ik heb helemaal niks afgezekenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:46 schreef Bakakame het volgende:
Haha, net werd de line up nog afgezeken en nu komen jullie al aanzetten met lijstjes van 15 namen
Moet zelf ook maar eens 't lijstje door gaan op zoek naar leuke artiesten
Mensen die het hele weekend alleen maar op de camping hangen en niks mee krijgen van de muziekquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:35 schreef Gaspanic het volgende:
Mensen die het hele weekend van optreden naar optreden hollen om niks te hoeven missen![]()
Vorig jaar naar 6/7 optredens geweest. Leukste lowlands ooit voor mij hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Mensen die het hele weekend alleen maar op de camping hangen en niks mee krijgen van de muziek![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:35 schreef Gaspanic het volgende:
Mensen die het hele weekend van optreden naar optreden hollen om niks te hoeven missen![]()
Mensen die een andere manier Lowlands beleven dan hun eigen manierquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Mensen die het hele weekend alleen maar op de camping hangen en niks mee krijgen van de muziek![]()
mensenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef rubbereend het volgende:
Mensen die een andere manier Lowlands beleven dan hun eigen maniervinden is
Tweede keer dat we 'em mislopen dusquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Mark Ronson had zich toch ook ook bevestigd: http://www.lowlove.nl/nie(...)gt-zichzelf-bij-3fm/ ???
Or it never happend?
zoogdierenquote:
Lijkt me meer Bravo toe, toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:58 schreef Bol_Wan het volgende:
Aphex Twin niet mogelijk een afsluiter, of te obscuur?
lijkt me logisch jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |