Bredaquote:Op maandag 25 juli 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
Oh alvast een heads-up. Het schijnt dat ik 10 september mijn verjaardag vier in Breda (heb ik te horen gekregen). Indien jullie een beetje braaf zijn is er bij deze een open uitnodiging
quote:
Ik lig dan denk ik in de Middellandse Zee te dobberenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
Oh alvast een heads-up. Het schijnt dat ik 10 september mijn verjaardag vier in Breda (heb ik te horen gekregen). Indien jullie een beetje braaf zijn is er bij deze een open uitnodiging
Oh heerlijk. Mag ik mee?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik lig dan denk ik in de Middellandse Zee te dobberen
Pas je in een koffer? Of ga je je eigen reis betalen?quote:
quote:A client sent me a low resolution image of a 40 character key I needed. The image was of such low quality I couldn’t read the actual characters. I asked for the client to simply copy and paste the needed text. This is the reply I got:
CLIENT: Do the CSI thing and say ‘enhance.’ That should do it.
Ik pas in een koffer.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Pas je in een koffer? Of ga je je eigen reis betalen?
Win.quote:
Waar gaan we precies heen?quote:
Zal het noteren, weet niet of ik kan maar laat ik dan nog weten.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
We gaan vanavond pas boeken maar als het goed is Kreta en zo ver mogelijk weg van Chersonisosquote:
Jij hebt vrije tijd zat als ambtenaarquote:
Oh leuk! Ik zet het in de agenda.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |