Ik vind dat idee van die rondleiding ook wel oke.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Koos, verrekte lijer, het wordt gewoon Den Haag.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Koos, verrekte lijer, het wordt gewoon Den Haag.
Da's knap inderdaadquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb een buitengewoon drukke september voor de boeg (waarbij ik 3x naar Den Haag moet, hulde voor diegene die juist het datum / weekend heeft weten te prikken dat ik er niet ben).![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat dacht ik de vorige keer ook van mezelf
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:03 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij kan ik dan wel
Zet me er maar bij
-t'quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:32 schreef GSbrder het volgende:
Suffe Koos.
Wilt niet naar het Mekka van Politiek Nederland.
Als ik kom kun je het beter helemaal afzeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:35 schreef betyar het volgende:
mlg komt ook? Hmm, misschien de operatie een week of twee uitstellen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als ik kom kun je het beter helemaal afzeggen.
Bang dat ze je zien met de piemel van Henk Bres in je mond??quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jullie komen naar DH? Optieven.
Dat kan niet daar heeft meneer Bres een petitie voor tegen opgezet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Bang dat ze je zien met de piemel van Henk Bres in je mond??
Graag daar nog bij voice-overquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:20 schreef Friek_ het volgende:
Die_Hofstadtgruppe, Dr.Nikita, StefanP en Klopkoek op de meet.. daar betaal ik goud voor.
Ik had al zo'n vermoeden dat je in werkelijkheid een kleuter bent.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat kan niet daar heeft meneer Bres een petitie voor tegen opgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |