Wat een grap zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:49 schreef N-E-R-D het volgende:
RRB zegt dat het muziekprogramma nu compleet is.
nou hup naar marktplaats iedereen die het niks vindt, en weg uit dit subforumquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:49 schreef N-E-R-D het volgende:
RRB zegt dat het muziekprogramma nu compleet is.
Pukkelpop had hetzelfde probleem, hebben één probleem weggenomen met Eminem, maar dat doet LL dus niet. Foo Fighters is gewoon tof dat ze die excl. hebben kunnen boeken voor richting najaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:48 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Mja heeft ook geen zin inderdaad. Maar Pukkelpop heeft wel een paar toffe bands.
Dat hoop ik toch niet voor je... das erg heetquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:55 schreef Fuszy het volgende:
Het is dat ik verder geen vakantie heb en een kaartje verkopen dan ook zonde zou zijn. Er zijn niet veel acts die een must zijn om te zien. Dan maar bandjes checken die me niet zo super leken en hopen dat ze me verassen.]
Dit hele rijtje heeft lowlands gemis: The Horrors, The Pains Of Being Pure At Heart, The Antlers, The Joy Formidable, Yuck, Battles en Sebadoh (ff gejat van kicking the habit). Doe daar nog Fucked Up bij, Blonde Redhead, Cults, Glasvegas, Gorki, Twilight Singers, Yelle, Kiss the anus of a black cat bij en je hebt al een line-up met interessante namen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pukkelpop had hetzelfde probleem, hebben één probleem weggenomen met Eminem, maar dat doet LL dus niet. Foo Fighters is gewoon tof dat ze die excl. hebben kunnen boeken voor richting najaar.
Heb je een puntquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dit hele rijtje heeft lowlands gemis: The Horrors, The Pains Of Being Pure At Heart, The Antlers, The Joy Formidable, Yuck, Battles en Sebadoh (ff gejat van kicking the habit). Doe daar nog Fucked Up bij, Blonde Redhead, Cults, Glasvegas, Gorki, Yelle, Kiss the anus of a black cat bij en je hebt al een line-up met interessante namen.
Nee, Lowlands komt met Graffiti6 en dergelijke
Kiss the anus of a black cat is zeker een interessante naam.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dit hele rijtje heeft lowlands gemis: The Horrors, The Pains Of Being Pure At Heart, The Antlers, The Joy Formidable, Yuck, Battles en Sebadoh (ff gejat van kicking the habit). Doe daar nog Fucked Up bij, Blonde Redhead, Cults, Glasvegas, Gorki, Twilight Singers, Yelle, Kiss the anus of a black cat bij en je hebt al een line-up met interessante namen.
Niet zo'n beetje, geweldige band.. Zeker opzoeken als je van wat (experimentele) singer songwriter houdt. En Belgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kiss the anus of a black cat is zeker een interessante naam.
Komt er ook nog een beetje muziek uit?
Daar zitten zeker 7 must-sees bij voor mijquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dit hele rijtje heeft lowlands gemis: The Horrors, The Pains Of Being Pure At Heart, The Antlers, The Joy Formidable, Yuck, Battles en Sebadoh (ff gejat van kicking the habit). Doe daar nog Fucked Up bij, Blonde Redhead, Cults, Glasvegas, Gorki, Twilight Singers, Yelle, Kiss the anus of a black cat bij en je hebt al een line-up met interessante namen.
Ik voor programmeur!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar zitten zeker 7 must-sees bij voor mij
Zoveel heb ik bij heel Lowlands nog niet eens, volgens mij nu 5 of 6
Maar ja om nu m'n hele vriendenclub nog te overtuigen om met z'n alleen naar Pukkelpop te gaan... volgend jaar maar eens zien.
Ik ben dubstep liever kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:08 schreef willemwaus het volgende:
Wat onwijs veel dubstep trouwens dit jaar, was vorig jaar toch echt minimaal aanwezig
Ik vind het wel vet voor het avondprogramma, verhouding met andere dance genres is dub dusdanig aanwezig dat ik denk dat je 's avonds weinig anders zult horenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik ben dubstep liever kwijt dan rijk.
Je ongenoegen over dat spreek je wel heel vaak uit hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:09 schreef ranja het volgende:
Daarbij leggen ze de focus meer op het dance deel (dat idee heb ik trouwens al langer).
Grote namen boeit me niet, de meeste must-sees die ik zou willen hebben zijn toch van india/charlie niveau. Dus ik ben wel teleurgesteld ondanks die 2 die ik wel goed vind.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:12 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik had eigenlijk al geen grote namen meer verwacht, dus zo teleurgesteld ben ik niet.
Nou ja, Lowlands is blijkbaar mijn festival niet meer. Dat mag ik toch jammer vinden?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:13 schreef ondeugend het volgende:
Je ongenoegen over dat spreek je wel heel vaak uit hoor.
Anderen zijn er blij mee.. de meeste namen overdag zijn niet mijn ding maar om daar nou steeds negatief over te doen? Je lijkt wel jaloers!
Natuurlijk maar om daar nou de dance de schuld van te geven?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, Lowlands is blijkbaar mijn festival niet meer. Dat mag ik toch jammer vinden?
Gelukkig is daar bijvoorbeeld Âme. Wat was hij geweldig op Melt!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:11 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik vind het wel vet voor het avondprogramma, verhouding met andere dance genres is dub dusdanig aanwezig dat ik denk dat je 's avonds weinig anders zult horen
De bandjes worden minder interessant (zie ook mijn lijstje paar posts terug) plus er komt heel veel dance (en dan van die studentendance als Paul Kalkbrenner en Deadmau5). Er is een verschil tussen muziekliefhebber en 'feestje'liefhebber. Ik heb het idee dat het publiek heel erg richting die laatste kant verschuift, wat je terugziet in de dance.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk maar om daar nou de dance de schuld van te geven?
Overdag is het niet mijn programma, maar vele aanwezigen zijn gewoon muziekliefhebber... ik ook.. dus ga ik gewoon lekker relaxed kijken. Er zitten vast wel leuke dingen tussen al ken ik er niet veel.
Vraag me dan wel af waar in hemelsnaam al het geld heen is gegaan. De meeste bandjes kosten niet meer dan een habbekrats en kun je ook gratis zien op diverse festivals.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Het vreemdste vind ik toch die 40 namen minder dan vorig jaar (als die Last FM lijstjes beetje kloppen). Het is niet erg dat ze moeten bezuinigen maar laat het dan je publiek wel even weten.
LL is ook nooit het feest geweest van de 'non-pannenkoeken popi jopi' dance / elektronische muziekquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:20 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
De bandjes worden minder interessant (zie ook mijn lijstje paar posts terug) plus er komt heel veel dance (en dan van die studentendance als Paul Kalkbrenner en Deadmau5). Er is een verschil tussen muziekliefhebber en 'feestje'liefhebber. Ik heb het idee dat het publiek heel erg richting die laatste kant verschuift, wat je terugziet in de dance.
Maar dat is puur hoe ik het beleef.
Afgezien van Kalkbrenner en Deadmau5 staat er anders best veel 'underground' Die twee genoemden zijn dus wel de Grote Namen waar iedereen om schreeuwt. Het zullen de enige twee zijn die misschien aandacht krijgen op 3 fm.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:20 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
De bandjes worden minder interessant (zie ook mijn lijstje paar posts terug) plus er komt heel veel dance (en dan van die studentendance als Paul Kalkbrenner en Deadmau5). Er is een verschil tussen muziekliefhebber en 'feestje'liefhebber. Ik heb het idee dat het publiek heel erg richting die laatste kant verschuift, wat je terugziet in de dance.
Maar dat is puur hoe ik het beleef.
Beter ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:27 schreef willemwaus het volgende:
Deadmau5 was vorig jaar, komt dit jaar niet
Ik ook hoor drie jaar geleden volgens mij. Toen was hij ook al op LLquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb mij daar vorig jaar best vermaakt hoor. Alleen 2 jaar hoeft niet
.
Ik mis daar namen als Bonobo, The Antlers en bijvoorbeeld een band als Explosions In The Sky.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:28 schreef Strychnos het volgende:
Tja heel veel ken ik er niet van, en misschien is dat ook wel leuk!
Mis gewoon eigenlijk gewoon een beetje een headliner, vind de line-up bij PP echt vele malen beter.
Dit en daar hadden ze nog genoeg budget voor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:06 schreef N-E-R-D het volgende:
Calvin Harris, Nero, Gesaffelstein, Benga & Skream, Congorock, Sebastian, Cassius, Busy P, Carte Blanche, The Subs, Etienne de Crecy had ik van van pp ook wel op ll willen zien.
Dit dus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb mij daar vorig jaar best vermaakt hoor. Alleen 2 jaar hoeft niet
.
En vaak haal je niet eens dat wat je ingepland hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:36 schreef Bol_Wan het volgende:
ach, na het allemaal nog even rustig over te hebben gekeken, is het wel een prima line-up voor mij. nog steeds wel zo'n 20 bandjes die ik wel wil zien en zat te ontdekken
Nooit eigenlijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En vaak haal je niet eens dat wat je ingepland hebt.
Ik vind het wel knap trouwens dat iedereen hier in het budget van Lowlands kan kijken...quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dit en daar hadden ze nog genoeg budget voor.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:41 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap trouwens dat iedereen hier in het budget van Lowlands kan kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |