Dan mogen we wel een flinke pot maken voor de alcoholconsumptie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:20 schreef Friek_ het volgende:
Die_Hofstadtgruppe, Dr.Nikita, StefanP en Klopkoek op de meet.. daar betaal ik goud voor.
Niet te vergeten een pot voor de EHBO.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan mogen we wel een flinke pot maken voor de alcoholconsumptie.
Ow god ja, dat wordt lachen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:20 schreef Friek_ het volgende:
Die_Hofstadtgruppe, Dr.Nikita, StefanP en Klopkoek op de meet.. daar betaal ik goud voor.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nog even Berlitz, voice-over, phpmystyle en Holograph erbij en het feest kan beginnen.
En ik weet de ins en outs.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in.
Leuk centrum trouwens, Den Haag.
Dan moet je niet een PM-ban aan je broek krijgen D_H, jij smiecht. Aan iedereen verstuurd behalve D_H dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:40 schreef Friek_ het volgende:
Sterker nog, ik ga ze allemaal even een PM sturen waarin ik ze allemaal persoonlijk uitnodig.
Ja geen idee waar ik dat aan te danken heb. Serieus niet. Hij heeft het nooit gedaan en er staat wel een envelopje in. Ik heb het ook al eens aangekaart maar geen reactie erop gekregen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan moet je niet een PM-ban aan je broek krijgen D_H, jij smiecht. Aan iedereen verstuurd behalve D_H dus.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja geen idee waar ik dat aan te danken heb. Serieus niet. Hij heeft het nooit gedaan en er staat wel een envelopje in. Ik heb het ook al eens aangekaart maar geen reactie erop gekregen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nog even Berlitz, voice-over, phpmystyle en Holograph erbij en het feest kan beginnen.
Da's jammer voor je EG, dat je niet mag van je papaquote:
Het was een visioen. Ik zag god, en hij zou me veroordelen als ik toch zou gaanquote:
Omdat ik een luie zak ben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:16 schreef remlof het volgende:
Waarom wil je niet naar Den Haag Koos?
Met de trein doe je er vanuit Harderwijk maar 1u36m over, met één overstap in Amersfoort.
Ik kom ook wel, maar probeer gewoon te lobbyen voor een andere locatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik doe er net zo lang over en ik kom wel
Ik vind de Hofstad eigenlijk wel de ultieme locatie voor een POLmeetquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kom ook wel, maar probeer gewoon te lobbyen voor een andere locatie.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kom ook wel, maar probeer gewoon te lobbyen voor een andere locatie.
Is het ook, op het Plein t.o. de TK, wat wil je nou nog meer als POL-er??quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de Hofstad eigenlijk wel de ultieme locatie voor een POLmeet
Gaan we als een kansloos clubje toeristen een kijkje nemen op het Binnenhof.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de Hofstad eigenlijk wel de ultieme locatie voor een POLmeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |