Ik denk dat Chase & Status de meerderheid meer aanspreekt. Anders weet ik het ook niet, Trentemoller met een hele show ala Coachella erom heen ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:58 schreef Bol_Wan het volgende:
Aphex Twin niet mogelijk een afsluiter, of te obscuur?
Dat denk ik ook, alleen is chase and status er op de dezelfde dag als arctic monkeys..quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:15 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik denk dat Chase & Status de meerderheid meer aanspreekt. Anders weet ik het ook niet, Trentemoller met een hele show ala Coachella erom heen ofzo?
Oh, als afsluiter, ik dacht potentiele Alpha. Maar ze zullen wel een reden hebben dat ze twee keer achter elkaar C&S boeken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:25 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, alleen is chase and status er op de dezelfde dag als arctic monkeys..
Hoe bedoel je irritant?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:04 schreef ranja het volgende:
Ik heb wat van Chase & Status gezien van Glastonbury, wat vond ik dat irritant. Vreselijk.
Muziek waar ik helemaal niet tegen kan. En dan niet de coldplay/snow patrol/hurts etc versie.quote:
Wat maakt het nou uit wat dé afsluiter isquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:58 schreef Bol_Wan het volgende:
Aphex Twin niet mogelijk een afsluiter, of te obscuur?
Na het 'succes' van vorig jaar. Ik betwijfel het. Daarbij stond het dan tussen de artiesten. Weer wat anders vreemds in de Alpha denk ik. LL zingt was er ook twee jaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:15 schreef peaceman het volgende:
ben benieuwd naar het blokkenschema... hopelijk niet teveel bands die ik wil zien in de Alpha.
Zou Lowlands zingt nog terugkomen dit jaar?
Ik heb t beide keren prima naar mijn zin gehad en er was vorig jaar toch voldoende publiek voor. Er zijn artiesten in Alpha die minder publiek trekken....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 06:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na het 'succes' van vorig jaar. Ik betwijfel het. Daarbij stond het dan tussen de artiesten. Weer wat anders vreemds in de Alpha denk ik. LL zingt was er ook twee jaar.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat dé afsluiter is![]()
Dé is relatief, dat weet je zelf toch
Volledig mee eens, ontzettend kut. Die ga ik hard ontwijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:04 schreef ranja het volgende:
Ik heb wat van Chase & Status gezien van Glastonbury, wat vond ik dat irritant. Vreselijk.
http://bit.ly/oY7vo9 - Volkskrantquote:Nieuwe namen Lowlands; fans zijn 'not amused'
Lowlands 2011 was binnen twee uur uitverkocht, zonder dat er ook maar een act uit de programmering bekend was. De kaartverkoop in november - extra vroeg om de BTW-verhoging te omzeilen - was een absoluut record voor het driedaagse muziekfestival. Acht maanden verder, een kleine maand voordat de festivalgangers hun tentje in Biddinghuizen kunnen opzetten - is de programmering nagenoeg compleet. Diezelfde fanatieke fans die over elkaar heen buitelden om een kaartje te bemachtigen, reageren teleurgesteld.
[..]
Ik denk dat die reden is dat ze de Bravo mogen Headlinen op vrijdag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:37 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Oh, als afsluiter, ik dacht potentiele Alpha. Maar ze zullen wel een reden hebben dat ze twee keer achter elkaar C&S boeken.
Ik snap niet dat mensen zo terleurgesteld zijn. Ok er zijn iets minder grotere namen als vorig jaar, in de breedte is het programma gewoon sterker. Er zijn gewoon veel bands van het hmh formaat, meer dan vorig jaar.quote:
zonde, maar smaken verschillen. Op Werchter ging de hele tent los, maar belgen zijn nu eenmaal vaag soms als massa.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Volledig mee eens, ontzettend kut. Die ga ik hard ontwijken.
Ik zag de set van Glastonbury, maar ik vond het hard tegenvallen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
zonde, maar smaken verschillen. Op Werchter ging de hele tent los, maar belgen zijn nu eenmaal vaag soms als massa.
zoals ik bij de lineup thread ook al zei. de enigste twee grote namen die ik mis zijn Foo Fighters en Deftones. En die eerste speelt niet omdat ze al op Pinkpop hebben gestaan en ze waarschijnlijk geen tijdslot van 2,5 uur krijgen. Die andere grote naam Eminem daar zal ik niet van zeggen dat ik ze zal missen. Voor de rest van het programma. Natuurlijk mis ik dingen, maar ik krijg er ook zoveel andere dingen voor terug. Interpol, Arctic Monkeys, Amon Tobin, The Roots, Selah Sue, Seasick Steve om maar een paar dingen te noemen (met andere woorden voor de Belgen veel acts die dit jaar al op werchter stonden en dus niet op Pukkelpop).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zo terleurgesteld zijn. Ok er zijn iets minder grotere namen als vorig jaar, in de breedte is het programma gewoon sterker. Er zijn gewoon veel bands van het hmh formaat, meer dan vorig jaar.
dat kan... maar als ik daarnaast ook het optreden vorig jaar neem in de bravo op een k*u*t tijdstip ... moshpit feest. beter dan Pendulum.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zag de set van Glastonbury, maar ik vond het hard tegenvallen.
de afsluiter heeft een langere set, dus als het een leuke afsluiter is kan je der langer van genietenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat dé afsluiter is![]()
Dé is relatief, dat weet je zelf toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |