Shit weer te laat.quote:Gesprek over het programma
Gisteren zijn de laatste muzieknamen voor Lowlands 2011 bekendgemaakt. Ok, de programmering van de Groove Tube en het Lowlands Café volgt nog, maar de rest van de tenten zijn nu nokkie vol.
Er was nogal wat discussie op internet over het programma. NOS op 3 had een uitgebreid gesprek met festivaldirecteur Eric van Eerdenburg. Luister hier hoe hij tegen de programmering aankijkt.
Komende donderdag kun je je eigen keuze uit het programma maken want dan verschijnen de tijdschema's in de officiële programmakrant bij nrc next.
Mja je betaald een kaartje voor dit jaar en niet voor volgend jaarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:09 schreef Bol_Wan het volgende:
Het is iig wel mogelijk dat het budget voor de headliners niet volledig uitbesteed is, dus dat beloofd wat voor volgend jaar.
vrijdag Radiohead, Zaterdag Depeche Mode en zondag Daft Punk, ik teken ervoor
behalve dan dat door de bezuinigingen en verhoogde belastingen ze dat geld goed kunnen gebruiken om volgend jaar niet in te leveren ... volgend jaar dus misschien toch kleinere prijsstijging op de kaartjes?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:09 schreef Bol_Wan het volgende:
Het is iig wel mogelijk dat het budget voor de headliners niet volledig uitbesteed is, dus dat beloofd wat voor volgend jaar.
vrijdag Radiohead, Zaterdag Depeche Mode en zondag Daft Punk, ik teken ervoor
Dat zou heel nice zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:38 schreef theodoor9 het volgende:
Drop the Lime staat 2x op Lowlands! Zaterdag in de titty twister en zondag in de Bravo.
Zal dus weer een electro nacht in de bravo worden op zondag, gokje: Fake blood, Zombie Nation, Drop the lime en Dem Slackers.
wtf inderdaad.. dat stond(/staat?) wel in mijn top 3 eigenlijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Mark Ronson had zich toch ook ook bevestigd: http://www.lowlove.nl/nie(...)gt-zichzelf-bij-3fm/ ???
Or it never happend?
Aldus een lid van Portishead. HUMOR.quote:Pitchfork: What's the worst thing about playing these big European festivals?
GB: Playing next to Coldplay, with their water cannons or fucking fireworks or whatever the fuck it is. Come on.
Dat dus, beetje Portishead ziek maken omdat je je 13 in een dozijn bandje sneller wil zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Portishead is een van de beste bands ooit. Dat Coldplay-fans dat blijkbaar niet waarderen bevestigt toch wel weer het feit dat Coldplay-fans het gen voor goede smaak missen. Misschien missen ze trouwens wel het hele chromosoom waar dat gen op zit.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Portishead is een van de beste bands ooit. Dat Coldplay-fans dat blijkbaar niet waarderen bevestigt toch wel weer het feit dat Coldplay-fans het gen voor goede smaak missen. Misschien missen ze trouwens wel het hele chromosoom waar dat gen op zit.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef Dikketroela het volgende:
HAHA, Portishead speelde vóór Coldplay op Rock Werchter en wat was dat triest zeg. Ik stond vooraan en iedereen (waaronder ik ook) stonden daar al minstens 3 uur te wachten voor Coldplay. Portishead kreeg enorm veel BOEEEE's en Viva La Vida's "ooooh ooooh oooh ooooh" naar hun hoofd geslingerd.
Wilden ze dat denk je?
Overigens was Portishead ook ronduit kut. Die zet je echt niet om 22:00 's avonds op een main stage van een rock festival.
Een hoop BOE's? Hoe kom je daar nou bij manquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef Dikketroela het volgende:
HAHA, Portishead speelde vóór Coldplay op Rock Werchter en wat was dat triest zeg. Ik stond vooraan en iedereen (waaronder ik ook) stonden daar al minstens 3 uur te wachten voor Coldplay. Portishead kreeg enorm veel BOEEEE's en Viva La Vida's "ooooh ooooh oooh ooooh" naar hun hoofd geslingerd.
Wilden ze dat denk je?
Overigens was Portishead ook ronduit kut. Die zet je echt niet om 22:00 's avonds op een main stage van een rock festival.
3 uur wachten voor flipping Coldplayquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een hoop BOE's? Hoe kom je daar nou bij man
Ik ben het met je eens dat het eerder had moeten staan.
-edit- 3 uur wachten
Hier geen hater maar je moet dingen wel relativeren.quote:
Wat de neuk deden ze daar dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:36 schreef Dikketroela het volgende:
Hahaha nou ik weet het niet, maar waar ik stond waren de mensen om mij heen niet blij met Portishead
Ga dan naar het muziekfeest op het plein. Ben je ook met zwakbegaafden onder elkaar en dan hoef je niet drie uur te wachten.quote:
Dit gaat dan weer wat verquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ga dan naar het muziekfeest op het plein. Ben je ook met zwakbegaafden onder elkaar en dan hoef je niet drie uur te wachten.
De muziek is er ook beter dan Coldplay trouwens
Het wordt nu pas leukquote:
Ach gossie, wil je een kaartje voor Guus Meeuwis? Kun je lekker meezingen johquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:39 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Sorry hoor maar portishead is echt stom want je kan de refreinen helemaal niet lekker meezingen en de nummers zijn zo raar en de zangeres is echt een gek mens ze laat het publiek niet meeklappen en zegt ook niet de hele tijd dat dit zo'n fantastisch publiek is dus coldplay is veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |