Misschien kan je wat minder introvert zijn zodat hij niet de hele tijd verhalen uit je moet trekken.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Misschien kan je wat minder introvert zijn zodat hij niet de hele tijd verhalen uit je moet trekken.
quote:
Joepie.quote:
Welnee, want de "arena" is dan een kroeg ipv een forumquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:09 schreef Kikopuz het volgende:
Alleen OP gelezen, maar eh... Jullie zijn toch niet van plan om te discussiëren he? Dat wordt volgens mij oorlog... Aangezien niemand gebanned kan worden
En in real life zijn we autisten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, want de "arena" is dan een kroeg ipv een forum
Hmm kroeg... sounds nice...quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, want de "arena" is dan een kroeg ipv een forum
Welnee, de enige die leed onder de vorige meet was de Kioskhouder op Utrecht centraal.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:09 schreef Kikopuz het volgende:
Alleen OP gelezen, maar eh... Jullie zijn toch niet van plan om te discussiëren he? Dat wordt volgens mij oorlog... Aangezien niemand gebanned kan worden
Het moddergevecht barste pas los in de aftermathquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:05 schreef du_ke het volgende:
In het echt was iedereen vrij lief tegen elkaar
Hier op fok is iedereen een internetheld.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:05 schreef du_ke het volgende:
In het echt was iedereen vrij lief tegen elkaar
Zo vaakquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:20 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Hmm kroeg... sounds nice...
Maar tochIs dit al eens eerder gedaan?
Aan de stok? Ik zei alleen maar dat de meeste mensen op vrijdag school hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hmm, dat dacht ik dus al. Kreeg ook al direct met php aan de stok via PM toen ik die opmerking plaatste. We zullen wel even afwachten; 23 of 24 september is het iig zeker.
School?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aan de stok? Ik zei alleen maar dat de meeste mensen op vrijdag school hebben
Tu forgettes moiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
School?
Dat hebben alleen jij en Robin denk ik.
Het zou kunnen, maar doe dan vanaf een uur of 2 ofzo. Na 12:00 gebeurt er ook niet zoveel meer op een gemiddeld roc.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
School?
Dat hebben alleen jij en Robin denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |