebben huisstijl in arial maar laatst had iemand ook zijn lettertype in comic sans gezetdan verander je het dus bewust .. hoe kan iemand nou bewust voor cs kiezen
Aaaaah meid, maar Comic Sans is toch juist geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldigggggggg?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bwehehhehehe ;D
wij hebben huisstijl in arial maar laatst had iemand ook zijn lettertype in comic sans gezetdan verander je het dus bewust .. hoe kan iemand nou bewust voor cs kiezen
Nou moet ik gelijk weer aan postalgold denkenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aaaaah meid, maar Comic Sans is toch juist geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldigggggggg?
[ afbeelding ]
Ik aan:quote:Op maandag 25 juli 2011 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou moet ik gelijk weer aan postalgold denken
Haha, het was of trouwjurken of wet t-shirtquote:Op maandag 25 juli 2011 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Oh fuck
In september ga ik met een groep vrienden en vriendinnen een weekend weg, waarbij er ook een aantal spellen worden gedaan waar verschillende teams tegen elkaar moeten strijden. Ieder team heeft een kleur en wij (ik, samen met nog 1 jongen en 3 meiden) zijn Team Wit.
Nu willen die meiden als teamoutfit volledig in het wit gaan, maar ze hadden geen ideeen. Ik heb met mijn grote mond gezegd dat ze gewoon trouwjurken moesten aantrekken. Blijkbaar hebben ze nu voor het hele team trouwjurken geregeld...
Ik hou in het vervolg gewoon mijn mond dicht
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Oh fuck
In september ga ik met een groep vrienden en vriendinnen een weekend weg, waarbij er ook een aantal spellen worden gedaan waar verschillende teams tegen elkaar moeten strijden. Ieder team heeft een kleur en wij (ik, samen met nog 1 jongen en 3 meiden) zijn Team Wit.
Nu willen die meiden als teamoutfit volledig in het wit gaan, maar ze hadden geen ideeen. Ik heb met mijn grote mond gezegd dat ze gewoon trouwjurken moesten aantrekken. Blijkbaar hebben ze nu voor het hele team trouwjurken geregeld...
Ik hou in het vervolg gewoon mijn mond dicht
Ga met Shar en Lot mee, dan ben je de eerste twee uur al zoet met uberhaupt de winkels te vindenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:48 schreef Laniboekje het volgende:
En ik heb mijn salaris nog niet. Dat wordt dan niet makkelijk shoppen zo.
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga met Shar en Lot mee, dan ben je de eerste twee uur al zoet met uberhaupt de winkels te vindenDat bespaart een hoop geld
Ik dacht trouwens dat vrouwen instinctief alle winkels wel konden vinden...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga met Shar en Lot mee, dan ben je de eerste twee uur al zoet met uberhaupt de winkels te vindenDat bespaart een hoop geld
Ik in ieder geval wel ja. Dat is ook het enige waarbij mijn richtingsgevoel wel goed is.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat vrouwen instinctief alle winkels wel konden vinden...
ja een soort aangeboren gelduitgeefrichtingsgevoel. geen wonder dat ze zo slecht met kaarten zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat vrouwen instinctief alle winkels wel konden vinden...
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:26 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hell yeah. Ik probeer binnen mijn bedrijf iedereen zo ver te krijgen om Verdana te gebruiken. Helaas is ons standaard lettertype..... waarmee we contracten schrijven .... naar klanten toe ..... en officiele documenten mee schrijvenLaat je baas asjeblieft dit even lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.comicsanscriminal.com
Wat zij zegt.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel ja. Dat is ook het enige waarbij mijn richtingsgevoel wel goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |