quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
Overigens. Misschien geen Foo Fighters maar toch een beetje weer wel:
hebben ze dat echt niet hier vandaan geplukt, of is het dezelfde persoon?quote:Emiel oppert op Facebook ook een goed plan: 'Dat er geen headliners zijn is niet zo'n ramp, nu zullen ze vast wel hun budget gebruiken om het bier de helft goedkoper maken!'
Ja dat dacht ik dus ook meteen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hebben ze dat echt niet hier vandaan geplukt, of is het dezelfde persoon?
Ik mis geen grote namen, ik mis bands die ik graag wil zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:28 schreef theodoor9 het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo terleurgesteld zijn. Ok er zijn iets minder grotere namen als vorig jaar, in de breedte is het programma gewoon sterker. Er zijn gewoon veel bands van het hmh formaat, meer dan vorig jaar.
Zoals ik gister ook al zei, waarschijnlijk iets vande organisatie die de gimmick zo leuk vind dat het vast gezellig of hilarisch is om ze op Lowlands neer te zetten. Kunnen ze nu alvast een stukje bedenken voor in de Lowlands krant over dat ze nog niet geboren waren toen de eerste Lowlands was en dat hun leeftijdgenoten van hun ouders nog niet mogen en dat zij al op het podium staan, hoe grappig allemaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:36 schreef TWP het volgende:
Nee maar serieus, wat is dit? Waar komt dit zo opeens vandaan dat het op Lowlands moet staan?
goede vraagtwitter:Lowlands_2011 twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 12:34:39Wie kan ons zeggen wie de vervanger van Bullet For My Valentine is? #LL11 #bfmv reageer retweet
Geenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:36 schreef Fuszy het volgende:
goede vraagtwitter:Lowlands_2011 twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 12:34:39Wie kan ons zeggen wie de vervanger van Bullet For My Valentine is? #LL11 #bfmv reageer retweet
Foto's van het opbouwen van het terreinquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:45 schreef ondeugend het volgende:
Aaargh waar is dat topic met foto's van het opbouwen?
ik zou niet verbaasd opkijken als ze de Alpha openenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:36 schreef TWP het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee maar serieus, wat is dit? Waar komt dit zo opeens vandaan dat het op Lowlands moet staan?
Ik neem aan dat het een Charlie band is, als dat podium nog bestaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik zou niet verbaasd opkijken als ze de Alpha openen
Dank!quote:
quote:Lowlands is met zeven festivals bezig geweest om Arcade Fire eerder naar Europa te halen, vertelt directeur Eric van Eerdenburg aan de NOS. Tevergeefs. De groep vliegt pas de week naar Lowlands. "Dus ik deel de kritiek van het publiek dat de headliners aan de dunnere kant zijn dan andere jaren. Het is niet gelukt."
Van Eerdenburg vertelt aan de nieuwszender ook dat hij vindt Lowlands een heel goed programma heeft. Dat Lowlands in twee uur uitverkocht heeft volgens hem tot "torenhoge verwachtingen" geleid. "Wel is het tourcircus dat dit jaar door Europa trekt dunner dan andere jaren. In augustus zijn er gewoon heel weinig acts die je als echte headliner kunt bestempelen."
Beluister het fragment waarin Eric van Eerdenburg in het NOS Radio 1 Journaal reageert op de kritiek. Gister kwam de Volkskrant met een artikel, dat stelde dat 'de Lowlands-fans not amused' zouden zijn met de definitieve programmering die dezelfde dag bekend werd.
quote:
Ja JVT en vrienden als ik me niet vergis van toen ze het bekend maakten op de radioquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:09 schreef N-E-R-D het volgende:
Die nieuwe cd van chase & status vond ik niet boeiend maar live ga ik er wel op los.
De jvt zal wel in de alpha staan net als opposites vorig jaar?
tja ik snap wel dat mensen die lowlandsmaagd zijn een beetje balen maar das mooi kunnen we volgend jaar weer op een wat normalere manier kaartjes kopenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef Da hopman het volgende:
Oww, Eric door het stof... en nu? Krijgt iedereen bij de ingang een gratis muntje of wordt je tentje opgezet.
Maar volgend jaar dus wel minder run op de kaartjes vermoed ik. Vooral als ze ook nog flink stijgen ivm hoger btw-tarief.
Gelukkig ging de bierprijs niet omhoog.
Gewoon antwoord op de vragen die er zijn lijkt me. Normaal antwoord toch ook, geen monster namen maar ik kan niet zeggen dat ik acts als Snow Patrol of weer de Kaiser Chiefs echt misquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:05 schreef Da hopman het volgende:
Oww, Eric door het stof... en nu? Krijgt iedereen bij de ingang een gratis muntje of wordt je tentje opgezet.
Maar volgend jaar dus wel minder run op de kaartjes vermoed ik. Vooral als ze ook nog flink stijgen ivm hoger btw-tarief.
Gelukkig ging de bierprijs niet omhoog.
Precies. Ik ga mij prima vermakenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]de meesten die roepen dat het niets is kennen de helft van de namen niet. Speur lekker alles af en dan kan je als je een beetje liefhebber bent genoeg van ej gading vinden.
Ik ben dik tevreden met de line up.
quote:[..]
Ja JVT en vrienden als ik me niet vergis van toen ze het bekend maakten op de radio
ojaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens er is nergens nog gesproken over een 90s now/zer00)s heroesof heb ik dat gemist?
Vroeg pas geleden bij 90s Now in Club Air nog of ze op Lowlands stonden dit jaar. Ik kreeg een grote grijns en een suggestieve schouderophaal als antwoord. Gevolgt door een duim van iemand anders bij de stage. Dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens er is nergens nog gesproken over een 90s now/zer00)s heroesof heb ik dat gemist?
Toch vreemd dat iedereen altijd roept de Alphatent te ontwijken en alleen maar te komen om die kekke nieuwe nog niet bekende bandjes te ontdekken, maar dat er toch regelmatig zo'n 15.000 Lowlanders tot hoog op de dijk staan te kijken om een glimp van een headlinerband op te vangen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gewoon antwoord op de vragen die er zijn lijkt me. Normaal antwoord toch ook, geen monster namen maar ik kan niet zeggen dat ik acts als Snow Patrol of weer de Kaiser Chiefs echt mis
Als je grote acts wil zien moet je een kaartje voor Pinkpop kopen
Marktplaats? Jezus!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:52 schreef Lastpost het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat er komend jaar niet weer een run op de kaarten komt hoor, de line-up zou zo enorm tegenvallen en ik moet noodgedwongen m'n kaarten verkopen en binnen een dag krijg ik nota bene van 82 (!) verschillende lui een reactie.
Zal allemaal wel meevallen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |