Vrijdag 14:00 doen en dan zonder een rondleiding? Maar gewoon direct de kroeg in?quote:
Ik denk niet dat er rondleidingen zijn op vrijdag buiten het reces.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vrijdag 14:00 doen en dan zonder een rondleiding? Maar gewoon direct de kroeg in?
Heel mooi, maar waarom zouden we dan nog naar Den Haag gaan ipv het centraal gelegen Utrecht?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er rondleidingen zijn op vrijdag buiten het reces.
Omdat Den Haag het centrum van de politieke macht is in Nederland?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel mooi, maar waarom zouden we dan nog naar Den Haag gaan ipv het centraal gelegen Utrecht?
En dan, handtekeningen vragen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Den Haag het centrum van de politieke macht is in Nederland?
En omdat we op het Plein misschien nog wel kamerleden tegenkomen
Ik zou inderdaad graag met jou Verhagen Wilders Rutte Teeven en Kamp en Zeilstra op de foto komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Den Haag het centrum van de politieke macht is in Nederland?
En omdat we op het Plein misschien nog wel kamerleden tegenkomen
En we gaan natuurlijk sowieso wel even op het Binnenhof kijken en zwaaien naar het Torentje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Jij komt ook he?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad graag met jou Verhagen Wilders Rutte Teeven en Kamp en Zeilstra op de foto komen.Dat lijkt mij ook wel lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel lachenEven hypothetisch, stel dat MLG gebracht wordt in een dikke bmw met geblindeerde ruiten? De deur gaat los en je ziet een afgetrainde man van 30 uit de auto stappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Mits de BMW voorzien is van Duitse kentekens dan weet men dat ik gearriveerd ben.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even hypothetisch, stel dat MLG gebracht wordt in een dikke bmw met geblindeerde ruiten? De deur gaat los en je ziet een afgetrainde man van 30 uit de auto stappen?
Als jij komt dan zien we vanzelf wel een tank arriverenquote:Op zondag 31 juli 2011 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mits de BMW voorzien is van Duitse kentekens dan weet men dat ik gearriveerd ben.
Maar goed, ik was niet van plan om te komen.
Moet nog zien, waarschijnlijk nietquote:
Why not?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Moet nog zien, waarschijnlijk niet
Het wordt waarschijnlijk weer hetzelfde clubje.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mits de BMW voorzien is van Duitse kentekens dan weet men dat ik gearriveerd ben.
Maar goed, ik was niet van plan om te komen.
Daar is op zich ook niets mis mee, echter ben ik de drie weekenden voorafgaand aan de meet al afwezig van mijn werk (waarvan 2 weekeinden juist in Den Haag), dus daar moet ik mijn gezicht weer eens laten zien.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk weer hetzelfde clubje.
Zal wel lachen worden dit keer, iedereen kent elkaar nu, dus het zal wel wat directer worden.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk weer hetzelfde clubje.
Kan nu wel vanalles beloven, maar kan niks met zekerheid zeggenquote:
Mooi, een meet-veteraan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:16 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik was ooit onder een ander profiel aanwezig maar ik ben mijn wachtwoord vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |