Een nationaal bierfestival in vorm van een POLmeet is niet voldoende?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Dan is er een internationaal bierfestival. Dat verdient toch mijn voorkeur.
Kunnen we inschrijving niet sluiten voor 29 Juli?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop dat ik deze keer wat minder introvert en triest ben.
Whehehequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kunnen we inschrijving niet sluiten voor 29 Juli?
Goed plan, dan kom ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ontneem die jongen nou niet de kans zijn held te ontmoeten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dit staat ook al meer dan een half haar vast en ik krijg een twee handjes vol mensen over de vloer die bij mij blijven maffen enzo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een nationaal bierfestival in vorm van een POLmeet is niet voldoende?
Echt?quote:
Maar dan moet ik in mn eentje aan een tafeltje gaan zitten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet gewoon sowieso komen. Mensen die je niet mag kan je altijd negeren
Gewoon bier drinken & ouwehoerenquote:
Bier drinken en over van alles en nog wat en politiek ouwehoeren.quote:
Zet mij maar onder de misschienersquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Bier drinken en over van alles en nog wat en politiek ouwehoeren.
En bitterballen eten met Erik.
quote:
Yes!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:36 schreef robin007bond het volgende:
Zet mij maar bij de misschieners. Toestemming van ouders nodig of ik moet een manier vinden om zonder toestemming te gaan.
Aha, klinkt op zich interessant, maar er staat iemand op de lijst die ik echt het vervelendste persoon op fok vind. Als het me hier 'te veel' wordt, kan ik altijd alt-F4-en. Op zo'n meet is dat wat lastiger.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Bier drinken en over van alles en nog wat en politiek ouwehoeren.
Je kan me toch gewoon negeren? Er zijn nog zat anderen hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:48 schreef Gulo het volgende:
[..]
Klinkt op zich interessant, maar er staat iemand op de lijst die ik echt het vervelendste persoon op fok vind. Als het me hier 'te veel' wordt, kan ik altijd alt-F4-en. Op zo'n meet is dat wat lastiger.
Ik denk dat ik dus maar aan me voorbij laat gaan.
Haha.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan me toch gewoon negeren? Er zijn nog zat anderen hoor
Ha, ik voel me aangesproken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:48 schreef Gulo het volgende:
[..]
Aha, klinkt op zich interessant, maar er staat iemand op de lijst die ik echt het vervelendste persoon op fok vind. Als het me hier 'te veel' wordt, kan ik altijd alt-F4-en. Op zo'n meet is dat wat lastiger.
Ik denk dat ik dit dus maar aan me voorbij laat gaan.
Namen en rugnummers willen we.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:48 schreef Gulo het volgende:
[..]
Aha, klinkt op zich interessant, maar er staat iemand op de lijst die ik echt het vervelendste persoon op fok vind. Als het me hier 'te veel' wordt, kan ik altijd alt-F4-en. Op zo'n meet is dat wat lastiger.
Ik denk dat ik dit dus maar aan me voorbij laat gaan.
Hmmmm. Dan weet ik het niet.quote:
Och, er zijn zoveel personen wier visie haaks op die van mij staan. Dat geeft niet, anders is er ook weinig te "discussiëren"quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen voelt zich aangesproken geloof ik
Ik kan je garanderen dat ze allemaal stuk voor stuk in het echt veel minder radicaal zijn dan op het forumquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:05 schreef Gulo het volgende:
[..]
Och, er zijn zoveel personen wier visie haaks op die van mij staan. Dat geeft niet, anders is er ook weinig te "discussiëren"
Veel van die personen hebben irritante trekjes, dat geeft ook niet. Die heeft iedereen, ik zeer zeker ook.
Maar GSbrder lijkt mij echt een buitengewoon naar persoon.
Nee, maar diegenen die hier wel een grote bek hebben hebben dat in het echt niet.quote:
Iedereen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
Ik was eigenlijk aangenaam verrast vorige meet, vond iedereen wel leuke mensen.
Bij een niet zozeer, maar ach.
Grootste verassing was Dhr. Friek_, wat een geweldige kerel, kende 'm maar half van 't forum maar de meet was geslaagd met hem. Bittergarnituur-ridder van de filosofische orde.
"Bij een niet zozeer".quote:
Niet te grappig, he remlof.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Bij een niet zozeer".
Verder wel hoor, leuke mensen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |