quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Inderdaad, ik ben er vorig jaar tig keer langs geweestquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:49 schreef Capzilla het volgende:
Dit jaar zijn er geen Szigetfones op Sziget, maar die van vorig jaar waren niet SIM-lock vrij hoor. Dit jaar hebben ze op Sziget alleen een SIM kaart deal. Op Lowlands niets van dat alles, dus neem je extra batterijen en voorgeladen accudoosjes maar mee. (Oplaadpunten op Lowlands zuigen hard en zo'n zonneenergieladertje is waardeloos want daar ga je echt niet de hele dag mee rondlopen.)
Daar moet je ook maar net de tijd voor hebben/maken... beviel mij niet zo goed, dat soort opties.quote:Neem je eigen oplader mee. Grote kans dat Hi er weer staat, net als op Pinkpop, met enorm veel stopcontacten.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 21-07-2011 om 11:21:31De Spotify PLLaylist is weer up to date: http://bit.ly/eWZYwP Donderdag 28 juli de tijdschema's in de programmakrant bij nrc next #LL11 reageer retweet
Zouden er dan nog namen bij komen? Of is dit de lijst ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:22 schreef PiRANiA het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 21-07-2011 om 11:21:31De Spotify PLLaylist is weer up to date: http://bit.ly/eWZYwP Donderdag 28 juli de tijdschema's in de programmakrant bij nrc next #LL11 reageer retweet
Dit zal het ongeveer wel zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zouden er dan nog namen bij komen? Of is dit de lijst ?
Ga d'r maar vanuit van niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Er komen wel een aantal bij, maar niet erg veel. Hoop eigenlijk dat ze ons zitten te fucken en volgende week met toffe namen komen die ineens in het blokkenschema staan.
Tijd om nieuwe dingen te leren kennen!quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Het is weer helemaal niks.
Jamie Woon // Bombay Bicycle Club // Wild Beasts // Goose live // Zwart Licht XL // Kraantje Pappie // Royal Republic // Babylon Circus // Stanley en de Menzo's // Ben Howard // C.W. Stoneking and his Primitive Horn Orchestra // Tek-one (live) // Dry The River // Erland and The Carnival // Cherri Bomb // Fink // Tiger Love // Freek Fabricius // King Charles // The Deaf // CQMD // Dem Slackers // Rahaan
Verwende sikken idd!quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:42 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een gezeik over de line-upach jullie kunnen altijd nog je kaartje verkopen
LL: rondlopen en bandjes ontdekken
Veel plezier met deze bandjes ontdekkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:42 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een gezeik over de line-upach jullie kunnen altijd nog je kaartje verkopen
LL: rondlopen en bandjes ontdekken
Dat dusquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al ken ik het meeste wel wat er staat
137 aangebodenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:44 schreef N-E-R-D het volgende:
Ja ben wel benieuwd hoeveel kaartjes er nu op marktplaats gaan verschijnen.
Ach, waarom zeuren..quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:45 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat dus
Ik twijfel nu vooral of ik op RRB op twitter ga zeiken of niet...
Vorig jaar wel vermakelijk antwoord gekregen
Jups, haal ik nog even een kaartje voor de vriendinquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
137 aangeboden
16 gezocht
Ik hoop dat er meer aangeboden worden, dan hebben de mensen die de lineup wel waarderen maar te laat waren tenminste nog een kans
Mja heeft ook geen zin inderdaad. Maar Pukkelpop heeft wel een paar toffe bands.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, waarom zeuren..
De bands die touren zijn gewoon erg schaars dit jaar. Kunnen zij bar weinig aan doen
Wat een grap zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:49 schreef N-E-R-D het volgende:
RRB zegt dat het muziekprogramma nu compleet is.
nou hup naar marktplaats iedereen die het niks vindt, en weg uit dit subforumquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:49 schreef N-E-R-D het volgende:
RRB zegt dat het muziekprogramma nu compleet is.
Pukkelpop had hetzelfde probleem, hebben één probleem weggenomen met Eminem, maar dat doet LL dus niet. Foo Fighters is gewoon tof dat ze die excl. hebben kunnen boeken voor richting najaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:48 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Mja heeft ook geen zin inderdaad. Maar Pukkelpop heeft wel een paar toffe bands.
Dat hoop ik toch niet voor je... das erg heetquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:55 schreef Fuszy het volgende:
Het is dat ik verder geen vakantie heb en een kaartje verkopen dan ook zonde zou zijn. Er zijn niet veel acts die een must zijn om te zien. Dan maar bandjes checken die me niet zo super leken en hopen dat ze me verassen.]
Dit hele rijtje heeft lowlands gemis: The Horrors, The Pains Of Being Pure At Heart, The Antlers, The Joy Formidable, Yuck, Battles en Sebadoh (ff gejat van kicking the habit). Doe daar nog Fucked Up bij, Blonde Redhead, Cults, Glasvegas, Gorki, Twilight Singers, Yelle, Kiss the anus of a black cat bij en je hebt al een line-up met interessante namen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pukkelpop had hetzelfde probleem, hebben één probleem weggenomen met Eminem, maar dat doet LL dus niet. Foo Fighters is gewoon tof dat ze die excl. hebben kunnen boeken voor richting najaar.
Heb je een puntquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dit hele rijtje heeft lowlands gemis: The Horrors, The Pains Of Being Pure At Heart, The Antlers, The Joy Formidable, Yuck, Battles en Sebadoh (ff gejat van kicking the habit). Doe daar nog Fucked Up bij, Blonde Redhead, Cults, Glasvegas, Gorki, Yelle, Kiss the anus of a black cat bij en je hebt al een line-up met interessante namen.
Nee, Lowlands komt met Graffiti6 en dergelijke
Kiss the anus of a black cat is zeker een interessante naam.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dit hele rijtje heeft lowlands gemis: The Horrors, The Pains Of Being Pure At Heart, The Antlers, The Joy Formidable, Yuck, Battles en Sebadoh (ff gejat van kicking the habit). Doe daar nog Fucked Up bij, Blonde Redhead, Cults, Glasvegas, Gorki, Twilight Singers, Yelle, Kiss the anus of a black cat bij en je hebt al een line-up met interessante namen.
Niet zo'n beetje, geweldige band.. Zeker opzoeken als je van wat (experimentele) singer songwriter houdt. En Belgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kiss the anus of a black cat is zeker een interessante naam.
Komt er ook nog een beetje muziek uit?
Daar zitten zeker 7 must-sees bij voor mijquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dit hele rijtje heeft lowlands gemis: The Horrors, The Pains Of Being Pure At Heart, The Antlers, The Joy Formidable, Yuck, Battles en Sebadoh (ff gejat van kicking the habit). Doe daar nog Fucked Up bij, Blonde Redhead, Cults, Glasvegas, Gorki, Twilight Singers, Yelle, Kiss the anus of a black cat bij en je hebt al een line-up met interessante namen.
Ik voor programmeur!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar zitten zeker 7 must-sees bij voor mij
Zoveel heb ik bij heel Lowlands nog niet eens, volgens mij nu 5 of 6
Maar ja om nu m'n hele vriendenclub nog te overtuigen om met z'n alleen naar Pukkelpop te gaan... volgend jaar maar eens zien.
Ik ben dubstep liever kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:08 schreef willemwaus het volgende:
Wat onwijs veel dubstep trouwens dit jaar, was vorig jaar toch echt minimaal aanwezig
Ik vind het wel vet voor het avondprogramma, verhouding met andere dance genres is dub dusdanig aanwezig dat ik denk dat je 's avonds weinig anders zult horenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik ben dubstep liever kwijt dan rijk.
Je ongenoegen over dat spreek je wel heel vaak uit hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:09 schreef ranja het volgende:
Daarbij leggen ze de focus meer op het dance deel (dat idee heb ik trouwens al langer).
Grote namen boeit me niet, de meeste must-sees die ik zou willen hebben zijn toch van india/charlie niveau. Dus ik ben wel teleurgesteld ondanks die 2 die ik wel goed vind.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:12 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik had eigenlijk al geen grote namen meer verwacht, dus zo teleurgesteld ben ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |