Een nationaal bierfestival in vorm van een POLmeet is niet voldoende?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Dan is er een internationaal bierfestival. Dat verdient toch mijn voorkeur.
Kunnen we inschrijving niet sluiten voor 29 Juli?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop dat ik deze keer wat minder introvert en triest ben.
Whehehequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kunnen we inschrijving niet sluiten voor 29 Juli?
Goed plan, dan kom ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ontneem die jongen nou niet de kans zijn held te ontmoeten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dit staat ook al meer dan een half haar vast en ik krijg een twee handjes vol mensen over de vloer die bij mij blijven maffen enzo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een nationaal bierfestival in vorm van een POLmeet is niet voldoende?
Echt?quote:
Maar dan moet ik in mn eentje aan een tafeltje gaan zitten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet gewoon sowieso komen. Mensen die je niet mag kan je altijd negeren
Gewoon bier drinken & ouwehoerenquote:
Bier drinken en over van alles en nog wat en politiek ouwehoeren.quote:
Zet mij maar onder de misschienersquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Bier drinken en over van alles en nog wat en politiek ouwehoeren.
En bitterballen eten met Erik.
quote:
Yes!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:36 schreef robin007bond het volgende:
Zet mij maar bij de misschieners. Toestemming van ouders nodig of ik moet een manier vinden om zonder toestemming te gaan.
Aha, klinkt op zich interessant, maar er staat iemand op de lijst die ik echt het vervelendste persoon op fok vind. Als het me hier 'te veel' wordt, kan ik altijd alt-F4-en. Op zo'n meet is dat wat lastiger.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Bier drinken en over van alles en nog wat en politiek ouwehoeren.
Je kan me toch gewoon negeren? Er zijn nog zat anderen hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:48 schreef Gulo het volgende:
[..]
Klinkt op zich interessant, maar er staat iemand op de lijst die ik echt het vervelendste persoon op fok vind. Als het me hier 'te veel' wordt, kan ik altijd alt-F4-en. Op zo'n meet is dat wat lastiger.
Ik denk dat ik dus maar aan me voorbij laat gaan.
Haha.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan me toch gewoon negeren? Er zijn nog zat anderen hoor
Ha, ik voel me aangesproken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:48 schreef Gulo het volgende:
[..]
Aha, klinkt op zich interessant, maar er staat iemand op de lijst die ik echt het vervelendste persoon op fok vind. Als het me hier 'te veel' wordt, kan ik altijd alt-F4-en. Op zo'n meet is dat wat lastiger.
Ik denk dat ik dit dus maar aan me voorbij laat gaan.
Namen en rugnummers willen we.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:48 schreef Gulo het volgende:
[..]
Aha, klinkt op zich interessant, maar er staat iemand op de lijst die ik echt het vervelendste persoon op fok vind. Als het me hier 'te veel' wordt, kan ik altijd alt-F4-en. Op zo'n meet is dat wat lastiger.
Ik denk dat ik dit dus maar aan me voorbij laat gaan.
Hmmmm. Dan weet ik het niet.quote:
Och, er zijn zoveel personen wier visie haaks op die van mij staan. Dat geeft niet, anders is er ook weinig te "discussiëren"quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen voelt zich aangesproken geloof ik
Ik kan je garanderen dat ze allemaal stuk voor stuk in het echt veel minder radicaal zijn dan op het forumquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:05 schreef Gulo het volgende:
[..]
Och, er zijn zoveel personen wier visie haaks op die van mij staan. Dat geeft niet, anders is er ook weinig te "discussiëren"
Veel van die personen hebben irritante trekjes, dat geeft ook niet. Die heeft iedereen, ik zeer zeker ook.
Maar GSbrder lijkt mij echt een buitengewoon naar persoon.
Nee, maar diegenen die hier wel een grote bek hebben hebben dat in het echt niet.quote:
Iedereen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
Ik was eigenlijk aangenaam verrast vorige meet, vond iedereen wel leuke mensen.
Bij een niet zozeer, maar ach.
Grootste verassing was Dhr. Friek_, wat een geweldige kerel, kende 'm maar half van 't forum maar de meet was geslaagd met hem. Bittergarnituur-ridder van de filosofische orde.
"Bij een niet zozeer".quote:
Niet te grappig, he remlof.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Bij een niet zozeer".
Verder wel hoor, leuke mensen hier.
Nicequote:
Omdat centraal.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie nu pas dat het weer Utrecht is.
Why?
Beter dan weer Utrecht.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef remlof het volgende:
De enige andere optie voor een POLmeet vind ik 't Plein in Den Haag
Goed idee!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:13 schreef remlof het volgende:
De enige andere optie voor een POLmeet vind ik 't Plein in Den Haag
Nachtnet is aanwezig zie ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:17 schreef Friek_ het volgende:
Den Haag blijft natuurlijk de prachtigste plaats om een POLmeet te organiseren. Ik ben alleen bang dat nogal wat mensen afhaken vanwege de reisafstand (ik niet overigens).
Ik trein met u mee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:17 schreef Friek_ het volgende:
Den Haag blijft natuurlijk de prachtigste plaats om een POLmeet te organiseren. Ik ben alleen bang dat nogal wat mensen afhaken vanwege de reisafstand (ik niet overigens).
U ziet de symboliek niet??quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef Cerbie het volgende:
Den Haag
Als we dan toch een rand van het land kiezen, Nijmegen Havana aan de Waal?
Tuurlijk wel, roder dan Nijmegen wordt het niet. Moet toch zeker de helft van POL aansprekenquote:
Ik rij je wel rond.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:24 schreef betyar het volgende:
Helaas, dan heb ik net 9 dagen een nieuwe kruisband.
Stadskanaal. Op de wodka bij Ethi's communequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, roder dan Nijmegen wordt het niet. Moet toch zeker de helft van POL aanspreken
Vanaf Den Haag HS (Holland Spoor) naar Eindhoven ook zie ik nu.quote:
Mooi zo.quote:
Ik heb geen grote bek......quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar diegenen die hier wel een grote bek hebben hebben dat in het echt niet.
Behalve betyar dan
Introverte rest bedoel jequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel vergeleken bij de ingetogen rest
Nu dat ik zie dat Den Haag HS op het nachtnet aangesloten is ben ik voor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:25 schreef remlof het volgende:
Ik ben wel voor Den Haag eigenlijk. En de meeste komers geloof ik, zullen we de meet dus democratisch daarheen verplaatsen?
ik ben gewoon altijd mezelf, wel zo handig.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel vergeleken bij de ingetogen rest
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nu dat ik zie dat Den Haag HS op het nachtnet aangesloten is ben ik voor.![]()
Misschien kunnen we nog een leuke invulling geven aan de dag. Ik bedoel, zoiets lijkt me wel geinig en goedkoop ter vermaak. Daarna gewoon uiteraard aan het bier.
?quote:Rondleidingen beginnen op Binnenhof 8a, een ontvangstruimte in een kelder van de Ridderzaal. De volgende programma's zijn mogelijk:
•Film en bezoek Ridderzaal (+/- 45 min, ¤ 4,- p.p.)
•Film, Ridderzaal en Tweede Kamer (+/- 75 min, ¤ 6,- p.p.)
Alleen op maandag, dinsdagochtend, vrijdag en zaterdag. In recesperiodes alle dagen (m.u.v. zondag).
•Film, Ridderzaal en Eerste Kamer (+/- 75 min, ¤ 6,- p.p.)
•Alleen op woensdag- en donderdagochtend
Ja goed idee!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nu dat ik zie dat Den Haag HS op het nachtnet aangesloten is ben ik voor.![]()
Misschien kunnen we nog een leuke invulling geven aan de dag. Ik bedoel, zoiets lijkt me wel geinig en goedkoop ter vermaak. Daarna gewoon uiteraard aan het bier.
quote:
Alleen op woensdag- en donderdagochtendquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
?
Of bedoelde je de wandelingen??
Nee, niet die wandelingen in hemelsnaam.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
?
Of bedoelde je de wandelingen??
Yep:quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, niet die wandelingen in hemelsnaam.Die tweede optie juist! Is op zaterdag mogelijk staat eronder.
Ah, okquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep:
Film, Ridderzaal en Tweede Kamer (+/- 75 min, ¤ 6,- p.p.)
Alleen op maandag, dinsdagochtend, vrijdag en zaterdag. In recesperiodes alle dagen (m.u.v. zondag).
Je ziet er uit als een oude zielige man, dus succesquote:
Het is een rondleiding hè? Je krijgt eerst een film te zien, vervolgens word je rondgeleid door de Ridderzaal en Tweede Kamer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dan aub NIET (alleen) de Ridderzaal
Ik kan niet wachten tot ik die lelijke kop van jou ziequote:Op donderdag 21 juli 2011 16:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Je ziet er uit als een oude zielige man, dus succes
Vraag eerst even hoe laat het kan op zaterdagmiddag. En waarschijnlijk willen ze ook weten met hoeveel mensen we komen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is een rondleiding hè? Je krijgt eerst een film te zien, vervolgens word je rondgeleid door de Ridderzaal en Tweede Kamer.
Ik zal zo eens bellen om te reserveren trouwens. Bij groepen is dat verplicht lees ik net.
Ja, is goed. Ik denk sowieso dat het rond de vijftien man worden (ruim geschat) en het liefst zo in de middag (15.00u-16.00u, zoiets).quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Vraag eerst even hoe laat het kan op zaterdagmiddag. En waarschijnlijk willen ze ook weten met hoeveel mensen we komen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is een rondleiding hè? Je krijgt eerst een film te zien, vervolgens word je rondgeleid door de Ridderzaal en Tweede Kamer.
Ik zal zo eens bellen om te reserveren trouwens. Bij groepen is dat verplicht lees ik net.
Waar zie jij Socios??quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:45 schreef GSbrder het volgende:
Socios en mlg vind ik ook wel boeiend, niet verwacht op een meet.
Klinkt prima.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, is goed. Ik denk sowieso dat het rond de vijftien man worden (ruim geschat) en het liefst zo in de middag (15.00u-16.00u, zoiets).
Verkeerd gekekenquote:
Ik voel al aankomen dat ik me weer als vanouds ga misdragen zoals op schoolreisjes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik doe mee. Maar jij weet dat ik geen schoolreisje nodig heb om me te misdragen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik voel al aankomen dat ik me weer als vanouds ga misdragen zoals op schoolreisjes.
Dat haden wij op Kreta bij zo'n nep opgraving en kut museum,quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik voel al aankomen dat ik me weer als vanouds ga misdragen zoals op schoolreisjes.
OMG, net als in A'dam??quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik doe mee. Maar jij weet dat ik geen schoolreisje nodig heb om me te misdragen.
Om de een of andere reden zie ik dit gewoon helemaal voor me.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat haden wij op Kreta bij zo'n nep opgraving en kut museum,
Dat was gewoon lachen eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Om de een of andere reden zie ik dit gewoon helemaal voor me.
Optie 1 lijkt mij leuker, maar ik denk dat men liever iets later komtquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:55 schreef Friek_ het volgende:
Net even gebeld met die mevrouw daar.
Twee mogelijkheden die dag:
• 12.00u - Film, Ridderzaal en Tweede Kamer (+/- 75 min, ¤ 6,- p.p.)
• 15.45u - Film en bezoek Ridderzaal (+/- 45 min, ¤ 4,- p.p.)
Nog niets bevestigd verder.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Optie 1 lijkt mij leuker, maar ik denk dat men liever iets later komt
Mij ook eigenlijk, al vind ik even de Ridderzaal van binnen checken ook wel geinig. Ik heb ook geen zin om rond 12.00u al in Den Haag te zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Optie 1 lijkt mij leuker, maar ik denk dat men liever iets later komt
En dan ben ik nog nuchter. Dat maakt de rondleiding minder leuk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mij ook eigenlijk, al vind ik even de Ridderzaal van binnen checken ook wel geinig. Ik heb ook geen zin om rond 12.00u al in Den Haag te zijn.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
Lekker die om 15:45 doen. Dan ben ik al weer lekker hongerig en dus knorrig en dus op mijn best.
Ik ben er eens op een open monumentendag geweest (ook in de Eerste Kamer, die is mooiquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mij ook eigenlijk, al vind ik even de Ridderzaal van binnen checken ook wel geinig. Ik heb ook geen zin om rond 12.00u al in Den Haag te zijn.
Wat jij denkt hoorquote:
Jij komt toch uit Grun?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:59 schreef StarGazer het volgende:
Ah het zooitje komt richting mijn stad
Woon sinds een jaar in Den Haagquote:
Koos werkeloos, Alleen de Vogels vliegen van.....quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen, we gaan zeker niet naar Den Haag.
Harry Jekkers is kut en Den Haag ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Koos werkeloos, Alleen de Vogels vliegen van.....
Allemaal nummers van Harry Jekkers uit den Haag
Komt allen naar:quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
Daar heb je een legitiem punt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Harry Jekkers is kut en Den Haag ook.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind dat idee van die rondleiding ook wel oke.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Koos, verrekte lijer, het wordt gewoon Den Haag.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Koos, verrekte lijer, het wordt gewoon Den Haag.
Da's knap inderdaadquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb een buitengewoon drukke september voor de boeg (waarbij ik 3x naar Den Haag moet, hulde voor diegene die juist het datum / weekend heeft weten te prikken dat ik er niet ben).![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat dacht ik de vorige keer ook van mezelf
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:03 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij kan ik dan wel
Zet me er maar bij
-t'quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:32 schreef GSbrder het volgende:
Suffe Koos.
Wilt niet naar het Mekka van Politiek Nederland.
Als ik kom kun je het beter helemaal afzeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:35 schreef betyar het volgende:
mlg komt ook? Hmm, misschien de operatie een week of twee uitstellen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als ik kom kun je het beter helemaal afzeggen.
Bang dat ze je zien met de piemel van Henk Bres in je mond??quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jullie komen naar DH? Optieven.
Dat kan niet daar heeft meneer Bres een petitie voor tegen opgezet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Bang dat ze je zien met de piemel van Henk Bres in je mond??
Graag daar nog bij voice-overquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:20 schreef Friek_ het volgende:
Die_Hofstadtgruppe, Dr.Nikita, StefanP en Klopkoek op de meet.. daar betaal ik goud voor.
Ik had al zo'n vermoeden dat je in werkelijkheid een kleuter bent.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat kan niet daar heeft meneer Bres een petitie voor tegen opgezet.
Dan mogen we wel een flinke pot maken voor de alcoholconsumptie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:20 schreef Friek_ het volgende:
Die_Hofstadtgruppe, Dr.Nikita, StefanP en Klopkoek op de meet.. daar betaal ik goud voor.
Niet te vergeten een pot voor de EHBO.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan mogen we wel een flinke pot maken voor de alcoholconsumptie.
Ow god ja, dat wordt lachen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:20 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nog even Berlitz, voice-over, phpmystyle en Holograph erbij en het feest kan beginnen.
En ik weet de ins en outs.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in.
Leuk centrum trouwens, Den Haag.
Dan moet je niet een PM-ban aan je broek krijgen D_H, jij smiecht. Aan iedereen verstuurd behalve D_H dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:40 schreef Friek_ het volgende:
Sterker nog, ik ga ze allemaal even een PM sturen waarin ik ze allemaal persoonlijk uitnodig.
Ja geen idee waar ik dat aan te danken heb. Serieus niet. Hij heeft het nooit gedaan en er staat wel een envelopje in. Ik heb het ook al eens aangekaart maar geen reactie erop gekregen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan moet je niet een PM-ban aan je broek krijgen D_H, jij smiecht. Aan iedereen verstuurd behalve D_H dus.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja geen idee waar ik dat aan te danken heb. Serieus niet. Hij heeft het nooit gedaan en er staat wel een envelopje in. Ik heb het ook al eens aangekaart maar geen reactie erop gekregen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nog even Berlitz, voice-over, phpmystyle en Holograph erbij en het feest kan beginnen.
Da's jammer voor je EG, dat je niet mag van je papaquote:
Het was een visioen. Ik zag god, en hij zou me veroordelen als ik toch zou gaanquote:
Omdat ik een luie zak ben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef remlof het volgende:
Waarom wil je niet naar Den Haag Koos?
Met de trein doe je er vanuit Harderwijk maar 1u36m over, met één overstap in Amersfoort.
Ik kom ook wel, maar probeer gewoon te lobbyen voor een andere locatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik doe er net zo lang over en ik kom wel
Ik vind de Hofstad eigenlijk wel de ultieme locatie voor een POLmeetquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kom ook wel, maar probeer gewoon te lobbyen voor een andere locatie.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kom ook wel, maar probeer gewoon te lobbyen voor een andere locatie.
Is het ook, op het Plein t.o. de TK, wat wil je nou nog meer als POL-er??quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de Hofstad eigenlijk wel de ultieme locatie voor een POLmeet
Gaan we als een kansloos clubje toeristen een kijkje nemen op het Binnenhof.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de Hofstad eigenlijk wel de ultieme locatie voor een POLmeet
Bier.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is het ook, op het Plein t.o. de TK, wat wil je nou nog meer als POL-er??
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hoef geen groepsrondleiding.
Dan heb ik 't idee alsof ik mee ben op een soort Zonnebloem uitje, blergh.
Dan ga jij ondertussen even een biertje drinken bij de Bruine Anjer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ga jij ondertussen even een biertje drinken bij de Bruine Anjer.
Remlof die de groep leidt met een FOK!-vlaggetje in zn knuisten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Remlof die de groep leidt met een FOK!-vlaggetje in zn knuisten.
Ik geloof toch dat je je pappa hebt gezien hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het was een visioen. Ik zag god, en hij zou me veroordelen als ik toch zou gaan
Doe niet zo ontzettend sneu zeg..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof toch dat je je pappa hebt gezien hoor
Zo is het maar net, stel je maakt contact met ze, ga je straks nog dood aan een vreselijke ziekte.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:10 schreef voice-over het volgende:
Ik ga niet met een stel linksen een potje zuipen.
Voor je het weet komt de rekening en gooien ze het op dat de sterkste schouders de zwaarste lasten moeten dragen, waarop zij snel vluchten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:10 schreef voice-over het volgende:
Ik ga niet met een stel linksen een potje zuipen.
Dat zal wel meevallen. Maar ik weet zeker dat ik geen plezierige avond heb met die afgunstige minderbedeelden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo is het maar net, stel je maakt contact met ze, ga je straks nog dood aan een vreselijke ziekte.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:34 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Maar ik weet zeker dat ik geen plezierige avond heb met die afgunstige minderbedeelden.
Het was grappig bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe niet zo ontzettend sneu zeg..
Je zou zo aan de digitale tafel van VS en CO. kunnen schuiven en in real life ook zo ontzettend anders zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:34 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Maar ik weet zeker dat ik geen plezierige avond heb met die afgunstige minderbedeelden.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:34 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij ben jij niks meer dan een oud-Priester die nu in de bijstand zit en probeert op zijn zestigste zich nog een beetje te vermaken op FOK!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik denk dat DN de humor wel van inziet hoor.
En ik maar denken dat Johnny Kraaykamp sr de pijp uit is. Wat een grappen en grollen hiero.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:58 schreef 3-voud het volgende:
Ik kan niet. In mijn agenda staat dat ik dan ziek ben.
In het echt zijn we nog geweldiger dan online, dat klopt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Je zou zo aan de digitale tafel van VS en CO. kunnen schuiven en in real life ook zo ontzettend anders zijn.
Ik ben stiekem ook liever voor een vrijdag vanwege de kosten. Is daar iemand op tegen, 23 september?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:26 schreef Zolcon het volgende:
Zaterdags kan ik niet. Dan moet ik betalen voor mijn OV
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In het echt zijn we nog geweldiger dan online, dat klopt.
Nee hoor. Bovendien is het dan druk met notabelen op het plein.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook liever voor een vrijdag vanwege de kosten. Is daar iemand op tegen, 23 september?
In dat geval zou ik er sowieso niet bij zijn ivm werk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook liever voor een vrijdag vanwege de kosten. Is daar iemand op tegen, 23 september?
Same here, zet me maar bij misschien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef Reya het volgende:
[..]
In dat geval zou ik er sowieso niet bij zijn ivm werk.
Je hebt toch een studiejaar dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Same here, zet me maar bij misschien.
Weet niet wat ik heb die vrijdag, zo ver kan ik niet vooruit plannen dit moment.
Ja maar wil gewoon proberen er een fulltime baan naast te vinden, of part-time for that matter.quote:
Prima. Al kan het zijn dat ik dan uit Groningen moet komenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hmm, dat dacht ik dus al. Kreeg ook al direct met php aan de stok via PM toen ik die opmerking plaatste. We zullen wel even afwachten; 23 of 24 september is het iig zeker.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef Reya het volgende:
[..]
In dat geval zou ik er sowieso niet bij zijn ivm werk.
Een vrijdag zou goed uitkomen ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kreeg ook al direct met php aan de stok via PM toen ik die opmerking plaatste.
Geef nu maar toe, stiekem hoopte je dat ik een stille autist was.quote:
Nee hoor. Ik hoopte dat niet en wens niemand een "aandoening".quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geef nu maar toe, stiekem hoopte je dat ik een stille autist was.
Inb4: nee, dat ben ik niet.
quote:
Behalve iedereen die ik ken of kendequote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hoopte dat niet en wens niemand een "aandoening".
Met Schultz van Haegen op de foto.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:51 schreef eriksd het volgende:
Nee hoor. Bovendien is het dan druk met notabelen op het plein.
Blergh.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hmm, dat dacht ik dus al. Kreeg ook al direct met php aan de stok via PM toen ik die opmerking plaatste. We zullen wel even afwachten; 23 of 24 september is het iig zeker.
Misschien kan je wat minder introvert zijn zodat hij niet de hele tijd verhalen uit je moet trekken.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Misschien kan je wat minder introvert zijn zodat hij niet de hele tijd verhalen uit je moet trekken.
quote:
Joepie.quote:
Welnee, want de "arena" is dan een kroeg ipv een forumquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:09 schreef Kikopuz het volgende:
Alleen OP gelezen, maar eh... Jullie zijn toch niet van plan om te discussiëren he? Dat wordt volgens mij oorlog... Aangezien niemand gebanned kan worden
En in real life zijn we autisten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, want de "arena" is dan een kroeg ipv een forum
Hmm kroeg... sounds nice...quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, want de "arena" is dan een kroeg ipv een forum
Welnee, de enige die leed onder de vorige meet was de Kioskhouder op Utrecht centraal.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:09 schreef Kikopuz het volgende:
Alleen OP gelezen, maar eh... Jullie zijn toch niet van plan om te discussiëren he? Dat wordt volgens mij oorlog... Aangezien niemand gebanned kan worden
Het moddergevecht barste pas los in de aftermathquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:05 schreef du_ke het volgende:
In het echt was iedereen vrij lief tegen elkaar
Hier op fok is iedereen een internetheld.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:05 schreef du_ke het volgende:
In het echt was iedereen vrij lief tegen elkaar
Zo vaakquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:20 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Hmm kroeg... sounds nice...
Maar tochIs dit al eens eerder gedaan?
Aan de stok? Ik zei alleen maar dat de meeste mensen op vrijdag school hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hmm, dat dacht ik dus al. Kreeg ook al direct met php aan de stok via PM toen ik die opmerking plaatste. We zullen wel even afwachten; 23 of 24 september is het iig zeker.
School?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aan de stok? Ik zei alleen maar dat de meeste mensen op vrijdag school hebben
Tu forgettes moiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
School?
Dat hebben alleen jij en Robin denk ik.
Het zou kunnen, maar doe dan vanaf een uur of 2 ofzo. Na 12:00 gebeurt er ook niet zoveel meer op een gemiddeld roc.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
School?
Ik zie het tegen die tijd wel, maar dankquote:
Ik vrees het ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
School?
Misschien is Friek! of remlof wat voor jou, dan heb je gelijk een soort van datequote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het tegen die tijd wel, maar dank
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien is Friek! of remlof wat voor jou, dan heb je gelijk een soort van date
Sowieso, jij en Remlof kunnen wel goed met elkaar overweg. Mocht je de rest van de mensen niet aanstaan, dan sta je nog steeds niet in je eentjequote:
Daar gaat het helemaal niet om liefiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso, jij en Remlof kunnen wel goed met elkaar overweg. Mocht je de rest van de mensen niet aanstaan, dan sta je nog steeds niet in je eentje
Geen idee eigenlijk. Ik ben in de war, ik dacht dat dit de SC wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om liefie
En waarom zit je niet in de SC nu?
Ik ben 41 en Robin is 16, de rest zit er tusseninquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:38 schreef skrn het volgende:
Al die mensen die komen, hoe oud zijn die?
Ik vind een meet een leuk idee, maar ik moet er nog over nadenken...
Bijna 16quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben 41 en Robin is 16, de rest zit er tussenin
De meesten zijn begin tot eind 20 denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:38 schreef skrn het volgende:
Al die mensen die komen, hoe oud zijn die?
Ik vind een meet een leuk idee, maar ik moet er nog over nadenken...
Hoor je bij links of rechts?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:40 schreef skrn het volgende:
Ok. Ik word dan niet raar aangekeken met mijn eind 20. Ik weet nog niet hoe mijn vakantie valt, ik denk er nog over na.
Nee hoor, no worriesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:40 schreef skrn het volgende:
Ok. Ik word dan niet raar aangekeken met mijn eind 20. Ik weet nog niet hoe mijn vakantie valt, ik denk er nog over na.
Dat is niet echt een criterium, iedereen is welkom, net als in de SCquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoor je bij links of rechts?
Gewoon uit nieuwsgierigheid
quote:
Ik was ooit onder een ander profiel aanwezig maar ik ben mijn wachtwoord vergeten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoor je bij links of rechts?
Gewoon uit nieuwsgierigheid
Robin: ik vond hem vrij redelijk in de Oslo-discussie, dus je vind hem vast linksquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:16 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik was ooit onder een ander profiel aanwezig maar ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Oordeel zelf. Ik vrees dat ik vroeger gewoon rechtser was.
Ach, dan zou ik ook links zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Robin: ik vond hem vrij redelijk in de Oslo-discussie, dus je vind hem vast links
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, dan zou ik ook links zijn
Mijn standpunt daarop is dat Wilders zijn toon wel mag matigen en dat distantiëren alleen niet genoeg is
Maar dat is off-topic
Vrijdag 14:00 doen en dan zonder een rondleiding? Maar gewoon direct de kroeg in?quote:
Ik denk niet dat er rondleidingen zijn op vrijdag buiten het reces.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vrijdag 14:00 doen en dan zonder een rondleiding? Maar gewoon direct de kroeg in?
Heel mooi, maar waarom zouden we dan nog naar Den Haag gaan ipv het centraal gelegen Utrecht?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er rondleidingen zijn op vrijdag buiten het reces.
Omdat Den Haag het centrum van de politieke macht is in Nederland?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel mooi, maar waarom zouden we dan nog naar Den Haag gaan ipv het centraal gelegen Utrecht?
En dan, handtekeningen vragen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Den Haag het centrum van de politieke macht is in Nederland?
En omdat we op het Plein misschien nog wel kamerleden tegenkomen
Ik zou inderdaad graag met jou Verhagen Wilders Rutte Teeven en Kamp en Zeilstra op de foto komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Den Haag het centrum van de politieke macht is in Nederland?
En omdat we op het Plein misschien nog wel kamerleden tegenkomen
En we gaan natuurlijk sowieso wel even op het Binnenhof kijken en zwaaien naar het Torentje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Jij komt ook he?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad graag met jou Verhagen Wilders Rutte Teeven en Kamp en Zeilstra op de foto komen.Dat lijkt mij ook wel lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel lachenEven hypothetisch, stel dat MLG gebracht wordt in een dikke bmw met geblindeerde ruiten? De deur gaat los en je ziet een afgetrainde man van 30 uit de auto stappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Mits de BMW voorzien is van Duitse kentekens dan weet men dat ik gearriveerd ben.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even hypothetisch, stel dat MLG gebracht wordt in een dikke bmw met geblindeerde ruiten? De deur gaat los en je ziet een afgetrainde man van 30 uit de auto stappen?
Als jij komt dan zien we vanzelf wel een tank arriverenquote:Op zondag 31 juli 2011 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mits de BMW voorzien is van Duitse kentekens dan weet men dat ik gearriveerd ben.
Maar goed, ik was niet van plan om te komen.
Moet nog zien, waarschijnlijk nietquote:
Why not?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Moet nog zien, waarschijnlijk niet
Het wordt waarschijnlijk weer hetzelfde clubje.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mits de BMW voorzien is van Duitse kentekens dan weet men dat ik gearriveerd ben.
Maar goed, ik was niet van plan om te komen.
Daar is op zich ook niets mis mee, echter ben ik de drie weekenden voorafgaand aan de meet al afwezig van mijn werk (waarvan 2 weekeinden juist in Den Haag), dus daar moet ik mijn gezicht weer eens laten zien.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk weer hetzelfde clubje.
Zal wel lachen worden dit keer, iedereen kent elkaar nu, dus het zal wel wat directer worden.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk weer hetzelfde clubje.
Kan nu wel vanalles beloven, maar kan niks met zekerheid zeggenquote:
Mooi, een meet-veteraan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:16 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik was ooit onder een ander profiel aanwezig maar ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |