quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Inderdaad, ik ben er vorig jaar tig keer langs geweestquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:49 schreef Capzilla het volgende:
Dit jaar zijn er geen Szigetfones op Sziget, maar die van vorig jaar waren niet SIM-lock vrij hoor. Dit jaar hebben ze op Sziget alleen een SIM kaart deal. Op Lowlands niets van dat alles, dus neem je extra batterijen en voorgeladen accudoosjes maar mee. (Oplaadpunten op Lowlands zuigen hard en zo'n zonneenergieladertje is waardeloos want daar ga je echt niet de hele dag mee rondlopen.)
Daar moet je ook maar net de tijd voor hebben/maken... beviel mij niet zo goed, dat soort opties.quote:Neem je eigen oplader mee. Grote kans dat Hi er weer staat, net als op Pinkpop, met enorm veel stopcontacten.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 21-07-2011 om 11:21:31De Spotify PLLaylist is weer up to date: http://bit.ly/eWZYwP Donderdag 28 juli de tijdschema's in de programmakrant bij nrc next #LL11 reageer retweet
Zouden er dan nog namen bij komen? Of is dit de lijst ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:22 schreef PiRANiA het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 21-07-2011 om 11:21:31De Spotify PLLaylist is weer up to date: http://bit.ly/eWZYwP Donderdag 28 juli de tijdschema's in de programmakrant bij nrc next #LL11 reageer retweet
Dit zal het ongeveer wel zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zouden er dan nog namen bij komen? Of is dit de lijst ?
Ga d'r maar vanuit van niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Er komen wel een aantal bij, maar niet erg veel. Hoop eigenlijk dat ze ons zitten te fucken en volgende week met toffe namen komen die ineens in het blokkenschema staan.
Tijd om nieuwe dingen te leren kennen!quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Het is weer helemaal niks.
Jamie Woon // Bombay Bicycle Club // Wild Beasts // Goose live // Zwart Licht XL // Kraantje Pappie // Royal Republic // Babylon Circus // Stanley en de Menzo's // Ben Howard // C.W. Stoneking and his Primitive Horn Orchestra // Tek-one (live) // Dry The River // Erland and The Carnival // Cherri Bomb // Fink // Tiger Love // Freek Fabricius // King Charles // The Deaf // CQMD // Dem Slackers // Rahaan
Verwende sikken idd!quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:42 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een gezeik over de line-upach jullie kunnen altijd nog je kaartje verkopen
LL: rondlopen en bandjes ontdekken
Veel plezier met deze bandjes ontdekkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:42 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een gezeik over de line-upach jullie kunnen altijd nog je kaartje verkopen
LL: rondlopen en bandjes ontdekken
Dat dusquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al ken ik het meeste wel wat er staat
137 aangebodenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:44 schreef N-E-R-D het volgende:
Ja ben wel benieuwd hoeveel kaartjes er nu op marktplaats gaan verschijnen.
Ach, waarom zeuren..quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:45 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat dus
Ik twijfel nu vooral of ik op RRB op twitter ga zeiken of niet...
Vorig jaar wel vermakelijk antwoord gekregen
Jups, haal ik nog even een kaartje voor de vriendinquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
137 aangeboden
16 gezocht
Ik hoop dat er meer aangeboden worden, dan hebben de mensen die de lineup wel waarderen maar te laat waren tenminste nog een kans
Mja heeft ook geen zin inderdaad. Maar Pukkelpop heeft wel een paar toffe bands.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, waarom zeuren..
De bands die touren zijn gewoon erg schaars dit jaar. Kunnen zij bar weinig aan doen
Wat een grap zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:49 schreef N-E-R-D het volgende:
RRB zegt dat het muziekprogramma nu compleet is.
nou hup naar marktplaats iedereen die het niks vindt, en weg uit dit subforumquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:49 schreef N-E-R-D het volgende:
RRB zegt dat het muziekprogramma nu compleet is.
Pukkelpop had hetzelfde probleem, hebben één probleem weggenomen met Eminem, maar dat doet LL dus niet. Foo Fighters is gewoon tof dat ze die excl. hebben kunnen boeken voor richting najaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:48 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Mja heeft ook geen zin inderdaad. Maar Pukkelpop heeft wel een paar toffe bands.
Dat hoop ik toch niet voor je... das erg heetquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:55 schreef Fuszy het volgende:
Het is dat ik verder geen vakantie heb en een kaartje verkopen dan ook zonde zou zijn. Er zijn niet veel acts die een must zijn om te zien. Dan maar bandjes checken die me niet zo super leken en hopen dat ze me verassen.]
Dit hele rijtje heeft lowlands gemis: The Horrors, The Pains Of Being Pure At Heart, The Antlers, The Joy Formidable, Yuck, Battles en Sebadoh (ff gejat van kicking the habit). Doe daar nog Fucked Up bij, Blonde Redhead, Cults, Glasvegas, Gorki, Twilight Singers, Yelle, Kiss the anus of a black cat bij en je hebt al een line-up met interessante namen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pukkelpop had hetzelfde probleem, hebben één probleem weggenomen met Eminem, maar dat doet LL dus niet. Foo Fighters is gewoon tof dat ze die excl. hebben kunnen boeken voor richting najaar.
Heb je een puntquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dit hele rijtje heeft lowlands gemis: The Horrors, The Pains Of Being Pure At Heart, The Antlers, The Joy Formidable, Yuck, Battles en Sebadoh (ff gejat van kicking the habit). Doe daar nog Fucked Up bij, Blonde Redhead, Cults, Glasvegas, Gorki, Yelle, Kiss the anus of a black cat bij en je hebt al een line-up met interessante namen.
Nee, Lowlands komt met Graffiti6 en dergelijke
Kiss the anus of a black cat is zeker een interessante naam.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dit hele rijtje heeft lowlands gemis: The Horrors, The Pains Of Being Pure At Heart, The Antlers, The Joy Formidable, Yuck, Battles en Sebadoh (ff gejat van kicking the habit). Doe daar nog Fucked Up bij, Blonde Redhead, Cults, Glasvegas, Gorki, Twilight Singers, Yelle, Kiss the anus of a black cat bij en je hebt al een line-up met interessante namen.
Niet zo'n beetje, geweldige band.. Zeker opzoeken als je van wat (experimentele) singer songwriter houdt. En Belgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kiss the anus of a black cat is zeker een interessante naam.
Komt er ook nog een beetje muziek uit?
Daar zitten zeker 7 must-sees bij voor mijquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dit hele rijtje heeft lowlands gemis: The Horrors, The Pains Of Being Pure At Heart, The Antlers, The Joy Formidable, Yuck, Battles en Sebadoh (ff gejat van kicking the habit). Doe daar nog Fucked Up bij, Blonde Redhead, Cults, Glasvegas, Gorki, Twilight Singers, Yelle, Kiss the anus of a black cat bij en je hebt al een line-up met interessante namen.
Ik voor programmeur!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar zitten zeker 7 must-sees bij voor mij
Zoveel heb ik bij heel Lowlands nog niet eens, volgens mij nu 5 of 6
Maar ja om nu m'n hele vriendenclub nog te overtuigen om met z'n alleen naar Pukkelpop te gaan... volgend jaar maar eens zien.
Ik ben dubstep liever kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:08 schreef willemwaus het volgende:
Wat onwijs veel dubstep trouwens dit jaar, was vorig jaar toch echt minimaal aanwezig
Ik vind het wel vet voor het avondprogramma, verhouding met andere dance genres is dub dusdanig aanwezig dat ik denk dat je 's avonds weinig anders zult horenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik ben dubstep liever kwijt dan rijk.
Je ongenoegen over dat spreek je wel heel vaak uit hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:09 schreef ranja het volgende:
Daarbij leggen ze de focus meer op het dance deel (dat idee heb ik trouwens al langer).
Grote namen boeit me niet, de meeste must-sees die ik zou willen hebben zijn toch van india/charlie niveau. Dus ik ben wel teleurgesteld ondanks die 2 die ik wel goed vind.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:12 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik had eigenlijk al geen grote namen meer verwacht, dus zo teleurgesteld ben ik niet.
Nou ja, Lowlands is blijkbaar mijn festival niet meer. Dat mag ik toch jammer vinden?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:13 schreef ondeugend het volgende:
Je ongenoegen over dat spreek je wel heel vaak uit hoor.
Anderen zijn er blij mee.. de meeste namen overdag zijn niet mijn ding maar om daar nou steeds negatief over te doen? Je lijkt wel jaloers!
Natuurlijk maar om daar nou de dance de schuld van te geven?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, Lowlands is blijkbaar mijn festival niet meer. Dat mag ik toch jammer vinden?
Gelukkig is daar bijvoorbeeld Âme. Wat was hij geweldig op Melt!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:11 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik vind het wel vet voor het avondprogramma, verhouding met andere dance genres is dub dusdanig aanwezig dat ik denk dat je 's avonds weinig anders zult horen
De bandjes worden minder interessant (zie ook mijn lijstje paar posts terug) plus er komt heel veel dance (en dan van die studentendance als Paul Kalkbrenner en Deadmau5). Er is een verschil tussen muziekliefhebber en 'feestje'liefhebber. Ik heb het idee dat het publiek heel erg richting die laatste kant verschuift, wat je terugziet in de dance.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk maar om daar nou de dance de schuld van te geven?
Overdag is het niet mijn programma, maar vele aanwezigen zijn gewoon muziekliefhebber... ik ook.. dus ga ik gewoon lekker relaxed kijken. Er zitten vast wel leuke dingen tussen al ken ik er niet veel.
Vraag me dan wel af waar in hemelsnaam al het geld heen is gegaan. De meeste bandjes kosten niet meer dan een habbekrats en kun je ook gratis zien op diverse festivals.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Het vreemdste vind ik toch die 40 namen minder dan vorig jaar (als die Last FM lijstjes beetje kloppen). Het is niet erg dat ze moeten bezuinigen maar laat het dan je publiek wel even weten.
LL is ook nooit het feest geweest van de 'non-pannenkoeken popi jopi' dance / elektronische muziekquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:20 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
De bandjes worden minder interessant (zie ook mijn lijstje paar posts terug) plus er komt heel veel dance (en dan van die studentendance als Paul Kalkbrenner en Deadmau5). Er is een verschil tussen muziekliefhebber en 'feestje'liefhebber. Ik heb het idee dat het publiek heel erg richting die laatste kant verschuift, wat je terugziet in de dance.
Maar dat is puur hoe ik het beleef.
Afgezien van Kalkbrenner en Deadmau5 staat er anders best veel 'underground' Die twee genoemden zijn dus wel de Grote Namen waar iedereen om schreeuwt. Het zullen de enige twee zijn die misschien aandacht krijgen op 3 fm.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:20 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
De bandjes worden minder interessant (zie ook mijn lijstje paar posts terug) plus er komt heel veel dance (en dan van die studentendance als Paul Kalkbrenner en Deadmau5). Er is een verschil tussen muziekliefhebber en 'feestje'liefhebber. Ik heb het idee dat het publiek heel erg richting die laatste kant verschuift, wat je terugziet in de dance.
Maar dat is puur hoe ik het beleef.
Beter ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:27 schreef willemwaus het volgende:
Deadmau5 was vorig jaar, komt dit jaar niet
Ik ook hoor drie jaar geleden volgens mij. Toen was hij ook al op LLquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb mij daar vorig jaar best vermaakt hoor. Alleen 2 jaar hoeft niet
.
Ik mis daar namen als Bonobo, The Antlers en bijvoorbeeld een band als Explosions In The Sky.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:28 schreef Strychnos het volgende:
Tja heel veel ken ik er niet van, en misschien is dat ook wel leuk!
Mis gewoon eigenlijk gewoon een beetje een headliner, vind de line-up bij PP echt vele malen beter.
Dit en daar hadden ze nog genoeg budget voor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:06 schreef N-E-R-D het volgende:
Calvin Harris, Nero, Gesaffelstein, Benga & Skream, Congorock, Sebastian, Cassius, Busy P, Carte Blanche, The Subs, Etienne de Crecy had ik van van pp ook wel op ll willen zien.
Dit dus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb mij daar vorig jaar best vermaakt hoor. Alleen 2 jaar hoeft niet
.
En vaak haal je niet eens dat wat je ingepland hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:36 schreef Bol_Wan het volgende:
ach, na het allemaal nog even rustig over te hebben gekeken, is het wel een prima line-up voor mij. nog steeds wel zo'n 20 bandjes die ik wel wil zien en zat te ontdekken
Nooit eigenlijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En vaak haal je niet eens dat wat je ingepland hebt.
Ik vind het wel knap trouwens dat iedereen hier in het budget van Lowlands kan kijken...quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dit en daar hadden ze nog genoeg budget voor.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:41 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap trouwens dat iedereen hier in het budget van Lowlands kan kijken...
Nee dat kunnen we ook niet, maar om nou te zeggen dat ze heel veel geld hebben moeten uitgeven voor deze line-up kan je mij niet wijs maken toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:41 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap trouwens dat iedereen hier in het budget van Lowlands kan kijken...
heeft ook met de podia te maken he, Op pukkelpop heb je de dancehall en de boilerroom. De dancehall is te vergelijken met de Bravo en de Boilerroom is een tent met alleen Dj's. Er is gewoon meer electronica dan op lowlands.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dit en daar hadden ze nog genoeg budget voor.
Ja als ik deze lijst zo bekijk heb je eigenlijk ook wel gelijk...quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:41 schreef theodoor9 het volgende:
Tja het valt mij ook een beetje tegen. The Streets en Mark Ronson staan donderdag op pukkelpop en hadden uitstekend gepast op de vrijdag. Verder had ik hoop op Kasabian. Maargoed, ik heb meer dingen die ik wil zien als vorig jaar, al zijn het dit jaar wat kleinere acts.
Over de Pukkelpop-Lowlands vergelijking. Je hebt altijd dat de er bands wel op het ene festival staan en niet op het andere. Daar zitten dan ook altijd mooie namen tussen. Maar lowlands heeft ook mooie namen die niet op pukkelpop staan: Interpol, Arctic Monkeys, Vaccines, Agnes Obel, Aphex Twin, Amon Tobin, The Roots, Q-tip, Beady Eye, Mona, Seasick Steve, Fleet Foxes, Elbow en Flogging Molly. Eerlijk gezegd vind ik dit rijtje beter dan de namen die wel op Pukkelpop staan en niet op lowlands!
Uhm nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:42 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
heeft ook met de podia te maken he, Op pukkelpop heb je de dancehall en de boilerroom. De dancehall is te vergelijken met de Bravo en de Boilerroom is een tent met alleen Dj's. Er is gewoon meer electronica dan op lowlands.
Ik hoorde Groovetube op zaterdag deze keer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
En uiteraard komt Depeche Mode er nog bij.
Beter betekent dat dat ze de Charlie geschrapt hebben dit jaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:51 schreef PiRANiA het volgende:
Volgens last.fm:
JAAR - # ARTIESTEN
2011 - 151 [small]-37[/small]
2010 - 188 +4
2009 - 184 +28
2008 - 156 +21
2007 - 135
Dat zou prima zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik hoorde Groovetube op zaterdag deze keer.
Ze hadden de Alpha beter kunnen schrappen dit jaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Beter betekent dat dat ze de Charlie geschrapt hebben dit jaar
Elk jaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze hadden de Alpha beter kunnen schrappen dit jaar.
quote:
Doe dan de Grolsch.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze hadden de Alpha beter kunnen schrappen dit jaar.
Nee, maar ze zullen er wel een reden voor hebben toch. Het lijkt me niet dat ze het budget wat ze voor bands hebben niet gewoon opmaken. Ten eerste vragen de kleinere bands steeds meer geld voor optredens omdat ze het nou eenmaal van concerten en niet meer van cd-verkoop moeten hebben. Daarnaast besteed Lowlands veel meer geld uit aan andere dingen dan dat Pukkelpop dat doet; Aankleding en randprogrammering.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:42 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Nee dat kunnen we ook niet, maar om nou te zeggen dat ze heel veel geld hebben moeten uitgeven voor deze line-up kan je mij niet wijs maken toch?
Dat is nog wel een leuk tentje.quote:
Neequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is nog wel een leuk tentje.
Wel.quote:
Je ziet geen reet en het is er bij leuke bands (die er zelden staan) altijd veels te druk. En hij is donker en ongezellig overdag. En hij staat in de weg voor de vreet-en drinkdingen. en roze is voor meisjes.quote:
Dat ook nog inderdaadquote:
Dacht eigenlijk dat pukkelpop de chateau had en dat vergelijkbaar was met de X-ray, maar da thad ik ik mis. Lowlands heeft gewoon meer techno, Pukkelpop meer electro.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm nee.
Lowlands heeft overdag de Bravo en de X-Ray en daar komt 's nachts nog de India bij terwijl PP uberhaupt geen nachtprogramma heeft.
En dan is de Groovetube ook nog een halve tent en die hebben ook dag en nacht DJ's staan.
Yes plz.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:14 schreef N-E-R-D het volgende:
Misschien hebben ze nu wel budget over en word het bier de helft goedkoper.
Dan is alles vergeven en vergetenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:14 schreef N-E-R-D het volgende:
Misschien hebben ze nu wel budget over en word het bier de helft goedkoper.
En hygiëne....quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:55 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Nee, maar ze zullen er wel een reden voor hebben toch. Het lijkt me niet dat ze het budget wat ze voor bands hebben niet gewoon opmaken. Ten eerste vragen de kleinere bands steeds meer geld voor optredens omdat ze het nou eenmaal van concerten en niet meer van cd-verkoop moeten hebben. Daarnaast besteed Lowlands veel meer geld uit aan andere dingen dan dat Pukkelpop dat doet; Aankleding en randprogrammering.
Terechte klacht. Is ook elke jaar weer hetzelfde.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil toch ook nog wel even klagen over de line-up, hoor
Ik wil dit allemaal zien
-
HOE MOET IK DAT ALLEMAAL VERWEZENLIJKEN, JAA!!!??![]()
![]()
De Helft zal iig wegvallen omdat het tegelijk geprogrammeerd is met iets anders!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil toch ook nog wel even klagen over de line-up, hoor
Ik wil dit allemaal zien
Âme
Amon Tobin
Anna Calvi
Aphex Twin
Beady Eye
C.W. Stoneking and his Primitive Horn Orchestra
Cherri Bomb (koetsie koetsie)
Chromeo
Cloud Control
De avond van de geanimeerde wansmaak
De Jeugd van tegenwoordig
Destroyer
dEUS
Eefje de Visser
Eraserhead
Fake Blood
Fink
Fleet Foxes
Frank Turner
Ghostpoet
Grooverider
Jungle by Night
kakkmaddafakka
Katinka Polderman
Kyle Hall
Mariachi El Bronx
Mondo Leone
Noah And The Whale
OFWGKTA
Q-Tip
Sandwell District
Stephen Marley
Tensnake
The Kills
The Roots
The Vaccines
Trentemøller
Upside down: The creation records story
Warpaint
White Denim
Zombie Nation
HOE MOET IK DAT ALLEMAAL VERWEZENLIJKEN, JAA!!!??![]()
![]()
Ja nou, dan heb ik weer een nieuwe klacht over het programma!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
De Helft zal iig wegvallen omdat het tegelijk geprogrammeerd is met iets anders!
The last resortquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Trentemoller beukt door de speakers en een koud briesje waait door m'n raam.
Eefjequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:14 schreef PiRANiA het volgende:
Ik snap niet dat mensen naar Eefje de Visser willen. Ik vind het echt verschrikkelijk irritante muziek.
Van sommige muziek denk ik: da's niet mijn smaak. Dan kan ik het nog wel luisteren, maar dat gezang van haar kan ik echt niet tegen.
Dat zijn toch van die 12 jarige meisjes? Zal de organisatie wel weer grappig vinden als gimmick in plaats van een echt goede band als Yuck of The Joy Formidable.quote:
Yup, 13 inmiddelsquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die 12 jarige meisjes? Zal de organisatie wel weer grappig vinden als gimmick in plaats van een echt goede band als Yuck of The Joy Formidable.
ik heb helemaal niks afgezekenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:46 schreef Bakakame het volgende:
Haha, net werd de line up nog afgezeken en nu komen jullie al aanzetten met lijstjes van 15 namen
Moet zelf ook maar eens 't lijstje door gaan op zoek naar leuke artiesten
Mensen die het hele weekend alleen maar op de camping hangen en niks mee krijgen van de muziekquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:35 schreef Gaspanic het volgende:
Mensen die het hele weekend van optreden naar optreden hollen om niks te hoeven missen![]()
Vorig jaar naar 6/7 optredens geweest. Leukste lowlands ooit voor mij hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Mensen die het hele weekend alleen maar op de camping hangen en niks mee krijgen van de muziek![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:35 schreef Gaspanic het volgende:
Mensen die het hele weekend van optreden naar optreden hollen om niks te hoeven missen![]()
Mensen die een andere manier Lowlands beleven dan hun eigen manierquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Mensen die het hele weekend alleen maar op de camping hangen en niks mee krijgen van de muziek![]()
mensenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef rubbereend het volgende:
Mensen die een andere manier Lowlands beleven dan hun eigen maniervinden is
Tweede keer dat we 'em mislopen dusquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Mark Ronson had zich toch ook ook bevestigd: http://www.lowlove.nl/nie(...)gt-zichzelf-bij-3fm/ ???
Or it never happend?
zoogdierenquote:
Lijkt me meer Bravo toe, toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:58 schreef Bol_Wan het volgende:
Aphex Twin niet mogelijk een afsluiter, of te obscuur?
lijkt me logisch jaquote:
Ik denk dat Chase & Status de meerderheid meer aanspreekt. Anders weet ik het ook niet, Trentemoller met een hele show ala Coachella erom heen ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:58 schreef Bol_Wan het volgende:
Dat denk ik ook, alleen is chase and status er op de dezelfde dag als arctic monkeys..quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:15 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik denk dat Chase & Status de meerderheid meer aanspreekt. Anders weet ik het ook niet, Trentemoller met een hele show ala Coachella erom heen ofzo?
Oh, als afsluiter, ik dacht potentiele Alpha. Maar ze zullen wel een reden hebben dat ze twee keer achter elkaar C&S boeken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:25 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, alleen is chase and status er op de dezelfde dag als arctic monkeys..
Hoe bedoel je irritant?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:04 schreef ranja het volgende:
Ik heb wat van Chase & Status gezien van Glastonbury, wat vond ik dat irritant. Vreselijk.
Muziek waar ik helemaal niet tegen kan. En dan niet de coldplay/snow patrol/hurts etc versie.quote:
Wat maakt het nou uit wat dé afsluiter isquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:58 schreef Bol_Wan het volgende:
Na het 'succes' van vorig jaar. Ik betwijfel het. Daarbij stond het dan tussen de artiesten. Weer wat anders vreemds in de Alpha denk ik. LL zingt was er ook twee jaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:15 schreef peaceman het volgende:
ben benieuwd naar het blokkenschema... hopelijk niet teveel bands die ik wil zien in de Alpha.
Zou Lowlands zingt nog terugkomen dit jaar?
Ik heb t beide keren prima naar mijn zin gehad en er was vorig jaar toch voldoende publiek voor. Er zijn artiesten in Alpha die minder publiek trekken....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 06:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na het 'succes' van vorig jaar. Ik betwijfel het. Daarbij stond het dan tussen de artiesten. Weer wat anders vreemds in de Alpha denk ik. LL zingt was er ook twee jaar.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat dé afsluiter is![]()
Dé is relatief, dat weet je zelf toch
Volledig mee eens, ontzettend kut. Die ga ik hard ontwijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:04 schreef ranja het volgende:
Ik heb wat van Chase & Status gezien van Glastonbury, wat vond ik dat irritant. Vreselijk.
http://bit.ly/oY7vo9 - Volkskrantquote:Nieuwe namen Lowlands; fans zijn 'not amused'
Lowlands 2011 was binnen twee uur uitverkocht, zonder dat er ook maar een act uit de programmering bekend was. De kaartverkoop in november - extra vroeg om de BTW-verhoging te omzeilen - was een absoluut record voor het driedaagse muziekfestival. Acht maanden verder, een kleine maand voordat de festivalgangers hun tentje in Biddinghuizen kunnen opzetten - is de programmering nagenoeg compleet. Diezelfde fanatieke fans die over elkaar heen buitelden om een kaartje te bemachtigen, reageren teleurgesteld.
[..]
Ik denk dat die reden is dat ze de Bravo mogen Headlinen op vrijdag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:37 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Oh, als afsluiter, ik dacht potentiele Alpha. Maar ze zullen wel een reden hebben dat ze twee keer achter elkaar C&S boeken.
Ik snap niet dat mensen zo terleurgesteld zijn. Ok er zijn iets minder grotere namen als vorig jaar, in de breedte is het programma gewoon sterker. Er zijn gewoon veel bands van het hmh formaat, meer dan vorig jaar.quote:
zonde, maar smaken verschillen. Op Werchter ging de hele tent los, maar belgen zijn nu eenmaal vaag soms als massa.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Volledig mee eens, ontzettend kut. Die ga ik hard ontwijken.
Ik zag de set van Glastonbury, maar ik vond het hard tegenvallen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
zonde, maar smaken verschillen. Op Werchter ging de hele tent los, maar belgen zijn nu eenmaal vaag soms als massa.
zoals ik bij de lineup thread ook al zei. de enigste twee grote namen die ik mis zijn Foo Fighters en Deftones. En die eerste speelt niet omdat ze al op Pinkpop hebben gestaan en ze waarschijnlijk geen tijdslot van 2,5 uur krijgen. Die andere grote naam Eminem daar zal ik niet van zeggen dat ik ze zal missen. Voor de rest van het programma. Natuurlijk mis ik dingen, maar ik krijg er ook zoveel andere dingen voor terug. Interpol, Arctic Monkeys, Amon Tobin, The Roots, Selah Sue, Seasick Steve om maar een paar dingen te noemen (met andere woorden voor de Belgen veel acts die dit jaar al op werchter stonden en dus niet op Pukkelpop).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zo terleurgesteld zijn. Ok er zijn iets minder grotere namen als vorig jaar, in de breedte is het programma gewoon sterker. Er zijn gewoon veel bands van het hmh formaat, meer dan vorig jaar.
dat kan... maar als ik daarnaast ook het optreden vorig jaar neem in de bravo op een k*u*t tijdstip ... moshpit feest. beter dan Pendulum.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zag de set van Glastonbury, maar ik vond het hard tegenvallen.
de afsluiter heeft een langere set, dus als het een leuke afsluiter is kan je der langer van genietenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat dé afsluiter is![]()
Dé is relatief, dat weet je zelf toch
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
Overigens. Misschien geen Foo Fighters maar toch een beetje weer wel:
hebben ze dat echt niet hier vandaan geplukt, of is het dezelfde persoon?quote:Emiel oppert op Facebook ook een goed plan: 'Dat er geen headliners zijn is niet zo'n ramp, nu zullen ze vast wel hun budget gebruiken om het bier de helft goedkoper maken!'
Ja dat dacht ik dus ook meteen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hebben ze dat echt niet hier vandaan geplukt, of is het dezelfde persoon?
Ik mis geen grote namen, ik mis bands die ik graag wil zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:28 schreef theodoor9 het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo terleurgesteld zijn. Ok er zijn iets minder grotere namen als vorig jaar, in de breedte is het programma gewoon sterker. Er zijn gewoon veel bands van het hmh formaat, meer dan vorig jaar.
Zoals ik gister ook al zei, waarschijnlijk iets vande organisatie die de gimmick zo leuk vind dat het vast gezellig of hilarisch is om ze op Lowlands neer te zetten. Kunnen ze nu alvast een stukje bedenken voor in de Lowlands krant over dat ze nog niet geboren waren toen de eerste Lowlands was en dat hun leeftijdgenoten van hun ouders nog niet mogen en dat zij al op het podium staan, hoe grappig allemaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:36 schreef TWP het volgende:
Nee maar serieus, wat is dit? Waar komt dit zo opeens vandaan dat het op Lowlands moet staan?
goede vraagtwitter:Lowlands_2011 twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 12:34:39Wie kan ons zeggen wie de vervanger van Bullet For My Valentine is? #LL11 #bfmv reageer retweet
Geenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:36 schreef Fuszy het volgende:
goede vraagtwitter:Lowlands_2011 twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 12:34:39Wie kan ons zeggen wie de vervanger van Bullet For My Valentine is? #LL11 #bfmv reageer retweet
Foto's van het opbouwen van het terreinquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:45 schreef ondeugend het volgende:
Aaargh waar is dat topic met foto's van het opbouwen?
ik zou niet verbaasd opkijken als ze de Alpha openenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:36 schreef TWP het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee maar serieus, wat is dit? Waar komt dit zo opeens vandaan dat het op Lowlands moet staan?
Ik neem aan dat het een Charlie band is, als dat podium nog bestaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik zou niet verbaasd opkijken als ze de Alpha openen
Dank!quote:
quote:Lowlands is met zeven festivals bezig geweest om Arcade Fire eerder naar Europa te halen, vertelt directeur Eric van Eerdenburg aan de NOS. Tevergeefs. De groep vliegt pas de week naar Lowlands. "Dus ik deel de kritiek van het publiek dat de headliners aan de dunnere kant zijn dan andere jaren. Het is niet gelukt."
Van Eerdenburg vertelt aan de nieuwszender ook dat hij vindt Lowlands een heel goed programma heeft. Dat Lowlands in twee uur uitverkocht heeft volgens hem tot "torenhoge verwachtingen" geleid. "Wel is het tourcircus dat dit jaar door Europa trekt dunner dan andere jaren. In augustus zijn er gewoon heel weinig acts die je als echte headliner kunt bestempelen."
Beluister het fragment waarin Eric van Eerdenburg in het NOS Radio 1 Journaal reageert op de kritiek. Gister kwam de Volkskrant met een artikel, dat stelde dat 'de Lowlands-fans not amused' zouden zijn met de definitieve programmering die dezelfde dag bekend werd.
quote:
Ja JVT en vrienden als ik me niet vergis van toen ze het bekend maakten op de radioquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:09 schreef N-E-R-D het volgende:
Die nieuwe cd van chase & status vond ik niet boeiend maar live ga ik er wel op los.
De jvt zal wel in de alpha staan net als opposites vorig jaar?
tja ik snap wel dat mensen die lowlandsmaagd zijn een beetje balen maar das mooi kunnen we volgend jaar weer op een wat normalere manier kaartjes kopenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef Da hopman het volgende:
Oww, Eric door het stof... en nu? Krijgt iedereen bij de ingang een gratis muntje of wordt je tentje opgezet.
Maar volgend jaar dus wel minder run op de kaartjes vermoed ik. Vooral als ze ook nog flink stijgen ivm hoger btw-tarief.
Gelukkig ging de bierprijs niet omhoog.
Gewoon antwoord op de vragen die er zijn lijkt me. Normaal antwoord toch ook, geen monster namen maar ik kan niet zeggen dat ik acts als Snow Patrol of weer de Kaiser Chiefs echt misquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef Da hopman het volgende:
Oww, Eric door het stof... en nu? Krijgt iedereen bij de ingang een gratis muntje of wordt je tentje opgezet.
Maar volgend jaar dus wel minder run op de kaartjes vermoed ik. Vooral als ze ook nog flink stijgen ivm hoger btw-tarief.
Gelukkig ging de bierprijs niet omhoog.
Precies. Ik ga mij prima vermakenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]de meesten die roepen dat het niets is kennen de helft van de namen niet. Speur lekker alles af en dan kan je als je een beetje liefhebber bent genoeg van ej gading vinden.
Ik ben dik tevreden met de line up.
quote:[..]
Ja JVT en vrienden als ik me niet vergis van toen ze het bekend maakten op de radio
ojaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens er is nergens nog gesproken over een 90s now/zer00)s heroesof heb ik dat gemist?
Vroeg pas geleden bij 90s Now in Club Air nog of ze op Lowlands stonden dit jaar. Ik kreeg een grote grijns en een suggestieve schouderophaal als antwoord. Gevolgt door een duim van iemand anders bij de stage. Dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens er is nergens nog gesproken over een 90s now/zer00)s heroesof heb ik dat gemist?
Toch vreemd dat iedereen altijd roept de Alphatent te ontwijken en alleen maar te komen om die kekke nieuwe nog niet bekende bandjes te ontdekken, maar dat er toch regelmatig zo'n 15.000 Lowlanders tot hoog op de dijk staan te kijken om een glimp van een headlinerband op te vangen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gewoon antwoord op de vragen die er zijn lijkt me. Normaal antwoord toch ook, geen monster namen maar ik kan niet zeggen dat ik acts als Snow Patrol of weer de Kaiser Chiefs echt mis
Als je grote acts wil zien moet je een kaartje voor Pinkpop kopen
Marktplaats? Jezus!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:52 schreef Lastpost het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat er komend jaar niet weer een run op de kaarten komt hoor, de line-up zou zo enorm tegenvallen en ik moet noodgedwongen m'n kaarten verkopen en binnen een dag krijg ik nota bene van 82 (!) verschillende lui een reactie.
Zal allemaal wel meevallen dus.
Jup, denk dat de reacties alleen maar hoger uitgevallen waren wanneer het geen E-tickets waren geweest.quote:
Shit weer te laat.quote:Gesprek over het programma
Gisteren zijn de laatste muzieknamen voor Lowlands 2011 bekendgemaakt. Ok, de programmering van de Groove Tube en het Lowlands Café volgt nog, maar de rest van de tenten zijn nu nokkie vol.
Er was nogal wat discussie op internet over het programma. NOS op 3 had een uitgebreid gesprek met festivaldirecteur Eric van Eerdenburg. Luister hier hoe hij tegen de programmering aankijkt.
Komende donderdag kun je je eigen keuze uit het programma maken want dan verschijnen de tijdschema's in de officiële programmakrant bij nrc next.
Mja je betaald een kaartje voor dit jaar en niet voor volgend jaarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:09 schreef Bol_Wan het volgende:
Het is iig wel mogelijk dat het budget voor de headliners niet volledig uitbesteed is, dus dat beloofd wat voor volgend jaar.
vrijdag Radiohead, Zaterdag Depeche Mode en zondag Daft Punk, ik teken ervoor
behalve dan dat door de bezuinigingen en verhoogde belastingen ze dat geld goed kunnen gebruiken om volgend jaar niet in te leveren ... volgend jaar dus misschien toch kleinere prijsstijging op de kaartjes?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:09 schreef Bol_Wan het volgende:
Het is iig wel mogelijk dat het budget voor de headliners niet volledig uitbesteed is, dus dat beloofd wat voor volgend jaar.
vrijdag Radiohead, Zaterdag Depeche Mode en zondag Daft Punk, ik teken ervoor
Dat zou heel nice zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:38 schreef theodoor9 het volgende:
Drop the Lime staat 2x op Lowlands! Zaterdag in de titty twister en zondag in de Bravo.
Zal dus weer een electro nacht in de bravo worden op zondag, gokje: Fake blood, Zombie Nation, Drop the lime en Dem Slackers.
wtf inderdaad.. dat stond(/staat?) wel in mijn top 3 eigenlijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Mark Ronson had zich toch ook ook bevestigd: http://www.lowlove.nl/nie(...)gt-zichzelf-bij-3fm/ ???
Or it never happend?
Aldus een lid van Portishead. HUMOR.quote:Pitchfork: What's the worst thing about playing these big European festivals?
GB: Playing next to Coldplay, with their water cannons or fucking fireworks or whatever the fuck it is. Come on.
Dat dus, beetje Portishead ziek maken omdat je je 13 in een dozijn bandje sneller wil zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Portishead is een van de beste bands ooit. Dat Coldplay-fans dat blijkbaar niet waarderen bevestigt toch wel weer het feit dat Coldplay-fans het gen voor goede smaak missen. Misschien missen ze trouwens wel het hele chromosoom waar dat gen op zit.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Portishead is een van de beste bands ooit. Dat Coldplay-fans dat blijkbaar niet waarderen bevestigt toch wel weer het feit dat Coldplay-fans het gen voor goede smaak missen. Misschien missen ze trouwens wel het hele chromosoom waar dat gen op zit.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef Dikketroela het volgende:
HAHA, Portishead speelde vóór Coldplay op Rock Werchter en wat was dat triest zeg. Ik stond vooraan en iedereen (waaronder ik ook) stonden daar al minstens 3 uur te wachten voor Coldplay. Portishead kreeg enorm veel BOEEEE's en Viva La Vida's "ooooh ooooh oooh ooooh" naar hun hoofd geslingerd.
Wilden ze dat denk je?
Overigens was Portishead ook ronduit kut. Die zet je echt niet om 22:00 's avonds op een main stage van een rock festival.
Een hoop BOE's? Hoe kom je daar nou bij manquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef Dikketroela het volgende:
HAHA, Portishead speelde vóór Coldplay op Rock Werchter en wat was dat triest zeg. Ik stond vooraan en iedereen (waaronder ik ook) stonden daar al minstens 3 uur te wachten voor Coldplay. Portishead kreeg enorm veel BOEEEE's en Viva La Vida's "ooooh ooooh oooh ooooh" naar hun hoofd geslingerd.
Wilden ze dat denk je?
Overigens was Portishead ook ronduit kut. Die zet je echt niet om 22:00 's avonds op een main stage van een rock festival.
3 uur wachten voor flipping Coldplayquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een hoop BOE's? Hoe kom je daar nou bij man
Ik ben het met je eens dat het eerder had moeten staan.
-edit- 3 uur wachten
Hier geen hater maar je moet dingen wel relativeren.quote:
Wat de neuk deden ze daar dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:36 schreef Dikketroela het volgende:
Hahaha nou ik weet het niet, maar waar ik stond waren de mensen om mij heen niet blij met Portishead
Ga dan naar het muziekfeest op het plein. Ben je ook met zwakbegaafden onder elkaar en dan hoef je niet drie uur te wachten.quote:
Dit gaat dan weer wat verquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ga dan naar het muziekfeest op het plein. Ben je ook met zwakbegaafden onder elkaar en dan hoef je niet drie uur te wachten.
De muziek is er ook beter dan Coldplay trouwens
Het wordt nu pas leukquote:
Ach gossie, wil je een kaartje voor Guus Meeuwis? Kun je lekker meezingen johquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:39 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Sorry hoor maar portishead is echt stom want je kan de refreinen helemaal niet lekker meezingen en de nummers zijn zo raar en de zangeres is echt een gek mens ze laat het publiek niet meeklappen en zegt ook niet de hele tijd dat dit zo'n fantastisch publiek is dus coldplay is veel beter
jij hapt wel erg makkelijk hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach gossie, wil je een kaartje voor Guus Meeuwis? Kun je lekker meezingen joh
Ja, ga als band vooral jezelf niet zijn en je verlagen tot het niveau van de 'band' die na je speelt en de bijbehorende fans.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:52 schreef Dikketroela het volgende:
Als ik in een band zat die voor Coldplay speelde, dan had ik op z'n minst geprobeerd het publiek een beetje mee te krijgen, maar goed, Portishead koos daar niet voor en dan krijg je dat soort huilie antwoorden in interviews
Ga er anders serieus op inquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach gossie, wil je een kaartje voor Guus Meeuwis? Kun je lekker meezingen joh
-edit- damn, ik dacht dat je een puber was gezien je reactie. Ben je gewoon van '83
Dat heeft niks te maken met "niet jezelf zijn". Je kunt op z'n minst toch doen alsof je het LEUK vindt om op te treden? Anders wegwezenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ga als band vooral jezelf niet zijn en je verlagen tot het niveau van de 'band' die na je speelt en de bijbehorende fans.
Doen alsof je het leuk vindt om op te treden. Dat is wel een goede samenvatting van Coldplay.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:06 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met "niet jezelf zijn". Je kunt op z'n minst toch doen alsof je het LEUK vindt om op te treden? Anders wegwezen
Dikke troela, je moet nog veul leren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:06 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met "niet jezelf zijn". Je kunt op z'n minst toch doen alsof je het LEUK vindt om op te treden? Anders wegwezen
Oh, gemaakt doen wat de 'mainstream' leuk vind om te zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:06 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Wil je een feestje bij een band als Portishead? Hoe ongepast is dat denk je, met zulke muziek. Lekker meeklappen doe je maar bij Coldplay of Kings Of Leon.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:06 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch aan jou en niet aan Portishead?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:19 schreef Dikketroela het volgende:
Als ik naar een festival ga, wil ik een feestje ja.
Maar goed, misschien vinden jullie het fijn om 's avonds naar haar depressieve huilie teksten te luisteren zodat je daarna lekker naar je tentje kunt gaan om fijn en kalm in slaap te vallen.
Dan heb ik toch een andere reden om naar een festival te gaan.
Coldplay ging het over, tochquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:19 schreef Dikketroela het volgende:
Veel teksten van coldplay zijn ook huilliequote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:19 schreef Dikketroela het volgende:
Maar goed, misschien vinden jullie het fijn om 's avonds naar haar depressieve huilie teksten te luisteren zodat je daarna lekker naar je tentje kunt gaan om fijn en kalm in slaap te vallen.
Dan heb ik toch een andere reden om naar een festival te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |