cero cero cero cero cero cero cero cinqoquote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet dan wel even al die nullen (zero's) uitspugen, voordat je dat met die vijf doet.
Zijn tijdritten zijn zelfs een periode heel goed geweest, al was dat dan wel voor zijn schorsing. Vind hem trouwens opvallend goed hersteld van zijn val. Had niet verwacht dat hij al echt mee kon doen. Dacht dat hij niet koersfit genoeg zou zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Basso maakt zijn klassementen in de laatste week en zo slecht is Basso niet in tijdritten.
Cavendish doet niet anders op de laatste 200m na.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:36 schreef sjeeledrees het volgende:
Heb je de wereldkampioenstrui aan, zit je in het laatste wiel!
Die is dan ook geen wereldkampioenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Cavendish doet niet anders op de laatste 200m na.
Mijn God wat zal journalistiek NL dan los gaanquote:Op maandag 18 juli 2011 23:36 schreef Nober het volgende:
Kom op Ruijgh!! Die gaat zeker winnen morgen, hij is vanmiddag al gestart zie ik...
Sneu he?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
Weer maar een keer de val. Godverdomme man.
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Gisteren is er iemand gevallen en vandaag alweer... vandaar.
1 2 3 4 5 | <?php @lancearmstrong Lance Armstrong Thanks Scotland for coming out for a little ride. To the 1000+ who came over Dornoch - you rock! Keep ridin.. ?> |
Komt ie laat mee, volgend jaar geen Avondetappe meerquote:Op maandag 18 juli 2011 23:40 schreef Contador_The_Best het volgende:
Mart heeft toch wel een beetje geleerd lijkt wel. Weinig door elkaar praten en gewoon uit laten praten. Tsja, zou hij het dan toch nog leren?
Het ligt aan de gasten, iedereen houdt het een beetje beknopt. Zodra Mart het in zijn hoofd haalt dat hij de antwoorden van de gasten moet sturen wordt het tenenkrommend.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:40 schreef Contador_The_Best het volgende:
Mart heeft toch wel een beetje geleerd lijkt wel. Weinig door elkaar praten en gewoon uit laten praten. Tsja, zou hij het dan toch nog leren?
Matthijs en Wilfried kunnen dat wel gaan doen, wielerspel en een museum erbij...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Komt ie laat mee, volgend jaar geen Avondetappe meer
Hehe. Slimme Boogerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:40 schreef sjeeledrees het volgende:
Boogie zit te sjanse met die blonde ....
Dat is er sinds dit jaar volgens mij.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef Evertjan het volgende:
er zou eigenlijk een soort van promotie en degredatie systeem moeten komen in de protour
Hmm, klinkt bekendquote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Matthijs en Wilfried kunnen dat wel gaan doen, wielerspel en een museum erbij...
dat is een vereist om een Ajacied te wordenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:42 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat zou een belediging zijn... Mart weet niks van voetbal...
Geen Mathijs... Koning autocuequote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Matthijs en Wilfried kunnen dat wel gaan doen, wielerspel en een museum erbij...
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is een vereist om een Ajacied te worden
Ja, echt he. Maar ja, had je anders gedacht bij Martje?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Komt ie laat mee, volgend jaar geen Avondetappe meer
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:43 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja, echt he. Maar ja, had je anders gedacht bij Martje?
Ik hou me in en verwijs je naar een ander topicquote:Op maandag 18 juli 2011 23:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is een vereist om een Ajacied te worden
Zolang de ploegen dan niet zo belachelijk veel hoeven te betalen voor de licenties. Anders stellen die afspraken met de UCI ook niet zo heel veel voor.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef Evertjan het volgende:
er zou eigenlijk een soort van promotie en degredatie systeem moeten komen in de protour
Robert "mooiweer" Gesinkquote:Op maandag 18 juli 2011 23:43 schreef sjeeledrees het volgende:
Slecht weer, sneeuw en +3 graden??! Dan gaat een nederlander winnen
Er komt een Nederlander op kop te liggen, maar die wordt ingehaald door een andere Nederlander. De eerste eindigt vervolgens in de bus, omdat zijn handen bevroren zijn. :pquote:Op maandag 18 juli 2011 23:43 schreef sjeeledrees het volgende:
Die renner zit aan tafel.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:43 schreef sjeeledrees het volgende:
Die zit toch al bij Tour de Jour?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Holland Sport bestaat niet meer dus Wilfried heeft wellicht wel tijd in juli 2012 tot 2042.
En steelt een jaar daarna een grasmaaimachine.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er komt een Nederlander op kop te liggen, maar die wordt ingehaald door een andere Nederlander. De eerste eindigt vervolgens in de bus, omdat zijn handen bevroren zijn. :p
Zeker, Vino had wat moois laten zien maar die lafaarden niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
Een afdaling en dan de finish... Jammer dit
Dat was heel jammer ja. Een wieltjesplakker die eindelijk volop in de aanval ging en hoe! En dan bam, einde carriere (ja hij heeft wel wat jaren daarna gefietst, maar ver onder zijn niveau).quote:Op maandag 18 juli 2011 23:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
De val van Beloki, ik moet nu nog huilen.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
De val van Beloki, ik moet nu nog huilen.![]()
![]()
![]()
Smeets de kennerquote:
Idd.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was heel jammer ja. Een wieltjesplakker die eindelijk volop in de aanval ging en hoe! En dan bam, einde carriere (ja hij heeft wel wat jaren daarna gefietst, maar ver onder zijn niveau).
Of Casar.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:45 schreef sjeeledrees het volgende:
is een ritje voor Moncoutier of van Garderen!
Het weer is prima op de Galibier volgens de vooruitzichten donderdag, morgen en woensdag wordt het wel slecht weer, maar dan fietsen ze er niet. Mart moet eens een goede weerman aanschaffen, want vorige week zat hij er ook al faliekant naast.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:43 schreef sjeeledrees het volgende:
Vinoquote:Op maandag 18 juli 2011 23:45 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zeker, Vino had wat moois laten zien maar die lafaarden niet.
whut is dat zo lang geledenquote:
Contador pakt 6 minuten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd gaat snel.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
whut is dat zo lang geledenik dacht en dat is twee a drie tours geleden...
Wat is je leeftijd?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
whut is dat zo lang geledenik dacht en dat is twee a drie tours geleden...
Die val van Vino deed me eigenlijk heel sterk aan hem denken. Met al zijn ploegmaten erbij en ook over en sluiten voor de rest van de ronde (en carrière).quote:
wat doet Beloki tegenwoordig?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die val van Vino deed me eigenlijk heel sterk aan hem denken. Met al zijn ploegmaten erbij en ook over en sluiten voor de rest van de ronde (en carrière).
Die gun ik het wel het meest.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Lagrinta het volgende:
Hopelijk Sanchez in de natte afdaling morgen.
Denk dat er nog wat vluchters voor zullen zitten. Maar het zou mooi zijn als die het alsnog doet. Cunego zie ik dat ook nog wel doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Lagrinta het volgende:
Vino was/is stukken ouder en einde carrièrequote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die val van Vino deed me eigenlijk heel sterk aan hem denken. Met al zijn ploegmaten erbij en ook over en sluiten voor de rest van de ronde (en carrière).
Welke Sanchez?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Lagrinta het volgende:
twentysrie... tijd lijkt wel steeds sneller te gaanquote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat is je leeftijd?Is gewoon al 8 jaar geleden...
Denk het niet met een groot peloton, morgen is te makkelijk. Meer kans de dag erna denk ik, meer selectieve etappe en Italiaanse wegen zijn over het algemeen chaotischer dan Fransen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Lagrinta het volgende:
Moest het opzoeken, want wist het niet: Op 25 februari 2010 werd bekend gemaakt dat Beloki terug zou keren in het wielrennen als assistent-ploegleider van de beloftenploeg van de bescheiden Spaanse formatie Cafés Baqué.quote:
Zouden ze dat durven?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik hoop dat 1 gast eens vraagt waarom Mart het zo uitspreekt
mooie leeftijd maar die crash was nog voordat jij je hier aanmeldde zie ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
twentysrie... tijd lijkt wel steeds sneller te gaan
Voor Beloki was het dat feitelijk ook. Die is nooit meer op enig niveau terug gekomen. Dat wisten we natuurlijk pas achteraf, maar toch.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vino was/is stukken ouder en einde carrière
neem aan dat er wel gewoon live de etappes worden uitgezonden ?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef BobW het volgende:
Edwin
Inderdaad, volgend jaar geen aandacht voor de Tour, ok, maar in 2013 bijvoorbeeld is er toch niks
bedankt, ben ik weer bij gepraat!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moest het opzoeken, want wist het niet: Op 25 februari 2010 werd bekend gemaakt dat Beloki terug zou keren in het wielrennen als assistent-ploegleider van de beloftenploeg van de bescheiden Spaanse formatie Cafés Baqué.
Ik dacht dat die ploegleider was bij het kleine Cafés Baqué team ... (is dat in elk geval geweest)quote:
ja maar daarom kan ik het me nog wel herinnerenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef Nober het volgende:
[..]
mooie leeftijd maar die crash was nog voordat jij je hier aanmeldde zie ik.
Is idd zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vino zou al stoppen. Beloki niet. Groot verschil.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor Beloki was het dat feitelijk ook. Die is nooit meer op enig niveau terug gekomen. Dat wisten we natuurlijk pas achteraf, maar toch.
Dooddoener nu lijkt mequote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef sjeeledrees het volgende:
Dus we gaan een topic openen "help de avondetappe de zomer van 2012 door"?
Hohoquote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
Serieus ga dan niet naar de Olympische spelen en betaal van dat geld de avondetappe
ik ook, weet je nog iets van Pantani dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar daarom kan ik het me nog wel herinneren
Dionnequote:
Goeie optiequote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef sjeeledrees het volgende:
Je kunt ook het songfestival schrappen en dat geld inzetten voor de avondetappe.
Dit vind ik een heel goed planquote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef sjeeledrees het volgende:
Je kunt ook het songfestival schrappen en dat geld inzetten voor de avondetappe.
Dat sowieso. Het gaat over het verdwijnen van dit programma. In ieder geval in deze opzet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef Maver24 het volgende:
Volgend jaar worden toch wel gewoon de etappes live uitgezonden zoals altijd ??
Allebei niet kan ook nog.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
Serieus ga dan niet naar de Olympische spelen en betaal van dat geld de avondetappe
ja die kan ik me ook nog wel herinnerenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef Nober het volgende:
[..]
ik ook, weet je nog iets van Pantani dan?
De TROS kan ook wel wat muziekfeesten op het plein schrappen. Is er ook weer wat geld vrij.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef sjeeledrees het volgende:
quote:Je kunt ook het songfestival schrappen en dat geld inzetten voor de avondetappe.
Ik zeg alle PO afschaffen en gewoon een 24 uurs kanaal met het beste van deMartquote:Op maandag 18 juli 2011 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
De TROS kan ook wel wat muziekfeesten op het plein schrappen. Is er ook weer wat geld vrij.
Tuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef Maver24 het volgende:
Volgend jaar worden toch wel gewoon de etappes live uitgezonden zoals altijd ??
Mart 24.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik zeg alle PO afschaffen en gewoon een 24 uurs kanaal met het beste van deMart
Heel veel duurderquote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef alors het volgende:
Nouja als Mart stopt, dan scheelt dat weer een flink salaris. Zo'n uitzending is toch ook niet duurder dan een uitzending vanuit een studio?
Tuurlijk wel. Elke dag een andere locatie, weet je hoe groot de crew is?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef alors het volgende:
Nouja als Mart stopt, dan scheelt dat weer een flink salaris. Zo'n uitzending is toch ook niet duurder dan een uitzending vanuit een studio?
wijn is goed voor de bloedsomloopquote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Twee truien en 6 flessen wijn voor Mart.
Er zitten niet zoveel vrouwen aan tafel. En hij moet toch aan zijn trekken komen inderdaad.quote:
Henry Schut als presentator. Herman van der Zandt als social media guy die tweets voorleest op zijn swipe scherm net als bij de verkiezingenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef Redefine het volgende:
Een avondprogramma in de studio zou toch wel moeten kunnen lijkt me. Zoveel zal dat ook weer niet kosten.
3 weken lang 25 man naar Frankrijk sturen om elke dag die set op en af te bouwen en allerlei andere zaken te regelen is idd gratisquote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef alors het volgende:
Zijn eigen vrouwtje ( als hij dit heeft? ) zal het vast wel door de vingers zien.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zitten niet zoveel vrouwen aan tafel. En hij moet toch aan zijn trekken komen inderdaad.
Voor een uitzending op locatie heb je altijd meer mensen nodig. En i.t.t. tot wanneer ze in NL werken moet je die mensen ook voeren en in hotels stoppen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
bron? een studio is ook niet gratis hoor.
Sjors Frolich ging tijdens zijn vakantiedagen van de NCRV met de NOS mee naar de TDFquote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef Niox het volgende:
[..]
3 weken 25 man naar Frankrijk sturen om elke dag die set op en af te bouwen en allerlei ander zaken te regelen is idd gratis.
ik al niet meer zo heel goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
ja die kan ik me ook nog wel herinneren
Je moet crew meenemen een locatie regelen, gasten invliegen, ga zo maar doorquote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
- Voedselquote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Nee, maar je moet crew meenemen een locatie regelen, gasten invliegen, ga zo maar door
Geen bron, maar ik denk dat het wel klopt hoor. Mobiele faciliteiten zijn op zich al duurder, daarnaast worden er meer arbeidsuren gemaakt doordat de apparatuur telkens moet worden opgebouwd, afgebroken en vervoerd worden. En er moet gekookt worden en er moeten slaapplaatsen zijn. En dat bijna een maand lang.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat zijn gewoon jaarlijkse kosten die je al hebt, want raamcontract. Studio sport heeft toch al een studio?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
Maar een studio huren is toch ook duur? Natuurlijk zal dit duurder zijn, maar het voegt wel wat toe vind ik
Nee bij de tweede valpartij is alles weer de andere kant opgegaan in zijn lijf, waardoor het nu weer goed zit. Tot de volgende valpartij natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
Die Hoogerland toch.................die blijft lang aangereden.................hij zal vast zo slap als een duppie zijn.
Nou dat doe je goed danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef Pffrrt het volgende:
Alles kost geld, als je vakantie hebt en je blijft thuis ben je nagenoeg net zoveel kwijt.
Anders hebben ze om deze tijd waarschijnlijk wel een sportjounaal in de planning staan. Waardoor de kosten er toch al zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee dat zijn gewoon jaarlijkse kosten die je al hebt, want raamcontract. Studio sport heeft toch al een studio?
snap echt niet dat mensen denken dat het even duur is
volgens mij zijn veel van die gasten al redelijk ter plekke. En anders dan verschraal je dat naar alleen gasten die ter plekke zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Nee, maar je moet crew meenemen een locatie regelen, gasten invliegen, ga zo maar door
Ik weet niet wat jij thuis doet (of op vakantie juist niet), best knap iigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef Pffrrt het volgende:
Alles kost geld, als je vakantie hebt en je blijft thuis ben je nagenoeg net zoveel kwijt.
Dat is het natuurlijk............hoe kon ik het vergeten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee bij de tweede valpartij is alles weer de andere kant opgegaan in zijn lijf, waardoor het nu weer goed zit. Tot de volgende valpartij natuurlijk.
Heb ik al aangepast, je was te snel. sorryquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:04 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij thuis doet (of op vakantie juist niet), best knap iig
Maar er zit een groot verschil in het aantal mensen wat nodig is om items te maken/interviews te doen en het aantal mensen dat het programma moet maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
volgens mij zijn veel van die gasten al redelijk ter plekke. En anders dan verschraal je dat naar alleen gasten die ter plekke zijn.
Crew kun je misschien ook wel in snijden en hotelkamers heb je ook in allerlei klassen. Er zijn toch al cameramensen en geluidsmensen ter plekke voor interviews met renners, kan me niet voorstellen dat ze die ook schrappen.
Dan kan het eigenlijk ook prima naar een commerciële omroep.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:04 schreef Pffrrt het volgende:
Of je nou een studio neemt of een op locatie, de Avondetappe trekt kijkers daar gaat het tegenwoordig toch om.
Gewoon de locatie achtergronden uit het verleden gebruiken in de studio.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geen bron, maar ik denk dat het wel klopt hoor. Mobiele faciliteiten zijn op zich al duurder, daarnaast worden er meer arbeidsuren gemaakt doordat de apparatuur telkens moet worden opgebouwd, afgebroken en vervoerd worden. En er moet gekookt worden en er moeten slaapplaatsen zijn. En dat bijna een maand lang.
En dan Mart zo'n blauw overhemd geven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon de locatie achtergronden uit het verleden gebruiken in de studio.![]()
Technisch prima te doen.
De kosten van 25 man crew en eigen beelden uit Frankrijk? Sportjournaal koopt beelden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anders hebben ze om deze tijd waarschijnlijk wel een sportjounaal in de planning staan. Waardoor de kosten er toch al zijn.
Nee, dan kost het nog steeds zoveel geld, al die overhemden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En dan Mart zo'n blauw overhemd geven.
Oke dus als ik naar Thailand ga of ik blijf thuis, ik ben hetzelfde kwijt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:04 schreef Pffrrt het volgende:
Alles kost geld, als je vakantie hebt en je blijft thuis ben je nagenoeg net zoveel kwijt, je gaat toch wat zoeken voor je vertier.
Of je nou een studio neemt of een op locatie, de Avondetappe trekt kijkers daar gaat het tegenwoordig toch om.
Knevel en vd Brink hebben maar 3 Christenen die kijken de rest heeft geen TV
Niet zo verstandig. Ook veel mensen uit Belgenland ( zoals ik, nah ja woon hier alleen, ben gewoon Nederlander, dat terzijde ) kijken avondetappe.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan kan het eigenlijk ook prima naar een commerciële omroep.
Ik zou het wel weten...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oke dus als ik naar Thailand ga of ik blijf thuis, ik ben hetzelfde kwijt?![]()
Dan is 1 blauwe genoeg, het inkleuren kan digitaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, dan kost het nog steeds zoveel geld, al die overhemden.
Precies.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is 1 blauwe genoeg, het inkleuren kan digitaal.
Neuh Mart draagt overhemden uit 2009.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, dan kost het nog steeds zoveel geld, al die overhemden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:08 schreef Redefine het volgende:
Voor volgend jaar kunnen ze ook alvast een nieuwe tourquiz maken. Plaatje van een wielrenner in de tour en vervolgens de vraag Wie is het? Dat sluit natuurlijk geheel aan bij Mart zijn U kent hem niet uitspraak.
Om het nog beter te maken laten we alle tour renners door de kalverstraat lopen. Als je iemand herkend win je een fiets.
Verder gaat niemand het zien dat de beelden van de locatie hergebruikt worden.quote:
Flecha is er feitelijk erger aan toe als Johnny, heeft open rug maar te weinig vel(weggeschrapt door de weg) om gehecht te worden. Dus Flecha is ook een held.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:38 schreef sjeeledrees het volgende:
ik blijf het toch knap vinden dat Flecha niets gebroken heeft bij die val....
ik weet het, maar het stoort me gewoon dat gezeik over hoeveel het kost, terwijl het verspreid over de kijkers en belastingbetalers echt weinig is. En dat velen daar graag voor betalen. Alsof de belasting opeens omlaag gaat als bv voetbal achter de decoder komtquote:
Kan jij wel een bron geven?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
ik weet het, maar het stoort me gewoon dat gezeik over hoeveel het kost, terwijl het verspreid over de kijkers en belastingbetalers echt weinig is. En dat velen daar graag voor betalen. Alsof de belasting opeens omlaag gaat als bv voetbal achter de decoder komt
Zolang er maar geen reclame komt als die van Yvonne Jasper (:r) over het mogelijk verdwijnen van Boer zoekt vrouw door de bezuinigingen. Alsof dat programma niet net zo goed uitgezonden kan worden bij de commerciëlen. Waarbij de PO eerder echt aparte en interessante programma's zullen schrappen en BZV gewoon behouden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
ik weet het, maar het stoort me gewoon dat gezeik over hoeveel het kost, terwijl het verspreid over de kijkers en belastingbetalers echt weinig is. En dat velen daar graag voor betalen. Alsof de belasting opeens omlaag gaat als bv voetbal achter de decoder komt
Ja die willen ze kosten wat kost houden, zulke hoge kijkcijfers...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang er maar geen reclame komt als die van Yvonne Jasper (:r) over het mogelijk verdwijnen van Boer zoekt vrouw door de bezuinigingen. Alsof dat programma niet net zo goed uitgezonden kan worden bij de commerciëlen. Waarbij de PO eerder echt aparte en interessante programma's zullen schrappen en BZV gewoon behouden.
Zeker, maar daarom moeten ze daarvoor ook een dergelijke reclame maken. Nou ja, het werkt natuurlijk wel goed om wat nieuwe leden te werven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja die willen ze kosten wat kost houden, zulke hoge kijkcijfers...
26 manquote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Elke dag een andere locatie, weet je hoe groot de crew is?
Ja maar dat zorgt natuurlijk voor meer kijkcijfers dan de Avondetappe.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang er maar geen reclame komt als die van Yvonne Jasper (:r) over het mogelijk verdwijnen van Boer zoekt vrouw door de bezuinigingen. Alsof dat programma niet net zo goed uitgezonden kan worden bij de commerciëlen. Waarbij de PO eerder echt aparte en interessante programma's zullen schrappen en BZV gewoon behouden.
Ik denk dat je daarin wat te optimistisch bentquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dat zorgt natuurlijk voor meer kijkcijfers dan de Avondetappe.Je gaat mij niet vertellen dat er 1 miljoen mensen zullen gaan demonstreren voor meer 'Boer zoekt vrouw!' Die kans is groter (hopelijk) bij de Avondetappe.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarin wat te optimistisch bent
de manier waarop BZV nu gemaakt wordt zou nooit op de commerciëlen kunnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
De exacte manier zoals nu, niet nee. Maar de grote lijn wel degelijk. Wat niet direct wil betekenen dat het voor de kijkers een minder leuk programma zou worden. Maar in beide gevallen hoef ik er niet naar te kijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de manier waarop BZV nu gemaakt wordt zou nooit op de commerciëlen kunnen.
Nou ik durf wel te wedden dat dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:16 schreef maril het volgende:
[..]
Flecha is er feitelijk erger aan toe als Johnny, heeft open rug maar te weinig vel(weggeschrapt door de weg) om gehecht te worden. Dus Flecha is ook een held.
Flink geschaafd wel denk ik, hij schoof stuk over de weg, ook niet fijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou ik durf wel te wedden dat dat niet het geval is.
Wond aan de rug die niet kon worden gehecht omdat hij te weinig vel over had. Dat twitterde Thijs Zonneveld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou ik durf wel te wedden dat dat niet het geval is.
Het is gewoon duidelijk dat Winkels weet waar hij over praat, waar dat bij Zonneveld en Waterreus niet altijd het geval was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:43 schreef wimderon het volgende:
Prima bijdrages de afgelopen dagen van Edwin Winkels, veel en veel beter dan Zonneveld en Waterreus.
Inderdaad, Waterreus vond ik overigens beter dan Zonneveld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:43 schreef wimderon het volgende:
Prima bijdrages de afgelopen dagen van Edwin Winkels, veel en veel beter dan Zonneveld en Waterreus.
Nou vond ik Zonneveld niet briljant, maar juist dat kun je hem niet verwijten. Hij weet prima waar hij over praat...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is gewoon duidelijk dat Winkels weet waar hij over praat, waar dat bij Zonneveld en Waterreus niet altijd het geval was.
Nico vond het niet zo leuk dat iemand 'zijn' grapje gebruikt:quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef JimboSlice het volgende:
gaan we dat toestaan, nee dat gaan we niet toestaan
Dijkshoorn zal wel met een enorme boner zitten nu
twitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 11:02:11Edwin Winkels is gek geworden. Emotioneel pleidooi dat Mart moet blijven, na een weekje geheel verzorgd in Frankrijk verblijven... reageer retweet
Velits ondervindt ook hinder van een val als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:05 schreef Ericr het volgende:
Zonneveld tipte Peter Velits toch? Volgens mij is het zo'n mannetje dat dwars wil zijn omdat hij denkt dat dwars zijn moet, zat er ook ieder avond met zo'n verongelijkt gezicht bij. Als je daar niet wilt zitten moet je gewoon niet gaan.
Nico Dijkshoornquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:05 schreef Drebbelman het volgende:
Nico vond het niet zo leuk dat iemand 'zijn' grapje gebruikt:twitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 11:02:11Edwin Winkels is gek geworden. Emotioneel pleidooi dat Mart moet blijven, na een weekje geheel verzorgd in Frankrijk verblijven... reageer retweet
De dag dat die kerel dood wordt gevonden gaat hier de vlag uit.quote:
Tourdejour heeft dan weer geen renners uit de Tour in hun programma laatstaan de ritwinnaar (of een truidrager), dat heb ik bij Tour 2011 Vivelevelo al wel gezien. Zo zaten daar al Vanendert, Greipel, Cavendish, Gesink en Boom, de Schlecks, etcetera.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Winkels > Waterreus > Zonneveld
Overigens bewijst TDJ dat je zo'n programma best op een vaste lokatie ergens in Nederland kunt maken. Aangevuld met interviews en reportages op lokatie in Frankrijk.
Dat is wel vaker bij Vive le velo maar zie je bij Avondetappe bijna nooit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Tourdejour heeft dan weer geen renners uit de Tour in hun programma laatstaan de ritwinnaar (of een truidrager), dat heb ik bij Tour 2011 Vivelevelo al wel gezien. Zo zaten daar al Vanendert, Greipel, Cavendish, Gesink en Boom, de Schlecks, etcetera.
Bij de Avondetappe vrijwel niet nee, dat heeft Sporza beter voor elkaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is wel vaker bij Vive le velo maar zie je bij Avondetappe bijna nooit.
Het gezeur van Mart is erg vermoeiend en de dag erop moeten ze gewoon weer fietsen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Interessant groepje mensen. Althans, die eerste en de derde. Die Renate ken ik niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:11 schreef Pffrrt het volgende:
Vanavond in de Avondetaape:
Jeroen vd Veer
Renate Verhoofstad
en
Yves Leterme?
Renate, daar kijkt Mart al twee weken naar uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Interessant groepje mensen. Althans, die eerste en de derde. Die Renate ken ik niet.
Is ie eindelijk over Ria Visscher heenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Renate, daar kijkt Mart al twee weken naar uit.
omdat Vive le velo veel gunstiger zit qua tijdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dat kan je oplossen door een interview vooraf op te nemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat Vive le velo veel gunstiger zit qua tijd
Zure oude zeiksnor, het beste maar zoveel mogelijk te negeren.quote:
Idd. Die vendetta tegen Smeets begint sneu te worden is sneu.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zure oude zeiksnor, het beste maar zoveel mogelijk te negeren.
Vandaag krijgen we Renate Verhoofstad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat Edwin Winkels niet meer bij de Avond Etappe is![]()
Kan leuk worden.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan leuk worden.![]()
Voorspelde eerste vraag van Mart: ''Wat heeft een vrouw en wat heb jij met wielrennen?''
quote:"Je bent er om te kussen en te behagen"
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan leuk worden.![]()
Voorspelde eerste vraag van Mart: ''Wat heeft een vrouw en wat heb jij met wielrennen?''
Hij gaat in la France het liefst elke avond over iemand heen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:16 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Is ie eindelijk over Ria Visscher heen
Het motortje van Cancellara?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:58 schreef golfer het volgende:
ex-baas van Shell heeft ook belangen in de tour?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |