quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Om de een of andere reden zie ik dit gewoon helemaal voor me.
Optie 1 lijkt mij leuker, maar ik denk dat men liever iets later komtquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:55 schreef Friek_ het volgende:
Net even gebeld met die mevrouw daar.
Twee mogelijkheden die dag:
• 12.00u - Film, Ridderzaal en Tweede Kamer (+/- 75 min, ¤ 6,- p.p.)
• 15.45u - Film en bezoek Ridderzaal (+/- 45 min, ¤ 4,- p.p.)
Nog niets bevestigd verder.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Optie 1 lijkt mij leuker, maar ik denk dat men liever iets later komt
Mij ook eigenlijk, al vind ik even de Ridderzaal van binnen checken ook wel geinig. Ik heb ook geen zin om rond 12.00u al in Den Haag te zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Optie 1 lijkt mij leuker, maar ik denk dat men liever iets later komt
En dan ben ik nog nuchter. Dat maakt de rondleiding minder leuk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mij ook eigenlijk, al vind ik even de Ridderzaal van binnen checken ook wel geinig. Ik heb ook geen zin om rond 12.00u al in Den Haag te zijn.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
Lekker die om 15:45 doen. Dan ben ik al weer lekker hongerig en dus knorrig en dus op mijn best.
Ik ben er eens op een open monumentendag geweest (ook in de Eerste Kamer, die is mooiquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mij ook eigenlijk, al vind ik even de Ridderzaal van binnen checken ook wel geinig. Ik heb ook geen zin om rond 12.00u al in Den Haag te zijn.
Wat jij denkt hoorquote:
Jij komt toch uit Grun?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:59 schreef StarGazer het volgende:
Ah het zooitje komt richting mijn stad
Woon sinds een jaar in Den Haagquote:
Koos werkeloos, Alleen de Vogels vliegen van.....quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen, we gaan zeker niet naar Den Haag.
Harry Jekkers is kut en Den Haag ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Koos werkeloos, Alleen de Vogels vliegen van.....
Allemaal nummers van Harry Jekkers uit den Haag
Komt allen naar:quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
Daar heb je een legitiem punt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Harry Jekkers is kut en Den Haag ook.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind dat idee van die rondleiding ook wel oke.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Koos, verrekte lijer, het wordt gewoon Den Haag.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Koos, verrekte lijer, het wordt gewoon Den Haag.
Da's knap inderdaadquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb een buitengewoon drukke september voor de boeg (waarbij ik 3x naar Den Haag moet, hulde voor diegene die juist het datum / weekend heeft weten te prikken dat ik er niet ben).![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat dacht ik de vorige keer ook van mezelf
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:03 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij kan ik dan wel
Zet me er maar bij
-t'quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:32 schreef GSbrder het volgende:
Suffe Koos.
Wilt niet naar het Mekka van Politiek Nederland.
Als ik kom kun je het beter helemaal afzeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:35 schreef betyar het volgende:
mlg komt ook? Hmm, misschien de operatie een week of twee uitstellen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als ik kom kun je het beter helemaal afzeggen.
Bang dat ze je zien met de piemel van Henk Bres in je mond??quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jullie komen naar DH? Optieven.
Dat kan niet daar heeft meneer Bres een petitie voor tegen opgezet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Bang dat ze je zien met de piemel van Henk Bres in je mond??
Graag daar nog bij voice-overquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:20 schreef Friek_ het volgende:
Die_Hofstadtgruppe, Dr.Nikita, StefanP en Klopkoek op de meet.. daar betaal ik goud voor.
Ik had al zo'n vermoeden dat je in werkelijkheid een kleuter bent.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat kan niet daar heeft meneer Bres een petitie voor tegen opgezet.
Dan mogen we wel een flinke pot maken voor de alcoholconsumptie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:20 schreef Friek_ het volgende:
Die_Hofstadtgruppe, Dr.Nikita, StefanP en Klopkoek op de meet.. daar betaal ik goud voor.
Niet te vergeten een pot voor de EHBO.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan mogen we wel een flinke pot maken voor de alcoholconsumptie.
Ow god ja, dat wordt lachen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:20 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nog even Berlitz, voice-over, phpmystyle en Holograph erbij en het feest kan beginnen.
En ik weet de ins en outs.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in.
Leuk centrum trouwens, Den Haag.
Dan moet je niet een PM-ban aan je broek krijgen D_H, jij smiecht. Aan iedereen verstuurd behalve D_H dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:40 schreef Friek_ het volgende:
Sterker nog, ik ga ze allemaal even een PM sturen waarin ik ze allemaal persoonlijk uitnodig.
Ja geen idee waar ik dat aan te danken heb. Serieus niet. Hij heeft het nooit gedaan en er staat wel een envelopje in. Ik heb het ook al eens aangekaart maar geen reactie erop gekregen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan moet je niet een PM-ban aan je broek krijgen D_H, jij smiecht. Aan iedereen verstuurd behalve D_H dus.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja geen idee waar ik dat aan te danken heb. Serieus niet. Hij heeft het nooit gedaan en er staat wel een envelopje in. Ik heb het ook al eens aangekaart maar geen reactie erop gekregen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nog even Berlitz, voice-over, phpmystyle en Holograph erbij en het feest kan beginnen.
Da's jammer voor je EG, dat je niet mag van je papaquote:
Het was een visioen. Ik zag god, en hij zou me veroordelen als ik toch zou gaanquote:
Omdat ik een luie zak ben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef remlof het volgende:
Waarom wil je niet naar Den Haag Koos?
Met de trein doe je er vanuit Harderwijk maar 1u36m over, met één overstap in Amersfoort.
Ik kom ook wel, maar probeer gewoon te lobbyen voor een andere locatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik doe er net zo lang over en ik kom wel
Ik vind de Hofstad eigenlijk wel de ultieme locatie voor een POLmeetquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kom ook wel, maar probeer gewoon te lobbyen voor een andere locatie.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kom ook wel, maar probeer gewoon te lobbyen voor een andere locatie.
Is het ook, op het Plein t.o. de TK, wat wil je nou nog meer als POL-er??quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de Hofstad eigenlijk wel de ultieme locatie voor een POLmeet
Gaan we als een kansloos clubje toeristen een kijkje nemen op het Binnenhof.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de Hofstad eigenlijk wel de ultieme locatie voor een POLmeet
Bier.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is het ook, op het Plein t.o. de TK, wat wil je nou nog meer als POL-er??
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hoef geen groepsrondleiding.
Dan heb ik 't idee alsof ik mee ben op een soort Zonnebloem uitje, blergh.
Dan ga jij ondertussen even een biertje drinken bij de Bruine Anjer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ga jij ondertussen even een biertje drinken bij de Bruine Anjer.
Remlof die de groep leidt met een FOK!-vlaggetje in zn knuisten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Remlof die de groep leidt met een FOK!-vlaggetje in zn knuisten.
Ik geloof toch dat je je pappa hebt gezien hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het was een visioen. Ik zag god, en hij zou me veroordelen als ik toch zou gaan
Doe niet zo ontzettend sneu zeg..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof toch dat je je pappa hebt gezien hoor
Zo is het maar net, stel je maakt contact met ze, ga je straks nog dood aan een vreselijke ziekte.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:10 schreef voice-over het volgende:
Ik ga niet met een stel linksen een potje zuipen.
Voor je het weet komt de rekening en gooien ze het op dat de sterkste schouders de zwaarste lasten moeten dragen, waarop zij snel vluchten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:10 schreef voice-over het volgende:
Ik ga niet met een stel linksen een potje zuipen.
Dat zal wel meevallen. Maar ik weet zeker dat ik geen plezierige avond heb met die afgunstige minderbedeelden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo is het maar net, stel je maakt contact met ze, ga je straks nog dood aan een vreselijke ziekte.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:34 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Maar ik weet zeker dat ik geen plezierige avond heb met die afgunstige minderbedeelden.
Het was grappig bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe niet zo ontzettend sneu zeg..
Je zou zo aan de digitale tafel van VS en CO. kunnen schuiven en in real life ook zo ontzettend anders zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:34 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Maar ik weet zeker dat ik geen plezierige avond heb met die afgunstige minderbedeelden.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:34 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij ben jij niks meer dan een oud-Priester die nu in de bijstand zit en probeert op zijn zestigste zich nog een beetje te vermaken op FOK!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik denk dat DN de humor wel van inziet hoor.
En ik maar denken dat Johnny Kraaykamp sr de pijp uit is. Wat een grappen en grollen hiero.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:58 schreef 3-voud het volgende:
Ik kan niet. In mijn agenda staat dat ik dan ziek ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |