Ik zie het tegen die tijd wel, maar dankquote:
Ik vrees het ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
School?
Dat hebben alleen jij en Robin denk ik.
Misschien is Friek! of remlof wat voor jou, dan heb je gelijk een soort van datequote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het tegen die tijd wel, maar dank
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien is Friek! of remlof wat voor jou, dan heb je gelijk een soort van date
Sowieso, jij en Remlof kunnen wel goed met elkaar overweg. Mocht je de rest van de mensen niet aanstaan, dan sta je nog steeds niet in je eentjequote:
Daar gaat het helemaal niet om liefiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso, jij en Remlof kunnen wel goed met elkaar overweg. Mocht je de rest van de mensen niet aanstaan, dan sta je nog steeds niet in je eentje
Geen idee eigenlijk. Ik ben in de war, ik dacht dat dit de SC wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om liefie
En waarom zit je niet in de SC nu?
Ik ben 41 en Robin is 16, de rest zit er tusseninquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:38 schreef skrn het volgende:
Al die mensen die komen, hoe oud zijn die?
Ik vind een meet een leuk idee, maar ik moet er nog over nadenken...
Bijna 16quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben 41 en Robin is 16, de rest zit er tussenin
De meesten zijn begin tot eind 20 denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:38 schreef skrn het volgende:
Al die mensen die komen, hoe oud zijn die?
Ik vind een meet een leuk idee, maar ik moet er nog over nadenken...
Hoor je bij links of rechts?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:40 schreef skrn het volgende:
Ok. Ik word dan niet raar aangekeken met mijn eind 20. Ik weet nog niet hoe mijn vakantie valt, ik denk er nog over na.
Nee hoor, no worriesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:40 schreef skrn het volgende:
Ok. Ik word dan niet raar aangekeken met mijn eind 20. Ik weet nog niet hoe mijn vakantie valt, ik denk er nog over na.
Dat is niet echt een criterium, iedereen is welkom, net als in de SCquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoor je bij links of rechts?
Gewoon uit nieuwsgierigheid
quote:
Ik was ooit onder een ander profiel aanwezig maar ik ben mijn wachtwoord vergeten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoor je bij links of rechts?
Gewoon uit nieuwsgierigheid
Robin: ik vond hem vrij redelijk in de Oslo-discussie, dus je vind hem vast linksquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:16 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik was ooit onder een ander profiel aanwezig maar ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Oordeel zelf. Ik vrees dat ik vroeger gewoon rechtser was.
Ach, dan zou ik ook links zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Robin: ik vond hem vrij redelijk in de Oslo-discussie, dus je vind hem vast links
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, dan zou ik ook links zijn
Mijn standpunt daarop is dat Wilders zijn toon wel mag matigen en dat distantiėren alleen niet genoeg is
Maar dat is off-topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |