Yes plz.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:14 schreef N-E-R-D het volgende:
Misschien hebben ze nu wel budget over en word het bier de helft goedkoper.
Dan is alles vergeven en vergetenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:14 schreef N-E-R-D het volgende:
Misschien hebben ze nu wel budget over en word het bier de helft goedkoper.
En hygiëne....quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:55 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Nee, maar ze zullen er wel een reden voor hebben toch. Het lijkt me niet dat ze het budget wat ze voor bands hebben niet gewoon opmaken. Ten eerste vragen de kleinere bands steeds meer geld voor optredens omdat ze het nou eenmaal van concerten en niet meer van cd-verkoop moeten hebben. Daarnaast besteed Lowlands veel meer geld uit aan andere dingen dan dat Pukkelpop dat doet; Aankleding en randprogrammering.
Terechte klacht. Is ook elke jaar weer hetzelfde.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil toch ook nog wel even klagen over de line-up, hoor
Ik wil dit allemaal zien
-
HOE MOET IK DAT ALLEMAAL VERWEZENLIJKEN, JAA!!!??![]()
![]()
De Helft zal iig wegvallen omdat het tegelijk geprogrammeerd is met iets anders!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil toch ook nog wel even klagen over de line-up, hoor
Ik wil dit allemaal zien
Âme
Amon Tobin
Anna Calvi
Aphex Twin
Beady Eye
C.W. Stoneking and his Primitive Horn Orchestra
Cherri Bomb (koetsie koetsie)
Chromeo
Cloud Control
De avond van de geanimeerde wansmaak
De Jeugd van tegenwoordig
Destroyer
dEUS
Eefje de Visser
Eraserhead
Fake Blood
Fink
Fleet Foxes
Frank Turner
Ghostpoet
Grooverider
Jungle by Night
kakkmaddafakka
Katinka Polderman
Kyle Hall
Mariachi El Bronx
Mondo Leone
Noah And The Whale
OFWGKTA
Q-Tip
Sandwell District
Stephen Marley
Tensnake
The Kills
The Roots
The Vaccines
Trentemøller
Upside down: The creation records story
Warpaint
White Denim
Zombie Nation
HOE MOET IK DAT ALLEMAAL VERWEZENLIJKEN, JAA!!!??![]()
![]()
Ja nou, dan heb ik weer een nieuwe klacht over het programma!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
De Helft zal iig wegvallen omdat het tegelijk geprogrammeerd is met iets anders!
The last resortquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Trentemoller beukt door de speakers en een koud briesje waait door m'n raam.
Eefjequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:14 schreef PiRANiA het volgende:
Ik snap niet dat mensen naar Eefje de Visser willen. Ik vind het echt verschrikkelijk irritante muziek.
Van sommige muziek denk ik: da's niet mijn smaak. Dan kan ik het nog wel luisteren, maar dat gezang van haar kan ik echt niet tegen.
Dat zijn toch van die 12 jarige meisjes? Zal de organisatie wel weer grappig vinden als gimmick in plaats van een echt goede band als Yuck of The Joy Formidable.quote:
Yup, 13 inmiddelsquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die 12 jarige meisjes? Zal de organisatie wel weer grappig vinden als gimmick in plaats van een echt goede band als Yuck of The Joy Formidable.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |